Killzone 2 gameplay impressions

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
Killzone 2 Hands-On

29pxf0o.png

دموی Killzone 2 در نمایشگاه Eurogamer Expo به صورت قابل بازی در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت.
توضیحات سایت VG247 درباره این دمو را با هم می‌خوانیم.

بگذارید این‌گونه شروع کنیم، این بازی احتمالا بهترین بازی نمایشگاه است. مدتی بود که چنین تجربه‌ای در یک بازی نداشتیم! شما واقعا احساس می‌کنید که در اطرافتان جنگ بزرگی در جریان است و شما هم قسمتی از این جنگ هستید. در پشت پنجره‌تان جنگ در جریان است، پرواز هواپیماها، حرکت تانک‌ها، صدای فریاد سربازان که با صدای زوزه مسلسل‌ها خفه می‌شوند... بله این جنگ است.

در داخل بازی واقعاً سرتان شلوغ است، دسته دسته سربازان helghast به شما هجوم می‌آورند و در این موقعیت شما متوجه هوش منصوعی فوق‌العاده بازی می‌شوید و مشاهده می‌کنید که دشمنان چگونه از محیط برای غلبه بر شما استفاده می‌کنند، (مانند کاور گیری در گوشه و کنار، پنهان شدن در مسیر و ....) AI همراهانتان نیز بسیار خوب کار شده و فقط نقش چغندر را ایفا نمی‌کنند. در این بازی شما برای کشتن باید تلاش زیادی بکنید و صرفاً یک fps بکش برو جلو نیست.

محیط تخریب پذیر نیز نمونه‌ای دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده این بازی است، تخریب پذیری در این بازی تنها به تخریب یک گوشه دیوار یا یک در خلاصه نمی‌شود بلکه شما می‌توانید کل یک ساختمان را تخریب کنید.

در قسمتی از بازی شما در بیرون از یک ساختمان چند طبقه گیر افتادید، در حالی که سربازان helghast از داخل هر طبقه به شما شلیک می‌کنند در این هنگام مشخص می‌شود که در صورت شلیک به زیر پای سربازان، زیر پایشان تخریب می‌شود و به طبقه پایین پرت می‌شوند. در اینجا انتخاب دیگری هم دارید: شلیک به بشکه مواد منفجره! با این حرکت انفجار بزرگی رخ می‌دهد و کل ساختمان در جلوی چشمانتان تخریب می‌شود! چیزی که در هر بازی شاهدش نخواهید بود.

سلاح‌های بازی هم به خوبی طراحی شده‌اند و وزن مناسبی دارند. همچنین سیستم کاور گیری نوآورانه‌ای هم در بازی به کار گرفته شده که در ویدیو این گیم‌پلی قابل مشاهده است.

توجه داشته باشید که Killzone 2 یک fps آسان نیست و از نطر ما تمامی المان‌هایی که باعث تولید یک fps بزرگ می‌شود، در این بازی وجود دارد.
این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگترین عنوان‌های PS3 را دارد.

In fact, every box on our, “What makes an FPS great” checklist was ticked. Conversely, our, “What makes an FPS shit” checklist was bare.
با وجود کوتاه بودن دمو، این بازی به به بزرگ‌ترین عنوانی که منتظرش هستیم تبدیل شد و اگر شما هنوز این بازی پیش خرید نکرده‌اید هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

ویدیو گیم‌پلی را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

----------------------------
Previews:

ترجمه IGN Hands-on

IGN: Killzone 2 Updated Hands-on

Joystiq- Hands on with Killzone 2's Single Player Campain

Game Spot: Killzone 2 Updated Hands-On


Eurogamer Killzone 2 Hands On

--------------------------
تریلرهای جدید:

Position Holding Gameplay

Special Delivery Gameplay

Campaign Gameplay

Multiplayer Gameplay

تصاویر از Preview Code را هم می‌تونید از اینجا ببینید

--------------------------
 
آخرین ویرایش:

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
پس ما باید منتظر یه fps زیبا باشیم :biggrin1: دیگه کم کم دارم امیدوار میشم . بعضیها هم میگفتند این بازی فقط گرافیک هست که متاسفانه اشتباه فکر میکردند :love:

کنجی ( اسمتو یادم رفت جان :biggrin1:)واقعا خدا هیتلر وبه تیر غیب گرفتار کنه روی لینک کلیک کنید متوجه میشوید:mad::biggrin1:
 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
ادامه دادن این بازی کلا برام عجیب بود چون هرچی فاکتور منفی بود در نسخه ی یک جمع شده بود، مخصوصا اینکه هدفگیری با استیکهای PS2 سخت هست بسیار اما این یکی مثل اینکه خوب کار شده، یعنی همین تخریب پذیری کافیه تا جذابش کنه.(درست برعکس بازیهایی که تازه تونستن آبجکتهاشون رو دینامیک کنن در حدی که ابجکتها رندرویر رو در زمان GTA SA رسونده بودن-البته به علت جنبه ی 0 بعضی از بچه های سایت اسم بازی رو نمیگم)

ویرایش: فکر کنم که تخریب پذیری این بازی مسلما بر اساس محورهای مختصات چندوجهی عمل خواهد کرد یعنی اگر یک آبجکت منجمد رو بزنیم همراه با پارتیکلهای ریل تایم در جهت محورهای چندوجهی میان و آبجکت غیب میشه و علت این قدرت پردازش پرسسور خواهد بود که محدودیتی ازینجهت نداره، در حالی Battlefield: BC اصلا محور نداشت همینجوری میزدی پارتیکلهای پره رندر شده میومدن. اگه سوتی دادم در این نظریه عذر میخوام.
 
آخرین ویرایش:

hustler

کاربر سایت
Mar 18, 2008
3,140
من خیلی وقت پیش یه تریلره ingame ازش دیدم دقیقا همینطوری بود یادمه اون ساختمونی
که دشمنها توش بودن تقریبا به کل تخریب شد البته تو یه درگیریه شدید
تخریب خیلی قشنگ بود نه مثله BF:BC که یه دودی بلند میشد بعد میدیدی یه حفره ایجاد شده
واقعا تخریب میشد
در کل خیلی جالب بود
اون صدا گزاری هم به نظر میومد خیلی خوب باشه ولی تو اسپیکره pc و مونو کجا
تو سیستمه دالبی و ... کجا
من که خیلی منتظره اومدنه این عنوان هستم :love:
اصلا یه دلیل برایه خریدنه ps3 همین چندتا عنوانه انحصاریه شاخش هست:biggrin1:
 

LEERY

کاربر سایت
Jan 16, 2008
2,833
نام
رامين
(درست برعکس بازیهایی که تازه تونستن آبجکتهاشون رو دینامیک کنن در حدی که ابجکتها رندرویر رو در زمان GTA SA رسونده بودن-البته به علت جنبه ی 0 بعضی از بچه های سایت اسم بازی رو نمیگم) امروز 01:51
به این نمیگن جنبه!
شما چون از یه بازی خوشت نمیاد میخوای جلوی همه خوردش کنی!;)
-------------------------
این بازی از اولش هم معلوم بود که شاهکار میشه!دیگه گرافیکش داره CG هم رد میشه!:love:
منتظر فیزیک خوب بودم که رسما توی بازی یه چیز فراتر از فیزیک وجود داره!:love:
 

Sony-TJ

کاربر سایت
Sep 22, 2008
398
با تشکر از کنجی
ر قسمتی از بازی شما در بیرون از یک ساختمان چند طبقه گیر افتادید، در حالی که سربازان helghast از داخل هر طبقه به شما شلیک می‌کنند در این هنگام مشخص می‌شود که در صورت شلیک به زیر پای سربازان، زیر پایشان تخریب می‌شود و به طبقه پایین پرت می‌شوند. در اینجا انتخاب دیگری هم دارید: شلیک به بشکه مواد منفجره! با این حرکت انفجار بزرگی رخ می‌دهد و کل ساختمان در جلوی چشمانتان تخریب می‌شود! چیزی که در هر بازی شاهدش نخواهید بود.
این قسمت خیلی عالی باید باشه.
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
دوستان نظراتتون رو با منطق مطرح کنید.
در مورد نسخه اول این بازی باید بگم که همچین افتضاح هم نبود لااقل یه گرافیک به نسبه خوب داشت. فقط یه بازی متوسط بود اما نسخه دوم برای سونی و کنسولش قرار هستش که یه تکیه گاه باشه. Guerilla با حمایت همه جانبه سونی اول یه عنوان خوش گرافیک خلق کرد. البته از حرکت ابلهانه سونی و اون دموهای از پیش رندر شده این بازی و motor storm نمیشه به این راحتی‌ها گذشت. جای شکر داره که K2 با خلق گرافیک خیره کننده از دام اون CG کزایی رهید! بعد از گرافیک این شرکت قطعا باید در راستای خلق یه گیم‌پلی عالی تلاش می‌کرد که بنظر میرسه در این کار هم موفق شده. البته تنها نگرانی من درصد خطی بودن گیم‌پلی هستش. چون اگر بازی خیلی خطی کار شده باشه بعد از مدتی مبارزات درگیر کننده که به مدد فیزیک زیبا و هوش مصنوعی عالی محقق شدن هم کمکی به این بازی نمیکنن.
از طرفی بخش چندنفره بازی هستش که اطلاعات زیادی ازش در دسترس نیست ولی بعد از RESISTANCE2 بعید به نظر میرسه که K2 در مولتی پلیر ضعیفتر از R2 عمل کنه. (خودم میدونم R2 هنوز در دسترس نیست ولی مولتی پلیرش اثبات شدست چون نسخه بتای اون منتشر شده)
جالبترین نکته متن بالا هم سختی بازی هستش که من خیلی ازش خوشم اومده. من عاشق سختی بازی‌ها البته به واسطه هوش مصنوعی چالش برانگیز هستم.
در مورد فیزیک هم با این حجم تخریب پذیری بنظرم حق با Aurlito باشه البته باید یکم دقت کنم. LEERY عزیز شما هم زیاد جدی نگیر. در مورد فیزیک اون بازی حق با Aurlito هستش ولی کسی نگفت که بازی مورد نظر بد یا حتی متوسط هستش... .
 
آخرین ویرایش:

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
3,010
نام
Milad
فیزیک بازی با توجه به دمو ها واقعا محشره
من فقط از گیم پلی می ترسم از گرافیک مطمئنم چون با اون همه تکنیک هایی که به کار بردن واقعا عالی شده مولتیشم باید عالی باشه باید دید
شماره یکش راستشو بخواین بازی خوبی بود اما در حد halo killer و اون همه تبلیغات نبود به شخصه Black خیلی جذاب تر و عالی تر بود:love:
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
این هم یک ویدیو دیگه که tank fighting رو به نمایش میذاره
ضمن اینکه نورپردازی واقعا عالی کار شده و هنگام تیر اندازی نوری که از شلیک اسلحه بوجود میاد چشم رو آزار میده و نمیشه درست هدف گرفت :D
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
خوب یک از چند دلیلی که PS3 ارزش خرید پیدا میکنه و از این کاری که کردم بسیار خوشحال هستم با این بازی که دیدم روحم شاد شود :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
خیلی ممنون کیوان !

از طرفی بخش چندنفره بازی هستش که اطلاعات زیادی ازش در دسترس نیست ولی بعد از RESISTANCE2 بعید به نظر میرسه که K2 در مولتی پلیر ضعیفتر از R2 عمل کنه. (خودم میدونم R2 هنوز در دسترس نیست ولی مولتی پلیرش اثبات شدست چون نسخه بتای اون منتشر شده)
خب مولتی پلیر R2 توی بازیهای کنسولی جدآ غوغاست و از نظر جذابیت و گیم پلی که تا جایی که خوندم و تریلرهاش رو دیدم مشکلی نداره و از نظر فنی هم مطمئنآ اول هست. بازی ای یادم نمیاد که 60 نفر آنلاین و 8 نفر co-op داشته باشه ! یکی از دوستان میگفت IGN توی Video Review از این بازی گفته ما نمیدونم Insomniac از چه جادوی سیاهی استفاده کرده که با حضور 60 نفر هیچ لگ محسوسی در بازی دیده نمیشه ! :D
ولی مولتی پلیر Killzone 2 هم به نظر میاد عالی باشه. یه تریلر مخصوص مولتی پلیر چند وقت پیش پخش شد که واقعآ خوشم اومد. هم از نظر کلاس بندی بازیکنها , هم از نظر درگیری ها و ساپورت هوایی و ...
 

浪人

کاربر سایت
Sep 27, 2008
1,033
نام
اصلان
با عرض معذرت از ایجاد کننده تاپیک... (مطلب زیر ارتباطی با عنوان تاپیک نداره ولی چون بحث مولتی Killzone 2 پیش اومد گفتم این مطلب قرار بدم)


Multiplayer Online Details

. will feature a pre-game lobby system which may be similar to the one used
. Online multiplayer matches will support 1vs1 to up to 16vs16 player games
. Players will be able to track their stats online at Killzone.com
. Online multiplayer for Killzone 2 will be hosted on dedicated servers
. Players can form squads on the fly within a MP match
. Squad mates get vital information from other squad mates, including their “Badge” configuration and health
. Game will feature spawn-cameras on the spawn select screen in multiplayer modes
. When wounded in MP, players will fall to the ground and make both physical and verbal requests for medical assistance
. Online structuring for Killzone 2 will attempt to separate newcomers from hardcore players using ranked games and clan support
. In all game modes, the player will start out with their primary weapon and a secondary pistol or revolver
. Friends will be allowed to join a player’s custom games directly
There will not be vehicles in MP at launch
. Online multiplayer will feature a wager system dubbed the “Valor System”, where clans can place bets on the outcome of a match between themselves and another clan. Points attained through the “Valor System” will be used as entry fees for organized, online tournaments. Each newly-formed clan will start with 1,000 Valor Points to wager and use as they like. If a clan loses all of their Valor Points they will be restricted to lower level tournaments as their only option for reacquiring points


2ccv1iv.jpg


Online Game Modes

Assassination: One team member is the target and one team has to keep him safe, the other has to take him out

Body Count
: Similar to traditional team death match game play

Search and Destroy
: Defend an objective and make sure the other faction does not place charges

Search and Retrieve
: Bring the propaganda pack to the drop-off point and try and stop the other faction from taking it to theirs

Capture and Hold
: Capture and hold points around the maps and try and keep the other faction from doing the same


einkec.jpg


Online Game Classes and Abilities

Rifleman:

+This is the default multiplayer character and is assigned to the player when no primary badge is selected. However, a secondary badge can still be added. Riflemen class has available several different weapons to choose from, with the exception being for the
specialized ones
Engineer

Engineer
:

+Primary badge ability: Grants to player the ability to set up an automated turret which automatically targets the enemy players
+Secondary badge ability: Grants the player the ability to repair ammunition dispensers,
mounted guns, and automated turrets


Medic:

+Primary badge ability: Grants the player the ability to revive downed team mates
+Secondary badge ability: Grants the player the ability to throw a health pack

Scout:

+Primary badge ability: Grants the player the ability to use a cloaking suit to become almost invisible
+Secondary badge ability: Grants the player the ability to tag all on-screen enemy players with a hidden marker, this ability then broadcasts their coordinates to team mates

Assault
:

+Primary badge ability: Gives the player heavy armor, which is double the strength as normal
+Secondary badge ability: Temporarily boosts the player’s running speed

Tactician
:

+Primary badge ability: Grants the player the ability to throw a colored smoke grenade, which serves as a spawn point
+Secondary badge ability: Grants the player the ability to request air support from a sentry robot which targets enemy players

Saboteur
:

+Primary badge ability: Allows the player to assume the disguise of a randomly selected enemy player. The disguised player will display the name of the enemy unit which they are pretending to be
+Secondary badge ability: Grants the player the ability to throw a sticky, proximity-activated C-4 explosive charge

اطلاعات بیشتر:
http://www.giantbomb.com/killzone-2/61-20601/
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
Online multiplayer matches will support 1vs1 to up to 16vs16 player games
بیخیال این همه رو چجوری سروراشون جواب میدن:eek:
از همه اینا گذشته چجوری ps3 میتونه این گرافیک وحشتناک رو با 32 نفر رندر کنه؟؟؟!!
................................
بلاخره یکی پیدا نشد این لینک رو مستقیم قرار بده؟؟؟
هر چی دادید ف ی ل ت ر ه که
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر