The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

ALBERT WESK3R

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
Gold User
Feb 15, 2016
429
نام
بهزاد
آخه IP جدید بشه و ناقص بمونه فایده نداره . من که دلم میخواد میکامی دست بکشه روی IP های قدیمیش بخصوص سری ایول که ما همه با شخصیت هاش دیگه وابسته شدیم و خو گرفتیم

اره موافقم. حالا تا کنفرانس بتسدا ببینیم چی معرفی میکنه.
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
بزرگترین حماقت از نظر من ، ادامه دادن TEWه . با هر کس هم دوس داره در مورد داستان ، شخصیتهاش صحبت میکنم . داستان یک کلیشه ی تمام عیار برای باز کردن نسخه 2 بود . این بازی درخور یک عنوان HORROR نیست . در ضمن میکامی نمیتونه دس بکشه به IPهای قدیمیش ، یه بازی جدید باید خلق کنه که تجربه ی بازیهای قدیمیشو زنده کنه .
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
بزرگترین حماقت از نظر من ، ادامه دادن TEWه . با هر کس هم دوس داره در مورد داستان ، شخصیتهاش صحبت میکنم . داستان یک کلیشه ی تمام عیار برای باز کردن نسخه 2 بود . این بازی درخور یک عنوان HORROR نیست . در ضمن میکامی نمیتونه دس بکشه به IPهای قدیمیش ، یه بازی جدید باید خلق کنه که تجربه ی بازیهای قدیمیشو زنده کنه .

هرچند این نظر شخصی شما هست ولی این موضوع که یکی از بهترین عناوین SH نسل قبل و فعلی رو در خور این ژانر ندونیم بحث دیگه ای هست و بیشتر شبهه لج و لجبازی و دشمنی رو ایجاد میکنه
 
  • Like
Reactions: 19Rodar and uriel

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
هرچند این نظر شخصی شما هست ولی این موضوع که یکی از بهترین عناوین SH نسل قبل و فعلی رو در خور این ژانر ندونیم بحث دیگه ای هست و بیشتر شبهه لج و لجبازی و دشمنی رو ایجاد میکنه
بحث ژانر که نریمان کلیته ، این صاحب اثره که باید نشون بده توی این ژانر چکارست ، منو با evilها میکامی بزرگ کرده ، انتظاراتم معقوله و نامعقول ایراد نمیگیرم . با یک IP جدید ریسک کنه بهتر از اینه که با یک فرنچایز متوسط (از نظر من ضعیف) بخواد ضعفهای قبلی رو بهبود ببخشه .
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
بحث ژانر که نریمان کلیته ، این صاحب اثره که باید نشون بده توی این ژانر چکارست ، منو با evilها میکامی بزرگ کرده ، انتظاراتم معقوله و نامعقول ایراد نمیگیرم . با یک IP جدید ریسک کنه بهتر از اینه که با یک فرنچایز متوسط (از نظر من ضعیف) بخواد ضعفهای قبلی رو بهبود ببخشه .
درسته که TEW عالی نبود ولی متوسط رو به خوب بود. واقعا الان با کمبود SH درست و حسابی مواجه هستیم. درسته داستانش اشکالاتی داشت ولی خیلی از مشکلاتش توی DLC ها حل شد و یه مقدار بهتر شد. به نظرم این بازی یه عنوان خوب توی سبک خودش بود
 

ALBERT WESK3R

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
Gold User
Feb 15, 2016
429
نام
بهزاد
بزرگترین حماقت از نظر من ، ادامه دادن TEWه . با هر کس هم دوس داره در مورد داستان ، شخصیتهاش صحبت میکنم . داستان یک کلیشه ی تمام عیار برای باز کردن نسخه 2 بود . این بازی درخور یک عنوان HORROR نیست . در ضمن میکامی نمیتونه دس بکشه به IPهای قدیمیش ، یه بازی جدید باید خلق کنه که تجربه ی بازیهای قدیمیشو زنده کنه .

داستان کلیشه ای؟! زرشک. من داستان بازی را نوشتم لینکش هم اینجا هست. بچه هام اکثرا خوندن. حالا شما داستان را تعریف کن ببینم داستان از نظر شما چی بوده؟بهترین داستان را بین عناوین ترسناک چند سال اخیر را داشت.
 
  • Like
Reactions: uriel

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
خواهشا دوستانی که میگن بازی ضعیف بود بیان با دلیل نظزاتشونو بگن تا از توی بحثمون یه انتفاعی هم حاصل بشه.
من با n تا دلیل میگم این بازی توی ژانر خودش یعنی SH اگه نگیم بهترین نمونه ولی قطعا یکی از بهترین نمونه هاس. جذا نبوغ میکامی دوباره در حیطه بازیسازی علی الخصوص ژانر وحشت به من ثابت شد.
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
بزرگترین حماقت از نظر من ، ادامه دادن TEWه . با هر کس هم دوس داره در مورد داستان ، شخصیتهاش صحبت میکنم . داستان یک کلیشه ی تمام عیار برای باز کردن نسخه 2 بود . این بازی درخور یک عنوان HORROR نیست . در ضمن میکامی نمیتونه دس بکشه به IPهای قدیمیش ، یه بازی جدید باید خلق کنه که تجربه ی بازیهای قدیمیشو زنده کنه .
TEW رو اگر بخوای از هر نظر بکوبی دیگه از بخش داستانی نمیشه این کارو کرد.داستان و نحوه روایتش طوری بود که فقط از کسی مثل میکامی بر می اومد.درسته کمی گیج کننده بود اما با قرار دادن همه قسمتهای داستانی و گوش کردن به نوارهای داخل بازی و توجه دقیق به کات سین ها به خیلی چیزا میشه رسید.داستان بازی یکی از دلایلی بود که حقیقتا منو تا آخر بازی درگیر خودش کرده بود.الانم که بی صبرانه منتظرم ادامه بازی ساخته بشه و ببینم میکامی این بار چطور مارو غرق در دنیای دهشتناک خودش میکنه.البته TEW در زمینه شخصیت پردازی ضعیف عمل کرده که احتمالا نسخه دوم این موضوع بیشتر کار بشه.
 

ALBERT WESK3R

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
Gold User
Feb 15, 2016
429
نام
بهزاد
TEW رو اگر بخوای از هر نظر بکوبی دیگه از بخش داستانی نمیشه این کارو کرد.داستان و نحوه روایتش طوری بود که فقط از کسی مثل میکامی بر می اومد.درسته کمی گیج کننده بود اما با قرار دادن همه قسمتهای داستانی و گوش کردن به نوارهای داخل بازی و توجه دقیق به کات سین ها به خیلی چیزا میشه رسید.داستان بازی یکی از دلایلی بود که حقیقتا منو تا آخر بازی درگیر خودش کرده بود.الانم که بی صبرانه منتظرم ادامه بازی ساخته بشه و ببینم میکامی این بار چطور مارو غرق در دنیای دهشتناک خودش میکنه.البته TEW در زمینه شخصیت پردازی ضعیف عمل کرده که احتمالا نسخه دوم این موضوع بیشتر کار بشه.

فرشاد شخصیت پردازی هم شخصیت های منفی مثل راویک عالی کار شده بود.
جولی کیدمن هم خیلی خوب بود.

مشکل اصلی سباستین بود
 
  • Like
Reactions: uriel and 19Rodar

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
فرشاد شخصیت پردازی هم شخصیت های منفی مثل راویک عالی کار شده بود.
جولی کیدمن هم خیلی خوب بود.

مشکل اصلی سباستین بود
خب سباستین مهم ترین شخصیت بازی بود که باید بهش بیشتر بها داده میشد.قبول دارم کیدمن بد نبود شخصیت پردازیش اما بازم جای کار بیشتر داشت.من شخصیت پردازی روویک رو از همه بیشتر پسندیدم و با حرفت موافقم که شخصیت پردازی شخصیت های منفی بهتر و منسجم تر بود.
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
فرشاد شخصیت پردازی هم شخصیت های منفی مثل راویک عالی کار شده بود.
جولی کیدمن هم خیلی خوب بود.

مشکل اصلی سباستین بود

شخصیت پردازی Ruvik کجاش عالی بود؟ :-/

وقتی شخصیت پردازی کاراکتر اصلی مشکل داشته باشه باید فاتحه داستان رو خوند
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
شخصیت پردازی Ruvik کجاش عالی بود؟ :-/
در مورد روویک منم معتقدم بهش خوب پرداخته شده بود حداقل بیشتر از سایر شخصیت ها حتی سباستین.ما در طول بازی فلش بک هایی میزنیم به کودکی روویک و آتش سوزی که در انبار رخ میده ، میفهمیم که روویک در خانواده ای ثروتمند به دنیا اومده و بسیار باهوشه فقط کمی نرمال نبوده و سعی میکرده گوشه گیر باشه اغلب موارد و از اجتماع به دور خودش رو نگه میداشته.بعد از مردن خواهرش در اون آتش سوزی هم روویک حسابی نابود میشه و کلا مشکلاتی که پدرش براش ایجاد کرده خیلی در شکل گیری شخصیت رویک تاثیر گذار بوده.همه اینها و خیلی از موارد شخصیتی روویک به مراتب بیشتر بهش بها داده شده تا سایر شخصیت های بازی که برای من قابل توجه بود.

latest

 
آخرین ویرایش:

ALBERT WESK3R

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
Gold User
Feb 15, 2016
429
نام
بهزاد
شخصیت پردازی Ruvik کجاش عالی بود؟ :-/

وقتی شخصیت پردازی کاراکتر اصلی مشکل داشته باشه باید فاتحه داستان رو خوند
چند چندی با خودت?! شخصیت پردازی یک بخشی از داستانه. داستان اویل ویتین عالی بود اما شخصیت پردازی نه! پس لزوما قدرت و ایده داستان را زیر سوال نمیبره
راویک هم به نظر من عالی بود.

تیریپ روشن فکری هم برندارید!
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
چند چندی با خودت?! شخصیت پردازی یک بخشی از داستانه. داستان اویل ویتین عالی بود اما شخصیت پردازی نه! پس لزوما قدرت و ایده داستان را زیر سوال نمیبره
راویک هم به نظر من عالی بود.

تیریپ روشن فکری هم برندارید!

وقتی بخشی از داستان لنگ بزنه یعنی داستان لنگ میزنه. داستان عالی بود اما شخصیت پردازی نه؟ شخصیت پردازی جزئی از داستان هست و چیز جدایی نیست. داستان عالی هم نبود اینقدر مشکلات ریز و درشت و حفره داستانی و ... داشت که اگه DLC ها نبودن هیچ چیزی معلوم نبود. وقتی میخوای داستان رو نقد کنی باید به جزئیاتش بپردازی که یکی از اونا شخصیت پردازی هست ربطی هم به ایده نداره. حالا ایده میخواد عالی باشه.
در مورد Ruvik اگر نظر شخصی هست که هیچی اما اگه میخوای ثابت کنی عالی بوده باید دلیل بیاری.
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
من که بهزادو نقل نمیکنم چون کلا قراره بعدا بازیش کنه با DLCهاش ! ، من تجربه خودمو از بازی میگم ، وقتی 4 بار بازی رو تمومش کردم برا پلاتش نیاز به روایت داستان کسی ندارم ریز ریزش جلو چشممه . داستان اگر برای شما عمیق بود من براتون بازش کنم .داستان بازی هنوزم میکس RE میگرده . یه سازمان داریم با حمایت مالی یک نفر برای انجام آزمایشات مخوف مثل (آمبرلا)، یه آدم روانی به نام روویک که مستعد کارهای وحشتناک بخاطر مرگ خواهرشه ، با کشتن پدرومادرش ثروتو میگیره و آزمایشاتی روی ذهن بیماران انجام میده ، خیمنز بهش خیانت میکنه (اسپنسر) و روویک به فکر انتقام میافته بعد از مرگ تدریجیش (ویلیام بریکین) ، داستان هم چون درون ذهن بود هرچی که تونست چپوند توش تا همه چی ماورایی (در هم برهم) دنبال بشه . و در پایان لزلی رو تسخیر کرد . میکامی از سایه RE باید بیاد بیرون ، داستان برا کسانی که با RE و کارهای میکامی بزرگ شدن خیلی سطحی در این مقطع زمانی بنظر میاد چون همون فرمول تکراری رو چاشنی بازی کرده ولی باشکل مسخرش ، گیم پلی (خسته کننده) ، داستانو شرح دادم ، با شخصیت ها ارتباط نمیگرفتم ، طراحی مراحل در مناطق باز لشگر کشی و چلنج ، دشمنا مثل سرباز ! ، آپگریدها تخیلی ، من میکامی رو وقتی میکامی دوران کلاسیک میدونم که برای طرفداراش چیزی هم سطح RE بسازه (منظور شبیهش نیست). این بازی ناجی SH نبود ، در خور اسم میکامی هم نبود ، کاشکی بعد P.T کوجیما با SH کار خودشو با کونامی تموم میکرد . هر چند که با همون تیزر بهترینو به طرفداران این سبک هدیه داد . بعضیا از نوع یاد بگیرن :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mostafaskip

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر