اطلاعاتی از زمان انتشار ادیتور بازی infamous 2

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
fc3tz9wztkfdp1187daj.jpg

زمانی که از بازی infamous 2 در تاریخ 7 جولای رسماً پرده برداری شد , تیم Sucker Punch اعلام کرد که قصد دارد در آینده ای نزدیک در نسخه بتا یک ادیتور مخصوص طراحی مراحل برای کاربرها قرار دهد.
برای بدست آوردن نسخه بتا نیاز است گیمرها تا تاریخ 21 مارس در سایت Infamous 2's official site ثبت نام کنند. نسخه بتا در تاریخ 12 april منتشر خواهد شد. در این زمینه sucker punch قول داد که این ابزار ساخت به اندازه ای کافی قابلیت انعطاف را داشته باشد تا کاربرها بتوانند ماموریت هایی شامل مواردی مثل حرکت سریع, مراحل مخفیکاری, سکو بازی و رقابتی را به سادگی ایجاد کنند.
در شماره دوم بازی infamous 2 کول(شخصیت اصلی ) امپایر سیتی را ترک خواهد کرد و به شهر New Marais از ایالات new orllean نقل مکان خواهد کرد. او در این شماره با نمونه هایی مثل خودش که دارای قدرتهای فرابشری هستند مواجه خواهد شد که هریک قصد دارند به نوعی به نسل بشر کمک کنند.
یک بار دیگر سرنوشتش او را به یک موجود شیطانی میرساند که " the beast " نامیده میشود.
این بازی در تاریخ 7 june به صورت انحصاری برای کنسول ps3 به قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد. همچنین قیمت نسخه hero edition صد دلار میباشد که شامل یک مجسمه یا اکشن فیگور 8.5 اینچی از کول مکگراس , یک کومیک کوچک در رابطه با بازی , sound track های بازی و ... میباشد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
من که همون صبح که خبرش امد ثبت نام کردم امید وارم بتونم تسترش بشم و تستش کنم قبل از این که بازی بیاد .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر