Warcraft IV | PC

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
warcraft-logo.gif
warcraft-logo.gif


کمپاني نام آشناي Blizzard هر ساله رويدادي بزرگ با عنوان BlizzCon برگزار مي‌کند و اعلام آخرين اخبار مرتبط با پروژه‌هاي اين شرکت نيز بخشي از اين رويداد است. امروز BlizzCon 2008 آغاز شد(10 تا 11 October) و يک بمب خبري با خود به همراه داشت. بدون هيچگونه مقدمه‌اي اين خبر را اعلام مي‌کنيم. Warcraft IV رسماً کليد خورد. واقعاً شنيدن چنين خبري در کنار ديگر عناوين بزرگي(Diablo III ،StarCraft II ،WoW: Wrath of the Lick King) که اين کمپاني در دست ساخت دارد، تکان دهنده است. در ادامه‌ي اين معرفي، مسئولان برگزار کننده بيان کردند که Warcraft IV دقيقاً از همان تکنولوژي‌اي که در ساخت StarCraft II بکار گرفته شده، بهره مي‌برد.

ديگر خبر بزرگي که در جريان اين رويداد فاش شد مربوط به شاهکار ژانر Strategy مي‌شود. بخش Campaign بازي StarCraft II به سه قسمت تقسيم شده و هر کدام مانند يک بازي Standalone به فروش مي‌رسند. به عبارتي عنوان StarCraft II به يک سه گانه تبديل مي‌شود که هر قسمت از اين سه گانه شامل بخش چند نفره‌ي مشابهيست؛ ولي حالت Campaign به طور کلي در هر قسمت از بازي متفاوت است. پس از اعلام اين خبر، مسئولان اظهار داشتند که اين تصميم موجب تسريع در انتشار بازي و در نهايت بهتر شدن کيفيت حالت Campaign مي‌شود. عنوان سه بازي Standalone به صورت زير خواهد بود:


Terrans: Wings of Liberty
Zerg: Heart of the Swarm
Protoss: Legacy of the Void
در ابتداي عنوان هر بازي، نام کلاس اصلي ذکر شده. هنوز قيمت و تاريخ عرضه‌ي اين بازي‌ها(Warcraft IV و StarCraft II) مشخص نشده‌اند. همچنين قيمت سه گانه‌ي StarCraft II اعلام نشده و بايد منتظر اين خبر مهم نيز باشيم.

موفق باشید:love:...
منبع
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
Warcraft III يكي از بياد موندني ترين بازيهاي تاريخه. به شدت منتظر اين بازي هستم.:((
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
برا بازی تایید نشده هم ترد می‌زنید ؟ بسیار عالی
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
خوب به سلامتی!
پس باید منتظر بدنامی یکی دیگه از شاهکارها هم باشیم.:crying1:
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
خوب به سلامتی!
پس باید منتظر بدنامی یکی دیگه از شاهکارها هم باشیم.:crying1:
چرا بدنامی ؟
ایشالله بهتر میشه و از این به بعد Warcraft IV Seta Allstars بازی می کنیم.
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
چرا بدنامی ؟
ایشالله بهتر میشه و از این به بعد Warcraft IV Seta Allstars بازی می کنیم.
ببین دوست عزیز. این چیزی که من الان میگم نظر و اعتقاد خودمه. به کسی هم تحمیل نمیکنم و نمیگم صد در صد درسته. :)
بعضی بازیها دیگه کاملتر از اون چیزی که هستن نمیشن چون خودشون کامل کامل هستن.
به نظر من دیابلو 2 و وارکرَفت 3 جزو این دسته قرار میگیرن. دیابلو 3 که به هیچ وجه اون حس دیابلوئی رو نداره. شاید بازی خوبی بشه اما برای من دیابلو نمیشه!
یا به عنوان مثال رزیدنت ایول 4 و شماره 5 که قراره چند وقت دیگه بیاد بازیهای بسیار خوبی هستن. منکر این قضیه نمیشم. اما برای من شخصاً رزیدنت ایول نیستن. دیگه اون ادونچرهای قدیمی لوکاس آرتز بهتر و کاملتر از اون چیزی که بودن نمیتونن باشن و ....
پس بهتره بازی همون جا در اوج تموم بشه و بزارن یاد و خاطره این بازی همیشه تو ذهن بازیکن بمونه و ده ها سال بعد هم وقتی صحبت از اون بازی بشه میگن عجب شاهکاری بود. یادش بخیر.
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
خوب نظرات شما درسته اما خوب بعضی ها هم باید ادامه داشته باشن...
مثلاً آخر Warcraft ][][][ The Frozen Throne داستان ناتمام میموند و خودش می گفت که ادامه خواهد داشت...
حیف نبود اون بازی به اون قشنگی یهو تموم بشه ؟
Warcraft 3 شاهکار تاریخ بود و به نظر من هیچ بازیی جای اونو نمی تونه بگیره...حتی شماره بعدیش !
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
سلام
به به .. Blizzard برای اعلام کردن هر یک از بازیهاش یک event درست حسابی ترتیب میده و تمام سایت ها میترکند، نمونه اش Diablo 3 و Starcraft 2 که بدون خرج بسیار زیادی برعکس بعضی از بازیهای معلوم الحال epic و مایکروسافت مثل بمب صدا کردند .. اونوقت به همین سادگی و خشک و خالی خبر ساخت Warcraft IV اعلام بشه.

"شایعه ای پخش شده" که یکی از توسعه دهندگان برگشته توی یکی از Panel ها گفته که می خواهیم از همین قضیه انتشار سه قسمتی Starcraft 2 در Warcraft هم استفاده کنیم. یادمان نرود که Blizzard قبل از اعلام Diablo 3، بیشتر از سه سال روی این پروژه کار کرده بود و قبل از اون هم starcraft 2، یعنی ممکنه از دو سال پیش پروژه در حال اجرا باشه ولی هنوز چیزی توسط خودشون اعلام نشده. پس تا اطلاع ثانوی که خود Blizzard خبر ساخت بازی رو اعلام کنه، تاپیک قفل میشه که اون هم به احتمال زیاد یکی دو سال دیگه است.

در مورد منابع هم با یک جستجوی خشک و خالی "Warcraft IV Announced" به اعتبارشون پی می برید. حتی یک سایت نیمه معتبر هم این خبر رو Major نکرده.

به عنوان مثال .. در اینجا نوشته شده Warcraft 4 Confirmed, Starcraft 2 to be a Trilogy (که یک بلاگ شخصی هم بیشتر نیست)
In other big news, it was also announced the Warcraft 4 will use the same sort of system, which basically confirmed that Warcraft 4 is in the works!

بعد زیرش نوشته GamesOn.net has a write up of the panel, as well as the news of the trilogy. در لینک مربوط به Panel حرفی از Warcraft زده نشده.
و و و ...

موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر