ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
2018 GAME OF THE YEAR [از نظر سایت ها مجلات و خوانندگان]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="x-x" data-source="post: 4516004" data-attributes="member: 39712"><p>شما درست میگید اما اجازه بدید من یه سوال رو مطرح کنم.</p><p>با اینکه من قبول دارم gow اولین بازیه موفق شده در این زمینه هست و هیچ کاتی در هیچ کجا نمیزنه.</p><p>اما دو سوال.</p><p>1-بازیای دیگه شاید اصلا نتونن اینکارو انجام بدن و به مشکل برخورد کنن مثل mgs که دوستمون بالاتر گفت چطور با تک شات دوربینو ببره افغانستان.نه محیط بازی فانتزی هست که درخت بیاد دور آدمو بگیره و نه چیز دیگه ای، چطور اینکارو بکنه؟شما چه ایده ای دارید برای این قضیه؟ فرض کنید اصلا مسائل فنیش هم قابل حل باشه.</p><p></p><p>2-بزرگترین سوال که با خوندن همه ی نوشته ها تا اینجا ذهنمو درگیر کرده،اینه که چی کف دستمونه؟</p><p>بر فرض که نه قطعا gow تا به حال اینکارو به خوبی انجام داده ولی چی کف دستمونه؟از لحاظ فنی زحمت کشیدن،درست قبول دارم،ولی چیزی کف دست منه گیمر نمیذاره جز یه مقداری اذیت (نظر شخصیه ،میتونه برای خیلیا لذت بخش باشه ولی میدونم برای خیلیا هم عذاب آوره یکیش خود من که دیگه خسته شده بود از اون کندیه بیش از حد)</p><p>من یکی تریجح میدم ، بخش فنی تیم بازیساز زحمت رو این بخش نکشه ولی یه کاری کنه که اگه دشمن یکی بشه دوتا افت فریم نخوره.</p><p>این فرق میکنه با لودینگ رو برداشتن یا کم کردن،عین بتمن که تو نسخه آخر با باز کردن در دیگه لود نداشتو بسیار تجربه بازی رو بهتر کرده بود.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="x-x, post: 4516004, member: 39712"] شما درست میگید اما اجازه بدید من یه سوال رو مطرح کنم. با اینکه من قبول دارم gow اولین بازیه موفق شده در این زمینه هست و هیچ کاتی در هیچ کجا نمیزنه. اما دو سوال. 1-بازیای دیگه شاید اصلا نتونن اینکارو انجام بدن و به مشکل برخورد کنن مثل mgs که دوستمون بالاتر گفت چطور با تک شات دوربینو ببره افغانستان.نه محیط بازی فانتزی هست که درخت بیاد دور آدمو بگیره و نه چیز دیگه ای، چطور اینکارو بکنه؟شما چه ایده ای دارید برای این قضیه؟ فرض کنید اصلا مسائل فنیش هم قابل حل باشه. 2-بزرگترین سوال که با خوندن همه ی نوشته ها تا اینجا ذهنمو درگیر کرده،اینه که چی کف دستمونه؟ بر فرض که نه قطعا gow تا به حال اینکارو به خوبی انجام داده ولی چی کف دستمونه؟از لحاظ فنی زحمت کشیدن،درست قبول دارم،ولی چیزی کف دست منه گیمر نمیذاره جز یه مقداری اذیت (نظر شخصیه ،میتونه برای خیلیا لذت بخش باشه ولی میدونم برای خیلیا هم عذاب آوره یکیش خود من که دیگه خسته شده بود از اون کندیه بیش از حد) من یکی تریجح میدم ، بخش فنی تیم بازیساز زحمت رو این بخش نکشه ولی یه کاری کنه که اگه دشمن یکی بشه دوتا افت فریم نخوره. این فرق میکنه با لودینگ رو برداشتن یا کم کردن،عین بتمن که تو نسخه آخر با باز کردن در دیگه لود نداشتو بسیار تجربه بازی رو بهتر کرده بود. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
2018 GAME OF THE YEAR [از نظر سایت ها مجلات و خوانندگان]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft