طراحان بازی Cyberpunk 2077 امروز اعلام کردند احتمال دارد در بازی نهایی تمامی NPCها به زبان اصلی خود در بازی صحبت کنند که با استفاده از سیستم translating implant در بازی قابل فهم باشد.
یکی از اعضای CD Projekt RED به نام Sebastian Stepien توضیح داده که با این که هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده ولی تیم سازنده در مورد روشی که بتوان با آن بیشتر در مورد جهان بازی پرداخت فکر می کند.مثلا در بازی اگر شخصیتی مکزیکی موجود باشد برای وی دوبلوری مکزیکی در نظر میگیریم که در بازی به همان زبان صحبت کند و حتی در گفته هایش تکیه کلامهای آن منطقه نیز دیده شود.سپس بازیباز در بازی با استفاده از سیستم translating implant صحبتهای وی را ترجمه کند که بسته به درجه ی سیستم او ترجمه ی خوب یا بدی را مشاهده میکند.
وی اعتقاد دارد استفاده از این سیستم باعث میشود جهان بازی باور پذیر تر باشد و مشکلاتی که در استفاده از دوبلورهایی که سعی در تقلید لهجه و تکیه کلامهای کشورهای دیگر دارند بوجود نمی آید.
به هر حال هنوز تصمیم در مورد این سیستم قطعی نشده ولی تیم سازنده در حال بررسی آن میباشد.
منبع
یکی از اعضای CD Projekt RED به نام Sebastian Stepien توضیح داده که با این که هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده ولی تیم سازنده در مورد روشی که بتوان با آن بیشتر در مورد جهان بازی پرداخت فکر می کند.مثلا در بازی اگر شخصیتی مکزیکی موجود باشد برای وی دوبلوری مکزیکی در نظر میگیریم که در بازی به همان زبان صحبت کند و حتی در گفته هایش تکیه کلامهای آن منطقه نیز دیده شود.سپس بازیباز در بازی با استفاده از سیستم translating implant صحبتهای وی را ترجمه کند که بسته به درجه ی سیستم او ترجمه ی خوب یا بدی را مشاهده میکند.
وی اعتقاد دارد استفاده از این سیستم باعث میشود جهان بازی باور پذیر تر باشد و مشکلاتی که در استفاده از دوبلورهایی که سعی در تقلید لهجه و تکیه کلامهای کشورهای دیگر دارند بوجود نمی آید.
به هر حال هنوز تصمیم در مورد این سیستم قطعی نشده ولی تیم سازنده در حال بررسی آن میباشد.
منبع