گفتگو و تبادل نظر پیرامون Sonic The Hedgehog (اطّلاعات جامع در پست اوّل)

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,350
نام
سید محمد حسین
به نام خداوند بخشایش گر مهربان


در همین جا از دوست خوبم Sonic20 ممنونم که منو برای ایجاد همیچین ترد مهمّی مشتاق کرد

سری Sonic The Hedgehog از سری بازی های قدیمی دنیای بازی ـه که در سال 1991 توسّط SEGA و در سبک Platformer(مثل ریمن و ماریو و کرش)خلق شد و هم اکنون عمر این سری به 22 سال میرسه!!از مغز متفکّر های پشت این سری میشه به Yuji Naka و Naoto Ushima اشاره کرد که سهم بزرگی تو بزرگی نام سونیک دارند!.

در حالت کلّی سونیک قرار بود غول انحصاری سگا در نسل چهارم کنسول سازی در برابر super Mario(که غول انحصاری نینتندو بود) باشه و بتونه توجّه مخاطب های زیاد نینتندو رو به خودش جلب کنه.سگا در ابتدا طیّ تبلیغات وحشتناک زیاد توانست اوّلین بازی Sonic The Hedgehog رو در سال 1991 عرضه کنه و هر چند کوتاه ولی به مدّت قابل توجّهی عاشقان سبک پلتفرمر (که درآن زمان بسیار زیاد بودند) رو به خودش جلب کنه و همین اشتیاق بالا و استقبال خوب از اوّلین سونیک باعث شد که سران سگا به سرعت به دنبال نسخه های دوّم و سوّم بازی های سونیک بیفتند!

از خود بازی و تاریخچه اش بگذریم باید بگیم که شخصیّت اصلی اکثر بازی های سونیک(بعداً می فهمیم چرا میگم "اکثراً") خارپشت آبی رنگ و فرز و سریعی به نام Sonic ـه که در قالب اصلی داستان همیشه در حال جلوگیری از نقشه های شیطانی دکتر خبیث و سیبیلویی به نام Dr.Eve Robotnik ـه که همیشه با ربات های عجیب و غریبش در حال نقشه ریختن برای گرفتن کنترل مردم زمین ـه!و برای این کار همیشه در ابتدا از گرفتن طبیعت در چنگال خودش استفاده می کنه و سپس به اقصا نقاط کره خاکی رفته و سونیک همیشه باید روبروی او ایستاده و از نابودی طبیعت جلوگیری کرده

sonic-art-assets-dvd-10.png

Sonic_Art_Assets_DVD_-_Eggman_-_2.png

با این که ظاهراً قصّه سونیک و اگمن یه قصّه سطحی و ساده مثل بقیه پلتفرمر هاست ولی در حقیقت سری STH یکی از بهترین ها که نامردیه،باید گفت بهترین شخصیّت پردازی رو بین تمام پلتفرمر های دوران داره!شخصیّت هایی که دارای اخلاقیّات متفاوت و برخی دارای گذشته مرموز و عجیب اند!البته با این حال تو اکثر بازی های سونیک قالب اصلی داستان تکون نخورده و به همون روال قبلی ادامه پیدا می کنه.

در وصف خود کاراکتر سونیک باید بگم اوّلین و آخرین کاراکتر دنیای بازی بود که تونست بین سال های 1992 تا 1996 از ماریو از نظر محبوبیّت پیشی بگیره و تقریباً از اون موقع به بعد هیچ شخصیّتی از هیچ ژانری نتونسته حریف محبوبیّت سیبیبلوی جهان خوار(ماریو) بشه.حتّی در اون بازه زمانی سونیک از شخصیّت های معروف تری مثل میکی موس هم بیشتر طرفدار داشت!به قولی میگن کاپ شخصیّت های دهه 90 میلادی برای سونیک بوده!با این حال بعد دهه نود به مرور اون خیل عظیم طرفدارهای سونیک بزرگ شدن و رفتند پی زندگی خودشون ولی با این حال هنوزم سونیک جزو 15 کاراکتر پر طرفدار دنیاست که بعد 22 سال بسیار فن بوی و جان بر کف مثل بنده داره(بنده بعد از زلدا ارادتم تو دنیای گیم به سونیک ـه)

از سال 2005 تا 2008 کم کم اوضاع سونیک حاد شد!جزییات رو بعداً مینویسم ولی بعد 2008 با بازی های Sonic Unleashed و Sonic & Mario At Olympic 2008 یک کم اوضاع سونیک بهبود پیدا کرد و تا سال 2012 دوباره به جایگاه قبل از سال 2005 اش دست یافت!

image.php


از تموم اون وقایع بگذریم(که به مرور آپدیت میشن)آخرین بازی سونیک که قراره به زودی عرضه شه Sonic Lost World ـه که در اواخر سال 2013 برای کنسول Wii U و 3DS به طور انحصاری عرضه میشه(خدا لعنت کنه سگا رو!)و با توجّه به شات ها و تریلر ها نوید یه بازی فوق العاده زیبا و شاد رو میده که توش 6 Villian جدید به نام گروه Deadly Six معرّفی شده که که با توجّه به اطّلاعات منتشر شده این 6 موجود خطرناک توسّط اگمن ساخته شده اند ولی طبق معمول کنترل این شیاطین از دست اگمن در رفته و اون ها شروع می کنند برای کلّ دنیای سونیک و حتّی خود اگمن دردسر درست می کنند!و اگمن بیچاره در این جا دوباره دست به دامن Sonic و رفقاش میشه تا شرّ این Deadly Six رو از رو سر دنیا بکّنه ببره کنار!
اطّلاعاتی که تا به حال در مورد گیم پلی منتشر شده تو ترد رسمی خود بازی تو سایت SEGA بهش پرداخته شده نظیر این که Wisp های نسخه Sonic Colors گویا دوباره در این بازی حضور دارند و این که قول المان های جدید تو گیم پلی بازی داده شده و اینم که تنها شخصیّت قابل بازی فقط خود Sonic ـه ولی با این حال حضور شخصیّت هایی همچون تیلز و ناکلز تایید شده است!
گرافیک بازی هم تا به اینجا از روی تریلر ها و شات ها چه روی 3DS و چه روی Wii U بسیار فوق العاده و شاد و قابل قبول بوده و از لحاظ هنری بیاری رو به یاد سری بازی های Super Mario Galaxy انداخته!از لحاظ فنّی هم طبق معمول نورپردازی و افکت های بی نظیری رو تو تریلر ها شاهد بودیم که مهر تاییدی بر این قضیّه است!

اینم چند تا شات از گیم پلی بازی

images
images
images



با نشکّر از تمامی دوستان،مطالب جدید،اخبـــار،بیوگرافی شخصیّت ها،عکس ها و آرت ورک ها و اطّلاعات پیرامون بازی های قبلی سری و داستان اون ها به زودی در تاپیک آپدیت می شوند!
شما هم میتونید با در اختیار قرار دادن اطّلاعات تون در مورد سری ما را در آباد کردن تاپیک یاری کنید
انتقادات و پیشنهادات حتماً پیگیری میشن و از دوستانی که بتونند مشکلات پست اوّل رو اصلاح کنند بسیار ممنون میشم
**********
با تشکّر
Z-fan

 
آخرین ویرایش:

sonic20

کاربر سایت
Apr 11, 2013
37
نام
رضامهدیان
نقد بازی سونیک جنریشن

خب منم از دوست عزیزم z-fanممنونم بابت این تاپیک.البته من پیشنهاد تایپک نقدبازی های سونیکی داده بودم.اولین نقدم:
سونیک جنریشن
سازنده:سونیک تیم
ناشر:سگا
سال تولید:2011
تولید شده برای کامپیوتر،ایکس باکس360،wii،نینتندو دی اس وps3
کاورها:
800px-Generations-PCDVDbox.jpg

800px-Generations-360-eu-cover-complete.jpg

800px-Sonic-Generations-PS3-box-art.jpg

شخصیت های بازی:سونیک،شدو،سیلور،اگمن،اگمن کلاسیک،سونیک کلاسیک،تایلز،تایلز کلاسیک،متال سونیک،خورنده ی زمان و..................
کمیک های بازی:
430px-SonicGenerations_comicstrip.jpg

داستان بازی:
داستان از اونجایی شروع میشه که شما در نقش سونیک کلاسیک هستید و خورنده ی زمان او را میبلعد.حال به زمان سونیک مدرن خواهید رفت.مشاهده میکنید که دوستان سونیک برایش به مناسبت تولد20سالگی بازی های سونیک جشنی مفصل گرفته اند که ناگهان موجودی به نام خورنده ی زمان دوستان سونیک را میبلعد!سونیک در آن لحظه بی هوش میشود و نمیتواند دوستانش را نجات دهد.سپس خود را درجایی که فضای سفید نام دارد مشاهده میکند.سونیک به سالها قبل برگشته و در بازی های قدیمی باید تلاش کند تا دوستانش را نجات دهد.سونیک ادونچر1 و2،سونیک2006،سونیک کالرز و........
اینها لیست بازی هایی بودند که از هرکدام مراحلی در بازی بود.شما با سونیک کلاسیک هم روبرو میشوید پس دو سونیک پش روی شماست تا دوستانتان را نجات دهید.بازی مینی گیم های زیادی هم دارد و شما درصورت داشتن
نسخه ی اصل و سرعت اینترنت بالا میتوانید آنلاین هم بازی کنیدد مراحل بازی به صورت سه بعدی وهم دوبعدی طراحی شده و واقعا هیجان انگیز است.این بازی را به همه ی سونیک دوستان پیشنهاد میکنم.
عکس هایی از بازی:
500px-Sonic_20th_Trailer_Screenshot.png

500px-green-hill-modern-sonic-5.jpg

500px-vs-metal-sonic-6.jpg

500px-vs-silver-4.jpg

500px-vs-silver-3.jpg

500px-vs-shadow.jpg

500px-vs-shadow-4.jpg

500px-vs-shadow-8.jpg

500px-vs-shadow-9.jpg

500px-speed-highway-retro-sonic-2.jpg


پانوشت:امیدوارم خوشتون اومده باشه.




 

sonic20

کاربر سایت
Apr 11, 2013
37
نام
رضامهدیان
من دارم تمام شخصیت های سونیک رایدرز رو باز میکنم.
بزودی سیو رو برای دانلود میذارم.دوستان اگه شما سیو کاملی یا نصفه دارید این جا به اشتراک بذارید.باتشکر.
500px-sonic-riders-4.png


نقد بازی:Sonic Mega Collection Plus

این بازی نیاز به نقد خاصی نداره.در واقع مجموعه ای از بازی های قدیمی و خاطره انگیز سونیک که برایPC،XBOX360،PS2،PS3و........
ساخته شده.
500px-Sonic%20Mega%20Collection%20Plus.png

برخی از بازی های موجود در این بازی:
500px-sonic-the-hedgehog-version-2.png

500px-sonic-the-hedgehog-2.png

500px-sonic-the-hedgehog-3.png

500px-sonic-and-knuckles-2.png

500px-Sonic%203D%20Blast.png

500px-Sonic%20&%20Tails%202.png


یه مجموعه ی دیگه هم هست که تو پست بعدی معرفی میکنم.اینا فقط بعضیاشون بودند که درSonic Mega Collection Plusمیتوانستید بازی کنید.با تمام کردن هر بازی یه بازی جدید تر باز میشد!​
 

sonic20

کاربر سایت
Apr 11, 2013
37
نام
رضامهدیان
بیوگرافی شدو خارپشت

500px-sonic-the-hedgehog.png

نام:شدو(سایه)
نام لایتن:shadow
لقب1:کاملترین موجود زنده
لقب2:سایه ی مرگ
قد:100سانتی متر
وزن:35کیلو گرم
اولین حضور در بازی های سونیک:Sonic Adventure 2
اولین حضور در انیمه:sonic X(قسمت33اولین حضور)
جنسیت:مرد
نژاد:خارپشت
سن:50سال در دستگاه و15سال در بیداری
درست شده از:DNAبلک دوم
قدرت های معروف:کیاس کنترل،غیب شدن
نام موتوردر سونیک ریسینگ:دارک رایدر
سال تولید:2001
بدلیل طولانی بودن داستان زندگی در پست بعدی خواهم نوشت.​
 
آخرین ویرایش:

sonic20

کاربر سایت
Apr 11, 2013
37
نام
رضامهدیان
شدو خارپشت که بود؟

شاید خیلی ها برایتان سوال شده باشد شدو کیست؟برادر سونیک است؟خیر!این سوال شاید بدلیل شباهت سونیک و شدو باشد،اما حالا میخوام با اجازه ی شدو کل زندگیشو رو کنم!
شدو خارپشت:
373px-Sonicchannel_shadow.png



شدو توسط پروفسور جرالد رباتنیک ( پدر بزرگ دکتر اگمن و ماریا ) ساخته شد . پروفسور جرالد همراه نوه اش به نام ماریا ، در کشتی فضایی زندگی می کردند .
800px-Ozkurt_Ark2.jpg

پروفسور با موجودی به نام بلک دوم در ارتباط بود . پروفسور جرالد تصمیم داشت که برای محافظت از ماریا و مردم زمین ، موجود زنده ای ، شکست ناپذیر بسازد . بنابراین او با بلک دوم قرار دادی بست .


قرار داد آنها این بود که اگر بلک دوم ، با استفاده از خون و DNA اش ، به پروفسور جرالد در ساخت شدو کمک کند ، وقتی بلک دوم بازگشت ، او هفت زمرد هرج و مرج را به او خواهد داد .


در ابتدا این مسئله ، پیشنهاد خوبی به نظر می رسید ، اما ...


یک روز پسر جوانی ، شدو را دید و بلافاصله فکر کرد که شدو شخصی بد و شرور است . !!
آن پسر ، بزرگ و یک کماندور G.U.N شد و هنوز از شدو متنفر بود . چون فکر میکرد که شدو باعث مرگ ماریا می شود . !!!!
092shadowmaria.jpg



پس از مدتی بعد از ساخته شدن شدو ، سربازان G.U.N به کشتی فضایی حمله کردند و تمام کسانی را که با پروژه ی شدو در ارتباط بودند را به قتل رساندند .آنها شدو را نیز درون غلافی حبس کردند . ماریا ، شدو را آزاد کرد و هر دوی آنها شروع به فرار کردند تا اینکه به اتاقی رسیدند که در آنجا غلافی بود .


ماریا ، شدو را درون غلاف گذاشت و از شدو خواست تا به او قول دهد ، که همیشه از کره ی زمین و مردم ، محافظت خواهد کرد . سپس ماریا دستگیره را کشید و شدو به سمت کره ی زمین رها شد و مدتی بعد نیز ، ماریا در اثر تیری که خورده بود ، مُرد .


شدو در زمین توسط دولت دستگیر شد . از طرفی هم ، در کشتی فضایی مستعمره ، جرالد با شنیدن خبر مرگ ماریا ، عصبانی و دیوانه شده بود و به تنها چیزی که فکر میکرد ، انتقام بود .


به همین خاطر جرالد تصمیم گرفت با استفاده از شدو ، از مردم انتقام بگیرد . !!


پروفسور جرالد ، برای انتقام گیری و رسیدن به خواسته اش ، ذهن شدو را دستکاری کرد و کاری کرد که شدو قولش به ماریا را نتواند به یاد بیاورد و تنها چیزی که به یاد بیاورد ، کشته شدن ماریا باشد .


در واقع جرالد ، از شدو به عنوان وسیله ای برای رسیدن به خواسته اش استفاده کرد و شدو ، تنها یک قربانی بود .


سال ها بعد ، دکتر اگمن به جزیره ی زندان سفر کرد . جزیره ی زندان مکانی بود که در آنجا ، شدو درون کپسولی حبس شده بود . دکتر اگمن ، شدو را آزاد کرد و شدو که به خاطر جرالد ، حافظه اش را از دست داده بود ، تنها چیزی که به یاد می آورد ، کشته شدن بهترین دوستش ، ماریا بود .


بنابراین شدو ، تصمیم گرفت تا با دکتر اگمن همکاری کند و از مردم انتقام بگیرد. .


وقتی شدو و اگمن در کشتی فضایی مستعمره بودند ، شدو به دکتر اگمن درباره ی سلاحی توضیح داد که می توانست کل جهان را نابود کند . نام آن سلاح Eclipse cannon بود .


آنها برای راه اندازی آن سلاح ، نیاز به 7 زمرد هرج و مرج داشتند . بنابراین ، شدو و روژ و دکتر اگمن ، با هم یک تیم شدند و تصمیم گرفتند تا 7 زمرد را پیدا کنند . آنها به جزیره ی زندان سفر کردند و در آنجا ، 6 زمرد یافتند و دوباره به کشتی فضایی برگشتند .


اگمن ، 6 زمرد را درون Eclipse cannon قرار داد و برای ترساندن مردم ، تکه ای از ماه را توسط آن سلاح نابود کرد . سپس آنها تلاش کردند تا آخرین زمرد را بدست بیاورند . آخرین زمرد در اختیار تیلز بود که اگمن با شکست دادن تیلز ، موفق به بدست آوردن آخرین زمرد هم شد .


اگمن ، آخرین زمرد را درون Eclipse cannon گذاشت و ناخودآگاه برنامه ای که پروفسور جرالد 50 سال پیش طراحی کرده بود ، فعال شد . همراه با فعال شدن آن برنامه ، ویدیویی از جرالد پخش می شد که در آن ویدیو جرالد در حال توضیح دادن این مسئله بود که اگر هر 7 زمرد درون هسته ی cannon قرار گیرند ، باعث می شود که آن بسیار واکنش پذیر و قابل انفجار گردد و اگر کشتی فضایی که در روبه روی زمین واقع است ، با زمین برخورد کند ، زمین تکه تکه خواهد شد .




همه، با این امید که بتوانند آن برنامه را متوقف کنند ، به سمت هسته ی کشتی فضایی حرکت کردند .
در بازی سونیک ادونچر 2 ، ایمی ، و در کارتون سونیک ایکس ، کریس تلاش میکرد تا شدو را متقائد کند ، به کمک سونیک برود و به مردم زمین کمک کند .


در ابتدا ، شدو با او مخالفت کرد ، اما پس از شنیدن آخرین حرف های کریس ( ایمی ) ، قولی را که به ماریا داده بود را توانست به یاد بیاورد و پس از ریختن اشک ، به کمک سونیک و ناکلز رفت .


شدو و سونیک و ناکلز به سمت هسته ی کشتی حرکت کردند . سونیک و ناکلز سعی میکردند تا انرژی زمرد ها را متوقف کنند و شدو نیز سعی می کرد تا موجودی به نام بیولیزارد را شکست دهد .
سرانجام ، شدو بیولیزارد را شکست داد و ناکلز توسط مستر امرالد ، انرژی 7 زمرد را متوقف کرد .


اگمن ، اعلام کرد که بیولیزارد هنوز زنده ، و در حال کشیدن کشتی فضایی به سمت کره ی زمین است . شدو و سونیک با 7 زمرد ، به سوپر تبدیل شدند و بیولیزارد را برای همیشه نابود کردند . سوپر شدو و سوپر سونیک ، برای بازگرداندن موقعیت کشتی ، کیاس کنترل کردند ...


اما از آنجایی که شدو تجربه ی کمی در زمینه ی اقامت در فرم سوپر داشت ، از هوش رفت و به سمت کره ی زمین سقوط کرد . سونیک و دوستانش فکر می کردند که شدو ، مُرده ... اما اشتباه میکردند . !!
شدو ، هنوز هم زنده ماند و بعد ها با کمک سونیک با موجودات فضایی مبارزه کردند .






توجه : قضیه ی بلک دوم و قرار داد بستن او با پروفسور جرالد در کارتون سونیک ایکس و بازی سونیک ادونچر 2 ، نشان داده نشده . بلکه ، تنها در بازی shadow the hedgehog نشان داده شده .
پانوشت:امیدوارم متوجه شده باشید که شدو شخصیت بدی نیست.
دوستان لطفا نظرتون رو بگید.
111sonadow.jpg

 

sonic20

کاربر سایت
Apr 11, 2013
37
نام
رضامهدیان
عالی!!!الآن به پست اوّل اضافه میشه

ممنون.شما لطف دارید.
فقط لطفا بنویسید من اینو نوشتم.خیلی ممنون.اگه شد بیشتر هم میذارم.فعلا دارم مال تیلز و ناکلز رو ترجمه میکنم.

- - -ویرایش - - -

خب دوستان،بعد از شدو نوبته به ناکلز رسید:
500px-43.png

ناکلز در Angel Island متولد شده و وظیفه ی اصلی او نگهداری از Master emerald است . ناکلز صادق ، مستقل ، عصبانی ، لجباز و گول خور است و همیشه خودش را وقف وظیفه اش می کند . او خیلی جدی است و معمولا دوست دارد تنها باشد و گاهی اوقات به نظر می رسد به آزادی و مستقل بودن سونیک حسادت می کند . کمبود هوش اجتماعی ناکلز موجب می شود تا او به یک شخصیت ساده لوح تبدیل شود . برای نمونه زمانی که ناکلز به راحتی توسط دکتر اگمن فریب خورد و فکر کرد که سونیک پسر بدی است !!


همیشه نیز پس از اینکه ناکلز متوجه می شود که به آسانی فریب خورده بسیار عصبانی خواهد شد . البته دوباره خونسردی اش را حفظ میکند و شروع به انجام دادن کار بعدی می کند .علی رغم کله شق بودن و خشن بودنش ، ناکلز بسیار وظیفه شناس است .


با وجود اینکه ناکلز انزواطلب است ، او یک قهرمان و بسیار قلب مهربانی دارد . مثلا در بازی sonic adventure 2 وقتی ناکلز میخواست روژ را به دلیل سرقت کردن Master emerald گرفتار کنه ، زمانی که ناکلز روژ را پیدا کرد و هر دو شروع به مبارزه کردند ، در حالی که روژ به طرف lava سقوط می کرد ناکلز او را نجات داد .


و یا برای مثال در بازی sonic rush وقتی بلیز در حال دور شدن از ناکلز بود ( وقتی ناکلز میخواست او را آزار دهد ) در حال رفتن کریم به بلیز گفت : " اشتباه نکن بلیز ! ناکلز در حقیقت شخص خوبی است ."


Do not get this wrong blaze ، but knuckles is actually a nice guy


ناکلز هنوز هم با سونیک کمی رقابت دارد وسعی می کند تا احساسات خود را از اینکه تحت تأثیر مهارت های سونیک قرار گرفته پنهان کند . برای مثال در بازی sonic generations ناکلز با گفتن جملاتی مانند : " تقریبا بد نبودی " ( you were not half - bad ) و یا " ممنون بابت کمکت که به آن احتیاجی نداشتم " ( thanks for the help ، not that i needed it ) احساسات خود را پنهان کرد . با این حال ناکلز همیشه پشتیبانی و حمایت بسیار قوی ای از سونیک می کند . مثلا قبل از اینکه سونیک با time eater مبارزه کنه ( در بازی sonic generations )


ناکلز از انگور ، آرامش ، جنگ ، استراحت ، مطالعه کردن ، حفاظت از زمرد استاد ، فکر کردن و یا اثبات کردن اینکه از سونیک قوی تر است ، نابود کردن روبات های دکتر اگمن و ... خوشش می آید و از اینکه سونیک او را مسخره کند ، کسی از مهارت هایش سوالی بپرسد ، خیانت کردن ، صدمه زدن به مردم بی گناه ، اماکن شلوغ و ... هم بدش می آید .
 

sonic20

کاربر سایت
Apr 11, 2013
37
نام
رضامهدیان
غدای مورد علاقه ی شخصیت های سونیکی:


سونیک : هات داگ فلفلی


شدو : گیلاس ، آب انگور ، دسر پالپ و عسل


سیلور : گل ختمی


تیلز : آب نبات نعنایی ، هات داگ ساده و کیک


ایمی رز : بستنی ، کیک و شیرینی


ناکلز : همه ی میوه ها بخصوص انگور


اسپیو : سیب


چارمی : عسل


روژ : هات داگ
 

sonic20

کاربر سایت
Apr 11, 2013
37
نام
رضامهدیان
میلز تیلز پراور

اینم از بیوگرافی تیلز که براتون آماده کردم:
500px-Tails_20thAnniversary.png

تِیلز که یک روباه ِ بسیار باهوش است ، صمیمی ترین دوستِ سونیک هست . به این علت به این شخصیت تِیلز می گویند که او دارای دو دُم می باشد . تِیلز با استفاده از دو دُم خود می تواند به پرواز در آید ... در واقع آنها را مثل هلی کوپتر می چرخاند . تِیلز آنقدرباهوش هست که می تواند یک هواپیما یا سفینه را خودش به تنهایی بسازد و همچنینمهارت فوق العاده ای در تعمیر وسایل دارد ! تِیلز همیشه به سونیک خیلی کمک می کنه و همیشه و در همه جا به دادِ اون می رسه . تِیلز عاشق شنا کردن ، پرواز کردن ، اختراع کردن و کمک به دیگران و ... است . او از رعد و برق ، ارواح ، تحقیر شدن توسط دیگران ، گوش ندادن دیگران به حرف هایش ، بد رفتاری مردم با ماشین آلات قدیمی و ... خوشش نمی آید .​
 

sonic20

کاربر سایت
Apr 11, 2013
37
نام
رضامهدیان
بیوگرافی سیلور خارپشت

اینم از بیوگرافی سیلور خارپشت:
500px-sonic-rivals-2.png

پس از شدو ، سیلور جزو معروفترین شخصیت خارپشت پسر می باشد ... سیلور پسر بسیار مهربان و دلسوزی است ( very friendly and caring boy ) . از مهمترین ضعف سیلور این است که خیلی خیلی ساده دل است ... و یک ذره هم ساده لوح ( ساده لوح ترین و گول خور ترین شخصیت ناکلز است ) .
سیلور بیش تر از هر چیز عاشق عدالت و آزادی است ؛ حتی بیش تر از سونیک و از این که کسی به او مظنون شود اصلا خوشش نمی آید . سیلور سریع عصبانی میشود و همیشه به کسانی که روی پای خود نمی توانند بایستند کمک میکند.
مهمترین و اصلی ترین قدرت سیلور psychokinesis ( سایکو کنیسس ) است که می تواند اشیاء را بدون آنکه به آنها دست بزند ، با ذهنش بلند و یا به اطراف پرت کند . او نیز قدرت سوپر شدن را دارد.

 

Chaosboil

کاربر سایت
Feb 3, 2016
71
چه تاپیک خوبی! :d

Sonic CD بازی ای بود در سال 1993 که به دلیل انتشار برروی کنسول کمیاب Sega CD کمتر شناخته شده است. این عنوان بعدها برروی X360 و Steam و Anroid منتشر شد و با استقبال پرشور منتقدان و هواداران مواجه شد. همکنون نیز در دسترس است!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر