Movie Center

این هیچی، شایعه بود که برا کارگردانی بتمن ریدلی اسکات هم جزو کاندیداهاست، اسکات هم قبلا در مورد فیلمای سوپرهیرویی حرفایی در همون حد زده بود :D
حالا مورد اسکات در حد شایعه س و نمیشه روش حساب کرد ولی این مورد رو خود گیبسون هم تایید کرده.
بالاخره یک کار عاقلانه و درست درمون از وارنر دیدیم، این که غرورشون رو کنار بذارن و از کسی که یکی از فیلماشون (BVS) رو پیس آف شت خطاب کرده (هرچند خودم مخالفم با این حرفش :D) دعوت کنن براشون فیلم بسازه نشون میده به کیفیت فیلمای بعدیشون اهمیت میدن.
کیفیت براشون اهمیتی نداره . فقط می خوان اسم های درست درمون تو کارنامه اشون باشه . همون دیوید آیر هم درسته که یکی دو تا کار فاجعه (مثل سابوتاژ ) داشت . ولی باز کارشو بلد بود .ولی نتیجه اش کاری بود که قشنگ مشخص بود اختلاف میان سازنده ها بوده و هر قسمت ساز خودش رو می زد . الان هم فقط می خوان از مارول عقب نمونن که ستاره های رو بورسی مثل بندیکت کمبربچ رو به تیم فیلم هاش اضافه کرده . مل گیبسون احتمالا قبول نمی کنه . قبول هم کنه یا می کشه کنار (که احتمالش زیاده گیبسون قبلا نشون داده حرف حرف خودشه و زیر بار خواسته های استودیویی تا جای امکان نمیره ) یا متاسفانه چیزی بهتر از قسمت اول نمیشه . چون به نظر نمیاد وارنر از گندی که امسال زده بود درسی گرفته باشه
 
بچها چنتا فیلم کره ای به چسب مثلthe wailing معرفی میکنین تو هر ژانری فرق نمیکنه اکشن.رزمی.ترسناک.جنایی فقط بچسب باشه؟!:Dتو هر ژانر چنتا معرفی کنین ممنون:-bd
 
  • Like
Reactions: Delux1
طبق انتظارات عالی در اومده :D
IGN:9.7
Empire:4stars

h2l8_vc.png
 

Attachments

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    137.8 KB · مشاهده: 35
آخرین ویرایش:
فیلم Arrival رو دیدم. من واقعا علاقه ی خاصی به فیلم های Denis Villeneuve دارم برای اینکه همیشه سبکش ایجاب میکنه که واقعیت ها و تم هاشو توی فیلم خیلی تارتر از بقیه ی فیلم های هم سبک خودش بگه. به نظر من این فیلم 100 ها مرتبه ارزشش بیشتر از فیلمی چون Interstellar بود، هم از لحاظ هنری و هم از لحاظ داستانی. از همون استفاده ی فوق العاده زیبای Catharsis ارسطویی تو فیلم Sicario بگیر تا دیالوگ های پرمعنی این فیلم در مورد بشر و استفاده از تئوری های زبانشناسی ای همچون Sapir-Whorf برای جلا دادن به داستان فیلمش. برخلاف نولان که بیشتر رو ساده سازی فیلماش کار میکنه و کمتر ارزشی برای درک بالای بیننده میزاره، Villeneuve به نظر من کاملا ادبی تر برخورد میکنه و میزاره بیننده بیشتر از شعور خودش برای درک فیلم استفاده کنه و بتونه قدرت تصور خودش رو بالاتر ببره تا اینکه همه چیز رو حاضر آماده بزاره جلوت با چندتا cliff hangerهای داستان های best seller. ازینا گذشته همیشه تو فیلماش به ظرافت نقدی بر جامعه ی سیاسی رو هم قرار میده، هرچند که Arrival بیشتر فیلمی هنری و یکجورایی شاعرانه در مورد عشق بود که با طعم تخیلی برای بیننده لذت بخش تر میشد.
 
فیلم Arrival رو دیدم. من واقعا علاقه ی خاصی به فیلم های Denis Villeneuve دارم برای اینکه همیشه سبکش ایجاب میکنه که واقعیت ها و تم هاشو توی فیلم خیلی تارتر از بقیه ی فیلم های هم سبک خودش بگه. به نظر من این فیلم 100 ها مرتبه ارزشش بیشتر از فیلمی چون Interstellar بود، هم از لحاظ هنری و هم از لحاظ داستانی. از همون استفاده ی فوق العاده زیبای Catharsis ارسطویی تو فیلم Sicario بگیر تا دیالوگ های پرمعنی این فیلم در مورد بشر و استفاده از تئوری های زبانشناسی ای همچون Sapir-Whorf برای جلا دادن به داستان فیلمش. برخلاف نولان که بیشتر رو ساده سازی فیلماش کار میکنه و کمتر ارزشی برای درک بالای بیننده میزاره، Villeneuve به نظر من کاملا ادبی تر برخورد میکنه و میزاره بیننده بیشتر از شعور خودش برای درک فیلم استفاده کنه و بتونه قدرت تصور خودش رو بالاتر ببره تا اینکه همه چیز رو حاضر آماده بزاره جلوت با چندتا cliff hangerهای داستان های best seller. ازینا گذشته همیشه تو فیلماش به ظرافت نقدی بر جامعه ی سیاسی رو هم قرار میده، هرچند که Arrival بیشتر فیلمی هنری و یکجورایی شاعرانه در مورد عشق بود که با طعم تخیلی برای بیننده لذت بخش تر میشد.

این فیلم ابکی در مقابل اینتستلار عددی نبود .
یک داستان احمقانه مزخرف با کلیشه های بی معنی
 
همیشه یه عکسی تریلری چیزی از فیلم‌های نولان باید می‌اومد تا ملت بخوان بترکوننش (یه عده هم بعدش ازش دفاع کنند)، ولی جدیدا کار با فیلم‌های هم‌سبک هم راه می‌افته.
راستش چیزی که من دیدم الان اتفاق افتاد این بود که یک نفر یک متنی درباره‌ی اون فیلم "هم سبکه" نوشت و یک مقایسه هایی کرد و به تفاوتهای این دو تا اشاره کرد، و این که مثلا نولان چه کاری میکنه و این فیلم برخلاف اون چه کاری کرده؛ و این که به نظرش کار اون فیلمه کار ارزشمندتریه. و بعد یک مدافع نولان اومد سریع جبهه گرفت و زد اون یکی فیلمو ترکوند و آبکی و احمقانه و مزخرف خطابش کرد :D
 
  • Like
Reactions: arash1996
بچها چنتا فیلم کره ای به چسب مثلthe wailing معرفی میکنین تو هر ژانری فرق نمیکنه اکشن.رزمی.ترسناک.جنایی فقط بچسب باشه؟!:Dتو هر ژانر چنتا معرفی کنین ممنون:-bd
عاشقانه
Always 2011
a moment to remember 2004

زامبی و البته کمی تم درام و عاطفی
train to busan

کمدی

Miss Change

درام عشقی

Obsessed 2014

عشقی اکشن
For the Emperor 2014


اینا من خوشم اومده قشنگ بودن


 
  • Like
Reactions: mansour2023
سوال در مورد پایان فیلم Nocturnal Animals

دوستان به نظر شما آخر این فیلم چیشد؟ به نظرم خودم که نویسنده خودش رو کشت آخر فیلم همونطور که قبلا گفته بود من داستان زندگی خودم رو مینویسم، وقتی عاشق کسی هستی باید تلاش کنی نگهش داری چون ممکنه دیگه نداشته باشیش، یا سکانس آخر فیلم که سوزی انگار فهمید که خودشو کشته ...
من با یکی از دوستام بحث کردم اون میگفت یارو خودشو نکشته ولی من میگم کشته :D
 
بالاخره ما نفهمیدیم نولان دقیقا باید چیکار کنه؟؟
سنگین کنه ملت می گن آقا بیننده ارتباط برقرار نکرد توهین به شعور مخاطبه
سبک کنه ملت می گن آقا برای بیننده شعور قائل نشد توهین به شعور مخاطبه
دوستان هم لطف کنن نظر شخصی خودشونو کمی با آرامش بیشتر بنویسن از تعمیم دادن هم بپرهیزن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Alkazar
فیلم Arrival رو دیدم. من واقعا علاقه ی خاصی به فیلم های Denis Villeneuve دارم برای اینکه همیشه سبکش ایجاب میکنه که واقعیت ها و تم هاشو توی فیلم خیلی تارتر از بقیه ی فیلم های هم سبک خودش بگه. به نظر من این فیلم 100 ها مرتبه ارزشش بیشتر از فیلمی چون Interstellar بود، هم از لحاظ هنری و هم از لحاظ داستانی. از همون استفاده ی فوق العاده زیبای Catharsis ارسطویی تو فیلم Sicario بگیر تا دیالوگ های پرمعنی این فیلم در مورد بشر و استفاده از تئوری های زبانشناسی ای همچون Sapir-Whorf برای جلا دادن به داستان فیلمش. برخلاف نولان که بیشتر رو ساده سازی فیلماش کار میکنه و کمتر ارزشی برای درک بالای بیننده میزاره، Villeneuve به نظر من کاملا ادبی تر برخورد میکنه و میزاره بیننده بیشتر از شعور خودش برای درک فیلم استفاده کنه و بتونه قدرت تصور خودش رو بالاتر ببره تا اینکه همه چیز رو حاضر آماده بزاره جلوت با چندتا cliff hangerهای داستان های best seller. ازینا گذشته همیشه تو فیلماش به ظرافت نقدی بر جامعه ی سیاسی رو هم قرار میده، هرچند که Arrival بیشتر فیلمی هنری و یکجورایی شاعرانه در مورد عشق بود که با طعم تخیلی برای بیننده لذت بخش تر میشد.

به نظرم خیلی داری بزرگش میکنی :D فیلم خوبی هست Arrival ولی به جز چنتا دیالوگ جالب، اصلا دیالوگ سنگین یا مفهمون توی این فیلم نبود

پایانش هم میتونست بهتر باشه ، امیدوارم که ادامه داشته باشه و بقیه داستان توی ادامه فیلم اتفاق بیافته

به نظرم Interstellar خیلی بهتر بود در همه موارد :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • mla

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or