Ubisoft: طرفداران Prince of Persia اکنون Assassin's Creed بازی میکنند

Mr. Worldwide

کاربر سایت
Feb 10, 2014
562
نام
Profesoer Charles Francis Xavier
39856869588533448912.jpg


Lionel Raynaud معاون و سرپرست استدیو Ubisoft Montreal در گفتگو با Official Xbox Magazine بیان کرد:"

بیشتر طرفداران سری Prince of Persia در حال انجام بازی Assassin's Creed هستند. بخاطر این است که بخاطر این است که دلیلی برای ساخت Prince of Persia وجود ندارد."

او در پاسخ به سوال ساخته شدن Prince of Persia گفت:"
ما درمورد طرفداران Prince of Persia فکر میکنیم, بیشتر آنان هم اکنون Assassin's Creed بازی میکنند و ما هرگز بهترین ویژگیهای Prince of Persia را فراموش نمی کنیم. و ما معتقد هستیم می توانیم انتظارات طرفداران را با استفاده از برندهای بازی دیگر برطرف سازیم."

در آینده نزدیک به سختی میتوانیم Prince of Persia جدید را تصور کنیم چرا که Ubisoft هنوز مطمئن نیست این بازی در حال حاضر چقدر مورد علاقه خواهد بود.
Raynaud ادامه داد:"
ما از خودمان سوال می پرسیم و میگوییم که آیا ما طرفدارانمان را از دست داده ایم چرا که یک Prince of Persia جدید را توسعه نداده ایم. در حال حاضر علت این است که ما چگونه آن را بهبود ببخشیم سوال این است که ما نباید به آنان چیزی را بدهیم که 10 سال است آن را دوست دارند, امروز طرفداران Prince of Persia دیگر چیزهایی را که شما امروز به آن علاقه دارید را نمی خواهند.؟ بیشتر مدرن ."

چندی پیش Drew James مهندس استدیو Ubisoft Reflections در توییتر خود گفته بود:
" #Prince of Persia بعدی چه چیزی است؟"
یک کپی از این توییت به اکانت Ubisoft Reflections و یکی دیگر هم به اکانت توییتر Jade Raymond رئیس سابق Ubisoft Toronto فرستاده شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
بیخیال یوبی.کی از غول کشی و تم شرقی و اهنگ های اورینتال و پازل بدش میاد؟
چرا حرف تو دهن گیمر ها میندازی.
حالا علت اینکه POP نمیسازن ... خدا داند
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
یوبی جان به طرفدار‌ها رحم نمیکنی‌ به خودت و اون AC رحم کن :D
از اون حرفا بود که باعث بایکوت عمومی می‌شه :D
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
چه مسخره، من به عنوان یه طرفدار Prince of Persia حالم از سری Assassin's Creed که از دیدم شاید کسل کننده ترین IP باشه که اینقدر طرفدار و خرج داره هستش.....اصلا اینا شباهتشون بهم چیه؟ پارکور شخصیت اصلی؟:d دیگه چی؟
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
خو مردک اگر هم بازی کنن از سر بیکاری و شباهت هایی که این سری به سری شاهزاده پارسی داره هست که میرن سراغش. حالا خوبه این سری قرار بود یه اسپین آف برای پرنس باشه ها ! 8-| همون ادامه درست و حسابی ب برای نسخه 2008 بساز ببین بازی میکنن یا نه. البته اشکالات رو رفع کن , تنوع تو مبارزات و دشمن ها. به الیکا هم دست نمیزنی!)x

عرضه نداری , دیگه لااقل میشه یه ریمیک درست و حسابی از 3گانه شن های زمان برای کنسول های نسل هشت بزنی که. فکرش بکن دهاکا با گرافیک نسل جدید !!! :-s:-s
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
برو مردک برو حرف مفت نزن به بهترین بازی عمر گیمری خود من تنها لنگه اساسین نچسبون فقط بلدین پول بچاپین 6 ماهی یه دفه اساسین میدین
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر