1. برای کسب آخرین اخبار و اطلاعات کانال بازی سنتر را دنبال کنید.
    برای عضویت در کانال کلیک کنید
    بستن اطلاعیه

تمامی اِلمان‌های بازی cyberpunk 2077 به صورت دستی طراحی خواهد شد

گفتگو در 'اخبار بازی ها' ایجاد شده توسط Fenris Wolf, ‏Jan 14, 2019 at 4:45 PM.

  1. Fenris Wolf

    عضو تحریریه

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 9, 2009
    ارسال ها:
    8,516
    نام:
    شروین
    آقای Maciej Pietras که به عنوان سرپرست طراحی انيميشن‌های سينمايی در شرکت CD Projekt Red فعالیت می‌کند، اعلام کرد که در بازی Cyberpunk 2077 تمامی طراحی‌ها به صورت دستی انجام خواهد شد.

    وی سپس ادامه داد: «برای مقایسه بازی Cyberpunk 2077 با عنوان The Witcher 3 باید دنیای این دو بازی را درنظر گرفت. به طور مثال در بازی The Witcher 3 برای طراحی تمامی محیط‌های بازی از چشم‌اندازهای طبیعی استفاده شده بود و رفتن از نقطه A به سمت B با استفاده از اسب زمان زیادی می‌برد که یکی از دلایل آن، دنیای بازی بود که به صورت افقی طراحی شده بود. (منظور باز بودن دورنماها و محیط‌های پهناور درکنار چشم‌اندازهای طبیعی است)

    [​IMG]

    اما دنیا در بازی Cyberpunk 2077 به علت وجود بناها و ساختمان‌های بلند، به صورت عمودی طراحی شده. در کنار این موضوع، بازیکن قادر است تا در بیشتر بناها وارد شود و به این علت که بالا بودن سطح کیفیت برای تیم ما جزء اولویت‌ها محسوب می‌شود، طراحی تمامی این ساختمان‌ها به صورت دستی صورت گرفته است و بازی از هیچ نوع فرمولی برای طراحی تصادفی محیط‌هایش استفاده نخواهد کرد.»

    شرکت CD Projekt Red هنوز صحبتی در رابطه با تاریخ دقیق عرضه «سایبرپانک» نکرده است اما شایعات به عرضه این بازی در سال 2019 اشاره می‌کنند.

    Read the whole post here.
     
    m.a.t, Cloud Strife, armin_shadow و 26 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. .Amirone

    .Amirone ゴースト オブ ツシマ
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
    ارسال ها:
    2,025
    در مورد این موضوع یه مصاحبه داشتن که توضیحاتی در این باب توش بود ؛

     
    voldmort و benjohn این نوشته را Like کرده اند.
  3. g4mer

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 18, 2017
    ارسال ها:
    192
    کاری که RdR2 کرد رو میخان تکرار کنن اما با جزییات بیشتر و دقیق تر
    اگه این ادعا رو از ubisoft ea یا هر استدیویی غیر از rockstar میشنیدم میذاشتم به حساب بلوف زدن اما این استدیو ثابت کرده انقدر عالی و کامل همچیزو جای خودش قرار میده و چیزی جز شاهکار انتظارمونو نمیکشه
    بشدت منتظر این شاهکار واقعا نسل بعدی هستم\m/
     
    Only Xbox این نوشته را Like کرده است.
  4. vaan 2

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2009
    ارسال ها:
    5,812
    نام:
    مازیار
    زبان عاجزه از وصف کیفیت این بازی، دقیقا طراحی فرمولی محیط رو من بیشتر از همه چیز تو بازیا بدم میاد، آدم قشنگ حس میکنه عدم تنوع و محیط های تکراری رو.

    فقط کاش سوم شخص بود بازی.
     
    just_p30, noctis-sm3, AMIN-SCORPION و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. NaViiDii

    NaViiDii God Of War
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 4, 2009
    ارسال ها:
    12,376
    نام:
    نـــــــویـــــــــد
    بعد از شاهکار ویچر۳ انتظار واسه این بازی واقعا سخته. ساخت بازی جهان بازی که خستت نکنه و از گشتن توی سانت به سانت محیطش لذت ببری. برا من ویچر۳ تنها بازی بود که جارو کردن محیطش اصلا واسم خسته کننده نشد :D بعدشم خون و شراب رو منتشر کردن که با توجه به چیزای جدیدی که اونجا قرار داده بودن شما تصور کن سایبر چه شود!
     
    just_p30, M0RSHED, noctis-sm3 و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. Z-fan

    Z-fan wielder of Triforce of Wisdom
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 10, 2013
    ارسال ها:
    1,889
    نام:
    سید محمد حسین
    بهترین چیزی که در مورد این بازی دوست دارم همون طراحی عمودی دنیای بازیه
    تا الان تقریباً هر اوپن ورلدی که دیدیم افقی بوده و دیگه میشه گفت با زلدا و رد دد 2 به اوج این طراحی رسیدیم.

    طراحی عمودی دنیا طبیعتاً سایز نقشه رو میاره پایین ولی چنان جزئیاتی به بازی بده که تا سال ها در موردش صحبت شه.
    (در نظر بگیرید طراحی عمودی چیزیه که اکثراً تو سیاهچال ها و مراحل خطی استفاده میشه، اینا دارن تو ابعاد یه بازی اوپن ورلد سندباکس پیاده اش می کنن)

    یکی از جاه طلبانه ترین کارهای تاریخه از هر زاویه لامصب...این طراحی عمودی یه زاویه شه فقط
     
    just_p30, m.a.t, NINJѦ و 10 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. vaan 2

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2009
    ارسال ها:
    5,812
    نام:
    مازیار
    بعید بدونم اینم تفاوتی بکنه، و بیس کار با همون اوپن ورلد مسطح با ساختمون های بلند باشه، بعید میدونم با یه شهر لایه لایه طرف باشیم.
    برای این حالت من منتظر byound good and evil م

    در نهایت گمان نمی‌کنم هیچ کدوم به اوپن ورلد عمودی و لایه لایه ای که گراویتی راش ارائه کرد برسن، البته خوب ابزارش موجود بود اونجا
     
    g4mer این نوشته را Like کرده است.
  8. Z-fan

    Z-fan wielder of Triforce of Wisdom
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 10, 2013
    ارسال ها:
    1,889
    نام:
    سید محمد حسین
    تو استریم 40 دقیقه ایشون این موضوع به نظرم رعایت شده بود.
    اونی که فکر می کنی دقیقاً چیزیه که من دارم در مورد BG&E2 حس می کنم... که کلا داره از کانسپت هاورکرفت ها و ماشین ها پرنده برا ارتفاع دادن بیش از حد محیط هاش استفاده می کنه

    هر چند ممکنه اون موفق تر باشه نمیدونم
     
    vaan 2 این نوشته را Like کرده است.
  9. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    8,709
    نام:
    ∂αнмα
    کل هدف تیم سازنده بازی اتفاقا همینه تا جایی که بتونن وسعت عمودی بازی رو هدف میگیرن مساحت مپ بازی احتملا خیلی کم تر اون چیزی باشه که فک میکنیم مخصوصا که یـ جا هم گفتن میشه کل مپ بازی رو پیاده گشت چون میخوان تک تک جزئیات شهر بازی رو با تمام وجود حس کنیم ولی عوضش تمام زورشون رو میخوان بزارن رو وسعت عمودی بازی
     
    #9 LiFE iS 5TrAnG3, ‏Jan 15, 2019 at 12:33 AM
    آخرین ویرایش: ‏Jan 15, 2019 at 2:21 AM
    just_p30, M0RSHED, noctis-sm3 و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.