SOMA | PC

مسلما نام Amnesia با دو عنوان موفق جایگاه ویژه ای در ژانر وحشت دارد,اکنون استدیوی خالق این نام یعنی Frictional Games عنوان جدیدی را معرفی کرده که به ادعایش نزدیک به سه سال در حال ساخت است.بازی در سبک اول شخص در دنیایی علمی تخیلی و البته پر وحشت دنبال می شود و اکتشاف، بقاء و درگیر شدن بازیکن درون داستان از ویژگی های آن است.داستان این عنوان نیز در مورد مردیست که در کابوسهایش گرفتار شده است.


ناشرFrictional Games
توسعه دهندهFrictional Games
پلتفرمPC,PS4
تصاویر بیشتر
تاریخ انتشار 22 سپتامبر
تاپیک امتیازات----------
پیش‌نمایش بازی----------
نقد بازی---------

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy

mehdir333

کاربر سایت
Nov 16, 2014
209
نام
مهدی
نمره ها منتشر شدن گیم اسپات 9 داده! متاش هم 87 شده تا الان :-o مثل اینکه با یه بازی فوق ترسناک طرفیم :bighug: فقط بدیش اینه گیمپلیش خیلی طولانیه که واسه این سبک زیاد خوب نیست
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
من اصلا باهاش حال نکردم چیه بابا این بازی شروع بازی به قدری افتضاح هست که اصلا ادم دلش نمی خواد راجبش نظر بده گرافیکشم بسیار بد هست
 

hosseincode

کاربر سایت
Dec 15, 2007
832
یکمی بازی کردم و تا اینجا که خیلی خوب بوده. برای کسانی که هر چی بازی میاد رو بازی می کنن صرفاً به خاطر اینکه بازی کرده باشنش و ببین سیستمشون چند فریم میده، توصیه نمیشه. یه بازی داستان محور دلهره آوره که تمایل چندانی هم به گرفتن دست گیمر و راهنمایی کردنش به Objective بعدی نداره و باید خودتون بیشتر چیزها رو بفهمید. البته اونطوری هم نیست که دیگه نشه فهمید چی به چیه. با یه IQ متوسط هم میشه ازش لذت برد.

نقاط قوت بازی داستان و صداگذاریشه. ترسناک هم نمی خوام خطابش کنم و به نظرم همون دلهره آور کافیه براش. تا اینجایی هم که بازیش کردم محیط های تاریک هم داشت که نیاز به نورپردازی خوب اتاقتون داره وگرنه مثل من یکم حالت سرگیجه بهتون دست میده! از نظر گرافیکی هم به نظرم می تونست بهتر باشه، مخصوصاً کیفیت بافت ها که بعضاً کیفیت تابلوهای بزرگ روی دیوار و نوشته هایی که داشتن خوب نبود. طوری که من رفتم از قسمت تنظیمات ببینم رو چه کیفیتیه که دیدم روی Very High یعنی آخرین کیفیت هست.

در کل اونهایی که با Frictional Games و کلا بازی های این سبک آشنایی دارن بدونن که بازی خیلی باکیفیت هست و حتماً ارزش بازی کردن داره.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286

خوب بازی رو دانلود کردم ، در نگاه اول بازی کنترل عمل رو بیشتر دست خود بازیکن میده ، زیاد اهل سبک Horror نیستم ، اما بیشتر میتونید به این بازی البته تا اینجایی که پیش رفتم ، به جای ترسناک بگیم ، هیجانی و شوکه آور ، گرافیک به نظرم اصلا جالب نیست در حد اوایل نسل هفتم ، گیم پلی بازی خیلی خوبه ، اما در صحنه هایی که کرکتر دوبینی براش پیش میاد ، من خودم چشم ـم درد میگیره ، ، بازی جالبی برای دوستداران این سبک هست نه برای بنده ، متای بازی هم که عالیه 85 ...





SLI هم در بازی ساپورت نمیشه .

 

Te Quiero 021

کاربر سایت
Apr 16, 2015
145
به نظرتون امیدی هست که بلک باکس این بازی هم بیاد یا برم بازی رو فول دانلود کنم؟ البته zk، اگه اسمشو درست نوشته باشم بازی رو 9 گیگ کرده که خیلی از بازی زیپ نشده و فک کنم ارزش نداره که به خاطر سه گیگ کمتر مشکلاتشو به جون بخرم!
 

amin...engine

کاربر سایت
Jan 7, 2011
102
نام
AMiN
از دوستان کی بازی رو تموم کرده؟؟؟

یه مشکل اساسی تو یکی از مراحل بازی هست که باعث میشه بازی کرش کنه!!!
آخر مرحله TAU باید سه تا لوله رو بکشی بیرون تا اتاق پر از آب بشه...2 تاش به راحتی بیرون میاد اما رو سومی بازی کرش میشه!!
کل اینترنت رو دور زدم، خیلیا این مشکل رو دارن اما فقط باید نسخه اوریجینال باشی تا برات اوکی بشه...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر