شایعه Modern Warfare 3 آماده ی رونمایی در GDC!؟

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
ev80wki4mretxewehnbu.jpg


یک وبسایت با آدرس URLـه "Findmakarov" و یک تایمر با فونتی آشنا که چهار روز دیگر به پایان می رسد,چه چیزی می تواند به غیر از MW3 باشد؟


5xhwqrc13phez9xr4usl.jpg


نام Makarov در آدرس URL ما را به Vladimir Makarov از MW2 ارجاع می دهد.پیش از این شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه MW3 یک Prequel خواهد بود که در آن Ghost به عنوان شخصیت قابل بازی خواهد بود.از آنجایی که عاقبت Makarov در MW2 مشخص نشد و با توجه به عبارت "Find makarov" به نظر میرسد او در این شماره نقش پررنگی خواهد داشت و همینطور به نظر می رسد شایعاتی که پیرامون Ghost به گوش می رسید ممکن است Flashback هایی به گذشته باشد.

به هر حال همه چیز تا چند روز دیگر در GDC مشخص خواهد شد.
 

<{ALTAIR}>

کاربر سایت
Apr 11, 2008
5,080
الان که دارم باهاتون صحبت می کنم دو ساعت 32 دقیقه ی دیگه به پایان شمارش معکوس مونده.الان دوباره سایت از حالت مدار قرمز درومده و فعلا سیاه و سفید هست.به نظر عکس دو تا دست هم پشتش هست...
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
الان 38 دقیقه مونده تا شمارش معکوس تموم بشه. عکس پس زمینه مربرط به آخر MW1 هست که کاپیتان پرایس یه Pistol میفرسته برای مک تاویش تا ال اسد رو بکشه. بدون شک این نسخه دنباله MW یا شاید هم یه Reboot هست.
در حین شمارش معکوس صدای تاپ تاپ قلب هم میاد.:d
یعنی کی می تونه باشه؟:d
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
فقط اینو میدونم خدا عاقبت بخیر کنه جنگ بسیار شدیدی بین BF3 و MW تو این سال بین سازنده ها و همچنین فنهای چینه چاکشون داریم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر