MBC Persia

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

m.sarsh

کاربر سایت
Aug 20, 2006
463
نام
محمدرضا
ببخشید که این تاپیکو توی این قسمت زدم آخه توی قسمت مباحث گوناگون نمیدونم چرا نمیشد!!!

MBC تلویزیون فارسی راه اندازی می کند!
1zpsg8o.jpg

هیچ کس انتظار نداشت که بعد از آخرین محصول MBC یعنی MBC ACTION نوبت به تلویزیونی فارسی از سوی این کمپانی برسد. اما ظاهرا بازار گرم تبلیغات ایرانیان برای شبکه های اینترتیمنتی حتی کمپانی MBC را نیز به فکر راه اندازی تلویزیونی فارسی انداخته است. گرچه شبکه های MBC2، MBC3،MBC4 و MBC ACTION بخش وسیعی از ایرانیان را از طریق ماهواره های نایلست و عربست ( بدر) و همچنین از طریق زمینی در نواحی جنوبی ایران ، خصوصا جزیره کیش به خود جذب کرده اند اما MBC PERSIA ایرانیان را به تماشای شبکه های MBC مصمم تر خواهد کرد.
اینک توجه شما را به متن خبر که عینا از تارنمای رادیو فردا گرفته شده است جلب می کنم:

آشا شهیر (دبی)- رادیو فردا:
احمد همو، مدیر روابط عمومی شبکه تلویزیونی عربی ام بی سی در دبی روز چهار شنبه به رادیو فردا گفت که این شرکت به زودی شبکه ای تلویزیونی به زبان فارسی راه اندازی می کند.
گروه «ام بی سی» یا «مرکز خبررسانی خاورمیانه» متعلق به یک سرمایه دار سعودی است که در حال حاضر هشت شبکه تلوزیونی، از جمله تلوزیون خبری العربیه را تحت کنترل دارد.
این گروه، شبکه «ام بی سی ۲» را هم اداره می کند که به واسطه پخش۲۴ ساعته فیلم های هالیوودی به زبان انگلیسی و با زیر نویس عربی، علاوه بر مخاطبان پرشمار در جهان عرب، شبکه شناخته شده ای در ایران و سایر نقاط خاور میانه به حساب می آید.
تبلیغات «ام بی سی» به زبان فارسی با عنوان «ام بی سی پرشیا»، از هفتم فروردین ماه سال جاری در حاشیه کنسرت گوگوش - ابرستاره پاپ فارسی - و در قالب یک تابلوی بزرگ که رو به روی ساختمان این شبکه در مدیا سیتی دبی نصب شده بود، آغاز شد.
گفته می شود که این شبکه سیاست های «ام بی سی ۲» را ادامه خواهد داد با این تفاوت که فیلم ها به جای زیر نویس، به زبان فارسی دوبله خواهند شد.
آقای همود گفت : «فعلا نمی توانیم اخبار چندانی را در اختیار رسانه های خبری قرار بدهیم، اما از یک ماه دیگر شروع به تبلیغات بیشتری برای این شبکه خواهیم کرد.»
گروه چند رسانه ای «ام بی سی» که از سال ۱۹۹۱ میلادی در عربستان سعودی فعالیت خود را آغاز کرد، در سال 2002 دوبی را به عنوان مرکز جدید خود برگزید. مرکز این شبکه در اوایل دهه نود میلادی در لندن قرار داشت.
این مرکز جدید با مدیریت ولید بن ابراهیم فعالیت خود را در دبی آغاز کرد و مدعی است که ۷۵ میلیون بیننده دائم دارد.
یکی از تجارب موفق این گروه شبکه خبری عرب زبان «العربیه» است که از سال ۲۰۰۳ به روی آنتن ها آمد و از همان زمان رقابتی تنگاتنگ با تلویزیون الجزیره قطر در زمینه پوشش مستقیم تصویری اخبار خاور میانه، به ویژه عراق دارد . آخرین تجربه این گروه، راه اندازی شبکه «ام بی سی اکشن» به زبان انگلیسی است که از سال ۲۰۰۷ پخش آن آغاز شد و به گفته روابط عمومی این شبکه، در جذب بیش از ۷۰ درصد از بینندگان بین ۱۴ تا ۲۵ سال عرب موفق بوده است.

............................................................................

خوب همونطور که گزارش رادیو فردارو دیدید این شبکه الان که من این پستو دادم روی ماهواره های عرب ست و نایل ست اومده و در حال پحش آزمایشه و همش تبلیغشو نشون میده.

حالا شما میتونید از این فرکانس هایی که براتون گزاشتم این کانالو بگیرید:

فرکانس دریافت بر روی ماهواره نایل ست:
12341
ورتیکال ( عمودی )
27500

فرکانس دریافت بر روی ماهواره عرب ست:
11919
هورزینتال ( افقی )
27500

2956d78.jpg
 

bdgunn

کاربر سایت
Aug 15, 2007
594
نام
behzad
الان گرفتمش .میگه با زیرنویسه فارسیه .ولی فکر کنم تو ایران خیلی خوب جواب بده
 

GTA

کاربر سایت
Oct 29, 2006
952
نام
Рамин
والا ما تو ونک هستیم و 24 ساعته پارازیت داره!!! دوستان کسی این مشکلو نداره؟!؟!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر