The Witcher 3: Wild Hunt | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Safety & Peace, ‏Feb 5, 2013.

  1. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,499
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    [​IMG]

    Developer : CD Project Red
    Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
    Genre :Action RPG
    Platform : PC / Xbox One / PS4
    Release Date : 19 May 2015
    29 اردیبهشت 1394


    سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


    اطلاعات منتشر شده:

    • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
    • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
    • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
    • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
    • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
    • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
    • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
    • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
    • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
    • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
    • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
    • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
    • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
    • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
    • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
    • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
    • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
    • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
    • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
    • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
    • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
    • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
    • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
    • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
    • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
    • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
    • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
    • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
    • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
    • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
    • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
    • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
    • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
    • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
    • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
    • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
    • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
    • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
    • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
    • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
    • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
    • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
    • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
    • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
    • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
    • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
    • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
    • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
    • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
    • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
    • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
    • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
    • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
    • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
    • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
    • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
    • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
    • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
    • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
    • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
    • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
    • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.

    می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

    لینک های مرتبط:



    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]


     
    Last edited by a moderator: ‏Oct 24, 2016
    kamyy, slipkboy و Ƥ.s.Y.c.H.o این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,568
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    خیانت کردی؟ خراب کاری کردی. اسپویل نمیکنم ولی نمیشه با دو تاشون باشی.
     
    {ehsan} و farooq این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    252
    تاریخ عضویت:
    ‏May 6, 2014
    نام:
    S O |-| E I L
    منظورت از دوتاشون تریس و ین هست دیگه؟ کی گفته نمیشه؟!
    من اینکارو کردم یعنی با جفتشون بودم و بعدش صحنه بسیار بسیار توپی اواخر بازی ایجاد شد که نمیدونم کسی دیده یا نه... خلاصه اینکه شدنس میشه. مدرکش هم موجوده :-":D

    بیشتر نمیخوام اسپویل کنم ولی بشدت توصیه میشه با دوتاشون باشید ببینید چه اتفاق باحالی میوفته :D
     
    {ehsan} این نوشته را Like کرده است.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,568
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    اتفاق باحال اینه:
    هردوشن میان تو اتاق بهت دستبند میزنن و ولت میکنن و میرن.در پایان بازی گرلت تک و تنها به زندگی اش ادامه میده. حتی توی کات سین آخر بازی هم نشون داد که برای همیشه تنهایی.منظورم از اینکه نمیتونی باهاشون باشی اینه که نمیشه با هر دوشون ارتباط داشته باشی و پایان خوشی برای گرلت رقم بخوره
     
    Geralt Witcher و {ehsan} این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    852
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 14, 2013
    نام:
    sal
    واجب شد دوباره بازی رو برم.(فقط به خاطر همین )
    اگه با Yen بمونیم چی میشه و اگه با Triss بمونیم چی میشه؟
    هر بار رفتم نشده.
     
    آخرین ویرایش: ‏Sep 11, 2016
    {ehsan} این نوشته را Like کرده است.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    252
    تاریخ عضویت:
    ‏May 6, 2014
    نام:
    S O |-| E I L
    البته قضیه خیلی جالب تر از ایناس و یک سکانس بسیار جالب تا قبل از ورود گرالت به اون اتاق و دیالوگ هایی که این بین رد و بدل میشه وجود داره و بعدش هم اتحاد تریس و ین که دسب بند میزنن به گرالت و ادامه کار. یکی از باحال ترین قسمت های بازی دقیقا همین قسمت بود به نظرم , هم از نظر کارگردانی تمیز در آورده بودن هم از نظر اینکه تهش گرالت بابت کاری که میکنه چوبش هم میخوره. چون اصلا انتظار نمیرفت که یک همچین حرکتی رو پیاده کنن با توجه به برخورد های این دو نفر در طول بازی (حداقل برای من این شکلی بود). قطعا اتفاقات بازی و انتخاب ها باعث میشه که چندین بار بازیو تموم کرد این خودش یک جور تجربه جالب هست بقیه حواشی رو دید, من خودم ک اینجوری هستم بیشتر انتخاب هام رو دور جدید شروع میکنم کلا عوض میکنم. تک و تنها بودنش هم با عوض کردن 4 عدد انتخاب ساده قابل حل شدن هست...
     
    آخرین ویرایش: ‏Sep 11, 2016
    {ehsan}, mafia.gta و Fifa 10 این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    803
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 11, 2013
    دوستان من راجب این نسخه گوتی یه سری سوال دارم؟
    من توی یکی از مراحل دی ال سی hearth of storm (نمیدونم درست نوشتم یا نه :D) یه لودینگ تموم نشدنی دارم میخوام ببینم توی نسخه گوتی ممکنه مشکلم حل شه.(خودم الان 1.22 دارم)
    و در ضمن اینکه ماد ها با این نسخه کار میکنن چون من ماد های خیلی زیادی استفاده میکنم.
    سیو بازی چطور؟ مجبور نیستم که از اول برم؟
    خیلی ممنون
     
    آخرین ویرایش: ‏Sep 12, 2016
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,747
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 29, 2005
    نام:
    ehsan
    نه داداشم .... کفتم که انقدر چارم بود که دلم نیومد ! البته اونها هم خیلی خوب بودن ولی کلا ین واقعا مدلش عالی بود ... حتی لباس هاش خیلی ابهت داشت ....

    محیط بازیش هم در کناره موزیک هاش به شکله عجیبی اعتیاد آوره .... هنوز که هنوزه محیط و موزیکهاش رو مخمه .... همونقدر که بازی فوق الهاده ای بود به همون انداره هم اثر هنری بود ...
     
    mafia.gta این نوشته را Like کرده است.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    536
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 9, 2009
    نام:
    behzad
    سلام دوستان سیو کامل این بازی رو میخوام چندتا سیو بود بالا نمیاد ممنون میشم یه سیو درست حسابی بذارید ما استفاده کنیم
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 15, 2011
    نام:
    مهران
    ببخشید دوستان میتونید راهنمایی کنید چطور میتونم به پایان خوب dlc : heart of stone برسم ؟
    یعنی درواقعolgierd کشته نشه
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    594
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 26, 2012
    نام:
    علی
    ببین اون جایی که میری توش باید پیشروی کنی تا برسی به یه خونه ای (حالا من دقیق یادم نیست کجا رو باید کدوم سمتی بری اما یه سرچ بکن تو گوگل با عکس میاره برات) توی راه سعی کن تا جای ممکن با جک و جونور هایی که بهت حمله میکنن درگیر نشی و از دستشون فرار کنی تا زمان کم نیاری...آخرشم که جواب معمای gaunter odimm رو پیدا میکنیو تمام(جوابشم آبه...باید یه دیواری رو با aard خراب کنی که آب بریزه بیرون)
     
    Nero21 این نوشته را Like کرده است.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 15, 2011
    نام:
    مهران
    دمت گرم داداش خیلی ممنون حل شد عالی بود واقعا
    برم سراغ blood and wind
     
    a2010 این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,038
    تاریخ عضویت:
    ‏May 21, 2008
    دوستانی که هم witcher 2 رو بازی کردن و هم witcher 3, لطفا یه توضیحی در مورد برتری های 3 نسبت به 2 و تفاوتهاشون بدن تا ببینم من که از 2 خیلی خوشم نیومد, از 3 خوشم میاد یا نه!
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    286
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2010
    من ویچر 2 رو ، رو ایکس باکس 360 تموم کردم با اینکه به نظرم بازی خوبی بود هیچ وقت تو خاطرم موندگار نشد اما ویچر 3 به نظرم یه شاهکاره
    مهم ترین تفاوت هاش:
    محیط ویچر 3 یه جهان باز وسیعه که تو ویچر 2 اصلا همچین چیزی حس نمیشد
    داستان ویچر 3 جذاب تره و خیلی بهتر روایت میشه
    شخصیت های دوست داشتنی ویچر 3
    تو شماره سوم زیاد پیش میاد که یه تصمیم که دقیق معلوم نیس درسته یا غلط میتونه عواقب شدیدی داشته باشه
    ویچر 3 طولانی تر از 2 هست
    ماموریت های جانبی تو شماره سوم عالیه
    DLC های قلب های سنگی و خون و شراب ویچر 3 بی نظیرن
     
    raya2 و GHOST OF SPART این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    594
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 26, 2012
    نام:
    علی
    من ویچر 2 روتا یه حدی بازی کردم و خب خیلی خوشم نیومد و حتی نصفه ولش کردم
    و با اینکه با یک دید نسبتا منفی رفتم سراغ ویچر 3 برام به بهترین بازی عمرم تبدیل شد
    در این حد...
     
    raya2 و GHOST OF SPART این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,568
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    اصلا قابل قیاس نیست. من از شماره اولش تا سومیش رو بازی کردم. ولی مقایسه دوم با سوم: توی شماره دوم گرلت نمیتونست بپره، تقشه ها اینقدر وسیع نبودن. اگه به نقشه ی بعدی میرفتی نمیتونستی به قبلی برگردی. سیستم مبارزه و لوت فوق العاده شده. من توی شماره دوم معضل وزن اشیا داشتم. ماموریت فرعی اش الان عالی شدن. به طور اصلا عاقلانه نیست شماره دوم رو با این شاهکار مقایسه کنید. فوق العاده شده.
     
    samorai, raya2 و GHOST OF SPART این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید