این روزها چقدر از Reach خبر میاد. مجله Edge هم با Bungie گفتگویی داشته که در آن شاهد اطلاعات جدیدی هستیم :
منبع
- ساخت 70% بازی تکمیل شده است.
- آنها Engine قبلی بازی را به طور کامل و از اول ارتقا دادند و هیچ قسمت گرافیکی را دست نخورده باقی نگذاشتند (یعنی تمام قسمتها پیشرفت داشتند).
- راداری 3 بُعدی در بازی وجود دارد و HUD میتواند قسمتهای مختلف محیط را مشخص کند و اطلاعاتی از آن نمایش بدهد.
- Night Vision ـی که در ODST وجود داشت در این بازی هم هست.
- در منوی Pause، گزینه هایی به نام grades و credits وجود دارد که بانجی هنوز نمیتواند در مورد آن صحبت کند و احتمالا مربوط به سیستم شخصی سازی (Costumize) کاراکترها می شود.
- اسلحه Assualt Rifle هنگام شلیک، آتش و دود برجای می گذارد. انفجارها به طور کامل از ابتدا طراحی و ساخته شدند و بسیار عظیم هستند.
- کشتن مخفیانه (که با نگه داشتن دکمه Melee انجام می شود) در Multiplayer هم وجود خواهد داشت و ضربات با اسلحه Halo ـهای قبلی حذف شده اند! بانجی با Beta بازی قصد امتحان کردن این ویژگی را دارد.
- محیط های بازی بسیار بزرگ و با Draw Distance بالا هستند که تمام آنها قابل دسترسی است. مثلا در Coop شما ممکن است دوست خود را در فاصله خیلی دوری در حال جنگیدن ببینید!
- بانجی تا تا جایی که می شود از قدرت Xbox استفاده می کند و به آن فشار می آورد.
- یکی از سازندگان می گوید سورپرایز های بزرگی در بخش داستانی مشاهده خواهید کرد.
- باران در بازی وجود دارد که در هنگام آن محیط های بیرونی خیس و محیط های داخلی کاملا خشک خواهند بود.
- هوش مصنوعی Elite ـها بسیار پیشرفت کرده است. به عنوان مثال آنها ممکن است در حال تعمیر کردن دری باشند (!) که ناگهان چیزی به آنها حمله کند، و وقتی که خطر را رفع کردند دوباره به سرکار خود برمی گردند!
- بازیابی سلامتی زره در Reach به سرعت Halo 3 نخواهد بود.
- Lehto قبول کرده که از Halo 1 تا ODST پیشرفت زیادی در انیمیشن ها صورت نگرفته اما در Reach کیفیت آن ها و انیمیشن های صورت در حد تریلر VGAs خواهد بود.
منبع