شایعه دیوید کیج اینبار Fiv5 را رقم می‌زند؟

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
tt9efs23b6ibyoiskux0.jpg

دامنه‌های اینترنتی که اخیراً توسط استودیوی Quantic Dream ثبت شده‌اند، نشان از ساخت یک بازی جدید توسط همین شرکت را می‌دهد که از قرار معلوم بر روی PS3 ساخته خواهد شد.
همانگونه که صفحه‌ی خبری Superannuation اشاره کرده است، این اسم توسط سازنده‌ی بازی Heavy Rain به ثبت رسیده است و علامت تجاری مربوط به آن متعلق به Sony Computer Entertainment است.
در هفته‌ی جاری دیوید کیج، رئیس شرکت Quantic Dream، به سازندگان بازی‌های رایانه‌ای توصیه کرد که از ساختن بازی‌ با موضوعات تخیلی و فضایی دست بردارند و بر موضوعات اساسی‌تری همچون خانواده و سیاست تمرکز کنند.
او هفته‌ی گذشته طی مصاحبه‌ای با وبلاگ پلی‌استیشن گفت: "ما برای پروژه‌ی بعدی خود، آنچه با Heavy Rain بدست آوردیم را گسترش خواهیم داد. ما صاحب سبک درام تعاملی (Interactive Drama) هستیم و می‌خواهیم اثبات کنیم که Heavy Rain یک تصادف نبود؛ چیزی عمیق است و ما می‌توانیم آن را گسترش دهیم.
ما سمت و سوی دیگری را پیش خواهیم گرفت. البته همچنان بسیار تاریک و مختص بزرگسالان خواهد بود، اما کاملاً متمایز از Heavy Rain خواهد بود. تلاش ما برای راضی نگاه داشتن طرفدارانمان است. علاوه بر این آنها را غافلگیر خواهیم کرد."
حال این سوال به میان می‌اید که آیا Fiv5‌نام همان پروژه‌ای است که دیوید کیج و همکارانش در حال کار بر روی آن هستند یا نه و اینکه آیا موفقیت Heavy Rain را کسب می‌کند یا نمی‌کند.
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
من که عاشق بازی های QD هستم بعدی هم هرچی باشه من یه نفر رو راضی نگه میداره برای این که به بازی های این شرکت بسیار علاقه دارم .

من از قبل گفتم سونی QD رو به این سادگی ها از دست نمیده و نخواهد داد و بازی بعدی این شرکت باز هم یک عنوان انحصاری برای سونی هستش .
 
آخرین ویرایش:

u.T.a

کاربر سایت
Oct 28, 2006
1,493
نام
امین
ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﻣﯿﮑﻨﻢ
fiv5 ﻭ se7en !!!
ﺍﺯ ﻋﻠﺎﻗﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﯾﺪ ﮐﯿﺞ ﺑﻪ ﺍﺛﺎﺭ ﺩﯾﻮﯾﺪ ﻓﯿﻨﭽﺮ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺸﺨﺼﻪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﺷﺎﻫﮑﺎﺭﯼ ﻣﯿﺸﻪ
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
heavy rain واقعا خوب بود کاش بازی که این دفعه داره میسازه مولتی داشته باشه:d

احتمالش کمه مولتی بشه
البته تو یه خبر دیگه گفته بودن دو تا پروژه دارن میسازن که در این صورت امکانش هست که یکی از ای پروژه ها انحصاری Ps3 نباشه
 

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
احتمالش کمه مولتی بشه
البته تو یه خبر دیگه گفته بودن دو تا پروژه دارن میسازن که در این صورت امکانش هست که یکی از ای پروژه ها انحصاری Ps3 نباشه
:d
منظور ایشون این بود که حالت چند نفره - مولتی پلیر داشته باشه فکر کنم!:d
راست میگی :d اشتباه خوندم :d
شرمنده !
سلامت باشی!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: A-L-I

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر