Dragon Age 3 Inquisition VS The Witcher 3 Wild Hunt VS Dark Souls 2

شما بیشتر منتظر کدام عنوان هستید؟؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    70

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
در نسلی که گذشت بازیهای RPG آنچنان که باید مانند گذشته خوش ندرخشیدند و در اکثر مواقع ساده سازی بیش از حد گریبان گیرشان شد و ما شاهد عناوین موفق محدودی بودیم.
نامهایی مانند Mass Effect و یا Deus Ex Human Revolution جدا از همه ی ویژگیهای مثبت و فراموش نشدنیشان آنها را به سختی میتوان عنوانی RPG دانست و بیشتر به عنوانین شوتر سوم شخص شبیه بودند اما با این وجود بودند اسامی که این سبک را از نابودی کامل نجات داده و طرفداران قدیمی رو خوشحال نمودند.بزرگانی مانند Dragon Age Origins یا Demon's Souls و یا حتی سری بسیار موفق The Elder Scroll که با عرضه دو عنوان کاملا موفق در این نسل توانست تا حدودی گوی سبقت را از باقی رقبا برباید.
به هر حال سال آینده یعنی 2014 دنیای گیم شاهد سه دنباله از این عناوین بزرگ خواهد بود تا شاهد رقابتی بسیار سنگین در سبک RPG باشیم,رقابتی که میتواند این سبک محبوب و قدیمی را چند گام به جلو براند.
عنوان اولی که برای سال آینده معرفی شد شماره سوم از Dragon Age به نام Inquisition بود.عنوانی که با شماره اول توانست یکی از غنی ترین دنیاها را خلق کند و با خط داستانی و شخصیت پردازی بی نظیر و گیم پلی کلاسیکش بسیاری را به دوران خوش Baldur's Gate برد تا نشان دهد CRPG تا مرگ فاصله بسیار زیادی دارد اما افسوس که خود سازندگان نیز موفق به تکرار همچین عظمتی نشدند و ما شاهد عنوان ناامید کننده ی Dragon Age 2 بودیم.اما حال پس از غیبت سه ساله تیم پرسابقه و موفق Bioware باز آمده تا بتواند با Dragon Age 3 سلطنت تا حدودی از دست رفته اش را بازیابد و نشان دهد هنوز هم سلطان RPG سازی است که رقیب ندارد.
عنوان دوم از استدیویی نسبتا تازه کار اما بسیار موفق و متعهد به نام CD Projekt Red است,عنوانی که از همان نسخه اول توانست دل مخاطبانش را برباید و نشان داد که سازندگانش برای مخاطب خویش بیش از هرچیزی اهمیت قائل هستند.بازی Witcher 1 در سال 2006 به طور انحصاری برای PC عرضه شد و با معرفی شخصیت و داستانی کاملا جدید در بطن دنیایی سیاه و باورپذیر شهرتی عظیم برای سازندگان جوانش به ارمغان آورد.پس از گذشت 4 سال و فراز و نشیب بسیار عنوان دوم باز برای PC عرضه شد تا نشان دهد موفقیت عنوان اول به هیچ وجه از روی شانس و اقبال نبوده,در عنوان دوم به نام Assassins Of Kings باز شاهد ادامه داستان همان شخصیت محبود یعنی Geralt بودیم اما اینبار در داستانی عظیم تر و شخصیتهایی پیچیده تر به همراه گرافیکی رویایی که یک سر و گردن از تمام رقبایش بالاتر بود.موفقیت شماره دوم باعث شد تا پای این عنوان به کنسولها نیز باز شود و پس از یک سال ما شاهد عرضه این عنوان برای X360 بودیم.حال CD Projekt Red که دیگر آن استدیوی جوان و تازه کار عنوان Witcher 3 Wild Hunt را در دستور کارش قرار داده تا بار دیگر بتواند موفقیت این سری را ادامه دهد.
سومین عنوان و شاید عجیب ترین اینها بازی است بسیار دشوار که شاید مهمترین وِیژگی اش در فضا سازی بی نظیرش نهفته باشد.عنوانی که به علت نوآوریهای خاص خودش طرفداران و سینه چاکان بسیاری را دارد و اما از طرف دیگر بسیاری نیز به علت فرمول بسیار خاص آن نتوانستند با آن ارتباطی برقرار کنند.اما این چیزی از ارزشهای Dark Souls کم نمی کند.عنوانی که با دشواری بی حد خود طعم پیروزی را برای مخاطبانش بسیار شیرین میکند.dark Souls که به نوعی دنباله ای معنوی برای بازی انحصاری PS3 یعنی Demon's Souls محسوب می شود توسط تیم From Software خلق شد و پس از موفقیت آن,در مراسم VGA سال گذشته شماره دوم آن نیز تایید گشت تا شاید بهترین خبر برای بسیاری از افراد باشد.
با وجود این سه عنوان بزرگ سال 2014 را میتوان نقطه عطفی در مسیر سبک RPG دانست,حال عطش شما برای کدام یک از این سه نام بزرگ بیشتر است و برای کدام یک لحظه شماری میکنید؟؟؟
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
در نسلی که گذشت بازیهای RPG آنچنان که باید مانند گذشته خوش ندرخشیدند
این جمله رو هر موقع شنیدم طرف فقط عشق Dragon Age origins یا FF بوده! (شوخی :d)
یا حتی سری بسیار موفق The Elder Scroll که با عرضه دو عنوان کاملا موفق در این نسل توانست تا حدودی گوی سبقت را از باقی رقبا برباید.
خدا از دهنت بشونه !
سخته کدومو بگم!هیچ کدوم از اینا قرار نیست شاخ غول بشکونند.این خط این نشون!بازی خوبی شاید بشند اما غوغایی در Rpg به راه نمی افته.
به The Witcher که علاقه ای نداشتم و نخواهم داشت،دارک سولز هم باید دید.بعد از پرت فاجعه و آشغالی که برای PC داد نسبت بهش سست شدم!رای نمی دم الان ولی فعلا DA
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به نظرم اگر نسخه اول هر کدوم از این 3 عنوان قرار بود به رقابت با هم بپردازند، واقعا رقابت سختی میشد. ولی الان وضعیت فرق میکنه.
The Witcher 3 با توجه به اطلاعاتی که ازش در دست هست، اینجور برداشت کردم که ممکنه به اندازه 2 شماره اولش عمیق نباشه
DA3 هم راه سختی رو برای جبران DA2 داره.
DS2 هم که کارگردان اصلی بازی اینجا غیبت داره و ممکنه افت داشته باشه نسبت به 2 شماره قبلی.

ولی به شخصه منتظر DS2 هستم و بعد DA2. متاسفانه با TW به صورتی که باید باشه، نمیتونم ارتباط برقرار کنم
 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
با توجه به حذف گزینه من احساس میکنم DS II بهتر از اون 2 تا میشه :D

بکس CDP که من خیلی دوستشون هم میدارم چپ و راست تو تمام مصاحبه هاشون اومدن به Skyrim پرداختن حالا یا گیر دادن یا گفتن محیط های ما 6 برابر Skyrimـــه و ..... در نتیجه احساس میکنم میخوان SKYRIM KILLER بسازن (!!!) ===> فیل میشن :| :(
هر چند به نظرم Witcher 3 بعد از DS II تو این 3 تا بهترین میشه :D
BW هم کارش تمومه شده است دیگه :-" :D یعنی با تمام احترام من چشم آب نمیخوره، اصلاً [-( :D بعد هم اصولاً کسی که داره مثلاً FPS میسازه بیاد بگه ما از CoD نمیترسیم شک نکنید یه جای کارش میلنگه 8-|
یا حتی سری بسیار موفق The Elder Scroll که با عرضه دو عنوان کاملا موفق در این نسل توانست تا حدودی گوی سبقت را از باقی رقبا برباید.
شرمنده میکنی به مولا :">
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
به نظرم واسه Witcher و Dark souls جای وسطی وجود نداره و مسلما یه عوان موفق از آب در میان ولی بعیده از شماره های قبلیشون پیشی بگیرن مخصوصا ویچر!!!
در مورد DA 3 قضیه فرق میکنه,برعکس اونا جای وسطی واسه بازی بعیده باشه یا یه عنوانی از آب درمیاد در حد همون نسخه اول که همه رو به راحتی کنار میزنه و واسه همیشه ماندگار میشه یا یه عنون افتضاح که از شماره دوم هم عقبتر میمونه,من جای وسطی براش در نظر نمیگیرم!!!
در مورد ویچر هم با اینکه شماره دوم رو یجورایی جویدم ولی بعد از معرفیش از کامل Open World بودن شماره سومش خوشم نمیاد و به نظرم نیاز به این مورد نبود و نباید این قدر بازیشون رو شبیه اسکایریم کنند,ویچر یه بازی داستان محوره و شخصیت پردازیش و داستانش از همه چیش مهمتره که البته در این زمینه خیلی نگران نیستم ولی با کامل Open World بودنش خیلی مشکل دارم,دقیق چیزی که واسه DA 3 هم میترسم!!!
به هرحال وقتی شماره دوم Witcher و Dragon Age Origins رو مقایسه میکنم در مهمترین ویژگیشون یعنی داستان رقابت فوق العاده تنگاتنگی دارند که شخصا داستان Witcher رو بسیار بدیع تر و تازه تر میدونم ولی این شخصیت پردازی و اتسفر بازی Dragon Age Origins هست که اونو واسم برتر میکنه و واسه همین عطشم واسه شماره سومش بیشتره!!!
 

Kaiki

کاربر سایت
Feb 1, 2013
1,572
نام
بهنام
بنظر من ویچر و دارک سولز خیلی جلوتر از دراگون ایج هستنند اخه دراگون ایج 2 همه خاطره ی خوب مارو از شماره ی 1 این بازی خراب کرد و من که فکر نمیکنم با لذت این بازیو بازی کنم ( البته اگه بتونم:d) بین ویچر ودارک سولز هم بنظرم با این اطلاعاتی که از ویچر منتشر (منطشر درسته؟:d) شده فکر میکنم موفق تر باشه
 

onlysonic

کاربر سایت
Mar 21, 2013
350
نام
سید محمد حسین
دراگون ایج هم با این شماره دو اش کلا آبروی بایووار و EA هفت جد و آباد نقش آفرینی غربی رو برد (که بعدش اسکایریم اومد گندش رو پاک کرد)از این سه تا هم بالاخره یکیشون گند دو تای دیگه یا دو تاشون گند یکی دیگه رو پاک می کنه من میگم یکی از اون دو تا که حتما پاک می کنه گند بقیه رو Dark Souls2 ـه اون یکی هم که حتما گند میزنه DA3 می باشند
این نظر شخصی من بود
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
یه گزینه هر سه هم میزاشتین,من منتظر هر سه هستم به قول معروف RPG باشه,کوفت باشه

ولی از بین این سه تا اول ویچر بعد دارک سولز و در نهایت هم دراگون ایج.با اینکه خیلی با یکش حال کردم ولی شماره دومش گند زد به همه چی:(

ویچر هم هرچند اسکایریم کیلر نمیشه ولی با این حال عنوان موفقی میشه به نظرم.
دارک سولز هم به نظرم اسونتر شده:(
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
من در شرایط فعلی به The witcher 3 رای دادم. ولی در کل Dragon Age origin رو بهترین rpg نسل میدونم.
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,433
نام
مسلم
من که منتظر هر سه تا شون هستم
البته برای ویچر یه ذره بیشتر و برای DA یه ذره کمتر
و هر سه تا شون را بازی خواهم و برام فرقی نداره که کدومشون بهتره
البته به نظر حقیر هر کدوم از این بازی ها یه چیز منحصر به فرد ارائه میدن و نمیشه دقیق گفت کدوم بهتره؟
فقط میتونم بگم خوش به حال ما RPG بازها :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر