Kingdom Hearts III


Kingdom Hearts III

ko8w_kingdom_hearts_iii_logo-kingdom-hearts-3-play-as-donald-goofy-riku-or-lea-png-199122.jpg



اطلاعات منتشر شده


۱.پرسیدن چه بازه ی زمانی از 2018 بازی ریلیز میشه که نومورا گفته لطفا منتظر خبرهای بعدی باشین .


۲.نومورا دنیای Toy Story رو از زمان KH 2 میخواسته و برای وجود این دنیا تو نسخه ی ۳ مذاکرات متعدد شده چون یکی از الزامات بوده .

۳.دنیای Toy Story در این نسخه ، بعد از قسمت دوم انیمیشنه و دنیای موازی با سری اصلی محسوب نمیشه و اتفاقات KH 3 درواقع جزئی از داستان اصلی Toy Story ـه .

۴.سازنده های Toy Story از کیفیت ساخت کاراکترا تو KH 3 سوپرایز شدن .

۵.نومورا از همون اوایل ساخت بازی به تیمش گفته که سواری و مبارزه رو با Mech ( ربات عظیم الجثه و ... ) در بازی میخواد و یه مکانیزم متفاوت برای وقتی که به طبقه ای دیگه از Galaxy Toys میرین داره آماده میشه .

۶.دنیای Big Hero 6 هم داره به خوبی پیش میره ولی خبرای مربوط به اون رو باید منتظرش بمونین .

۷.درحالی که تعداد دنیاهای دیزنی در این نسخه نسبت به نسخه ی ۲ کمتره ولی محتوای هرکدوم بیشتره که شامل گیم پلی هم میشه این موضوع .

8-اشاره کردن که مردم هی میگن نومورا خیلی کار رو طول میده و ... که نومورا در جواب گفته تصمیم اینکه موتور بازی سازیشون رو ۱ سال بعد از شروع ساخت بازی به UE 4 تغییر بدن تو رده ی بالاتری از اون گرفته شد که باعث تاخیر زیادی شد و همچنین چالش هایی که از نظر زمان بندی و منابع در Square باهاشون مواجه بودن هم تاثیر داشته .

9-ادامه میده که دلیل این تاخیرها مشکل در تیم ساخت بازی و پروسه ی ساخت اون نبوده بلکه بعضی از تصمیم های کمپانی باعث شده که نتونن طبق زمانبندی مورد نظر پیش برن که از کنترل نومورا خارج بوده .

10-در ادامه در رابطه با دنیاهای دیزنی و سوپرایز نگه داشتنشون توضیح میده که قصد ندارن تا زمان انتشار بازی دنیایی رو مخفی نگه دارن و هدفشون اینه که این دنیاها رو تا زمان انتشار بازی معرفی بکنن همچنین اشاره میکنه به وجود DLC ها در زمان حال و اینکه میتونن با استفاده از اون ها بعد از انتشار بازی محتوا اضافه بکنن بنابراین دلیلی برای سوپرایز نگه داشتن نمیبینه .

11-درمورد DLC ازش سوال شده و اینکه آیا بازی قراره DLC داشته باشه که توضیح داده در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست و نمیتونه وارد جزئیات بشه اما به تیم گفته که در صورت نیاز به ساخت DLC آمادگیش رو داشته باشن . ادامه داده که نمیتونن یک دفعه سیستمی راه بندازن که در اون DLC بسازن برای همین به تیم گفته آمادگی برای این مورد داشته باشن و این نه به معنای تائید وجود DLC و نه به معنای رد اونه .

تشکر از Anonymous M3 بابت ترجمه

-نومورا گفته داستان kingdom hearts 3 تاریکتر و عمیق تر از نسخه های قبلی
-مشکلات چهره شخصیت ها درست میشه و اعضای سابق Organization XIII هم هستن تو بازی
-اون دنیا که Eraqus و Xehanort تو تریلر e3 2013 بودن دنیا اورجیناله
-دنیا Big Hero 6 اخرین دنیا بوده که واسه بازی تصمیم گرفتن و بخاطر همین بخاطر درخواستی که شده بوده تونستن تو 2015 فقط یه ارت اماده کنن
-نومورا گفته به غیر ff vii remake و KH 3 بازی دیگه ای رو کارگردانی نمیکنه ولی درگیر یه چند تا پروژه دیگه هم هست
-در مورد کایری هم گفته که تو یه محیط داره تمرین میکنه برای مبارزه های که پیش رو
-گفته که برای انتخاب دنیا های دیزنی تو بازی اول به چیزهایی نگاه میکنن که فن ها ازش لذت میبرن
-صحنه زمنس و سورا تو تریلر قبلی یه کمی بلندتره
-تنوع زیادی تو گیم پلی بازی هست و اون بخش مکا تو TOY STORY فقط یکی از بخش ها بود






ناشر: Square Enix
استدیو: osaka team
تهیه کننده: Rie Nishi
کارگردان ها: Tetsuya Nomura و Tai Yasue
پلتفرم: ps4,obox one
تاریخ انتشار: 29 ژانویه 2019​
 
آخرین ویرایش:

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
آقا یک سوالی . گیم پلی بازی Rewarding هست ؟ یعنی مثلا حالت RPG داره و آیتم کم کم آزاد بشه یا چمدونم یه جک و جونوری باشه که نشه زدش بعد قوی تر بشیم برگردیم بریم سراغش یا نه ؟ این چند وقت انقدر بازی آمریکایی Broken بازی کردم که دیگه ترسیدم . ( بازی هایی که مقدار پول و Xp ـیی که میدن با بازی بالانس نیست یا الکی زیادن به هیچ دردی نمیخورن یا جور دیگه ) اون Gow که وسط بازی همه آپگرید ها و اینا رو میتونستی بری + کلی از آیتم ها و اسکیل ها بدرد نخور بودن و الی آخر ... و این هم از Red Dead . تو مپ ولت میکنه بدون هیچ چیز جذابی , نه اسلحه هاش و تیرهاشون فرق زیادی میکنن نه آیتم خاصی باز میشه نه لباسی که فرقی تو گیم پلی بکنه , هیچی ...
این KH که اینطوری نیست که ؟ یعنی پیشرفی چیزی تو بازی و هسته گیم پلیش هست که جذاب باشه ( آیتم , Ability و Skill که مثل آدم تا آخر بازی کم کم باز بشه و بدردبخور هم باشن ) یا باید مثل Red Dead فی امان ا... بازیش کرد ؟ :D
 
  • Like
Reactions: Akiba

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
آقا یک سوالی . گیم پلی بازی Rewarding هست ؟ یعنی مثلا حالت RPG داره و آیتم کم کم آزاد بشه یا چمدونم یه جک و جونوری باشه که نشه زدش بعد قوی تر بشیم برگردیم بریم سراغش یا نه ؟ این چند وقت انقدر بازی آمریکایی Broken بازی کردم که دیگه ترسیدم . ( بازی هایی که مقدار پول و Xp ـیی که میدن با بازی بالانس نیست یا الکی زیادن به هیچ دردی نمیخورن یا جور دیگه ) اون Gow که وسط بازی همه آپگرید ها و اینا رو میتونستی بری + کلی از آیتم ها و اسکیل ها بدرد نخور بودن و الی آخر ... و این هم از Red Dead . تو مپ ولت میکنه بدون هیچ چیز جذابی , نه اسلحه هاش و تیرهاشون فرق زیادی میکنن نه آیتم خاصی باز میشه نه لباسی که فرقی تو گیم پلی بکنه , هیچی ...
این KH که اینطوری نیست که ؟ یعنی پیشرفی چیزی تو بازی و هسته گیم پلیش هست که جذاب باشه ( آیتم , Ability و Skill که مثل آدم تا آخر بازی کم کم باز بشه و بدردبخور هم باشن ) یا باید مثل Red Dead فی امان ا... بازیش کرد ؟ :D
این رو نمیدونم، ولی قبلی ها بودن
KH II چهارتا باس آپشنال داشت + مبارزه ی دوباره با Organization XIII ولی ایندفعه وحشی تر:-" (برای رسیدن به محیط O XIII کلا باید همه ی Skillهای مربوط به پلتفرمرینگ تا آخر آپگرید باشه که از موانع بگذری و برسی:-" )
مثلا با زدن سفیروث یک کی بلید خفن باز میشد ، قارچ های هارتلس( :-" ) هم دوباره یک سریشون سلاح های خاص دراپ میکردن و ...

Skillها هم در طول زمان باز میشدن، هم با آپگرید کردن Formهای مختلف (که هر کدوم نحوه آپگریدشون شرایط خاصی داشت) باز میشدن

ولی کلا هر کدوم بازی ها نحوه ی آپگرید اسکیل هاشون فرق داشت
مثلا توی BBS با ترکیب Skillهای مختلف، skill جدید باز میکردی
دوباره یک سری تغییرات حالت ها بر اساس شرایط خاصی باز میشدن
و تو یک دور تقریبا نمیشه همه Skillها رو گرفت یا تا آخر آپگرید کرد، من خودم خط داستانی یکی از کاراکترها رو مجبور شدم دوبار برم(کاراکتر بعدی رو روی اولی save کردم و برای باز کردن فاینال ایپزود یه آیتم از کاراکتر اول لازم داشتم:| )
دور دوم چون بیشتر دستم اومده بود سیستم چی به چیه، یه سری حالت ها و جادوهای جدید و خفن تری رو گرفتم و روح و روانم شاد شد:-" >:)

دوباره DDD سیستمش فرق داشت و یه سری جونور اضافه کرده بودن که مثل پوکمون اینا Evolve و آپگریدشون میکردی، اونا رو بر اساس Skill Board هر جونور،یکی دو اسکیل خاص هم برای خود سورا/ریکو وجود داشت

حالا اینکه اینجا آپگریدهاش چجوریه،چقدر محتوای آپشنال داره و ... رو هیچ اطلاعی ندارم:D
کلا ازمحتوای بازی میدونیم تعداد دنیاها نسبت به KH II کمتره ولی بزرگ تر شدن:-"
و ... امیدوارم باشیم محتواهای آپشنال جاشون رو به DLC نداده باشن...مثل وضعیت خیلی بازی های دیگه نسبت به زمان PS2 !
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
این رو نمیدونم، ولی قبلی ها بودن
KH II چهارتا باس آپشنال داشت + مبارزه ی دوباره با Organization XIII ولی ایندفعه وحشی تر:-" (برای رسیدن به محیط O XIII کلا باید همه ی Skillهای مربوط به پلتفرمرینگ تا آخر آپگرید باشه که از موانع بگذری و برسی:-" )
مثلا با زدن سفیروث یک کی بلید خفن باز میشد ، قارچ های هارتلس( :-" ) هم دوباره یک سریشون سلاح های خاص دراپ میکردن و ...

Skillها هم در طول زمان باز میشدن، هم با آپگرید کردن Formهای مختلف (که هر کدوم نحوه آپگریدشون شرایط خاصی داشت) باز میشدن

ولی کلا هر کدوم بازی ها نحوه ی آپگرید اسکیل هاشون فرق داشت
مثلا توی BBS با ترکیب Skillهای مختلف، skill جدید باز میکردی
دوباره یک سری تغییرات حالت ها بر اساس شرایط خاصی باز میشدن
و تو یک دور تقریبا نمیشه همه Skillها رو گرفت یا تا آخر آپگرید کرد، من خودم خط داستانی یکی از کاراکترها رو مجبور شدم دوبار برم(کاراکتر بعدی رو روی اولی save کردم و برای باز کردن فاینال ایپزود یه آیتم از کاراکتر اول لازم داشتم:| )
دور دوم چون بیشتر دستم اومده بود سیستم چی به چیه، یه سری حالت ها و جادوهای جدید و خفن تری رو گرفتم و روح و روانم شاد شد:-" >:)

دوباره DDD سیستمش فرق داشت و یه سری جونور اضافه کرده بودن که مثل پوکمون اینا Evolve و آپگریدشون میکردی، اونا رو بر اساس Skill Board هر جونور،یکی دو اسکیل خاص هم برای خود سورا/ریکو وجود داشت

حالا اینکه اینجا آپگریدهاش چجوریه،چقدر محتوای آپشنال داره و ... رو هیچ اطلاعی ندارم:D
کلا ازمحتوای بازی میدونیم تعداد دنیاها نسبت به KH II کمتره ولی بزرگ تر شدن:-"
و ... امیدوارم باشیم محتواهای آپشنال جاشون رو به DLC نداده باشن...مثل وضعیت خیلی بازی های دیگه نسبت به زمان PS2 !
اوووف الان اینایی که گفتی هر کدوم یه چیز جذاب برای بازی کردن هستن . انقدر بدم میاد نصف بازی رو برم بعد ببینم Xp ها الکی زیادن و همه آپگرید ها باز میشن راحت .... دوست دارم برای باز کردن یه اسکیل یا آپگرید دهنم سرویس بشه :D یا محیط های بسته تو بازی زیاد باشه بعدن برگردم باز کنم ( نه مثل Gow :| بیشتر شبیه Zelda باشه )
نه خب خوبه بیشتر هایپ شدم امیر . خیلی هایپ :D
 
  • Like
Reactions: Akiba

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
اوووف الان اینایی که گفتی هر کدوم یه چیز جذاب برای بازی کردن هستن . انقدر بدم میاد نصف بازی رو برم بعد ببینم Xp ها الکی زیادن و همه آپگرید ها باز میشن راحت .... دوست دارم برای باز کردن یه اسکیل یا آپگرید دهنم سرویس بشه :D یا محیط های بسته تو بازی زیاد باشه بعدن برگردم باز کنم ( نه مثل Gow :| بیشتر شبیه Zelda باشه )
نه خب خوبه بیشتر هایپ شدم امیر . خیلی هایپ :D
بازی کلا گیم پلیش بیشتر به نظر میاد دنباله رو BbS باشه ، تغییر حالت ها بر اساس جادو،کومبوها و استفاده از کی بلیدی که دستته هستن

یه دور گیم پلی KH 0.2 رو ببین(طولانی هم نیست و فکر کنم حتی یه ورژن چند دقیقه ای از اوایل بازی و مبارزه هم توی نمایشگاه ها نشون دادن) ، اون تقریبا دمویی برای KH III بوده! تا حدی گیم پلی رو شاید بهتر سر در بیاری چه خبره:D
 
  • Like
Reactions: Scαrface

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
@.Amirone

خودم کامل نخوندم، ولی اطلاعات مختصری میده

دایره‌المعارف جامع سری بازی Kingdom Hearts - دنیای بازی
تا اواسطش تونستم مطالعه کنم ! ، حالت تهوع گرفتم :|:D ، اطلاعات کلی خوبی دستگیرم شد ، قسمت ۲ از اون حالت کودکانه قسمت اول بیرون اومد ، گیم پلی نسخه ۱ حالت دوربین ، پلتفرمینگ برای الان منسوخ شدست و نمیشه تجربه ی خوبی باهاش داشت حتی ریمسترش ، برای ارتباط نه صرفا فهمیدن داستان ، بالاجبار باید قسمت اولو بازی کرد و حتی پیش زمینش بازی کارتیش ، داستان به دلیل وجود جهانهای موازی روایتهای متنوعی داره ، نمیشه گفت غیر قابل توضیحه ، مثلا شما توی این دنیا هاردکورگیمری ، توی دنیای دیگه نوبی :D ، هدفت هم مشخصه ، وارد هر دنیایی که میشی با توجه به پخشو پلا شدنش ، یه سری کارها با دوستانت انجام میدی و کارکترهای جدیدی رو از دنیای دیزنی ملاقات میکنی ، حالا توضیح هر کارکتر توی دنیای خودش کار حضرت فیله ، قسمت سخت ماجرا در مورد دشمنان و کارکترها همینجاسه .

نتیجه گیری من :
داستان پیچیده نیست ، سخت نیست، دنیاهای بازیه که پیچیدستو یه داستان سرراست با توجه به تنوع کارکترها نمیتونه تحویل بده . برا همین چون در هر دنیا جایی برای اتمام اون قسمت از بازی وجود داره ، و در بُعد دیگه داستانی جدید نقل میشه ، نمیشه توضیحی در موردش نقل کرد .
گیم پلی : نسخه 2 رودیدم که به گفته فن بازی گیم پلی شسته رفته تری داره ، نپسندیدم ! ، نه اینکه بد باشه ولی اون حس خوبی که منتظر بودم انتقال بده رو نداشت برام .

چیزی که باعث شد کشیده بشم سمت این بازی کارکتر سوراس ، ولی شخصیتهای دیگه نتونستن مثل این کارکتر که توسط نومورا خلق شده جذبم کنن .

به حرف ماکان میرسیم که گفت یا متنفر میشی یا عاشقش میشی ، من عاشق سورا شدم ولی از دنیای بازی هم متنفر نیستم ، ارتباط نمیگیرم ، شاید بیشتر بخاطر کارکترهای دیزنیه تا گیم پلی ، چون من اکثریت کارکترهای سری FF رو با اینکه بازی نکردم ! دوسشون دارم ، ولی در کنار کارکترهای دیزنی نه .

اگر جایی رو اشتباه متوجه شدم بگین .
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
بازی کلا گیم پلیش بیشتر به نظر میاد دنباله رو BbS باشه ، تغییر حالت ها بر اساس جادو،کومبوها و استفاده از کی بلیدی که دستته هستن

یه دور گیم پلی KH 0.2 رو ببین(طولانی هم نیست و فکر کنم حتی یه ورژن چند دقیقه ای از اوایل بازی و مبارزه هم توی نمایشگاه ها نشون دادن) ، اون تقریبا دمویی برای KH III بوده! تا حدی گیم پلی رو شاید بهتر سر در بیاری چه خبره:D
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA امییییر این که خیلی خفنننننه این چیه ؟ گرافیکش که از شماره 3 هم فکر میکنی خفن تره شخصیت ها هم Mature ترن وااااای یکی بهم اینو نشون میداد میگفتم فاینال فانتزیه اصلا :D ( سگ تو روح اسکوئر که فاینال 16 رو اینجوری نمیسازه . یه چیزی مثل 9 میشه .جادویی )
خیلی خوووووبه امیر اگه قرار شماره 3 هم مثل همین 0.2 جاهای تاریک و خفن اینجوری داشته باشه با کله پیش خرید میکنم :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA امییییر این که خیلی خفنننننه این چیه ؟ گرافیکش که از شماره 3 هم فکر میکنی خفن تره شخصیت ها هم Mature ترن وااااای یکی بهم اینو نشون میداد میگفتم فاینال فانتزیه اصلا :D ( سگ تو روح اسکوئر که فاینال 16 رو اینجوری نمیسازه . یه چیزی مثل 9 میشه .جادویی )
خیلی خوووووبه امیر اگه قرار شماره 3 هم مثل همین 0.2 جاهای تاریک و خفن اینجوری داشته باشه با کله پیش خرید میکنم :D
خفن تر از KH III که نیست ولی دقیقا منم برای اولین بار که دیدم و مخصوصا دیگه وقتی بازیش کردم همین :
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
بود واکنشم:D ، البته طراحی کاراکترها تو 0.2 به نظرم بد شده بود یه جوری...خیلی پلاستیکی میزدن، که توی KH III خیلی بهتر شده:D

در کل هم هیچوقت اندازه 0.2 جادو زدن حال نمیداد قبلا! اصلا روح آدمی شاد میشد جادو ول بده:D (منم که کل سری از 1 تا 0.2 رو پشت سر هم رفتم قشنگ همه چی قابل مقایسه و لمس بود برام:)) ) که توی KH III هم همینطوره:D
یه سری موارد مخفی اینا هم داشت بازی که نمیدونم حالا تو KH III چیزای اینجوریم داریم یا نه! کاستومایز هم داشت 0.2 که البته III نداره:-"

در مورد کاراکترها، آکوا جزو سه کاراکتر اصلیه BBS هست! Terra هم توی همون سن و ساله
ولی خوب شخصیت اصلیه KH III نیستن و 99% قابل بازی هم نیستن... شرایط آکوا هم... به تریلر E3ه کنفرانس مایکروسافته امسال مراجعه کن تا ببینی چجوریه:-"
---
جرات ندارم بگردم که...حالا میبینم اگر gifهایی از همین KH III داشتم میزارم روح و روانت شاد بشه از گیم پلی:p
ولی اگر تریلرها رو دیده باشی باید کف کرده باشی به اندازه کافی:D
 
  • Like
Reactions: Scαrface

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
خفن تر از KH III که نیست ولی دقیقا منم برای اولین بار که دیدم و مخصوصا دیگه وقتی بازیش کردم همین :
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
بود واکنشم:D ، البته طراحی کاراکترها تو 0.2 به نظرم بد شده بود یه جوری...خیلی پلاستیکی میزدن، که توی KH III خیلی بهتر شده:D

در کل هم هیچوقت اندازه 0.2 جادو زدن حال نمیداد قبلا! اصلا روح آدمی شاد میشد جادو ول بده:D (منم که کل سری از 1 تا 0.2 رو پشت سر هم رفتم قشنگ همه چی قابل مقایسه و لمس بود برام:)) ) که توی KH III هم همینطوره:D
یه سری موارد مخفی اینا هم داشت بازی که نمیدونم حالا تو KH III چیزای اینجوریم داریم یا نه! کاستومایز هم داشت 0.2 که البته III نداره:-"

در مورد کاراکترها، آکوا جزو سه کاراکتر اصلیه BBS هست! Terra هم توی همون سن و ساله
ولی خوب شخصیت اصلیه KH III نیستن و 99% قابل بازی هم نیستن... شرایط آکوا هم... به تریلر E3ه کنفرانس مایکروسافته امسال مراجعه کن تا ببینی چجوریه:-"
---
جرات ندارم بگردم که...حالا میبینم اگر gifهایی از همین KH III داشتم میزارم روح و روانت شاد بشه از گیم پلی:p
ولی اگر تریلرها رو دیده باشی باید کف کرده باشی به اندازه کافی:D
امیر آخه خیلی خفنه این . من تریلر جدید که از KH 3 ندیدم چون همه چی اسپویل میشه از بس حساسم ولی قبلی ها رو که دیده بودم هیچ کدوم محیط به این تاریکی و خفنی نداشتن و این آکوا خیلی طراحیش خفنه حیف که نیست ای بابا :D
 
  • Like
Reactions: Akiba

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
امیر آخه خیلی خفنه این . من تریلر جدید که از KH 3 ندیدم چون همه چی اسپویل میشه از بس حساسم ولی قبلی ها رو که دیده بودم هیچ کدوم محیط به این تاریکی و خفنی نداشتن و این آکوا خیلی طراحیش خفنه حیف که نیست ای بابا :D
اینجا آخه Dark Realmه باید تاریک و خفن باشه:p (البته تو همین 0.2 هم تنوع خوبی داره اونجا و کلا جالبه:D )
دنیای تاریک... یکدونه حداقل داریم تو KH III که یکم هم آرت استایل فرق میکنه ( تریلر E3ه کنفرانس سونی امسال معرفی شد:-" )
ممکنه بخش هایی از بقیه ی دنیاها هم چنین چیزی ببینیم:-"

من خودم تا قبل از فاینال چپتر BbS اصلا با آکوا حال نمیکردم:-" به نظرم بدترین کاراکتر BbS بود:D اول طرفدار Terra بودم و بعد Ven :-" البته الانم ترتیب دوست داشتنم بین این سه تا همینه، ولی بعد از فاینال چپتر آکوا هم خوب خودش رو کشید بالا و دوستش دارم الان:x

ولی تو کل سری پر از کاراکترهای دوست داشتنی و خفن هست:-" همین سورا هم خیلی بچه باحالیه،دست کمش نگیر :p

طراحی هم...همه کاراکترهای اورجینال خفنند...بالاخره نومورا طراحی کرده>:)

پ.ن: ولی همه جمع کنند برن کنار ، فقط Axel رو عشقه>:)
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,183
نام
ماکان
یا چمدونم یه جک و جونوری باشه که نشه زدش بعد قوی تر بشیم برگردیم بریم سراغش یا نه ؟

کلا گود لاک که بار اول بتونی باس های آپشنال بازی رو بزنی:D باید بعد اتمام بازی بشینی خودت رو تا خشتک آپگرید کنی تا بلکه بشه زدشون. کلا KH از این نظر خیلی خوبه. شماره اول بیشتر RPG بود و تو قسمت های بعدی بیشتر به سمت اکشن شدن رفت اما هنوز درون مایه خودش رو حفظ کرده. و اتفاقا بازی سختی هم هست به نسبت. یعنی نخوای رو بیگینر مد بری، بدون درست ارتقا دادن حتی نمیشه بازی رو تموم کرد، چه برسه به باس های آپشنال بازی. البته اینکه وضعیت KHIII چطور هست از این نظر رو نمیدونم اما آیتم ها و باس های اضافه ای که پیدا کردن و شکست دادنشون ساعت ها زمان میبره بخشی از DNA این سریه و بعید میدونم نومورا حاضر به حذفشون شده باشه. رو این حساب میگم که قبلا یه خبر امد یه سری موارد از KHIII حذف شده و SE فشار آورده نومورا دست از ایده آل گرایی برداره و بازی رو سریعتر بده بیرون.

اگه نریده باشن توش قاعدتا باید همینطور باشه که تو میگی. ولی چون به خصوص شخصیت های FF هم نیستن احساس میکنم یا ممکنه حذف شده باشن یا اینکه هرچیزی که تو KH های قبلی آپشنال بود رو الان DLC کردن:D
 

dizzy

کاربر سایت
Dec 24, 2017
617
آقا این عکس سورا که مثل ناکتیس رو صندلی نشسته جایی برای دنلد هست؟ یا تم PS4 اش برای خرید امده؟ من اصلا چک نکردم!
اگر منظورتان این عکسه ، بهترین کیفیتی که ازش پیدا کردم این بود
dkhx1hcw5q421.jpg
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
کلا گود لاک که بار اول بتونی باس های آپشنال بازی رو بزنی:D باید بعد اتمام بازی بشینی خودت رو تا خشتک آپگرید کنی تا بلکه بشه زدشون. کلا KH از این نظر خیلی خوبه. شماره اول بیشتر RPG بود و تو قسمت های بعدی بیشتر به سمت اکشن شدن رفت اما هنوز درون مایه خودش رو حفظ کرده. و اتفاقا بازی سختی هم هست به نسبت. یعنی نخوای رو بیگینر مد بری، بدون درست ارتقا دادن حتی نمیشه بازی رو تموم کرد، چه برسه به باس های آپشنال بازی. البته اینکه وضعیت KHIII چطور هست از این نظر رو نمیدونم اما آیتم ها و باس های اضافه ای که پیدا کردن و شکست دادنشون ساعت ها زمان میبره بخشی از DNA این سریه و بعید میدونم نومورا حاضر به حذفشون شده باشه. رو این حساب میگم که قبلا یه خبر امد یه سری موارد از KHIII حذف شده و SE فشار آورده نومورا دست از ایده آل گرایی برداره و بازی رو سریعتر بده بیرون.

اگه نریده باشن توش قاعدتا باید همینطور باشه که تو میگی. ولی چون به خصوص شخصیت های FF هم نیستن احساس میکنم یا ممکنه حذف شده باشن یا اینکه هرچیزی که تو KH های قبلی آپشنال بود رو الان DLC کردن:D
تو رو خدا نگو ماکان یعنی من FF xv که برام دود شد رفت هوا , فقط همین مونده که روش هایپم اونم بیشتر سر گیم پلی و همین فارم کردن و آپگرید و گیم پلی متنوع و این چیزا ... همون حس باحالی که همش میخوای بازی کنی و بازی و آیتم ها و آپگرید ها و غیره خسته کننده نمیشن و همیشه Rewarding میمونه برات تا آخر و حتی به قول خودت بعد بازی ( البته اگر باس های آپشنالی که میگی زدنشون فایده ایی داشته باشه حالا یه چیزی بدن یه آیتمی لباسی اسلحه ایی چیزی :D )
یعنی اسکوئر خراب کنه اینو به نظرم جمع کنن بساتشون رو بهتره . خیلی وقته یه بازی خوب ریلیز نکردن اینا حتی اونا که فقط ناشرش بودن ...
اگرم میخوان dlc کنن خواهشا کثیف کاری راه نندازن مثل XV . مثل آدم بگن یه 20-30 دلار دیگه بدید و تمام . هی تیکه تیکه 4 تا چیز بدن که اصلا مزه نمیده ...
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر