مروری بر CES 2011

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
با سلام
همانطور که میدونید نمایشگاه CES مهمترین نمایشگاه در مورد تکنولوژی ها و ابزار های الکترونیکی که هر ساله در لاس وگاس امریکا بر پا می شود. امسال هم از 6 تا 9 ژانویه برپاست من هم مروری بر مهمتری اتفاقات این نمایشگاه داشته باشم.
attachment.php

 
آخرین ویرایش:

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
NVIDIA و معرفی LG Optimus 2X

attachment.php



همانگونه که میدانید این گوشی اولین گوشی با CPU دو هسته ای است

مشخصات کامل که به شرح زیر می باشد:
attachment.php

1Ghz Dual-core Processor (NVIDIA Tegra 2)
4-inch WVGA screen
Android 2.2 (Froyo), upgradeable to Android 2.3 (Gingerbread)
8GB memory (up to 32GB via microSD)
1,500 mAh battery
8 megapixel rear camera and 1.3 megapixel front camera
HDMI mirroring
1080p MPEG-4/H.264 playback and recording
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
صفحه کلید شرکت مایکروسافت با طراحی خاص.

تغییر شکل صفحه کلید متناسب با وضعیت دستان



در CES 2010 بود که شرکت SmartFish Technologies از صفحه کلید آرگونومیک Engage Keyboard خود پرده برداری کرد.

attachment.php



در نمایشگاه CES 2011 ، قرار است این صفحه کلید صاحب جایزه بهترین اختراع ۲۰۱۱ Best of Innovations Honoree شود و شرکت سازنده نیز اعلام کرده که آن را برای فروش در اختیار عموم قرار داده است.

attachment.php





برخلاف سایر صفحه کلید های آرگونومیک که چیده مان های مختلفی در کلیدهای خود دارند، Engage Keyboard یک صفحه کلید QWERTY است. این اولین صفحه کلیدی است که به سیستم حرکتی انحصاری مجهز شده و براساس تحلیلی که از نوع تایپ کاربر انجام می دهد، به صورت خودکار موقعیت درست را پیش بینی کرده و دو نیمه صفحه خود را به شکل صحیح مورب می کند
attachment.php




این تغییر در موقعیت صفحه کلید به این منظور صورت می گیرد تا وضعیت طبیعی دستان و مچ کاربر به درستی حفظ شود و این اطمینان را به کاربر می دهد که وضعیت دستان وی درتمام طول روز روی صفحه کلید به یک صورت ثابت نخواهد بود

attachment.php



با تغییر وضعیت انگشتان و مچ، وضعیت صفحه کلید نیز تغییر خواهد کرد.

attachment.php



شرکت SmartFish علاوه بر صفحه کلیدEngage Keyboard ، ماوس آرگونومیک Whirl را که با کامپیوترهای شخصی سازگاری کامل دارد را نیز تولید کرده است.

attachment.php



این صفحه کلید را از وب سایت SmartFish Technologies به قیمت ۹/۱۴۹ دلار می توانید خریداری کنید
منبع:انگجت
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
موتورو لا و تبلت honey comb
attachment.php

attachment.php

attachment.php


نام این تبلت XOOM هست وبا سیستم عامل اندروید نسخه 3.0 honey comb کار میکند
1GHz dual-core Tegra 2
10.1-inche با رزولوشن 800*1280
5 مگاپیکسل دوربین به همراه فیلمبرداری hd
32 گیگابایت حافظه داخلی
فوق العاده باریک

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php


منبع :engadget
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
ASUS ومعرفی 3 تبلت اندرویدی

ایسوس طی کنفرانس مطبوعاتی در CES از سه تبلت اندرویدی جدید از خانواده Eee Pad رونمایی کرد.
در زیر مشخصات این تبلت ها را می بینید.

attachment.php



ASUS Eee Pad MeMO

attachment.php



7-inch screen capacitive touchscreen with stylus
Android 3.0
1080p video playback and HDMI out
Available June ranging from $499 to $699


ASUS Eee Pad Transformer

attachment.php



10.1-inch IPS wide format capacitive touchscreen
Android 3.0
NVIDIA Tegra 2 Processor
Removable keyboard dock
Available April ranging from $399 to $699



ASUS Eee Pad Slider

attachment.php

attachment.php



10.1-inch IPS wide format capacitive touchscreen
Android 3.0
Available May ranging from $699 to $799
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
کامپیوترهای جدید سونی سری L با قابلیت مالتی تاچ

احتمالا شما با محصول زیبای اپل یعنی iMac آشنا هستید. کامپیوترهای رومیزی بسیار زیبایی که تمامی قطعات آن در درون مانیتور قرار داده شده است تا کمترین فضا را اشغال کند. شرکت های دیگری تا به امروز سعی در درست کردن رقیبی مشابه برای iMac داشته اند، از جمله سونی، MSI و Asus و HP . اما به نظر ما اصلا حتی نزدیک به طراحی فوق العاده اپل نیز نشدند.
اما سونی در نمایشگاه CES امروز سری جدید L را به نمایش گذاشته است که می توان گفت قدمی بزرگ برای رسیدن به iMac توسط این شرکت برداشته شده است.
از قابلیت های خیلی جالب آن می توان به قراردادن میانبرهای چند لمسی اشاره کرد، جایی که شما می توانید بزرگنمایی، کوچک نمایی، وب گردی، تغییر اندازه و چرخش عکس و چند کار دیگر را با انگشتان خود انجام دهید.
این محصول یک صفحه نمایش ۲۴ اینچی دارد که می تواند مشخصاتی تا Intel Core i7 و GeForce GT 540M به همراه ۸ گیگابایت رم، ۲ ترابایت فضا، پخش کننده Blue-ray، دو عدد پورت USB3 ( به همراه ۲ عدد دیگر USB 2 ) و خروجی HDMI را به شما بدهد.
قیمت های سری L از ۱۲۰۰ دلار شروع می شود.



attachment.php
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
تلویزیون های سری D8000 سامسونگ نظر همه را به خود جلب کرد

753a82091bdf93df272697e1f26229c2_L.jpg

سامسونگ همیشه در نمایشگاه CES محصولی را به نمایش می گذارد که نظر همه را به خود جلب کند. این شرکت کره ای در نمایشگاه CES 2010 تلویزیون های سری C9000 را معرفی کرد تا همه را هیجان زده کند، امسال نیز با معرفی C8000 نظر همه را به خود جلب کرده است. تلویزیون های سری D8000 دارای لبه های بسیار باریک هستند و کنترل از راه دور شبیه به تلفن های همراه هوشمند دارند.
سایز بزل یا لبه های تلویزیون در سری D8000 نزدیک به 80 درصد باریکتر شده است به همین دلیل این سری One Design Bezel نام گذاری شده است.

samsung-8000series5-420-90.jpg

علاوه بر بزل بسیار باریک و طراحی زیبا، سری D8000 سامسونگ قابلیت های دیگری نیز دارند. رابط کاربری این تلویزیون ها برای اتصال به شبکه آنلاین Smart Hub سامسونگ بسیار پیشرفته تر شده است و برای مرور صفحات وب به خوبی سازگار شده است. رابط کاربری D8000 شبیه گوگل TV شده است. علاوه بر این نرم افزارهای مختلفی جهت اتصال به شبکه های اجتماعی مانند تیوتر، فیس بوک و اتصال به Skype وجود دارد.

این تلویزیون جهت اتصال به Smart Hub مجهز به شبکه بی سیم Wi-Fi است.

d8000_2.jpg

کنترل از راه دور این تلویزیون نیز کاملا متفاوت است این کنترل از راه دور که TwinView Touch Control TV نام گذاری شده است دارای یک نمایشگر 3 اینچی است که شما را قادر می سازد تا کانال متفاوت با آنچه برروی تلویزیون در حال نمایش است را در آن مشاهده نمایید. یعنی می توانید قبل از تغییر دادن کانال برنامه کانال جدید را در نمایشگر سه اینچی کنترل از راه دور تلویزیون مشاهده کنید!

این کنترل از راه دور شبیه یک تلفن همراه و یا یک پخش کننده موسیقی است و قادر است بسیاری از اموری که این دو انجام می دهند را انجام دهد.

پنل LCD استفاده شده در تلویزیون های سری D8000 سامسونگ پیشرفته تر شده است، زمان پاسخگویی تصویر پنل LED-Backlit این سری 2 میلی ثانیه است و قادر است تصاویر دو بعدی را بهتر از قبل به سه بعدی تبدیل کند.

یکی از مهمترین قابلیت های اضافه شده در سری D8000 سامسونگ، بکارگیری از فناوری Micro Dimming است که باعث می شود سفید را سفید تر و سیاه را سیاه تر نمایش دهد.

d8000_3.jpg

تلویزیون های سری D8000 با عینک سه بعدی جدید سامسونگ عرضه می شوند که ارتباط بی سیم آن از طریق Bluetooth انجام می شود و شارژ آن نیز تا 40 ساعت کار می کند.

سری D8000 در ماه آپریل وارد بازار خواهند شد البته هنوز قیمت این تلویزیون ها اعلام نشده است.

منبع: zoom it
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
Samsung Galaxy Tab 4G LTE coming to Verizon

تقریبا همون گلکسی تبه، با قابلیت های مخابراتی نسل چهارم. اونم فقط برای verizon.
تفاوت هاش با ورژن اوریجینال:
ساپورت از اینترنت 4G
دوربین 5 مگا پیکسلی. ( گلکسی تب 3 مگا پیکسله.)
cpu ی هامینگبرد، 1.2 گیگاهرتزی. ( 200 مگاهرتز اورکلاک شده.)

قیافه اش هم فرقی نکرده:


attachment.php
 
  • Like
Reactions: capitanrayan

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
attachment.php



Vizio

كه يك برند امريكايي است، تصميم دارد تلويزيون جديد خود را در CES 2011 به بازار ارائه كند. رزولوشن اين تلويزيون 2560 در 1080 است، يعني نسبت طول به عرض تلویزیون 21 به 9 است كه آن را به صورت 21:9 نمايش مي دهند. اکثر تلویزیون های امروزی نسبت 16:9 دارند.

Visio در مورد تلويزيون 21:9 خود در CES سال گذشته صحبت كرده بود و در CES امسال آن را به نمايش عموم خواهد گذاشت. تلويزيون LED برند Visio داراي رزولوشن 2560 در 1080 بوده و Aspect Ratio آن 21:9 است. همان طور كه مي دانيد رزولوشن تلويزيون هاي Full HD امروزي معادل 1980 در 1080 و Aspect Ratio آن 16:9 است. اين بدين معناست كه اين تلويزيون ها بيشتر حالت مستطيلي دارند.

اين تلويزيون ها در سايز هاي 50 و 58 اينچ در نمايشگاه CES نمايش داده خواهند شد و در واقع Ultra-Wide هستند. تلويزيون 21:9 برند Visio از آنچه فيليپ ارائه كرده بود، بسيار ارزان تر خواهند بود.
منبع:zoomit
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
حضور درخشان فوجی در CES با بیش از ۱۶ دوربین جدید

nooo1_narenji_ir.jpg

مثل اینکه فوجی فیلم برای بازار دوربین های دیجیتال در سال ۲۰۱۱ حسابی خیز برداشته است. آخر شوخی نیست که یکباره برای CES بیش از ۱۶ مدل جدید دوربین معرفی و عرضه کرد! در اینجا به شکل خلاصه به مشخصات مهم هر گروه از این دوربین ها می پردازیم. اگر هم در مورد گروه خاصی کنجکاو شدید می توانید در سایت فوجی فیلم مشخصات کامل هر کدام را ببینید.

HS20EXR, F500EXR, F550EXR

h20_narenji_ir.jpg

این دوربین های نیمه حرفه ای فوجی، با سنسور EXR شانزده مگاپیکسلی شان مطمئنا جایگاه خوبی در بازار خواهند داشت. EXR سری سنسورهای تصویری CCD ویژه فوجی هستند که در سال ۲۰۰۸ ابداع شده اند. با این سنسور ها شاهد رزولوشن بالاتر، حساسیت نوری بیشتر و دامنه رنگی بزرگتری هستیم . در این حالت چینش پیکسل ها متفاوت از دیگر سنسور ها است به صورتی که نیمی از پیکسل ها به صورت جداگانه پردازش و مورد استفاده قرار می گیرند.


این دوربین ها با سرعت بالایی فیلمبرداری می کنند و قابلیت عکس برداری متوالی را دارند. سری HS20EXR جزو گروه دوربین های سوپر زوم است و امکان زوم اپتیکال ۳۰ ایکس آنها را به رقیبی مهلک در این گروه تبدیل کرده است. این دوربین ها علاوه بر تصویر یاب چشمی شان، دارای یک صفحه ال سی دی ۳ اینچی متحرک هم هستند و حدود ۵۰۰ دلار قیمت دارند.

f500_narenji_ir.jpg



دوربین های F500EXR و F550EXR هم تقریبا جزو کامپکت ها محسوب می شوند. سنسور EXR و خصوصیاتی شبیه دیگر دوربین ها دارند. ولی تنها چیزی که آنها را تا حدی متمایز می کند، زوم 15X! آنها است. البته مدل F550 دارای جی پی اس داخلی هم هست. این دو مدل با قیمت ۳۳۰ و ۳۵۰ دلار عرضه شده اند.

S____ series

sses_narenji_ir.jpg

این گروه که با حرف S آغاز شده و عدد ۴ رقمی برای معرفی مدل دارند، جز دوربین های سوپر زوم فوجی هستند که از سنسور EXR استفاده نمی کنند. متعلق به دسته DSLR ها هستند و قیمت های بسیار متفاوتی بسته به امکانات شان دارند.

Z90

z_narenji_ir.jpg

دوربینی نازک، کوچک، با صفحه لمسی مقاومتی و رابط کاربری دو جهته! اما این ها امکانات چندان ویژه ای نیستند. دوربین های خیلی زیبا و نازکی در دیگر شرکت ها می توان یافت که بهتر از این محصول فوجی باشند. بهتر است منتظر آپگرید بعدی این دوربین باشیم. اگر صفحه لمسی خازنی و رابط کاربری یک جهته به آن اضافه شود، آنگاه محصول قابل تاملی خواهد بود. اما اگر بخواهید Z90 را بخرید تنها کافی است ۱۷۰ دلار پرداخت کنید.

XP20/XP30

xp20_narenji_ir.jpg

این دوربین ها فرزند خلف XP10 فوجی هستند که انصافا به خوبی روی آنها کار شده و ارتقا پیدا کرده اند و یک دوربین کاملا خوش قیافه و خوش قیمت را برای مشتری به ارمغان آورده اند. این دوربین ها را می توانید به قیمت ۲۰۰ دلار بدون جی پی اس و ۲۴۰ دلار با جی پی اس داخلی خریداری نمایید.

A, J, and T series

tseries_narenji_ir.jpg

این سری ها شامل دوربین های ارزان قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلاری هستند که نیازهای یک کاربر معمولی را به خوبی پوشش می دهند. البته در این میان سری T از همه زیباتر است . با کیفیت 720p فیلمبرداری می کند و 10xزوم دارد.

به گمانم فوجی فیلم با این همه تنوع به خوبی بتواند پاسخگوی نیازهای ما باشد!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر