بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

trophyhunter

کاربر سایت
May 29, 2017
20
نام
parsa mosi
همچنان بسته های نامحدود ساعتی( از جمله سه ساعته) ایرانسل برای استفاده موجوده. برای خرید به اپ "ایرانسل من" و به قسمت "خرید بسته افزایشی" مراجعه کنید و سپس از قسمت "اینترنت ساعتی" بسته موردنظرتون رو انتخاب و بعد "فعال سازی" کنید.
 
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

trophyhunter

کاربر سایت
May 29, 2017
20
نام
parsa mosi
درضمن در پاسخ به کسانی که احتمال میدن ایرانسل نامحدود شبانش رو جمع خواهد کرد:
با این دیدگاه مخالفم چون:
1-این طرح مدت زمان نسبتا زیادی هست که برقراره و اگر قرار بود جمع بشه باید خیلی وقت پیش این اتفاق می افتاد.
2-وقتی به طور مثال یک نفر بسته شبانه سه ساعته ایرانسل خریداری میکنه میتونه توی اون 3 ساعت حداکثر 60 گیگابایت اطلاعات دانلود کنه که اندک افرادی میتونن بالای 40 گیگابایت دانلود داشته باشن.چونکه به اون سروری که میخواید ازش دانلود کنید هم ربط داره.هرچه سرور شلوغ تر و ضعیف تر باشه سرعت دانلود ازش کمتره. مثلا من توی یک شب یک پارت 4 گیگابایتی از بازی pes 2017 رو با IDM و با نت 4جی ایرانسل با سرعت حداکثر 500 کیلوبایت برثانیه دانلود کردم(سرعت دانلود از 300 تا 500 کیلوبایت برثانیه متغیر بود) و توی همون شب یک فیلم رو از یک سایت ایرانی با سرعت 4 و خورده ای مگابایت برثانیه دانلود کردم.حتی سرعت دانلود این فیلم گاهی اوقات به 5 مگابایت برثانیه هم می رسید. و از انجا که کمتر سایتی سرورهای قدرتمند و خلوت داره پس کاربران نمیتونن تمامه 60 گیگ رو استفاده کنن و باقیماندش برای هر کاربر برمیگرده به جیب ایرانسل!
 
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
والا مطمئنم اینا با خودشون درگیری ندارن با رگولاتوری دعواشون شده.ایرانسل به خاطر همین بسته محبوبه.اگه این نباشه چه فرقی با همراه اول میکنه؟
 

amir-soccer

کاربر سایت
Dec 20, 2010
142
همراه اول یه بسته داشت یه ماهه 4گیگ+ 4 گیگ هدیه شبانه 17 تومن که خیلی شیک 4 گیگ هدیه شبانه رو کردن 1 گیگ با همون قیمت 17 تومن:/

Sent from my D6603 using Tapatalk
 

GameMasterr

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,205
نام
على
واعظی:
▪️کامنت‌های کاربران را خواندم. بسته های تشویقی اپراتورها بر اساس قانون، دارای زمان است و پس از انقضای زمان حذف می‌شود. از طریق رگولاتوری با اپراتورها هماهنگ شده که به مناسبت عید سعید فطر بسته‌های مشابهی ارائه کنند تا مشکلی برای کاربران ایجاد نشود./ ایسنا

بدون شرح :|
 
  • Like
Reactions: Kratos93

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر