DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
والا دیگه موندم چی بگم...
یعنی اینکه باز هم حرفای خودتون رو میزنید خیلی جالبه ! من همه جرفهام رو در پُست های قبلی ـیم (!) گفتم.
فقط برای بار آخر میگم و تمام ! ضعف های یک GPU رو نمیشه با یک رابط گرافیکی و میان افزار (Dx 12) و دیگری به قول شما داشتن زمان حل کرد ! نمیشه آقا من اگر این رو به شماها توضیح بدم زبونم مودرمیاره...
====
منظور حرف شما میدونید چیه ؟!
شما دارید با این حرفهاتون می گید که همه مشکلات و ضعف های گرافیکی (حالا خیلی قسمت ها رو شامل میشن) رو با یه آپدیت نرم افزاری ( مثل Dx 12) و داشتن زمان و فرصت میتونن حل کنن ! :| نمیشه آقا نمیشه !
خیلی بهبود ببخشه میشه همون 10 درصد حالا میگیم 20 درصد، نه 70 80 90 و یا 100% ! نه از این خبرا نیست !
===
نمیدون واقعا از سر لج بازی دارید اینن حرف ها رو میزنید یا فقط برای اینکه بگذرونید، واقعا برام سوال شده !
چون سوء تفاهمی پیش نیاد، دوباره به طور خلاصه خدمت دوستان عرض میکنم که:
یه رابط گرافیکی مثل Dx 12 نمی تواند 100% وضعیت گرافیکی یک کنسول مثل X1 رو بهبود ببخشد ! خیلی تاثیر داشته باشه 10 الی 20 درصد ، نه....
این Api میخواد وضعیت PC Gaming رو بهبود ببخشه. شایدم زیر و رو کنه ! تاثیری که در این قسمت شامل میشه توصیف نشدنی هست ولی کنسول Xb1 ! خیر.
دیگه فکر نکنم جای حرفی باقی مونده باشه !

ضعف gpu ؟ شما هرچی را با اعداد و ارقام نشون بدند نتیجه گیری میکنی ؟ یه api جدید نیاز به یه سخت افزار با معماریه جدید داره و وفتی x1 میتونه از قابلیت های اینده dx12 استفاده کنه یعنی اینکه سخت افزار رو به جلوتر داره یعنی یه سخت افزار با تکنولوژی جدید تر داره و این یعنی برتری به چیزیکه اکنون فکر میکنن x1 هست . شما فکر میکنی dx12 یه جور نرم افزار روی سخت افزار نصب میشه و تموم ! ولی خبر نداری که سخت افزار باید تمام الویتهاش را داشته باشه که بتونه به صورت کامل ساپورت کنه .
اگر بر فرمایشات شما بخوایم نتیجه بگیریم نسل قبل GPU تو x360 از هر لحاظ قویتر بود و هم طراحی ساختش کاملا نواوری و کاملا برتر داشت .

مثل یه تگنیک گرافیکی میمونه تکنیک گرافیکی مثل مگاتکسچر که بتونه روی سخت افزار هایی که عملا مناسبش نیستند با هزار تا ترفند و دور زندن عملیش کنه در قبال سخت افزاری که دقیقا مناسب با اون تکنیک باشه و بی دردسر در اختیارت قرار بده و بهره وریش بشه چند برابر .
 
آخرین ویرایش:

nathan mckane

کاربر سایت
Jul 14, 2009
979
نام
عباس
به مرور زمان performance اکسباکس وان نسبت به خودش افزایش خواهد داشت اما اختلافش با PS4 کم نخواهد شد چرا که PS4 هم همین فرایند رو طی خواهد کرد. تا اخر این نسل مقایسه های digital foundry رو دنبال کنید. افکت ها و رزلوشن کمتر گریبانگیر تمام بازیهای مالتی پلتفرم روی اکسباکس وان خواهد بود و این نتیجه ی تصمیم مایکروسافت در انتخاب GPU ضعیفتره.
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
اول ممنون بابت تاپیک . که خبر های خوبی توش بود بخصوص برای pc gaming
دوم : ادم باخوندن بعضی پست های دوستان قدیمی یاد حرف هایی مثل DX10 و X360 میافته . که یه مدت داستانی بود تو خود بازیسنتر.
سوم : ساپورت DX12 توسط X1 خبر خوبیه و میتونه در کل این معماری جدید یه کمک برای X1 باشه. اما دلیل نمیشه که رقیبش ساپورت نکنه یا چیزی مشابه تو چنته نداشته باشه ( با این جمله هر جوری که راحتید کنار بیاید)
چهارم : ساپورت کردن به صورت DX کامل یه چیزه . قدرت خامی هم که سخت افزار داره یه چیز دیگه است.
پنجم : مثالی برای روشن شدن ذهن کاوشکر دوست خوبمون دو کارت انودیا 640 و 670 هر دو کلیه ویزگی های DX11 ساپورت میکنند اما آیا 640 میتونی تو یه بازی با یه فریم قابل قبول *****ینگ TX بهتون بده!!! نتیجه قدرت پردازشی میتونه مهم باشه! ( الیته اگه این رو هم زیر سوال نمی برید!!!)
ششم : لطفا انتظار منطقی از یه سخت افزار داشته باشید . چون دنیای سخت افزار 0 و 1 هست نه معحزه ، جادو و کشف قدرت فوق العاده نهان!!!!
هفتم : خطاب به دوست خوبمون : شما کلا هر چی رو که با عدد و رقم نشون بدند حتی احتمال درست بودنش رو هم نمیدی !!
 

Dark PS

کاربر سایت
Mar 14, 2014
59
نمیدونم یسریا چرا فکر می کنند که راه بیفتن و وسط هر تاپیکی بگن Xbox One ضعیفه بقیه هم باور می کنند؟!!!

یه سرچ در مورد این ESRAM بکنید اونوقت در می یابید که رو Xbox One کارهای بمراتب دیوانه وار تری رو میشه انجام داد.

2 نمونش رو تو لانچ دیدیم بقیش رو هم در ادامه میبینیم.حالا تا قیام قیامت بگید X1 فلانه و امان.هیچ چیزی رو نمیتونید عوض کنید.

به تسلیشن خوب دقت کنید.همچین چیزی رو فقط تو PC High End میشه تجربه کرد اما رو X1 به راحتی پیاده شده توسط کرایتک کبیر.:x

Ut_HKthATH4eww8X4xMDoxOjA4MTsiGN


این هم برای اونایی که دم از 1080P 60FPS می زنند اما عملا کنسولشون هیچ کدوم از انحصاری هاش 1080P 60FPS نیست.:))

Forza5_GamesReview_Gameplay_01.jpg
 

KnightX

کاربر سایت
Oct 24, 2008
365
قدرت خام تو دوتا سخت افزار هم کلاسن و معماری کاملا یکسان دارن مثل همون 640 و 670 میتونه قیاس باشه تو دوتا gpu که هم کلاس هم نیستن مقایسه کردن قدرت خام الکیه.
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
اول ممنون بابت تاپیک . که خبر های خوبی توش بود بخصوص برای pc gaming
دوم : ادم باخوندن بعضی پست های دوستان قدیمی یاد حرف هایی مثل DX10 و X360 میافته . که یه مدت داستانی بود تو خود بازیسنتر.
سوم : ساپورت DX12 توسط X1 خبر خوبیه و میتونه در کل این معماری جدید یه کمک برای X1 باشه. اما دلیل نمیشه که رقیبش ساپورت نکنه یا چیزی مشابه تو چنته نداشته باشه ( با این جمله هر جوری که راحتید کنار بیاید)
چهارم : ساپورت کردن به صورت DX کامل یه چیزه . قدرت خامی هم که سخت افزار داره یه چیز دیگه است.
پنجم : مثالی برای روشن شدن ذهن کاوشکر دوست خوبمون دو کارت انودیا 640 و 670 هر دو کلیه ویزگی های DX11 ساپورت میکنند اما آیا 640 میتونی تو یه بازی با یه فریم قابل قبول *****ینگ TX بهتون بده!!! نتیجه قدرت پردازشی میتونه مهم باشه! ( الیته اگه این رو هم زیر سوال نمی برید!!!)
ششم : لطفا انتظار منطقی از یه سخت افزار داشته باشید . چون دنیای سخت افزار 0 و 1 هست نه معحزه ، جادو و کشف قدرت فوق العاده نهان!!!!
هفتم : خطاب به دوست خوبمون : شما کلا هر چی رو که با عدد و رقم نشون بدند حتی احتمال درست بودنش رو هم نمیدی !!
1:خوب این کنسول ها هر چی که نداشت ی لطفی برای pcگیمر ها داشت اونم اینکه باعث شد بدون تعویض کارت دایرکس 12 را رو همون کارت های قبلی استفاده کنند :d
2:اعداد ارقام قدرت ی کارت و سخت افزار مشخص هست و قرار نیست با ی ابدیت یک dragon از دل ی کنسول بیرون بیاد :d
3:ساپورت کردن dxجدید ی قطعه خبر خوبی هست ولی اشتباه فکر نکنید که الان میشه با همون قطعه میشه cgرندر کرد
4: کسانی که فکر میکنن الان کنسول ماکرو با dxمی تونه کنسول سونی را دور بزنه اشتباه محض هست چون در ابتدا باید این نکته را بیاد بیارن که سخت افزار کلی کنسول سونی قوی تر هست :)
5 :در کل زمان همه چیز مشخص خواهد کرد زیاد قضیه را جدید نگیرید دوستان
6:
این هم برای pc گیمرها
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
قدرت خام تو دوتا سخت افزار هم کلاسن و معماری کاملا یکسان دارن مثل همون 640 و 670 میتونه قیاس باشه تو دوتا gpu که هم کلاس هم نیستن مقایسه کردن قدرت خام الکیه.

قدرت خام 580 و 640 یجورایی میشه باهم مقایسه کرد . و نتیجه نسبتا منطقی گرفت نه اینکه اصلا بگیم الکیه!!

- - -ویرایش - - -

نمیدونم یسریا چرا فکر می کنند که راه بیفتن و وسط هر تاپیکی بگن Xbox One ضعیفه بقیه هم باور می کنند؟!!!

یه سرچ در مورد این ESRAM بکنید اونوقت در می یابید که رو Xbox One کارهای بمراتب دیوانه وار تری رو میشه انجام داد.

2 نمونش رو تو لانچ دیدیم بقیش رو هم در ادامه میبینیم.حالا تا قیام قیامت بگید X1 فلانه و امان.هیچ چیزی رو نمیتونید عوض کنید.

به تسلیشن خوب دقت کنید.همچین چیزی رو فقط تو PC High End میشه تجربه کرد اما رو X1 به راحتی پیاده شده توسط کرایتک کبیر.:x

Ut_HKthATH4eww8X4xMDoxOjA4MTsiGN


این هم برای اونایی که دم از 1080P 60FPS می زنند اما عملا کنسولشون هیچ کدوم از انحصاری هاش 1080P 60FPS نیست.:))

Forza5_GamesReview_Gameplay_01.jpg

خطاب به شما:
وقتی بحث منطقی میشه یا جواب منطقی بدید و اگر جوابی ندارید لطفا بر اعصابتون کنترل داشته باید و از این سیستم عکس گذاری با اکانت های بخصوص عضو جدید بپرهیزید. ( تاپیک عکس همین فرم همسایه است ) عکس هم زیاده برای گذاشتن!
 

alimx360

کاربر سایت
Jul 13, 2008
438
نام
ali
خطاب به شما:
وقتی بحث منطقی میشه یا جواب منطقی بدید و اگر جوابی ندارید لطفا بر اعصابتون کنترل داشته باید و از این سیستم عکس گذاری با اکانت های بخصوص عضو جدید بپرهیزید. ( تاپیک عکس همین فرم همسایه است ) عکس هم زیاده برای گذاشتن![/QUOTE]
ببین دوست عزیز هیچ راهی نیس برای قانع کردن من پیشنهاد میکنم یه سر به اینجا بزنی و تکنولوژیهای ریزو درشتو توی بازی لانچ ببینی .بعضی ها حرفهای خنده دار میزنند کنسول ضعیفlol.ببین همین کنسول ضعیف توی بازی لانچ چه کرده عزیز بعد فکت صادر کن
The tech of Crytek***8217;s Ryse: Son of Rome | fxguide دیدن ویدیوهاش خالی از لطف نیست تکنولوژیهای به کار رفته تو اون پیشکش. ایمان بیاورید:-o

- - -ویرایش - - -

@ Dark PS :

دوست عزیز تسلیشن اون عکس کجاست که ما قادر به تشخیص دادنش نیستیم؟!
بله ولی شباهت بسیاری به تسلیشن داشت
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
الان سونی روی کاغذ حداقل سخت افزار بهتری ارایه کرده , بعد ماکرو dx13 هم برای کنسولش بیرون بده این ، کمترین افزایش پرفورمنسی رو نسبت به رقیبش موجب نمیشه ، اینکه چرا بعد از 7 سال مطالعه و تحقیق باید در این برهه زمانی از dx12 رونمایی بشه خیلی جای تامل داره .
قدرت بی چون و چرای pc به کنار اما در مورد کنسول ، سونی خیلی وقته برگ برندشو رو کرده .
و اگر ماکرو.و x1 فقط rise رو دارن و روش مانور میدن باید صبر کنید تا شاهکارهای استودیوهای مستقل و تابعه سونی رو ببینید که مطمنن از 5 انگشت دست خیلی بیشتر خواهند بود .
در کل تکنولوژی و استانداردهایی که سونی برای محصولاتش درنظر می گیره و استفاده می کنه اصلا قابل قیاس با کمپانی امثال ماکرو و غیره نیست .
شما از ی سخت افزار در حد توانش می تونی کار بکشی نه ، اورکلاکش میکنی ، بیشتر بخوای باید بندازیش دور بهترشو تهیه کنی .
اکثر فاکتورهای سخت افزاری x1 در قیاس با ps4 پایین تر هستن . حالا وجود یک قطعه esram به تنهایی با سرعت و قابلیت های متنوع کاری از پیش نمی بره .

اینم اضافه میکنم که کلا کنسول فن نیستم
ولی سونی فن هستم چون دارم از سایر محصولاتش استفاده می کنم و راضیم .
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
حالا ما نفهمیدیم این DX 12 چقدر روی کارت گرافیکای الان تاثیر میذاره؟
نهایت تاثیرش مثل AMD Mantle میشه دیگه!
Mantle که روی سیستم من زیاد تاثیر نداشت! که البته چون نسخه بتاش بوده و نسخه اولیه هست زیاد کارایی نداشته در آینده بهتر میشه!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
نهایت تاثیرش مثل AMD Mantle میشه دیگه!
Mantle که روی سیستم من زیاد تاثیر نداشت! که البته چون نسخه بتاش بوده و نسخه اولیه هست زیاد کارایی نداشته در آینده بهتر میشه!
Mantle اصلا چیزه دیگه ایه :| مهمترین تاثیر DX12 همون دسترسی Low Level ولی تو Mantle فقط بار پردازشی CPU میوفته رو گرافیک و دیگه به اون صورت گلوگاه ایجاد نمیشه به خاطر همین فرم بهبود میابه ولی DX12 قرار که Mantle رو درجا بخوره علاوه بر این قابلیت Mantle کلی قابلیت دیگه داره که قراره PC رو از این رو به اون رو کنه ;)
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
Mantle اصلا چیزه دیگه ایه :| مهمترین تاثیر DX12 همون دسترسی Low Level ولی تو Mantle فقط بار پردازشی CPU میوفته رو گرافیک و دیگه به اون صورت گلوگاه ایجاد نمیشه به خاطر همین فرم بهبود میابه ولی DX12 قرار که Mantle رو درجا بخوره علاوه بر این قابلیت Mantle کلی قابلیت دیگه داره که قراره PC رو از این رو به اون رو کنه ;)
حالا من زیاد اطلاعاتی در مورد اینا ندارم ولی
این دسترسی Low Level ـی که میگی کل شعار Mantle بودا :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر