8 توصیه برای آغاز Grand Theft Auto V

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
93922190066415295101.gif
ترجمه‌ی این مقاله تماماً برعهده‌ی کاربر فعال انجمن، Gojira عزیز بوده و ارسال آن بنابر دلایلی، به من سپرده شده


به عنوان یک تازه وارد در دنیای راکستار، شاید کمی از بزرگی نقشه و تعداد فعالیت هایی که می توانید انجام دهید احساس سردرگمی کنید، بعد از گذراندن بیش از 40 ساعت در این شهر، می‌خواهم نکاتی را به شما یادآوری کنم تا شاید کمکتان کند.

20902924321424349264.jpg

مهارت‌های ضروری خود را به ماکسیموم برسانید

هر کدام از این سه کاراکتر سطوح متفاوتی از مهارت‌ها ( Skills ) دارند. بعضی از این اسکیل ها از بقیه مهم‌تراند، ولی من پیشنهاد می دهم که مهارت‌های لازم را به بالاترین سطح برسانید: پرواز و تیراندازی. شما می توانید نشانه گیری خود را در فروشگاه‌های Ammu-Nation ارتقا دهید یا این مهارت را با هدشات بدست آورید. برای مکس کردن پرواز توصیه می‌کنم به مدرسه پرواز بروید، که در فرودگاه لوس سانتوس واقع است.

سهام بخرید

یکی از سریع ترین روش‌ها برای پولدار شدن در GTA V، سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در LCN و BROWSAQ است. این دو بازار سهام از طریق موبایل و یا کامپیوترتان قابل دسترس هستند. LCN ریسک بیشتری دارد، می‌توانید سود هنگفتی کسب کنید و یا تمام پولتان را از دست بدهید، ولی BROWSAQ کمی امن‌تر و کم سودتر است. به نظر من بهتر است از همان اول شروع به سرمایه‌گذاری کنید. ضمنا، به اخبار بورس Weazel News و توصیه‌های Lester دقت کنید.

هنگام فرار از پلیس خلاق باشید

فرار کردن از دست نیروهای پلیس در GTA V شدیدا لذت‌بخش است. هر کسی که GTA بازی کرده می‌داند هرچه قدر ستاره های شما بیشتر باشد، فرار سخت تر است. غریزه به ما می گوید که با یک سواری شروع به فرار کنیم. هنگام این کار، به نظر من Off-Road بهترین مکان است، به شرطی که سواریتان مناسب باشد. یک تاکتیک خوب دیگر اینست که در بزرگراه‌ها به طبقه پایین‌تر بروید. شاید این روش احمقانه به نظر برسد ولی بعضی اوقات رانندگی بهترین راه فرار نیست. اگر در یک محله با کوچه های زیاد هستید بهتر است در بین آنها قایم شوید، یا زیر پل ها.

هرگز Special Ability خود را فراموش نکنید.

هر کاراکتر یک قدرت مخصوص دارد. فرانکلین می تواند سرعت گذشتن زمان را حین رانندگی کمتر کند، مایکل می تواند Bullet Time مکس پین را انجام دهد، و تروور می‌تواند هنگام تیراندازی یک عالمه تیر بخورد ولی سلامتی کمتری از دست بدهد. از این قابلیت های مخصوص استفاده کنید تا آن ها را بهتر کنید؛ قدرت فرانکلین خیلی بدرد می‌خورد.

60211242742245414390.jpg

ماشین های فرار خود را هوشمندانه انتخاب کنید

بعضی از دزدی‌ها از شما می خواهد که یک ماشین برای فرار داشته باشید. هرکاری که می کنید، از ماشین هایی که برای همین کار خریدید استفاده نکنید. من این اشتباه را با یک ماشین 100 هزار دلاری کردم که Tuned-Up شده بود. و بعد از تمام شدن مرحله به گاراژم برنگشت ( که منطقی است )

کوپن آنلاین بدست آورید

لوس سانتوس پر از چیزهای گران قیمت است که می توانید آنها بخرید. اگر شما به سوشال کلاب راکستار بروید می توانید از سایت LiveInvader کوپن اینترنتی به دست آورید، دفعه بعدی که وارد بازی شدید آنها قابل استفاده هستند تا کمی تخفیف شامل حالتان شود.

با دوستانتان دائم در تماس باشید

حین بازی، شما ایمیل و تکست های زیادی می گیرید، خواهشا از آن دسته آدم‌های اعصاب خوردکن نباشید که جواب هیچ کدام را نمی دهد. وقتی که ایمیل گرفتید جواب دهید و وقتی SMS گرفتید، به آنها زنگ بزنید و به مکالمه گوش دهید تا رابطه بین این سه نفر را بهتر کنید.

در Scavenger Mission ها از سگتان استفاده کنید

سگ‌ها حس بویایی خوبی دارند (No Sh!t Sherlock) که برای این نوع ماموریت ها از قبیل پیدا کردن نامه ها و ... مناسب‌اند. وقتی می خواهید دنبالشان باشید Chop را همراه خود بیاورید چون منطقه بزرگ است و او سریع شما را به هدف نزدیک می کند.

[ منبع ]
 
آخرین ویرایش:

Johnny Brave

کاربر سایت
Jul 8, 2013
102
نام
فرمانده
سلام
با تشکر از دو دوست عزیز، متشکرم و انشاءالله وقتی روی PC بیاد استفاده میکنم از تجربیاتتون.
سهام بخرید
پیشنهادای بی شرمانه نده مومن :d
راستی تو بازی رکود سهام نداره؟ :d
 

SOAP MACTAVISH

کاربر سایت
May 7, 2010
2,173
نام
امیر
با سهام خریدن چطور پولدار بشیم؟!:d در واقع منظورم اینه که از کجا بفهمیم کدوم سهام قرار افت کنه کدوم قرار N درصد بره بالا!؟؟؟
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
با سهام خریدن چطور پولدار بشیم؟!:d در واقع منظورم اینه که از کجا بفهمیم کدوم سهام قرار افت کنه کدوم قرار N درصد بره بالا!؟؟؟

متاسفانه هنوز بازی رو انجام ندادم اما اینطور که شنیدم، شخصیت Lester و برنامه‌ی اخبار تلویزیون میتونه شما رو راهنمایی کنه
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
بعضی از دزدی ها از شما می خواهد که یک ماشین برای فرار داشته باشید. هرکاری که می کنید، از ماشین هایی که برای همین کار خریدید استفاده نکنید. من این اشتباه را با یک ماشین 100 هزار دلاری کردم که Tuned-Up شده بود. و بعد از تمام شدن مرحله به گاراژم برنگشت (که منطقی است)​
مگه سواد نداری ؟ :D خوب وقتی تو همچین ماموریتایی یه ماشینی که خریدی سوار میشی اون بالا مینویسه this vehicle is owned by michael مثلا و نمیتونی از اون برای ماشین ـه فرار استفاده کنی .
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
بعضی از دزدی ها از شما می خواهد که یک ماشین برای فرار داشته باشید. هرکاری که می کنید، از ماشین هایی که برای همین کار خریدید استفاده نکنید. من این اشتباه را با یک ماشین 100 هزار دلاری کردم که Tuned-Up شده بود. و بعد از تمام شدن مرحله به گاراژم برنگشت (که منطقی است)


من خودم ماشینم رو پلیس گرفت ، رفتم پارکینگ اداره پلیس ماشینم رو با 200 دلار پس گرفتم
آیکون پارکینگ اداره پلیس تو نقشه شبیه یه ماشین از روبرو هستش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر