کلوب طرفداران Street Fighter

به نظر شما کدام یک از کارکترهای این بازی باحال تر است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    16

GARY OLDMAN

کاربر سایت
Jun 4, 2010
44
نام
prince of persia
این تاپیک مخصوص عاشقان سری بازی فوق محبوب استریت فایتر هستش که هر کی هر اطلاعاتی راجع به این بازی داره میتونه تو همین تاپیک به بقیه طرفداران این سری انتقال بده تا ما عاشقان این سری بیشتر با اون آشنا بشیم. من قصد دارم یه معرفی از یه سری از شخصیتها داشته باشم. بعد یه مروری به تاریخچه این بازی داشته باشیم و بعد یه بحث کلی در مورد بازی داشته باشیم هرکی مایله می تونه در این راه به من کمک کنه.:))
 

GARY OLDMAN

کاربر سایت
Jun 4, 2010
44
نام
prince of persia
معرفی ریو


ریو

قد:بلند 1.90
گروه خونی:O
رنگ مو:قهوه ای تیره
رنگ چشم:مشکی
سبک مبارزه:کاراته
استاد او:Gouken
دوستان او:Ken-Chun li-Rose-Abel-Dan-Sakura,...
دشمنان اصلی او:M.Bison-Sagat-Akuma-Gouken



قدیمی ترین کارکتر بازی Street Fighter ریو است. سرنوشت ریو با سرنوشت این سری کاملا گره خورده است به طوری که اگر وی نبود شاید اصلا استریت فایتری هم نبود.ریو در اکثر فیلمهای ساخته شده از روی این بازی حضور داشته و همچنین در کارتون مبارز خیابانی نیز مهمترین نقش را دارا بود!
لباس ریو یک لباس کاراته ساده است و یک پیشانی بند قرمز به پیشانی دارد. سبک مبارزه ریو بسیار دلنشین است و از چند ضربهای بسیار زیبا تشکیل شده. ریو از جمله مبارزان قدرتمند بازیهای رایانه ای است.او در مبارزه تنها از زور بازو استفاده نمیکند بلکه با استفاده از فکر خود حریفانش را شکست میدهد.ریو یک مبارز مغرور است. ریو در زبان ژاپنی リュウ نوشته می شود.اولین حضور او در واقع با ساخت اولین نسخه سری SF شروع شد.Skip Stellrecht دوبلر این شخصیت در فیلم انیمیشنی SF II و در نسخه SF II V بوده.Richard Casino نیز در نسخه آلفا این سری کار صدا گذاری بر این شخصیت را بعهده گرفت.در نسخه SFI A شخصی بنام Kyle Hebert به خوبی نقش صداگذاری بر روی این شخصیت را انجام داد.جرکات اکشن و استیل مبارزه او از Byron Mann کپی برداری شده است.Ryu در ژآپن بدنیا آمد و توانست در سبک جودو ، تکواندو و کاراته زبانزد زادگاه خود شود.
اما آیا او با این همه تمرین میتواند کسی را که از او آموزش دیده را شکست دهد؟
آیا میتواند دوست خود Ken را در یک مبارزه حماسی شکست دهد؟
ریو از جمله کارکترهای محبوبی است که در بازیهای دیگری مثل Marvel Vs Capcam هم حضور دارد.


نکته:برای دیدن عکسها در سایز بزرگتر روی آنها کلیک کنید.
 
آخرین ویرایش:

GARY OLDMAN

کاربر سایت
Jun 4, 2010
44
نام
prince of persia
معرفی کن (Ken)

super-street-fighter-iv-ken_art.jpg


قد:متوسط 1.76
گروه خونی:نا مشخص
رنگ مو:زرد روشن
رنگ چشم:آبی
سبک مبارزه:کاراته
استاد او:Gouken
دوستان او:Ryu-Chun li-Abel-Dan-Sakura
دشمنان اصلی او:Rufus-M.Bison-Sagat-Gouken

دوست جاودانی ریو در سری استریت فایتر هر چند رقیبی جدی برای او نیز به حساب می آید.کن مسترز نیز جزو قدیمی های SF به حساب میاد...شاید بتوان او را به عنوان جذاب ترین و باحال ترین شخصیت این سری دانست!وی توانست در تمام سری محبوب SF حضور خوب و پررنگی داشته باشد.شروع وی نیز با Ryu بود و از اولین نسخه این سری حضور خود را پر رنگ کرد.او یکی از سخترین و جدی ترین رقیبان Ryu بوده و خواهد بود.کن و ریو از کودکی فنون رزم را از نزد استاد خود گوکن آموختند و در کنار هم جنگیدند تا تجربه کسب کردند(با هم نیز جنگیدند!)چندین بار این دو شخصیت در مقابل همدیگر قرار گرفتند.Eddie Frierson در فیلم انیمیشنی SF II دوبلر این شخصیت بود.در چند فیلم انیمیشنی دیگر از این سری Scott Mcneil صداگذاری بر روی این شخصیت را عهده دار شده بود.Steven Blum در نسخه آلفا و انیمیشنی آن به بهترین صورت ممکن کار صداگذاری بر کن را بعده گرفته بود.همچنین Longdon در بازی نسخه IV کار دوبلری برای Ken را بعهده داشت.همیشه آرزوی کن و ریو آن بود که با هم مبارزه ای دوستانه داشته باشند ولی هراس کن از این بود که این مسابقه با استفاده از قدرت های فنون گوکن تبدیل به رقابتی مرگبار برای این 2 دوست شود.رزم و سبکهایی که وی در زادگاه خود ایالات متحده آمریکا آموزش دیده بود نیز از Damian Chapa کپی برداری شده بود.سبک مهم وی مهارت در هنر به قتل رساندن و ترور حریف بوده است.کن مستر در زبان ژاپنی ケン・マスターズ است.
 
  • Like
Reactions: I AM XBOX

GARY OLDMAN

کاربر سایت
Jun 4, 2010
44
نام
prince of persia
معرفی چان لی(Chun li)


قد:متوسط رو به بلند:1.73
رنگ مو:قهوه ای
رنگ چشم:مشکی
سبک مبارزه:کونگ فو
استاد او:Gen
دوستان او:Ryu-Ken-Guile-Gen
دشمنان اصلی او:C.Viper-Gen-M.Bison-Vega

لی را نیز میتوان از محوری ترین شخصیت های این سری بحساب آورد.دختری زیبا با سبک مبارزه ای زیبا.او نتوانست حضور خود را در سری اول این بازی بدست آورد .وی برای اولین بار در نسخه SF II حضور پیدا کرد.او قلبی بسیار مهربان دارد ولی در عین حال مبارزی تمام عیار است.او یک کاراگاه پلیس است...مبارزه را نزد استاد خود گن آموخت اما اکنون نمیداند که گن استادش است!او در کشور پر جمعیت چین در خانواده ای ثروتمند بدنیا آمد.همچنسن او به سبک هنرهای مختلط چینی مسلط بوده و توانست مهارت خود را در سری دوم این بازی به خوبی نشان دهد.داستان او با تحقیق کردن بدنبال علت کشته شدن پدرش توسط Bison شروع میشود.بدلیل یک سری مشکلات و دنباله روی ها ، لی نتوانست در نسخه II به کار پلیسی خود ادامه دهد.اما سرانجام بعد از انتشار نسخه Super II توانست پس از دنبال کردن علل مرگ پدر خود به کار پلیسی خود ادامه دهد.او از طرفداران و دوستان سرسخت Ryu است که او را در جهت رسیدن به هدفش کمک میکند.ضربه مشهور او با نام "لگد چرخشی پرنده" زیاد قدرت نداشت اما سرعت خوبی برای فرار از چنگ حریف بود.شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که گن پدر او نیز هست!!!Lia Sargent صداگذار زن،کار دوبلری لین شخصیت را به عهده گرفت.چان لی در زبان ژاپنی チュンリー است.
 

GARY OLDMAN

کاربر سایت
Jun 4, 2010
44
نام
prince of persia
معرفی Guile


قد:بلند 1.88
رنگ مو:زرد خورشیدی!
رنگ چشم:قهوه ای
سبک مبارزه:نامعلوم(ارتشی)
استاد او:نامعلوم
دوستان او:Ken-Ryo-Chun li-Abel-Cammy-Dhalsim
دشمنان اصلی او:Abel-M.Bison-Sagat-Vega

نام کامل این شخصیت William F . Guile میباشد.وی یک ارتشی آمریکایی تمام عیار است. او یک سرهنگ نظامی خارج شده از ارتش میباشد که به هیچ وجه در هیچ یک از سری بازیهای SF حضور نداشت.البته به جز استریت فایتر 4 و سوپر استریت فایتر 4. او فقط در فیلمهای انیمیشنی حضور پررنگی دارد.همچنین در کتاب های کومیکی SF از او یاد شده است.از او پرسیدند:
در تورنمنت جهانی چه کار میکنی گایل؟
اومدم تا انتقام سربازم یا بهتر بگم دوست صمیمیم رو بگیرم!
ظاهر ارتشی و موهای آراسته یا بهتر بگویم خفن او نشان از نظم او دارد.سبک جنگاوری او از ترکیب رزمایش ها و آموزش های دریافت شده در ارتش به همراه کشتی حرفه ای بدست می آید.Guile در ایلات متحده آمریکا متولد شده است.صداگذاری بر روی این شخصیت توسط Michael Donovan انجام میگیرد.شاید برای شما جالب باشد هنر پیشه ای که بلد کاری ها از روی وی برای این کارکتر کپی برداری شده است،Jean-Claude Van Damme باشد.همان فرانکی خودمان!واقعا افتخاری هم برای وان دان و هم برای کپکام است که این دو نام مشهور در صنعت رسانه دست به دست هم داده اند. به اینجا آمده تا انتقام خود را بگیرد!
اما انتقام از چه کسی؟آیا خبر دارد که دوست او هم اکنون دشمن اوست؟گایل در زبان ژاپنی ガイル است.

 

GARY OLDMAN

کاربر سایت
Jun 4, 2010
44
نام
prince of persia
معرفی Zangief


قد:فوق بلند!:2.3
رنگ مو:مشکی
رنگ چشم:مشکی
سبک مبارزه:کشتی حرفه ای(کشتی کچ)
استاد او:نامعلوم
دوستان او:پسر بچه ی 7 ساله!
دشمنان اصلی او:Rufus-El Fuerte-Vega-Seth


شخصی روسی و بسیار قدرتمند. زانگیف کسی است که توانست برای اولین بار در SF II حضور بسیار عالی داشته باشد.تنها مبارزی که توانست با پشت سر گذاشتن بالرگ و دان به سازمان تبهکاران رسید. زانگیف یک شخصیت فوق قوی از این سری هست و شاید به اندازه ی ریو و کن زیبا و یا محبوب نباشه ولی قطعا قدرت زنگیف با تمامی کاراکتر ها برابری خواهد کرد!او یک کشتی گیر حرفه ای است.سیستم حرکات وی کشتی مخبوط شخصی روسی بهمراه کشتی حرفه ای آمرکایی بود که از روی اندام Andrew کپی برداری شده بود.این شخص متولد روسیه و از دوستان قدیمی رئیس جمهور روسیه که به در خواست وی به مسابقات این سری راه پیدا کرد.گورباچوو برای اعمال اهداف خود ،زانگیف را به جنگ با دن و Bison فرستاد تا به سلاح خود دست پیدا کند.گارد مشهور وی با نام تپه ران چرخشی" از هر ضربه ای دفاع میکند و علاوه بر دفاع ریترن شدیدی به حریف وارد میشود. دلیل حضور او در تورمنومنت این است که میخواهد به همه مردم دنیا ثابت کند او قویترین مرد دنیاست!ثابت کند سبک مبارزه اش یعنی کشتی حرفه ای رقیبی در دنیا نمیشناسد!ثابت کند کشتی روسی برترین سبک مبارزه است!و ثابت کند که روسیه در تمام دنیا تک است.کار صدا گذاری بر روی این شخصیت توسط William Johnson انجام میشود. زانگیف از هوش،سرعت و زکاوت بالایی برخوردار است.زانگیف در زبان ژاپنی ザンギエフ است.
 

Big Red Monster

کاربر سایت
Jun 8, 2008
209
نام
امیر
دوست عزيز فكر كنم منبعت يكم خل وضعه چون چانلي و گايل تو اولين نسخه SF حضور داشتن و بنده رو همون به اصطلاح ميكرو خودمون با اين كركتر ها بازي كردم !

اگه اشتابه نكنم اين بود :

street_fighter_ii_championship_edition.gif
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
دوست عزيز فكر كنم منبعت يكم خل وضعه چون چانلي و گايل تو اولين نسخه SF حضور داشتن و بنده رو همون به اصطلاح ميكرو خودمون با اين كركتر ها بازي كردم !
نـــَــه.
هم Chun Li و هم Guile، توی Street Fighter II معرفی شدن. این عکسی که گذاشتی هم مربوط به یکی از نسخه‌های SF2 می‌باشد. (گرافیک SF1 خیلی داغون‌تر از این حرفهاست)

یه نکـته بی‌ربط هم اینکه Chun Li اولین کاراکتر مونث در تاریخ کلّ گیم‌های فایتینگه!
 

LeonSM

کاربر سایت
Mar 4, 2007
1,850
نام
صفا
منبعت يكم خل وضعه
خل خودتی :D
به هیچ وجه در هیچ یک از سری بازیهای SF حضور نداشت.البته به جز استریت فایتر 4 و سوپر استریت فایتر 4
اتفاقا تو سری SF2 هم حضوری پررنگ داشت،تو SFA3 هم بود فکر کنم ؟ (نسخه های کنسولیش)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر