The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
امیدوارم دوره میکامی به سر نرسیده باشه دوره اینافونه بود چی بود اون که تموم شد:-" یه بازی با گرافیک خوب انیمیشنای خوب بده که ما بعد مدت ها بتونیم شاهد شاهکاری مثل re4 باشیم
 

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
دروود دوستان !
.
بالاخره بعد حدود 2 تا 3 سال که قصد داشتم این بازی رو بازی کنم! حدود دو هفته پیش بازی رو گرفتم و شروع کردم.. واقعا درود به شرف میکامی. بازی یک ضرب تا چپتر 6 میخکوب ام کرد! بعد از اون هم که هیچ چی بازی هیچ چی کم نداشت! (( به جز موارد کمی : مثلا گرافیک فنی ضعیف که همه میدونن و یه سری جزئی دیگه )) . و به نظرم توی این سبک یه پیشرفت خیلی بزرگ بود. نسبت به اویل 4 حتی تو موارد وهم و طراحی محیط و جون به لب کردن گیمر! بهتر هم عمل کرده بود (( نظر شخصی بود! )) . واقعا بعد سری دارک سولز! خیلی وقت بود بازی اینجوری خسته گی ام رو در نیوورده بود! خیلی وقتا میشد با یه نارنجک! مرحله ارو سیو میدادم و پیش میرفتم ... و خلاصه کلی حس عجیب و غریب که موقع این بازی بهت دست میده ! و به شدت امید دارم به ساخت نسخه ی دوم !
.
حیف که وقت ندارم این بازی رو پلات کنم... ولی حتما و حتما بارها و بارها بازی اش خواهم کرد.:x
.
و در نهایت یکبار دیگه درود به شرفت استاد : ش.م !
 

Persona.Q

Don't Listen To Ondore's Lies
کاربر سایت
Jun 8, 2014
816
نام
محمد
دروود دوستان !
.
بالاخره بعد حدود 2 تا 3 سال که قصد داشتم این بازی رو بازی کنم! حدود دو هفته پیش بازی رو گرفتم و شروع کردم.. واقعا درود به شرف میکامی. بازی یک ضرب تا چپتر 6 میخکوب ام کرد! بعد از اون هم که هیچ چی بازی هیچ چی کم نداشت! (( به جز موارد کمی : مثلا گرافیک فنی ضعیف که همه میدونن و یه سری جزئی دیگه )) . و به نظرم توی این سبک یه پیشرفت خیلی بزرگ بود. نسبت به اویل 4 حتی تو موارد وهم و طراحی محیط و جون به لب کردن گیمر! بهتر هم عمل کرده بود (( نظر شخصی بود! )) . واقعا بعد سری دارک سولز! خیلی وقت بود بازی اینجوری خسته گی ام رو در نیوورده بود! خیلی وقتا میشد با یه نارنجک! مرحله ارو سیو میدادم و پیش میرفتم ... و خلاصه کلی حس عجیب و غریب که موقع این بازی بهت دست میده ! و به شدت امید دارم به ساخت نسخه ی دوم !
.
حیف که وقت ندارم این بازی رو پلات کنم... ولی حتما و حتما بارها و بارها بازی اش خواهم کرد.:x
.
و در نهایت یکبار دیگه درود به شرفت استاد : ش.م !
من منتظرم یه نسخه کاملی چیزی بیاد بهمراه همه dlc ها بگیرم..خود بازیو رفتم تو کف dlc ها هستم.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,827
دروود دوستان !
.
بالاخره بعد حدود 2 تا 3 سال که قصد داشتم این بازی رو بازی کنم! حدود دو هفته پیش بازی رو گرفتم و شروع کردم.. واقعا درود به شرف میکامی. بازی یک ضرب تا چپتر 6 میخکوب ام کرد! بعد از اون هم که هیچ چی بازی هیچ چی کم نداشت! (( به جز موارد کمی : مثلا گرافیک فنی ضعیف که همه میدونن و یه سری جزئی دیگه )) . و به نظرم توی این سبک یه پیشرفت خیلی بزرگ بود. نسبت به اویل 4 حتی تو موارد وهم و طراحی محیط و جون به لب کردن گیمر! بهتر هم عمل کرده بود (( نظر شخصی بود! )) . واقعا بعد سری دارک سولز! خیلی وقت بود بازی اینجوری خسته گی ام رو در نیوورده بود! خیلی وقتا میشد با یه نارنجک! مرحله ارو سیو میدادم و پیش میرفتم ... و خلاصه کلی حس عجیب و غریب که موقع این بازی بهت دست میده ! و به شدت امید دارم به ساخت نسخه ی دوم !
.
حیف که وقت ندارم این بازی رو پلات کنم... ولی حتما و حتما بارها و بارها بازی اش خواهم کرد.:x
.
و در نهایت یکبار دیگه درود به شرفت استاد : ش.م !
بازی واقعا بی نظیره، هم طراحیش هم فلسفه ذاتیش. من یه ویدئو داشتم میدیدم که اتفاقا زبان اصلی هم بود و خود خارجی ها منتشرش کردن و داشتن راجب غلائم ایلومیناتی و قدرت نمادگراییش صحبت میکردن و من واقعا کف کردم از این همه نبوغ میکامی و سازنده هاش. همین چند روز گذشته دوباره بازی رو شروع کردم و جدا میتونم بگم بهترین سوم شخص وحشت و بقایی هست که کلا تجربه کردم. درسنه بازی شباهت هایی با اویل 4 داره و یه جوری اونو الگوی خودش قرار داده( که اصلا هم بد نیست به زعم من، چراکه هم بازی بزرگی رو الگو قرار داده و هم اینکه سازندش در هر حال یه آدمه و از روی کار خودش اقتباس کرده) ولی از باب وحشت قشنگ مثل مسابقه لامورگینی با ژیان میمونه، راحت با فاصله چندیدن فرسخی اویل 4 رو جا میزاره توی بخش Horror و وحشت.
چیزی که میکامی همیشه توی این سبک بی نظیر عمل میکنه طراحی باس فایت ها و شخصیت های اوناس. یکی از بهترین طراحی باس فایت های تاریخ همین اویل 4 بود و من مطمئن بودم فقط همین سازنده میتونه اون طراحی رو مجددا تکرار کنه و بعد از بازی اویل ویتین کاملا به این امر صحه میزارم. صحنه های فرار از دست لورا، صحنه نبرد با box head واقعا ضربان قلبت رو میرسونه به 100.
نمیدونم ، واقعا درک نکردم چرا منتقدین با بازی اینجوری برخورد کردن. بازی سبک وحشت چیزی نیست که بزاری جلوت و فقط مثل ماشین تا تهش بری. باید با اتمسفر بازی زندگی کنی، باید محیط ها رو چندین و چندباره نظاره کنی، دشمن ها رو باید کاملا آنالیز کنی ( مثلا یه دشمن داره توی چپتر باکس هد که ذوتا سر داره، یکیش انسانه یکیش سگ، حتی بعد از مرگ هم بدنش و ماهیچه هاش ضربان داره، که دیدنش قشنگ حس کابوس و دنیای روانی بازی رو منتقل میکنه)، باید قشنگ به تمام افکت ها و صداهای بازی توجه کنی، داستان رو پله پله بری جلو. اون سیم خاردارها که به شکل فوق العاده ای وحدت هنری داستان بازی رو توی جای جای بازی نشون میدن و نمود کامل ذهن روان پریش و و بسته و خشن روویک رو مجسم میکنن ( حتی توی لوگوی بازی و اون مغز هم هست) تمام این ها توجه فوق العاده سازنده رو میرسونه، و برای شخص من ارزش بی نهایت بالایی داره. از گیم پلی هم صحبت نمیکنم ولی فقط اینو میگم که بهترین توازن بین اکشن و وحشت رو پیاده کردن. چیزی که سال هاس کپکام آرزو داشته و نتونسته توی اویل پیاذه کنه.
در کل این بازی از اون بازی ها بود که نمیدونم چوب چی رو خورد و چرا اینطوری باهاش برخورد شد؟ همه جوره یه عنوان کاملا پروفشنال توی سبک وحشت حساب میشه ولی به نظرم درک نشد، نه از جانب منتقدین و نه از جانب برخی گیمرا....
 
آخرین ویرایش:

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
بازی واقعا بی نظیره، هم طراحیش هم فلسفه ذاتیش. من یه ویدئو داشتم میدیدم که اتفاقا زبان اصلی هم بود و خود خارجی ها منتشرش کردن و داشتن راجب غلائم ایلومیناتی و قدرت نمادگراییش صحبت میکردن و من واقعا کف کردم از این همه نبوغ میکامی و سازنده هاش. همین چند روز گذشته دوباره بازی رو شروع کردم و جدا میتونم بگم بهترین سوم شخص وحشت و بقایی هست که کلا تجربه کردم. درسنه بازی شباهت هایی با اویل 4 داره و یه جوری اونو الگوی خودش قرار داده( که اصلا هم بد نیست به زعم من، چراکه هم بازی بزرگی رو الگو قرار داده و هم اینکه سازندش در هر حال یه آدمه و از روی کار خودش اقتباس کرده) ولی از باب وحشت قشنگ مثل مسابقه لامورگینی با ژیان میمونه، راحت با فاصله چندیدن فرسخی اویل 4 رو جا میزاره توی بخش Horror و وحشت.
چیزی که میکامی همیشه توی این سبک بی نظیر عمل میکنه طراحی باس فایت ها و شخصیت های اوناس. یکی از بهترین طراحی باس فایت های تاریخ همین اویل 4 بود و من مطمئن بودم فقط همین سازنده میتونه اون طراحی رو مجددا تکرار کنه و بعد از بازی اویل ویتین کاملا به این امر صحه میزارم. صحنه های فرار از دست لورا، صحنه نبرد با box head واقعا ضربان قلبت رو میرسونه به 100.
نمیدونم ، واقعا درک نکردم چرا منتقدین با بازی اینجوری برخورد کردن. بازی سبک وحشت چیزی نیست که بزاری جلوت و فقط مثل ماشین تا تهش بری. باید با اتمسفر بازی زندگی کنی، باید محیط ها رو چندین و چندباره نظاره کنی، دشمن ها رو باید کاملا آنالیز کنی ( مثلا یه دشمن داره توی چپتر باکس هد که ذوتا سر داره، یکیش انسانه یکیش سگ، حتی بعد از مرگ هم بدنش و ماهیچه هاش ضربان داره، که دیدنش قشنگ حس کابوس و دنیای روانی بازی رو منتقل میکنه)، باید قشنگ به تمام افکت ها و صداهای بازی توجه کنی، داستان رو پله پله بری جلو. اون سیم خاردارها که به شکل فوق العاده ای وحدت هنری داستان بازی رو توی جای جای بازی نشون میدن و نمود کامل ذهن روان پریش و و بسته و خشن روویک رو مجسم میکنن ( حتی توی لوگوی بازی و اون مغز هم هست) تمام این ها توجه فوق العاده سازنده رو میرسونه، و برای شخص من ارزش بی نهایت بالایی داره. از گیم پلی هم صحبت نمیکنم ولی فقط اینو میگم که بهترین توازن بین اکشن و وحشت رو پیاده کردن. چیزی که سال هاس کپکام آرزو داشته و نتونسته توی اویل پیاذه کنه.
در کل این بازی از اون بازی ها بود که نمیدونم چوب چی رو خورد و چرا اینطوری باهاش برخورد شد؟ همه جوره یه عنوان کاملا پروفشنال توی سبک وحشت حساب میشه ولی به نظرم درک نشد، نه از جانب منتقدین و نه از جانب برخی گیمرا....
حالا به اصطلاح منتقد ایرانی میاد بازی نقد کنه جدا از اینکه 10درصد داستان هم نفهمیده میگه چقدر خوب بود یا چقدر بد بود!
بدتر از اینکه فکر میکنه داستان بازی تو خودت بازی خلاصه شده و اصلا نمی خوان ذره ای فکر کنند فلسفه ی داستان بازی از کجا اومده..خیلی بده....اونا آدمای بشدت با سوادی هستند میکامی تو این زمینه فوق العاده است
 

BROTHER LOUIE

کاربر سایت
Sep 5, 2016
606
نام
بهزاد
حالا به اصطلاح منتقد ایرانی میاد بازی نقد کنه جدا از اینکه 10درصد داستان هم نفهمیده میگه چقدر خوب بود یا چقدر بد بود!
بدتر از اینکه فکر میکنه داستان بازی تو خودت بازی خلاصه شده و اصلا نمی خوان ذره ای فکر کنند فلسفه ی داستان بازی از کجا اومده..خیلی بده....اونا آدمای بشدت با سوادی هستند میکامی تو این زمینه فوق العاده است

کلا شینجی میکامی در خلق داستان های متفاوت بی نظیره.به طرز زیبایی هم عناوینش از نظر داستانی بحث برانگیز میشه.

همان طور که علی گفت میکامی خیلی شخصیت های منفی و باس ها را عالی از اب درمیاره.اصلا تخصصش همین هست. همون روویک یا سدلر و یا البرت وسکر که به عقیده ی خیلی ها بزرگترین شخصیت منفی تاریخ هست همشون کار میکامی هست
 
آخرین ویرایش:

BROTHER LOUIE

کاربر سایت
Sep 5, 2016
606
نام
بهزاد
بهترین توصیف از اویل ویتین

Where BioShock Infinite aggressively tugged on heartstrings, The Evil Within tears them from your chest and crucifies you. It strangles you with your own tendrils and feeds you your own beating heart, mouth locked shut and tied with entrails, forcing you to chew and swallow. But when the last sliver slides down the back of your throat, you’ll look up and smile a sadistic smile before asking “more, please”

The Evil Within Review - AusGamers.com
 

BROTHER LOUIE

کاربر سایت
Sep 5, 2016
606
نام
بهزاد
Directed by Resident Evil creator Shinji Mikami, The Evil Within seems a 'return-to-genre' comeback. As with all survival horror games, learning when to fight, and when to run the heck away are paramount, and you'll certainly have a hard time deciding which you should do. The Evil Within boasts even mild RPG elements, as collecting vials of Green Gel allows you to upgrade protagonist Sebastian Castellanos's health, stamina and ammo capacity.

The best Xbox One Horror games for Halloween
 
  • Like
Reactions: jhoobin and Vesemir

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر