درود
بازي به صورت ثابت در 60 فريم اجرا خواهد شد و داراي انيميشن هاي فوق العاده دشمنان و
خود Dante مي باشد. Dante Aligheri شاعر شهر فلورانس براي اين كه بتواند وارد بازي هاي كامپيوتري شود در اين بازي به يك شواليه شش فوتي با قدرت هاي جادويي تبديل شده است. Dante در تمام جهنم مبارزه مي كند تا بتواند Beatrice مشعوقه خود را كه به قتل رسيده و اشتباها به underworld فرستاده شده است را نجات دهد.
يكي از اولين مبارزات با Boss هاي بازي در برزخ اتفاق مي افتد جايي كه روح هاي سرگردان در حال عذاب ديدن هستند و با وجود اينكه نزديك به خدا هستند هيچ وقت به ان نميرسند زيرا در طول عمر خود انسان هاي بي اعتقادي بوده اند. در اينجاست كه Dante با الهه مرگ يعني Grim Reaper ( ازرائيل ) مي جنگد و قبل از اينكه به underworld سقوط كند داس جادويي Grim Reaper را ميدزدد
كنترل بازي دقيقا شبيه God of War هست. حتي براي باز كردن صندوق ها از دكمه دايره استفاده مي كنيد. خوشبختانه Wayne Barlowe طراح بازي است. كسي كه علاوه بر كار كردن بر روي فيلم هايي هاليوودي همچون Blade 2 , عمده شهرت خود را براي نوشتن Barlowe’s Inferno دارد , كتابي كه در ان مجموعه اي از نقاشي هاي برگفته شده از كتاب Dante’s Inferno وجود دارد.
در اصل بازي قرار است بازيكن را به 9 حلقه جهنم ببرد. حلقه اول در بازي برزخ هست كه با پيشروي در ان كار بازيكن سخت و سخت تر مي شود. حلقه پنجم خشونت نام دارد جايي كه مردم محكوم هستند تا ابد با هم مبارزه كنند. احتمال در حلقه اخر شما شخصا با شيطان مبارزه مي كنيد. تاريخ عرضه بازي همچنان نامشخص است.
Jonathan Knight نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان بازی Dante’s Inferno در گفتگویی با مجله رسمی PlayStation اظهار داشت :
وقتی برای تعریف کردن از ما بازی را با خدای جنگ مقایسه میکنند باعث خرسندی ماست .
او افزود : ما از شنیدن این مقایسه به هیچ وجه ناراحت نمیشویم زیرا این مقایسه ها بهترین تعریف و تمجید است که از بازی ما شده .
ما امیدواریم ارزش این همه تعریف را داشته باشیم .
من امیدوارم این مقایسه برای سیستم مبارزات بازی باشد که توجه بر انگیز است .
کنترل شخصیت در این بازی بسیار بدیهی است ، او سریع گام بر میدارد ، شما میتوانید حرکات فرعی را به راحتی تمام انجام دهید .
شما احساس میکنید بسیار قدرتمند هستید و در مجموع این یک بازی بسیار سرگرم کننده خواهد بود .
منبع
كمي در وصف دانته:
دانته آليگري در 1265 ميلادي در فلورانس ايتاليا به دنيا آمد.وي در رشته هاي كلام،دستورزبان،ادبيات،خدا شناسي و فلسفه تحصيل كرد.بعدها به عضويت هيات حاكمه ي فلورانس برگزيده و پس از سقوط دولت وقت به زادگاهش تبعيد شد.دانته تا پايان عمر زندگي را در غربت گذراند.اگر چه تاريخ نگارش بزرگترين اثرش(كمدي الهي)دقيقا روشن نيست ، اما مي دانيم كه آخرين بخش اين كتاب اندكي پيش از مرگش پايان يافت.
دانته تا آخر عمر سختي هاي زيادي كشيد و در تمامي تصاوير و حتي نوشته هايش ، اندوه و غم را در او احساس مي كنيم. او در وصف غربت نشيني خود مي گويد (تو هم تلخي طعم نان خارجيان و دشواري بالا و پايين رفتن از پلكاني نا آشنا را تجربه خواهي كرد).
در ادامه همان طور كه در مورد مرحله اول بازي ذكر شد بد نيست قسمتي از كتاب كه هم راستاي همين بخش است رو براتون بگذارم.
--اين جمع پست و حقير ، كه هرگز شور زندگي را احساس نكرده بودند،عريان مي گذشتند ،خرمگس ها و زنبورها آنان را دوره كرده بودند و بارها و بارها نيش شان مي زدند.
از جاي نيش صورت هايشان خون جاري مي شد، خوني كه با اشك مي آميخت و بر پاي شان مي ريخت،پاهايي كه كرم هاي بدبو بر آن مي لوليدند.
Visceral Games امروز در یک مصاحبه خبری اعلام کرد نویسنده ی نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم تحسین شده ی Monster’s Ball یعنی Will Rokos مشغول نوشتن خط داستانی بازی Dante’s Inferno است .
Rokos میگوید :
" در اوردن چنین جهان طبیعی غنی و عمیق در DI و تطبیق ان برای یک بازی ویدئویی ،یکی از جالب توجه ترین و چالش برانگیز ترین پروژه هایی است که من بر روی ان کار کرده ام "
" من واقعا خودم را به جای دانته تصور کردم ، یک قهرمان با گذشته ای تاریک که عزم خود را برای نجات عشق به زندگی در یک سرنوشت دشوار جزم کرده است "
"این یک تجربه ی منحصر به فرد برای خلق دوباره ی جهنم برای این مرد است ،یک قلمرو در یک زمان !!!"
Rokos همکاری خواهد کرد با این تیم خلاق تا روایت جدید دانته با کتاب شعر منبع مطابقت داشته باشد .
این بازی در تاریخ 9 فوریه در امریکای شمالی و 12 فوریه در اروپا برای PS3 ، 360 و PSP منتشر میشود .
منبع
خود Dante مي باشد. Dante Aligheri شاعر شهر فلورانس براي اين كه بتواند وارد بازي هاي كامپيوتري شود در اين بازي به يك شواليه شش فوتي با قدرت هاي جادويي تبديل شده است. Dante در تمام جهنم مبارزه مي كند تا بتواند Beatrice مشعوقه خود را كه به قتل رسيده و اشتباها به underworld فرستاده شده است را نجات دهد.
يكي از اولين مبارزات با Boss هاي بازي در برزخ اتفاق مي افتد جايي كه روح هاي سرگردان در حال عذاب ديدن هستند و با وجود اينكه نزديك به خدا هستند هيچ وقت به ان نميرسند زيرا در طول عمر خود انسان هاي بي اعتقادي بوده اند. در اينجاست كه Dante با الهه مرگ يعني Grim Reaper ( ازرائيل ) مي جنگد و قبل از اينكه به underworld سقوط كند داس جادويي Grim Reaper را ميدزدد
كنترل بازي دقيقا شبيه God of War هست. حتي براي باز كردن صندوق ها از دكمه دايره استفاده مي كنيد. خوشبختانه Wayne Barlowe طراح بازي است. كسي كه علاوه بر كار كردن بر روي فيلم هايي هاليوودي همچون Blade 2 , عمده شهرت خود را براي نوشتن Barlowe’s Inferno دارد , كتابي كه در ان مجموعه اي از نقاشي هاي برگفته شده از كتاب Dante’s Inferno وجود دارد.
در اصل بازي قرار است بازيكن را به 9 حلقه جهنم ببرد. حلقه اول در بازي برزخ هست كه با پيشروي در ان كار بازيكن سخت و سخت تر مي شود. حلقه پنجم خشونت نام دارد جايي كه مردم محكوم هستند تا ابد با هم مبارزه كنند. احتمال در حلقه اخر شما شخصا با شيطان مبارزه مي كنيد. تاريخ عرضه بازي همچنان نامشخص است.
باتشکر از کسرآ جان
Jonathan Knight نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان بازی Dante’s Inferno در گفتگویی با مجله رسمی PlayStation اظهار داشت :
وقتی برای تعریف کردن از ما بازی را با خدای جنگ مقایسه میکنند باعث خرسندی ماست .
او افزود : ما از شنیدن این مقایسه به هیچ وجه ناراحت نمیشویم زیرا این مقایسه ها بهترین تعریف و تمجید است که از بازی ما شده .
ما امیدواریم ارزش این همه تعریف را داشته باشیم .
من امیدوارم این مقایسه برای سیستم مبارزات بازی باشد که توجه بر انگیز است .
کنترل شخصیت در این بازی بسیار بدیهی است ، او سریع گام بر میدارد ، شما میتوانید حرکات فرعی را به راحتی تمام انجام دهید .
شما احساس میکنید بسیار قدرتمند هستید و در مجموع این یک بازی بسیار سرگرم کننده خواهد بود .
منبع
كمي در وصف دانته:
دانته آليگري در 1265 ميلادي در فلورانس ايتاليا به دنيا آمد.وي در رشته هاي كلام،دستورزبان،ادبيات،خدا شناسي و فلسفه تحصيل كرد.بعدها به عضويت هيات حاكمه ي فلورانس برگزيده و پس از سقوط دولت وقت به زادگاهش تبعيد شد.دانته تا پايان عمر زندگي را در غربت گذراند.اگر چه تاريخ نگارش بزرگترين اثرش(كمدي الهي)دقيقا روشن نيست ، اما مي دانيم كه آخرين بخش اين كتاب اندكي پيش از مرگش پايان يافت.
دانته تا آخر عمر سختي هاي زيادي كشيد و در تمامي تصاوير و حتي نوشته هايش ، اندوه و غم را در او احساس مي كنيم. او در وصف غربت نشيني خود مي گويد (تو هم تلخي طعم نان خارجيان و دشواري بالا و پايين رفتن از پلكاني نا آشنا را تجربه خواهي كرد).
در ادامه همان طور كه در مورد مرحله اول بازي ذكر شد بد نيست قسمتي از كتاب كه هم راستاي همين بخش است رو براتون بگذارم.
--اين جمع پست و حقير ، كه هرگز شور زندگي را احساس نكرده بودند،عريان مي گذشتند ،خرمگس ها و زنبورها آنان را دوره كرده بودند و بارها و بارها نيش شان مي زدند.
از جاي نيش صورت هايشان خون جاري مي شد، خوني كه با اشك مي آميخت و بر پاي شان مي ريخت،پاهايي كه كرم هاي بدبو بر آن مي لوليدند.
Visceral Games امروز در یک مصاحبه خبری اعلام کرد نویسنده ی نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم تحسین شده ی Monster’s Ball یعنی Will Rokos مشغول نوشتن خط داستانی بازی Dante’s Inferno است .
Rokos میگوید :
" در اوردن چنین جهان طبیعی غنی و عمیق در DI و تطبیق ان برای یک بازی ویدئویی ،یکی از جالب توجه ترین و چالش برانگیز ترین پروژه هایی است که من بر روی ان کار کرده ام "
" من واقعا خودم را به جای دانته تصور کردم ، یک قهرمان با گذشته ای تاریک که عزم خود را برای نجات عشق به زندگی در یک سرنوشت دشوار جزم کرده است "
"این یک تجربه ی منحصر به فرد برای خلق دوباره ی جهنم برای این مرد است ،یک قلمرو در یک زمان !!!"
Rokos همکاری خواهد کرد با این تیم خلاق تا روایت جدید دانته با کتاب شعر منبع مطابقت داشته باشد .
این بازی در تاریخ 9 فوریه در امریکای شمالی و 12 فوریه در اروپا برای PS3 ، 360 و PSP منتشر میشود .
منبع
آخرین ویرایش: