خب
بلاگ PlayStation هم یه چیزهایی در مورد بازی نوشته و دو تا دونه عکس هم گذشته. عکس ها زیاد جالب نیستن. حالا باز اون عکس مربوط به بخش های پلتفورمی بدک نیست، ولی اون یکی بدجوری خام (!) به نظر میرسه.
برخلاف چیزی که فکر میکردم، مثل اینکه بازی 2D نیست. به قیافه ـش میخوره 3D باشه ولی توی فضاهای محدود. البته از روی دو تا عکس نمیشه زیاد نظر داد.
در مجموع اگه یه اکشن نفس گیر و مهیج و خونین به همراه گیم پلی سفت و سخت (نه از این مدل های شل و ول) داشته باشه، شاید بتونه نظر بنده رو به خودش جلب کنه.
-------
ویرایش: خب گویا بعضی ها بازی رو امتحان کردن و مثلاً
Eurogamer یه مطلبی در موردش نوشته. بازی همون 2D هست که قبلاً حدس میزدم!
ولی اون عکس مبارزه با غوله بهش میخورد 3D باشه! شاید مثلاً ثانیه هایی قبل از مبارزه هست و اونجاها زاویه دوربین این طوری میشه.
هدفشون هم ارائه بازی به شکل 1080p/60fps هست.
Shadow of the Beast is smart with its presentation of a 2D game, and it's sumptuous too. It's on target to be 1080p and 60fps
توی این دو تا عکس حال و هوای هنری بازی خیلی بهتر از اون عکس اول هست.
بازی از یه سری المان های خفیف آنلاین هم استفاده میکنه. مثلاً دوستان ـتون میتونن اکسیرها و آیتم های درمانی و ... رو به شما هدیه بدن و این حرفا.
هنوز مطلب Eurogamer رو کامل نخوندم، ولی اواخرش که جمع بندی داره به نظر میرسه طرف خوشش اومده. گفته که مدت ها بعد از معرفی بازی در Gamescom 2013، کم کم زمان نمایش های جدید بازی رسیده و میتونیم ببینیم که بازی در مسیر درستی ساخته شده. بازی میتونه برای طرفدارهای قدیمی Shadow of the Beast خیلی جذاب باشه و البته افراد جدیدی رو هم جذب خودش کنه.
ویدئوی گیم پلی: watch?v=7Wnm08n6FU0
بدک نیست و از نظر هنری خوبه، ولی به نظرم چیز خیلی جالبی هم نیست. حالا شاید توی نسخه نهایی وضعیت فرق بکنه، ولی این ویدئو خیلی خشک و خالی هست و به طرز فجیعی هم نیاز به یه موسیقی اساسی داره. اگه نسخه نهایی هم انقدر سوت و کور باشه آدم سریع خسته میشه.
در مجموع نباید از استودیویی که تا قبل از این فقط 2 تا دونه بازی موبایلی ساخته انتظار زیادی داشت، ولی به نظرم بازی پتانسیل تبدیل شدن به یه عنوان نسبتاً خوب رو داره و از اون طرف میتونه افتضاح هم عمل کنه.