درود
این بازی روایتگر داستان یک پری با نام Aura است که در جستجو برای خانه اش، خودش را در سرزمین Lemuria می یابد و بایستی ملکه تاریکی را نابود کند. طی این سفر، Aura با پازل های مختلف و شخصیت های جالبی روبرو می شود.
Aura در این سفر تنها نیست و دوست آتشین او با نام Igniculus همراهش خواهد بود و داستان بازی از طریق دیالوگ بین Aura با همراهانش روایت خواهد شد. منبع الهام این بازی فیلم های سینمایی آقای Hayao Miyazaki از جمله Spirited Away و Howl’s Moving Castle است.
Child of Light یک بازی پلتفرمر دو بعدی می باشد که در هنگام نبردها از عناصر بازی های سبک JRPG بهره می برد. مبارزات نوبتی خواهد بود و هنگامی که نوبت Aura می شود زمان متوقف می شود تا بازیکن فرامین لازم برای اجرای جادو ها و حملات را بدهد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نوار پایینی به دو قسمت “wait” و “cast” تقسیم شده است. اگر شما در قسمت cast حمله خود را اجرا کنید، می توانید حملات دشمن را دفع کرده و او را به اول نوار بفرستید:
در بحث زمان نیز Igniculus می تواند آن را هنگامی که دشمنان در حال آماده سازی حمله هستند، کند کند. این بازی دارای حالت co-op نیز است و نفر دوم در نقش Igniculus قرار خواهد گرفت و می تواند نبرد و گشت و گذار به Aurora کمک کند.
Child of Light با موتور UbiArt که قبلا در Rayman Origins و Rayman Legends استفاده شده بود ساخته خواهد شد
اطلاعات از : /A.R.A.$.H
تریلری از مراحل ساخت بازی
تریلری در مورد موسیقی بازی
با تشکر از دو دوست عزیز : امیر حسین و کیان
تریلر HD تریلر SD |
این بازی روایتگر داستان یک پری با نام Aura است که در جستجو برای خانه اش، خودش را در سرزمین Lemuria می یابد و بایستی ملکه تاریکی را نابود کند. طی این سفر، Aura با پازل های مختلف و شخصیت های جالبی روبرو می شود.
Aura در این سفر تنها نیست و دوست آتشین او با نام Igniculus همراهش خواهد بود و داستان بازی از طریق دیالوگ بین Aura با همراهانش روایت خواهد شد. منبع الهام این بازی فیلم های سینمایی آقای Hayao Miyazaki از جمله Spirited Away و Howl’s Moving Castle است.
Child of Light یک بازی پلتفرمر دو بعدی می باشد که در هنگام نبردها از عناصر بازی های سبک JRPG بهره می برد. مبارزات نوبتی خواهد بود و هنگامی که نوبت Aura می شود زمان متوقف می شود تا بازیکن فرامین لازم برای اجرای جادو ها و حملات را بدهد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نوار پایینی به دو قسمت “wait” و “cast” تقسیم شده است. اگر شما در قسمت cast حمله خود را اجرا کنید، می توانید حملات دشمن را دفع کرده و او را به اول نوار بفرستید:
در بحث زمان نیز Igniculus می تواند آن را هنگامی که دشمنان در حال آماده سازی حمله هستند، کند کند. این بازی دارای حالت co-op نیز است و نفر دوم در نقش Igniculus قرار خواهد گرفت و می تواند نبرد و گشت و گذار به Aurora کمک کند.
Child of Light با موتور UbiArt که قبلا در Rayman Origins و Rayman Legends استفاده شده بود ساخته خواهد شد
اطلاعات از : /A.R.A.$.H
تریلری از مراحل ساخت بازی
تریلری در مورد موسیقی بازی
با تشکر از دو دوست عزیز : امیر حسین و کیان
آخرین ویرایش: