Alien: Isolation

Alien_Isolation.jpg

ناشر:SEGA
سازنده:The Creative Assembly
پلتفرم:X360/PS3/PS4/X1/PC
تاریخ انتشار:TBA 2014

با تشکر از Grey Warden
عنوان جدیدی از سری Alien در راه است و این بار این وظیفه به عهده استدیوی موفق The Creative Assembly است که پیش از این روی عناوین Total War کار می کرده است. اطلاعات زیادی از بازی تا کنون در دسترس نیست اما به نظر می رسد داستان این بازی حول حور شخصیت آماندا ریپلی، دختر الن ریپلی در فیلم Alien میچرخد. نکته جالب توجه این است که در بیشتر قسمت های بازی به جای درگیری با تعداد زیادی Alien تنها با یک نمونه از آن درگیر هستیم.
Alien: Isolation با الهام گیری از عناوین موفق Dishonored و BioShock قصد دارد ترکیبی از شوتر اول شخص با ترس و مخفی کاری را ارائه دهد.











m31364.jpg

Time : 3.11 Minutes
Origins
Version : HD
Download


m31363.jpg

Time : 1.19 Minutes
Announcement Trailer
Version:HD
Download

 
Last edited by a moderator:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
بازى رو دارم روى PS4 انجام ميدم. بايد بگم شروع بازى بى نظير بود، حس تعليق بازى واقعا عاليه. اينكه درون ايستگاه فضايى متوجه ميشى موجودى ناشناخته داره همه رو به طور فجيعى ميكشه. از طرفى وسط فضا و خلا بيكرانى كه دستت به هيچ جا بند نيست! و تمام اينها با موسيقى و صداگذارى بى نظير بازى حس ناتوانى و استيصال رو بخوبى القا ميكنه. اما با پيشروى و مواجه شدن با دشمن اصلى، بازى بسيار كسل كننده شده برام. چرا كه فرار از دست بيگانه ها واقعا روى اعصابمه. قايم موشك بازى گاها بسيار طولانى ميشه براى اينكه از يك نقطه به نقطه ى ديگه برى باتوجه به محيط محدود بازى، از Alien ها به سختى ميشه گذشت و تنها راه فرار از دستشون موندن زمان زيادى توى كمد يا جاهاى مخفيه! كه خيلى خسته كننده ميشه. اگر بخواد همين روند رو بازى طى كنه احتمالا من ادامه ندم بازى رو. و واقعا حيف چون بازى بنظرم خيلى پتانسيل بالايى داره.
 
  • Like
Reactions: amir code

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر