PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
اینکه بگیم GOW اگر با فرمول قبلی میشد GOW:A کلا اشتباهه!
اون بازی مشکلاتش کاملا به کم کاری ربط داشت! یعنی انر میگفتن تو 6ماه ساختن هم حتی کاملا قابل درکه!(البته 9ماه یبل اولین نمایشش رو دیدیم...به هر حال:-")

کم کاری تو اون بازی بیداد میکنه! تک سلاحی کردنه بازی، عنصرهای مختلف تنها فرقشون قدرتیاشون(جادو) بود، که این هم مستقیما از GOW III کپی شده بود!
انیمیشن کشتن دشمن ها دقیقا از GOW III گرفته شده بود، دشمن های اون شماره رو رنگ زده بودن و دوباره اورده بودن(اون کایمرای سمی فاجعه بود:D )

این شرایط رو حتی توی اون نسخه های PSP هم نداشتیم! مطمئنم منابع محدودتری اونا داشتن و تیم خفنی مثل سانتا نداشتن! بعد رو کنسول اصلیه اون زمان بیان چنین چیزی بیرون بدن!
اون بازی کلا مسیر رو اشتباه رفته بودن و چیزی نبود که بگیم پیشرفت GOW III میشد اون! پسرفت بود در خیلی از موارد:-"

---
اینکه IP جدید بدن هم محبوب نمیشد و اینا رو قبول ندارم! درسته الان نمیتونست مثل GOW باشه، به هر حال بازیه جدیده!
ولی الان میبینیم هورایزن اومد و چیکار کرد و کیلزون رفته تو حاشیه!
آنچارتد اومد و خیلی ها دیگه جک نمیخوان.
TLOU اومد و خیلی ها دیگه آنچارتد هم نمیخوان و شب و روز میپرستنش:-"

حالت 1 که اشاره کردین ( @SPILL ) ، اصلا نمیشه نظر قطعی در موردش داد! میشه نمونه های خیلی زیادی اورد که بگه این مورد صدق نمیکنه:D ، تقریبا نسل پیش خیلی IPهای جدیدی خلق شد از طرف تیم ها و متفاوت با IPهای قبلشون، الان IPهای نسل پیشی ادامه دارن و زمان قبل از PS3 خیلی هاشون به فراموشی سپرده شدن:-"


حالت 2 ، بازم نمیشه صد در صد گفت:D ، سه شماره اصلی رو دیدیم که خیلی خوب پیشرفت کردن نسبت به هم، سبک یکسان بود ولی پیشرفت مشهود! حالا من سازنده نیستم بگم میتونستن برای GOW IV فلان کنند که بهتر بشه! ولی به نظرم میشه یه چیزی رو با فرمول خودش پیشرفت داد:D

اما اینی که دارن میسازن میتونه اوج GOW بشه؟ از الان اصلا نمیتونم چنین چیزی بگم! بازی انقدر تغییراتش زیاده که از GOWی که میشناسم خیلی فاصله گرفته، خیلی از چیزایی که من GOW رو به خاطرشون دوست دارم،تغییر دادن!

چند ماه پیش AC:O رو داشتیم، تغییراتش خیلی زیاد بود، خیلی ها حال کردن و گفتن بهترین اساسین یا نزدیک به بهترین ها شده! ولی به نظر من راهی که دارن پیش میرن اصلا درست نیست و خیلی از نکات باحال و خاصی که من به خاطرش عاشق ACبودم رو حذف کردن! بدبختی باید Xنسخه با همین دست فرمون احتمالا بریم جلو:(
نمیخوام الان GOW هم چنین حسی برام داشته باشه!

حذف جادوهای کریتوس، کم شدن سرعت بازی، مپ و ساید کوئست، تغییر زاویه دوربین، اینکه بازی اصلا کات نمیخوره(باعث میشه خیلی صحنه های خوفی که میدیدیم رو الان نبینیم، موندم چه اصراریه همه بازی ها میخوان چنین کنند!) ، حذف پرش و شنا کردن ، لوت و کرفتینگ ، Marker تو بازی که نشون بده کجا بریم(یه بازی خطی با کمی پیچ و خم بیشتر که نیست! بعد زلدا با اون OW بزرگ و عجیبش، یه جا نمیبینی علامت بزنه که باید بری فلان جا!:-" )

بازی خیلی تغییر داره! فقط امیدوارم باب میل در بیاد:D

اینکه یه راهی رو آنچارتد رفت و جواب داد، پس GOW هم بره جواب میده، درست نیست! ماهیت بازی ها با هم فرق دارن:-" (از نطر فروش و نقد نمیگما! اینکه طرفدارای قدیمی چقدر راضی باشن)

-----
یه چیزی:D کلی میگما با شخص خاصی منظورم نیست:D
کوری رو به درجه ای از معنویت نرسونید که مثل نیل نتونیم بگیم بالا چشم خودش یا بازیش ابروهه:-"
قشنگ الان تو این مسیر قرار گرفته! :-"
 
آخرین ویرایش:

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
جدا منظورشون از ماموریت فرعی چیه کاملا امیدمو به بازی دارم از دست میدم8-|
حتی بعیده یه باس درستو حسابی و غول پیکر داشته باشه با این نوع دوربین ...=((
باید دید بازی میتونه مثل نسخه های قبلی ارزش تکرار داشته باشه یا نه من حتی نسخه های PSP نزدیک 10 بار تموم کردم هرکدومو ولی با وضع نسخه فعلی هیچ چیز مشخص نیست
فعلا بازی در هاله ای از ابهام و سواله ...
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
@Akiba

بله خب 100% که نمیشه گفت . ما اینجا کلا داریم فرضیه پردازی میکنیم و تو فرضیه 100% کامل نداریم .

اما میشه گفت احتمالش بیشتر هست . به هر حال همه بازی هایی شاخی که الان داریم در موردش حرف میزنیم یه زمانی IP جدید بودن . اما بحث اینه در حال حاضر هیچ IP جدیدی نمیتونست جای این GOW رو در سانتا پر کنه به لحاظ ایجاد سر و صدا و بمب اتم و این حرفا :D

همین مورد تو بازی های دیگه هم صدق میکنه . مثلا اگه ناتی به جای TLOU PART II یه IP جدید معرفی میکرد سر و صداش مثل TLOUنمیشد . حتی خود HORIZON هم که مثال زدی . فرض کن یه کیلزون 4 معرفی بشه الان با کارگردانی متیاس و یه چندتا تریلر خفن و اون اتمسفر کیلزون توش باشه و المان های فوق العادش ، بیشتر از HORIZON میترکوند . حالا باز اینا فرضیه هستن و صرفا از احتمالات بیشتر حرف میزنیم . کلا IP جدید ریسک پذیری بیشتری میخواد نسبت به فرانچایزهای معروف این فکت میشه اگه اون فرانچایز مورد نظر یه فرانچایز خیلی موفق و محبوب باشه .

اون قسمت حرفت که از حذف جادو ها شروع میشه که گفتم به خاطر سبک بازی اینجوری شده . با این سبک نمیشه یا سازنده نمیخواد ( صلاح نمیدونه ) باقی موارد که ذکر کردی رو داخل بازی ببینیم . دلیل تغییر سبک رو هم تو پست بالا نوشتم که چرا ضروری بود .

در کل فک میکنم اختلاف منو شما در این بحث این باشه که در حالت کلی شما حاضر بودید GOW رو با همون مدل قدیمی ببینید ( حالا فرض میکنیم در بهترین حالت پیشرفتش ) و من این GOW رو دوس دارم حالا اکه IV هر چقدر میخواست کامل باشه .

کلا دیگه به نظرم اون مدل گیم پلی برای این نسل و بعد از این به اندازه گذشته حال نمیده :D . حتی DMC جدید هم اگه معرفی بشه من دوس دارم کلی تغییرکنه :D الان مثلا HELLBLADE ببین چقدر خوبه ادامه معنوی HS بودن ایشون . از تغییراتش بسی لذت بردم :D

شاید همه تاثیر ها تو من ، بابت همون قضیه اهمیت ندادن به H&S های قدیمی باشه . به یاد ندارم اخیرا یه بازی H&C خالص بازی کرده باشم .

این مورد کات نخوردن دوربین که گفتی من عاشقشم :x:D یعنی زمانی که تریلر E3 2016 رو دیدم همون لحظه تو تاپیکش هم به این نکته پی بردم و هی دربارش نوشتم :D کلا یاد صحنه های کوجیمایی میفتم تو گیم :D و اتفاقا اگه هنر کارگردانی در این نوع فیلم برداری عالی کار بشه ، به نظرم صحنه های اکشن و سینمایی درش بیشتر به چشم میاد . الان اخرین تریلر TLOU PART 2هم اینطوری بود و بسیار شاخ :D

بازی GOW AS هم از سال 2011 در ساخت بطور جدی بود . درسته از شروعش به فکر مولتی ساختن بودن ولی اینطور نبود که استوری رو فراموش کنن . نظره من اینجوری خلاصه میشه : GOW AS واقعیت های یک GOW بود . ولی این GOW جدید ظرفیت های یک خدای جنگ بود .

یعنی GOW ظرفیت بهتر شدن رو داشت به شرطی که سبکش فرق بکنه . ولی اگر سبکش فرق نمیکرد ریسک شکستش بالا میبود .
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
@Akiba

بله خب 100% که نمیشه گفت . ما اینجا کلا داریم فرضیه پردازی میکنیم و تو فرضیه 100% کامل نداریم .

اما میشه گفت احتمالش بیشتر هست . به هر حال همه بازی هایی شاخی که الان داریم در موردش حرف میزنیم یه زمانی IP جدید بودن . اما بحث اینه در حال حاضر هیچ IP جدیدی نمیتونست جای این GOW رو در سانتا پر کنه به لحاظ ایجاد سر و صدا و بمب اتم و این حرفا :D

همین مورد تو بازی های دیگه هم صدق میکنه . مثلا اگه ناتی به جای TLOU PART II یه IP جدید معرفی میکرد سر و صداش مثل TLOUنمیشد . حتی خود HORIZON هم که مثال زدی . فرض کن یه کیلزون 4 معرفی بشه الان با کارگردانی متیاس و یه چندتا تریلر خفن و اون اتمسفر کیلزون توش باشه و المان های فوق العادش ، بیشتر از HORIZON میترکوند . حالا باز اینا فرضیه هستن و صرفا از احتمالات بیشتر حرف میزنیم . کلا IP جدید ریسک پذیری بیشتری میخواد نسبت به فرانچایزهای معروف این فکت میشه اگه اون فرانچایز مورد نظر یه فرانچایز خیلی موفق و محبوب باشه .

اون قسمت حرفت که از حذف جادو ها شروع میشه که گفتم به خاطر سبک بازی اینجوری شده . با این سبک نمیشه یا سازنده نمیخواد ( صلاح نمیدونه ) باقی موارد که ذکر کردی رو داخل بازی ببینیم . دلیل تغییر سبک رو هم تو پست بالا نوشتم که چرا ضروری بود .

در کل فک میکنم اختلاف منو شما در این بحث این باشه که در حالت کلی شما حاضر بودید GOW رو با همون مدل قدیمی ببینید ( حالا فرض میکنیم در بهترین حالت پیشرفتش ) و من این GOW رو دوس دارم حالا اکه IV هر چقدر میخواست کامل باشه .

کلا دیگه به نظرم اون مدل گیم پلی برای این نسل و بعد از این به اندازه گذشته حال نمیده :D . حتی DMC جدید هم اگه معرفی بشه من دوس دارم کلی تغییرکنه :D الان مثلا HELLBLADE ببین چقدر خوبه ادامه معنوی HS بودن ایشون . از تغییراتش بسی لذت بردم :D

شاید همه تاثیر ها تو من ، بابت همون قضیه اهمیت ندادن به H&S های قدیمی باشه . به یاد ندارم اخیرا یه بازی H&C خالص بازی کرده باشم .

این مورد کات نخوردن دوربین که گفتی من عاشقشم :x:D یعنی زمانی که تریلر E3 2016 رو دیدم همون لحظه تو تاپیکش هم به این نکته پی بردم و هی دربارش نوشتم :D کلا یاد صحنه های کوجیمایی میفتم تو گیم :D و اتفاقا اگه هنر کارگردانی در این نوع فیلم برداری عالی کار بشه ، به نظرم صحنه های اکشن و سینمایی درش بیشتر به چشم میاد . الان اخرین تریلر TLOU PART 2هم اینطوری بود و بسیار شاخ :D

بازی GOW AS هم از سال 2011 در ساخت بطور جدی بود . درسته از شروعش به فکر مولتی ساختن بودن ولی اینطور نبود که استوری رو فراموش کنن . نظره من اینجوری خلاصه میشه : GOW AS واقعیت های یک GOW بود . ولی این GOW جدید ظرفیت های یک خدای جنگ بود .

یعنی GOW ظرفیت بهتر شدن رو داشت به شرطی که سبکش فرق بکنه . ولی اگر سبکش فرق نمیکرد ریسک شکستش بالا میبود .
خوب آره منم تو پست اولم گفتم اینکه الان این بازی GOWـه و کریتوس،به خاطر هایپیه که سانتا نیاز داشته! ولی دلیل نمیشه اگر IP جدیدی میشد،از بازیه بعدش ما همین حس رو برای اون نمیگرفتیم! مطمئنم خیلی ها میگفتن GOW چیه دیگه! به درد خودشون میخوره و ... بازی یعنی همین IP جدید و بازی های قبل از این یک سو تفاهم بود و اینا:D
من مخالفت حرفم در این مورده :-"
اگر حالت 1 رو میرفتیم جلو . خب شاید یه IP دیگه میساختن . ولی هر چی میساختن هیچ وقت شکوه و عظمتی که الان GOW در این روز ها داره ازش بهتره میبره رو نمیداشت . حالا هر چقدر هم میخواست شاخ باشه .
الان آره،ولی بعد از عرضه هیچ فرقی نمیکرد IP جدید میبود یا ادامه GOW ، چه بسا اگر IP جدید میبود همه ی نگاه ها مثبت میشد،چون هیچکی تو دنیا پیدا نمیشد بگه من سیستم سری قبلی رو بیشتر دوست داشتم! ، چون این بازی،بازیه جدیدی میبود:D
الان کیلزون4 و هورایزن2 شرایطی دارن که من منظورمه! عظمت هورایزن برای خیلی ها بیشتر از کیلزون شده!:D

---
خوب به نظرم انتظاری که شما دارید از بازی اشتباهه:D
من تغییر سبک یک بازی رو هیچوقت نمیتونم قبول کنم! :D بازی X که میاد بیرون و محبوب میشه، به خاطر دلایل 1 و 2 و 3 و .... ، به این محبوبیت ها رسیده! من که GOW رو دوست دارم به خاطر تمرکز H&S با چاشنی اکشن ادونچر دوست دارم. ( و حالا خیلی دلایل دیگه! اما بیس کار رو میگم) ، اینکه اکشن ادونچر بیاد بشه اصل ماجرا و H&S بره پشت سرش، به قولی مخالف با آرمان های اون بازیه:D

آره در حالت کلی من حاضر بودم GOW رو با همون چیزی که میشناختیم ببینیم! سیستمی که من به خاطرش این IP رو دوست داشتم از اول! نه سیستمی که با چیزی که دوست داشتم بسیار بسیار متفاوته! :D شاید بهتر بشه...شاید نه! :-" (از نظر ساختاری بعید میدونم بد در بیاد! منظورم بعد معنوی؟؟؟ همچین چیزیه!:D )
خط اول پست اول هنوز هستش، بعد از کش و قوس های فراوان بین فن ها! :D ، حالا اون موقع بحث این بود GOW سیستم خودش یا GOWسیستم DMC ، الان بحث این شده GOW سیستم خودش یا GOW سیستم اکشن ادونچر RPGـیی! :D این کش و قوسه هنوز در جریانه:))

بدبختی همینه ما هم اخیرا به یاد نداریم H&S بازی کرده باشیم! دلمون خوش بود یه GOW تایید شده! حالا اونم قراره تغییر کنه:D ، DMCهم که داره میاد سبکش با اونی که ما دوست داشتیم خیلی متفاوته:( ولی حداقل به نظر میرسه به اصل خودش پایبنده! :D

هل بلید رو من بازی نکردم هنوز! ولی از نظر گیم پلی فکر نمیکنم به هیچ وجه چیز دندون گیری باشه که بخوام GOW از اونی که بود بخواد بشه شبیه هل بلید! البته شکر خدا نیست،گیم پلی ها نشون میدن هنوز جذابه! :D
---
آخ گفتی کوجیمایی! اصلا همینم دوست نمیدارم:))
این Birdman یه غلطی کرد و اومد یه فیلمی داد بدون کات خوردن! تو سینما کسی جوگیر نشدا،نمیدونم چه دردیه بازی سازها جوگیرش شدن! آخه چیش خوبه این! :D حس خود خفن پنداری پیدا کردن بازی سازها با این حرکت:D حالا بدبختی نه فقط کات سین، کلهم اجمعین بازی اینجوری شده دیگه!:D(فرض کن کوجیما سر MGS4 جوگیر میشد از این حرکات میرفت،هیچکدوم از صحنه های خفنش رو نمیدیدیم، اون فلش بک فوق العاده هم ازش خبری نمیشد! و خیلی چیزای دیگه:-" )

همون تریلر معرفی TLOU2 که کات میخورد به نظرم صد برابر شاخ تر از تریلر گیمزکام بود، ده تا کات داشتیم یه ثانیه انگشت لرزان،یک ثانیه صورت در حال خون چکیدن، یک ثانیه سایه ای از دور دست ها و اومدن جول!
---
GOW:A چرت گفتن از 2011 در حال ساخت بوده!:D اگرم بوده به سبک مملکت خودمون اداره شده!:D داستان و طراحی محیط ها و اینا خوب بودا! ولی تو بخش مبارزات و دشمن ها گند زدن! باز همون دشمن ها جدیداشون خوب بود ولی خوب کم بود تعدادشون! و خیلی از موارد تو مولتی بازی بود که اگر توی بخش داستانی میزاشتن بازی تازه و جذاب تر میشد! :D کلا مدیریتی که برای ساخت بازی در جریان بود،به نظرم مشکل داشته! :D

-------

یکم در مورد حذف پرش و تغییراتش تو بازی نظرم رو بگم:D و بعدش نحوه ی چیدمان دکمه ها:-"

حذف پرش و شنا یعنی بخش پلتفرمینگ بازی حذفه دیگه! و پازل هایی که چنین چیزی نیاز داشتن و اینا تا حدودی! تقریبا میشه گفت پازل ها یک طبقه ای میشن:-" (یا حالا هی از پله برو بالا و پایین، که عمرا:-" )
مورد بعدی پرش توی مبارزات برای عقب نشینی به کار میومد:)) ، یهو میبینی محاصره میشی،میتونی بکشی عقب یا دشمن رو به جایی که میخوای بکشونی و اینا،الان این گزینه حذفه! گیر کردی یا زورت میرسه با چنگ و دندون میزنی،یا هم نمیرسه میمیری:-"
مورد بعدی که از همه مهم تره، حذف این دکمه یعنی ما دشمن پرنده نداریم دیگه! اگرم داریم آترئوس باید بزنه و بندازتشون زمین که خوب یعنی پرنده نیستن باز:-"

این از حذف پرش،این که آترئوس اومده مربع یعنی اینکه احتمالا R1 و R2 شدن لایت و هوی اتک! الان من دقیقا نمیدونم کومبو زنی میخواد چجوری بشه! داریما For Honor الان اینجوریه، ولی چیزی که من تو نمایش های میبینم خیلی متفاوته با FH ، بعد حساب و کتاب بخواد دستت باشه با مربع و مثلث خیلی راحت تر میشه کومبو ردیف کرد تا دکمه های پشتی! هیچ بازی H&Sـی من ندیدم اتک ها رو اونجا بچینه! یا اگر بهتر بود،فایتینگ ها میچپوندن رو دکمه های پشتی! هممم...درکش برام سخته! :D

بعد در مورد QTE ، جواب درست نمیده کوری:)) ، یکبار میگه هست(گفته بود نمایش اول هست ولی رو صفحه نشون ندادن دکمه ها رو) ، یکبار میگن نیست، الان GI ازش پرسید هست؟ میاد سرش رو به نشانه ی تایید بالا و پایین میکنه بعد میگه نه:| من چی بگم بهش آخه؟ :))
حالا بحثم اینه اگر نیست،اون نمایش اول که ترول رو زد ترکوند دقیقا چجوری بوده؟ یعنی بعد از اینکه RAGE نمودیم،بقیش جزو کاتسینه؟ دوست نمیدارم! و نمیدونم چرا باید حذف بشه QTEـهای GOW که به این خوبی و جذابی درست میشدن!:D

الانم میگه خشونت در حد قبلی ها فقط در حالت ریج داریم،که اونم مشت و لگده فقط:D (البته هنوز که داره قاچ میکنه ملت رو! نمیدونم دقیقا فازشون چیه:D)
---
یک موردم در رابطه با دوربین و شاید کات نخوردن:D

این دوربین جایی تایید شده فقط و فقط میچسبه پشت کریتوس؟ امیدوارم اینجوری نباشه! خیلی صحنه های خفن و حماسی که میدیدیم توی قبلی ها، GOW در حد مورچه میشد تو تصویر! اون اسب های GOW II ، کرونوس ، یا دروازه ی المپ توی GOW III ، خیلی جاها در حین گیم پلی دوربین ازمون دور میشد و محسور محیط خفن میشدیم! هست که هنوز؟ خدایی حیفه ها!:D مثلا این غول هدشات شده که تو محیط برفی بود، اینجا واقعا دوربین باید دور بشه عظمتش رو ببینیم:D (بیاید بگید دوربین جدید چطوری میتونه با دوربین قبلی رقابت کنه برای نشون دادن صحنه های خفن تر!:D )

---
از اطلاعات جدید لباس های بازکردنی نکته مثبته برام!:D (جدا از آپگرید و ایناست گویا) ، و همینطور پازل های بیشتر:D شاید معدود نکات مثبت GOW:A به قبلی ها پازل هاش بود:D
بقیشم یا میدونستیم،یا نگرانم نمودند:D


---
پ.ن:راستی اینو یادم رفت بگم،البته تا الان فهمیدید:D من از اوناییم که با تغییر به سختی کنار میام:D همه چی حالت فعلیش خوبه،چون اگر خوب نبود از اول طرفش نمیرفتم:D
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
نبود دكمه پرش چيز عجيبي نبود تو اخرين ما هم دكمه پرش نبود درسته؟ كاربردش فقط جابه جا شدن از ديوارها يا موانع بود اينا هم كه رفتن از اخرين ما تقليد كردن خودشونم اعتراف كردن
بجاش با همين يه دكمه اضافه تر گيم پلي و مبارزات بازي رو غني تر ميكنند من فقط منتظر يه گيم پلي از سلاح جديد و يه دشمن خفنم كه توش تا چشم كار ميكنه كامبت بزنه
فقط خدا كنه اين دكمه رو حذف كردن به معنيه پرش خودكار از موانع نباشه كه خيلي رو مخه
 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
خوب آره منم تو پست اولم گفتم اینکه الان این بازی GOWـه و کریتوس،به خاطر هایپیه که سانتا نیاز داشته! ولی دلیل نمیشه اگر IP جدیدی میشد،از بازیه بعدش ما همین حس رو برای اون نمیگرفتیم! مطمئنم خیلی ها میگفتن GOW چیه دیگه! به درد خودشون میخوره و ... بازی یعنی همین IP جدید و بازی های قبل از این یک سو تفاهم بود و اینا:D
من مخالفت حرفم در این مورده :-"

الان آره،ولی بعد از عرضه هیچ فرقی نمیکرد IP جدید میبود یا ادامه GOW ، چه بسا اگر IP جدید میبود همه ی نگاه ها مثبت میشد،چون هیچکی تو دنیا پیدا نمیشد بگه من سیستم سری قبلی رو بیشتر دوست داشتم! ، چون این بازی،بازیه جدیدی میبود:D
الان کیلزون4 و هورایزن2 شرایطی دارن که من منظورمه! عظمت هورایزن برای خیلی ها بیشتر از کیلزون شده!:D

---
خوب به نظرم انتظاری که شما دارید از بازی اشتباهه:D
من تغییر سبک یک بازی رو هیچوقت نمیتونم قبول کنم! :D بازی X که میاد بیرون و محبوب میشه، به خاطر دلایل 1 و 2 و 3 و .... ، به این محبوبیت ها رسیده! من که GOW رو دوست دارم به خاطر تمرکز H&S با چاشنی اکشن ادونچر دوست دارم. ( و حالا خیلی دلایل دیگه! اما بیس کار رو میگم) ، اینکه اکشن ادونچر بیاد بشه اصل ماجرا و H&S بره پشت سرش، به قولی مخالف با آرمان های اون بازیه:D

آره در حالت کلی من حاضر بودم GOW رو با همون چیزی که میشناختیم ببینیم! سیستمی که من به خاطرش این IP رو دوست داشتم از اول! نه سیستمی که با چیزی که دوست داشتم بسیار بسیار متفاوته! :D شاید بهتر بشه...شاید نه! :-" (از نظر ساختاری بعید میدونم بد در بیاد! منظورم بعد معنوی؟؟؟ همچین چیزیه!:D )
خط اول پست اول هنوز هستش، بعد از کش و قوس های فراوان بین فن ها! :D ، حالا اون موقع بحث این بود GOW سیستم خودش یا GOWسیستم DMC ، الان بحث این شده GOW سیستم خودش یا GOW سیستم اکشن ادونچر RPGـیی! :D این کش و قوسه هنوز در جریانه:))

بدبختی همینه ما هم اخیرا به یاد نداریم H&S بازی کرده باشیم! دلمون خوش بود یه GOW تایید شده! حالا اونم قراره تغییر کنه:D ، DMCهم که داره میاد سبکش با اونی که ما دوست داشتیم خیلی متفاوته:( ولی حداقل به نظر میرسه به اصل خودش پایبنده! :D

هل بلید رو من بازی نکردم هنوز! ولی از نظر گیم پلی فکر نمیکنم به هیچ وجه چیز دندون گیری باشه که بخوام GOW از اونی که بود بخواد بشه شبیه هل بلید! البته شکر خدا نیست،گیم پلی ها نشون میدن هنوز جذابه! :D
---
آخ گفتی کوجیمایی! اصلا همینم دوست نمیدارم:))
این Birdman یه غلطی کرد و اومد یه فیلمی داد بدون کات خوردن! تو سینما کسی جوگیر نشدا،نمیدونم چه دردیه بازی سازها جوگیرش شدن! آخه چیش خوبه این! :D حس خود خفن پنداری پیدا کردن بازی سازها با این حرکت:D حالا بدبختی نه فقط کات سین، کلهم اجمعین بازی اینجوری شده دیگه!:D(فرض کن کوجیما سر MGS4 جوگیر میشد از این حرکات میرفت،هیچکدوم از صحنه های خفنش رو نمیدیدیم، اون فلش بک فوق العاده هم ازش خبری نمیشد! و خیلی چیزای دیگه:-" )

همون تریلر معرفی TLOU2 که کات میخورد به نظرم صد برابر شاخ تر از تریلر گیمزکام بود، ده تا کات داشتیم یه ثانیه انگشت لرزان،یک ثانیه صورت در حال خون چکیدن، یک ثانیه سایه ای از دور دست ها و اومدن جول!
---
GOW:A چرت گفتن از 2011 در حال ساخت بوده!:D اگرم بوده به سبک مملکت خودمون اداره شده!:D داستان و طراحی محیط ها و اینا خوب بودا! ولی تو بخش مبارزات و دشمن ها گند زدن! باز همون دشمن ها جدیداشون خوب بود ولی خوب کم بود تعدادشون! و خیلی از موارد تو مولتی بازی بود که اگر توی بخش داستانی میزاشتن بازی تازه و جذاب تر میشد! :D کلا مدیریتی که برای ساخت بازی در جریان بود،به نظرم مشکل داشته! :D

-------

یکم در مورد حذف پرش و تغییراتش تو بازی نظرم رو بگم:D و بعدش نحوه ی چیدمان دکمه ها:-"

حذف پرش و شنا یعنی بخش پلتفرمینگ بازی حذفه دیگه! و پازل هایی که چنین چیزی نیاز داشتن و اینا تا حدودی! تقریبا میشه گفت پازل ها یک طبقه ای میشن:-" (یا حالا هی از پله برو بالا و پایین، که عمرا:-" )
مورد بعدی پرش توی مبارزات برای عقب نشینی به کار میومد:)) ، یهو میبینی محاصره میشی،میتونی بکشی عقب یا دشمن رو به جایی که میخوای بکشونی و اینا،الان این گزینه حذفه! گیر کردی یا زورت میرسه با چنگ و دندون میزنی،یا هم نمیرسه میمیری:-"
مورد بعدی که از همه مهم تره، حذف این دکمه یعنی ما دشمن پرنده نداریم دیگه! اگرم داریم آترئوس باید بزنه و بندازتشون زمین که خوب یعنی پرنده نیستن باز:-"

این از حذف پرش،این که آترئوس اومده مربع یعنی اینکه احتمالا R1 و R2 شدن لایت و هوی اتک! الان من دقیقا نمیدونم کومبو زنی میخواد چجوری بشه! داریما For Honor الان اینجوریه، ولی چیزی که من تو نمایش های میبینم خیلی متفاوته با FH ، بعد حساب و کتاب بخواد دستت باشه با مربع و مثلث خیلی راحت تر میشه کومبو ردیف کرد تا دکمه های پشتی! هیچ بازی H&Sـی من ندیدم اتک ها رو اونجا بچینه! یا اگر بهتر بود،فایتینگ ها میچپوندن رو دکمه های پشتی! هممم...درکش برام سخته! :D

بعد در مورد QTE ، جواب درست نمیده کوری:)) ، یکبار میگه هست(گفته بود نمایش اول هست ولی رو صفحه نشون ندادن دکمه ها رو) ، یکبار میگن نیست، الان GI ازش پرسید هست؟ میاد سرش رو به نشانه ی تایید بالا و پایین میکنه بعد میگه نه:| من چی بگم بهش آخه؟ :))
حالا بحثم اینه اگر نیست،اون نمایش اول که ترول رو زد ترکوند دقیقا چجوری بوده؟ یعنی بعد از اینکه RAGE نمودیم،بقیش جزو کاتسینه؟ دوست نمیدارم! و نمیدونم چرا باید حذف بشه QTEـهای GOW که به این خوبی و جذابی درست میشدن!:D

الانم میگه خشونت در حد قبلی ها فقط در حالت ریج داریم،که اونم مشت و لگده فقط:D (البته هنوز که داره قاچ میکنه ملت رو! نمیدونم دقیقا فازشون چیه:D)
---
یک موردم در رابطه با دوربین و شاید کات نخوردن:D

این دوربین جایی تایید شده فقط و فقط میچسبه پشت کریتوس؟ امیدوارم اینجوری نباشه! خیلی صحنه های خفن و حماسی که میدیدیم توی قبلی ها، GOW در حد مورچه میشد تو تصویر! اون اسب های GOW II ، کرونوس ، یا دروازه ی المپ توی GOW III ، خیلی جاها در حین گیم پلی دوربین ازمون دور میشد و محسور محیط خفن میشدیم! هست که هنوز؟ خدایی حیفه ها!:D مثلا این غول هدشات شده که تو محیط برفی بود، اینجا واقعا دوربین باید دور بشه عظمتش رو ببینیم:D (بیاید بگید دوربین جدید چطوری میتونه با دوربین قبلی رقابت کنه برای نشون دادن صحنه های خفن تر!:D )

---
از اطلاعات جدید لباس های بازکردنی نکته مثبته برام!:D (جدا از آپگرید و ایناست گویا) ، و همینطور پازل های بیشتر:D شاید معدود نکات مثبت GOW:A به قبلی ها پازل هاش بود:D
بقیشم یا میدونستیم،یا نگرانم نمودند:D


---
پ.ن:راستی اینو یادم رفت بگم،البته تا الان فهمیدید:D من از اوناییم که با تغییر به سختی کنار میام:D همه چی حالت فعلیش خوبه،چون اگر خوب نبود از اول طرفش نمیرفتم:D
البته دشمن هوایی که قطعا هست تو تریلر اول هم یه لحظه رد شد و اژدها هم هست و البته تبرم میشه پرت کرد به هوا از این جهت مشکلی نیست:D
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
جدا منظورشون از ماموریت فرعی چیه کاملا امیدمو به بازی دارم از دست میدم8-|
حتی بعیده یه باس درستو حسابی و غول پیکر داشته باشه با این نوع دوربین ...=((
باید دید بازی میتونه مثل نسخه های قبلی ارزش تکرار داشته باشه یا نه من حتی نسخه های PSP نزدیک 10 بار تموم کردم هرکدومو ولی با وضع نسخه فعلی هیچ چیز مشخص نیست
فعلا بازی در هاله ای از ابهام و سواله ...

بازی ۱۰۰درصد باس غول پیکر داره مطمن باش یکیش همون مار هست گفتن دوست کریتوسه ولی الکی میگن:D

مامویت فرعی منم نگران کرده ولی مثبت بهش نگاه مبکنم

خیال بابت اسلحه هم جمع شده بازی خشونتش هم داره

پس به کوری و سانتا اعتماد کنید
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,535
به من فقط یه حرمسرا بدن پر از زن ع ریان :D با تک سلاحم کلی فن بزنم (بچه رو هم دیگه بپیچونم پشت در ) درسته همه چی کریتوس معنوی شده ولی دلیل نمیشه غرایضشم عوض شده باشن
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
این از حذف پرش،این که آترئوس اومده مربع یعنی اینکه احتمالا R1 و R2 شدن لایت و هوی اتک! الان من دقیقا نمیدونم کومبو زنی میخواد چجوری بشه! داریما For Honor الان اینجوریه، ولی چیزی که من تو نمایش های میبینم خیلی متفاوته با FH ، بعد حساب و کتاب بخواد دستت باشه با مربع و مثلث خیلی راحت تر میشه کومبو ردیف کرد تا دکمه های پشتی! هیچ بازی H&Sـی من ندیدم اتک ها رو اونجا بچینه! یا اگر بهتر بود،فایتینگ ها میچپوندن رو دکمه های پشتی! هممم...درکش برام سخته! :D

بعد در مورد QTE ، جواب درست نمیده کوری:)) ، یکبار میگه هست(گفته بود نمایش اول هست ولی رو صفحه نشون ندادن دکمه ها رو) ، یکبار میگن نیست، الان GI ازش پرسید هست؟ میاد سرش رو به نشانه ی تایید بالا و پایین میکنه بعد میگه نه:| من چی بگم بهش آخه؟ :))
حالا بحثم اینه اگر نیست،اون نمایش اول که ترول رو زد ترکوند دقیقا چجوری بوده؟ یعنی بعد از اینکه RAGE نمودیم،بقیش جزو کاتسینه؟ دوست نمیدارم! و نمیدونم چرا باید حذف بشه QTEـهای GOW که به این خوبی و جذابی درست میشدن!:D
مسئله اینجاست که بازی شدیدا سولزلیزه(:D) شده و ما توی سولزبورن پرش نداریم! حتی همون داج کردن ضربات هم که توی دموی 2016 دیدیم خیلی سنگین در اومده.
من بیشتر منتظرم ببینم کمبوها دقیقا به چه شکلن. از یه طرف میگن no combo counter از یه طرف میگن parry کردن تو بازی وجود داره. خب parry کردنی که بعدش کمبو نباشه به چه دردمون میخوره دقیقا. :D:|

یادمه یه بار گفتن دنبال یه چیز بهتر از QTE ها هستن، چیزی که تو ذهنمه اینه که این احتمال وجود داره موقع پخش شدن صحنه های سینمایی انتخاب دکمه ها با خودمون باشه! :-?

راجب دوربین از راه دور هم قطعا همچین چیزی داریم تو بازی، منتهی نه توی گیم پلی. (دوربین جدید باعث میشه تو گیم پلی سکانسا کمتر حماسی به نظر برسن؟ شاید) منتهی مسئله ای که هست اینه اینا خیلی چیزا رو نمیخوان تو تریلر نشون بدن و مورچه شدن کریتوس جلوی یه منظره/دشمن خفن هم یکی از اوناست. :-"

پ.ن: ولی دمت گرم عجب کامنت پرباری دادی:D کاش همونقد که رو کامنتا وقت میذاری رو پستای اولم وقت بذاری. :))

پ.ن 2: دشمنای رو هوا نداریم؟ پس چجوری قراره زبون اژدهارو پاره کنیم؟:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
مسئله اینجاست که بازی شدیدا سولزلیزه(:D) شده و ما توی سولزبورن پرش نداریم! حتی همون داج کردن ضربات هم که توی دموی 2016 دیدیم خیلی سنگین در اومده.
من بیشتر منتظرم ببینم کمبوها دقیقا به چه شکلن. از یه طرف میگن no combo counter از یه طرف میگن parry کردن تو بازی وجود داره. خب parry کردنی که بعدش کمبو نباشه به چه دردمون میخوره دقیقا. :D:|

یادمه یه بار گفتن دنبال یه چیز بهتر از QTE ها هستن، چیزی که تو ذهنمه اینه که این احتمال وجود داره موقع پخش شدن صحنه های سینمایی انتخاب دکمه ها با خودمون باشه! :-?

راجب دوربین از راه دور هم قطعا همچین چیزی داریم تو بازی، منتهی نه توی گیم پلی. (دوربین جدید باعث میشه تو گیم پلی سکانسا کمتر حماسی به نظر برسن؟ شاید) منتهی مسئله ای که هست اینه اینا خیلی چیزا رو نمیخوان تو تریلر نشون بدن و مورچه شدن کریتوس جلوی یه منظره/دشمن خفن هم یکی از اوناست. :-"

پ.ن: ولی دمت گرم عجب کامنت پرباری دادی:D کاش همونقد که رو کامنتا وقت میذاری رو پستای اولم وقت بذاری. :))

پ.ن 2: دشمنای رو هوا نداریم؟ پس چجوری قراره زبون اژدهارو پاره کنیم؟:D
سولز دوست ندارم و دلیلی نداره مثل اون بشه!:D
همینطور چون TLOU پرش نداره دلیل نمیشه که GOW هم مثل اون بشه، عینا که قرار نیست اون بازی کپی و ری اسکین بشه:D بعد سبک فرق داره زمین تا آسمون:-"

کومبو کانتر که مهم نیست بود و نبودش:D ، صرفا یه عدده(میگه کومبو کانتر چیز بیخودیه، بعد برا یه بازی خطی مارکر مهمه...البته اگر بخوایم:-" ) ، یعنی تاثیری تو گیم پلی نداره اون عدد، پری میکنیم و کومبو میزنیم تو حلق حریف:-"

در مورد QTE ... والله چی بگم...شاید برای دشمنای عادی صدق کنه! ولی باس یا صحنه های خاص مثل نمایش E3 ، سخته فرض کنم چند امکان وجود داره!:D

امیدوارم از ته دل خیلی چیزایی که شک داریم به خاطر نخواستن و جلوگیری از اسپویل نشون نداده باشن:D

پ.ن1: یک گرافیست بیابین برام! خودم خیلی تو فکرشم و عذاب وجدان دارم!:| گرافیییست!:-" یا هم برید احسان رو انرژی بدید بهش کامل کنه وار رو:D

پ.ن2 : دشمنی که پرواز کنه ولی همش رو زمین باشه دشمن هوایی حساب نمیشه:D حتی مثلا گریفین همون اول ویچر3 هم دشمن هوایی نیست(کلا ویچر دشمن هوایی نداره:-" ) اینا رو فوقش تیری تبری میزنی تو سرشون میفتن زمین و تمام! این بیشتر مربوط به دشمنای فسقلیه یا یه سری دشمن ها که باید رو هوا چندتا چک و لگد میزدی تا بیفتن پایین! کلا تو چلنج های کل سری همیشه یکی داشتیم که Xنفر رو تو هوا بکش، به اونا مراجعه کنید منظورم رو بهتر درک میکنید:-"
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
تغییرات که باب دل من نیست ولی امیدوارم بازی موفق بشه.
من اصلا این شخصیت اصلی بازی رو به عنوان کریتوس قبول ندارم.نه فیزیک بدنیش، نه صداش، نه رفتارش؛ هیچیش شببه کریتوس نیست. من تعجب میکنم چه جوری روشون شده اسمش رو بذارن کریتوس!!!!رنگ بندی بازی هم یک چیز بیخودی شده!!
بازم میگم بازی میتونست یک ip جدید باشه ولی متاسفانه از اسم کریتوس استفاده کردن برای فروش بازی.
 
  • Like
Reactions: Sony+

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
@Akiba
خب منظور منم همونه أمير جان ، واسه همين ميگم فرانچايز ، ديگه وقتي يه IP جديد يكي دو نسخه ازش بيرون بياد ، ديگه IP جديد نيست و ديگه ميشه يه غول بي شاخ دم اگه موفق عمل كنه . كلا منظورم بازي كه اولين نسخش ميخواد منتشر بشه و هيچي ازش نميدونيم . مثل حالتي كه آلان Dream داره .
——————-
تو صحبت هات اشاره كردي به حذف QTE ،
منم نظر شخصيم رو در اين مورد بگم ، وقتي داخل يه صحنه سينمايي خيلي خفن هستيم ، داريم ازش لذت ميبريم ، يه هو گوشه تصوير ميگه دايره بزن ، اصلا گند ميزنه به حس و حال ادم ، زيبايي اون صحنه و اون زحمت رو قشنگ نصف ميكنه واسه ادم . باور كن اينو جدي ميگم ، من سر QTE هاي پوزايدن نسخه سوم خيلي أعصابم خورد ميشد ، چرا بايد مجبور باشم از صحنه به اون زيبايي دل بكنم و تمركزم رو بزارم گوشه تصوير و منتظر باشم يه دكمه نشون بده من بزنم . اصلا با اين مورد خيلي حال نمودم :D
————————
اين دوربين و مدلش اونجوري نيست كه شما تصور ازش داريد .
يعني در واقع ٢ نوع داريم ، يكي فيلمي كه كلا كات نميخوره از اول تا اخرش ، كه از اين قبيل فيلم ها قبلا و در سال هاي دور و خيلي قبل تَر از Birdman وجود داشته مثل Russian ark و .. كه عموما هزينه ساخت اين فيلم ها كم و فيلم بايد داراي شرايط خاص باشه بشه چنين ساخت
اما يه نوع ديگه داريم كه فيلم فقط در سكانس ها كات نميخوره ولي بين سكانس كات داريم ، كه اين نوع فيلم برداري در سينمايي عصر حاضر هم خيلي رونق پيدا كرده و در استفاده ميشه . بخصوص در فيلم هاي بزرگ . مثل gravity كه فك كنم نزديك يك ساعت اولش كات نميبيني ، يا فيلم جديدتره همين كارگردان بيردمن اقاي الخاندرو اينوريتو ، به نام Revenant ، بخصوص اون سكانس درگيري ليوناردو با خرس كه كات نداره . تو بازي ها هم الان داره اين مورد استفاده ميشه . اما تو فيلم ها چنين فيلم برداري خيلي دشواره و محدوديت زيادي دارن ولي تو گيم دستت باز تره براي اينجور چيزا و اينكه خيلي سخته چنين فيلم برداري ، قشنگ در مورد سختي هاي بسيار زيادش توي مستندش حرف زده الخاندرو اينوريتو .
خلاصه اينهمه توضيح دادم بدوني با چه چيزه شاخي طرفي و قدرش رو نميدوني :D
———————-
كلا دو ديدگاه متفاوت و رويكرد متفاوت داريم .
منم كلا تغيير بسيار دوست دارم .
شايد باورت نشه ولي من هميشه تو رويا پردازي هام در سال هاي دور ، GOW رو همين شكلي الان هست تصور ميكردم . E32016 واقعا يكي از ارزوهاي گيميم براورده شد :))

حالا باز ميگم زوده قضاوت . شايد بازي اومد من اصلا خوشم نيومد و شما برعكس بهترين GOW شد برات .
من در حالت كلي يه سري چيزا رو خيلي دوست دارم ، كه GOW اومده دست گذاشته رو همونا و چش و چال مارو كور كرده . فقط زماني ميتونم درست قضاوت كنم كه بازي رو بار اول بازي كنم ، تخليه بشم و بار دوم تازه بشينيم ببينم چي به چيه .
—————————
در كل هيچكدوم از حرفات اشتباه نيست ، بلكه درسته . فقط من علايقم طور ديگه اس
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر