Killzone: Shadow Fall | PSN

Kiaa

کاربر سایت
Apr 26, 2012
3,557
نام
کیارش
30275269569846268055.jpg




همانطور که از عنوان تاپیک معلومه اینجا راجع به مولتی‌پلیر بازی صحبت میکنیم و بچه ها میتونن PSN ID خودشون رو اینجا بذارن تا همدیگه رو Add کنیم و بازی کنیم.


یه توضیحاتی هم راجع به مولتی بازی بدم؛ دوستان هم اگه خواستن میتونن تو پست های بعدی به این توضیحات اضافه کنن.


متاسفانه یا خوشبختانه سیستم XP از بازی حذف شده و خبری از رنک و درجه و این چیزا نیست و بجاش تعداد زیادی چلنج در نظر گرفته شده ( 1000 تا ) که هر بازیکنی هر چند تا چلنجی که گرفته باشه کنار اسمش میزنه. که به نظر من این یه مزیت نسبت به سیستم XP محسوب میشه اونم اینکه اگه کسی فقط دوست داشته باشه با یه کلاس کار کنه یا با یه اسلحه بازی کنه از یه سطحی بیشتر نمیتونه پیشرفت کنه و باید کلاس های متفاوتی رو تجربه کنه تا بتونه با بازیکن های دیگه رقابت کنه.


خوشبختانه مثل نسخه شماره دو واسه جوین شدن به بازی شما میتونین ***** های مختلفی رو بذارین تا به اون دستی که دلخواهتون هست جوین بشین.

کلاس ها

بازی 3 تا کلاس داره که نسبت به نسخه شماره 2 و 3 از نظر عددی کلاس ها کمتر شدن ولی هر کلاس انعطاف پذیری بالایی پیدا کرده و یه جورایی کلاس های نسخه قبل رو هم پوشش میدن و که در پایین بیشتر در این زمینه صحبت میکنم. هر کلاسی اسحله ها و Ability های مخصوص به خودشون رو دارن و شما میتونن بسته به سلیقه و سبک بازی برای هر کلاس دو تا Ability یا همون Perk انتخاب کنین. توضیحات بیشتر رو پایین آوردم:

Support: یا همون Medic که یکی از توانایی هاش ( و البته اصلی ترینش ) زنده کردن یار های خودیه. همچنین یکی از توانایی های این کلاس که یه جورایی مهمترین Ability بازی هست که قبلا در کیلزون 2 ، 3 بر عهده Tactician بود کاشتن Spawn Point در نقاط دلخواه مپ ( غیر از پایگاه حریف ) هست. همچنین کاشتن Turret ها و روبات های هوایی که به ترتیب در نسخه های قبل بر عهده Engineer و Tactician بود نیز به این کلاس اضافه شدن.

این کلاس 6 Ability داره که اکثرش رو بالا توضیح دادم.

Scouts: این کلاس با همان شکل و ظاهر نسخه های قبل در اینجا هم هستن که توانایی اصلیشون مشخص کردن دشمن در نقشه هست و از سایر توانایی هاشون میشه به نامرئی شدن و Teleport کردن و گیج کردن ( Stun ) حریف اشاره کرد.



Assault: یکی دیگر از مهمترین و تاثیرگذار ترین Ability های بازی میشه به قابلیت کاشتن Shield اشاره کرد ( به عکس مراجعه شود ) که با پناه گرفتن در پشت آن میتونین به دشمن ها شلیک کنین اما از شلیک اون ها در امان باشید که این توانایی مربوط به کلاس Assault میشه. از دیگر Ability های این کلاس میشه به Speed dash که به سرعت دویدن اضافه میکنه و روبات های کوچکی که دنبال شما میان و به دشمنان شلیک میکنن اشاره کرد.


مپ ها


در بازی 10 نقشه مختلف هست که معروف ترین آن ها The Park ـه. هر مپ از دو Base مخصوص VSA و Helghast تشکیل شده که هر Base خروجی های مختلفی داره. از ویژگی های مپ های بازی میشه به بالانس بودن و وسعت کافیشون اشاره کرد.


  • The Divide
  • The Spire
  • The Park
  • The Station
  • The Wall
  • The Penthouse
  • The Factory
  • The Forest
  • The Remains
  • The Slums





مُد های بازی

به زودی آپدیت میشود....
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
Teleport ش خيلي خفنه:d يكي رو ميكشي فرار ميكني:))) البته يه موقع هايي هم وسط دشمن ها ظاهر ميشيم:d
البته قرار Ranking هم با اپديت جديد اضافه بشه ، چون الان واقعا سيستمش زياد جالب نيست.
 

™Meysam

کاربر سایت
May 22, 2007
1,542
نام
میثم
Teleport ش خيلي خفنه:d يكي رو ميكشي فرار ميكني:))) البته يه موقع هايي هم وسط دشمن ها ظاهر ميشيم:d
البته قرار Ranking هم با اپديت جديد اضافه بشه ، چون الان واقعا سيستمش زياد جالب نيست.

یا خدا حق با شما باشه این رنکو اضافه کنن .

اینم ایدی من :meysam_gow
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
واسه بازی باز 300 مگ آپدیت اومده. یعنی رنکینگ اضافه شده؟

نه :|:d
Killzone: Shadow Fall patch 1.08 has been released for PS4, Guerrilla Games has announced.
"This update fixes several common crashes, including the voice pack crash for Play-Go versions of the game and the spectator rollover crash," posted the studio on Facebook.
 

Kiaa

کاربر سایت
Apr 26, 2012
3,557
نام
کیارش
امروز من پینگم 130 بود ولی باز لگ داشتم :| پهنای باندم هم خوب بود. فکر کنم به خاطر NAT 3 بود. رفتم مودم خریدم NAT ـم شد 2 حالا ببینم چی میشه :D
 

™Meysam

کاربر سایت
May 22, 2007
1,542
نام
میثم
بچه ها فردا بیاید تا با هم بازی کنیم ... یک روم میسازم واسه فردا ساعت 10 خوبه؟

هرکس پایه است بگه تا با هم بازی کنیم
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
مپ های مزخرفی داره. تو death match فقط Forest و Remains خوبن. بقیه چرتن، بازیکن های دو طرف تو یه جای کوچیک جمع میشن از اینور به اونور نارنجک پرت می کنن و به رگبار میبندن. یعنی اند نوب بازی... من که دیگه خسته شدم ازش...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر