1. برای کسب آخرین اخبار و اطلاعات کانال بازی سنتر را دنبال کنید.
    برای عضویت در کانال کلیک کنید
    بستن اطلاعیه

بهترین توسعه بهبود دهنده های گرافیکی GTA San Andreas

گفتگو در 'رمز، کد و Trainer بازی ها' ایجاد شده توسط mortezaall, ‏Dec 20, 2018.

  1. mortezaall

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 16, 2015
    ارسال ها:
    172
    نام:
    مرتضی
    سلام به همگی
    شاید بگین که خیلی دیر نیست که این مطلب رو مینویسی باید بگم شده ول کن شما هم به یه شاهکار اتصالی کرده باشه مثلا Skyrim یا سری GTA یا Witcher ...
    ***
    صرف نظر از اینکه بازی Grand Theft Auto SanAndreas در سال 2005 عرضه شده اما همین کار RockStar در باز گذاشتن فایل های بازی برای ماد کننده های بازی تحسین کننده هست (علیرغم اینکه دق میده مارو تا بازی هاشو رو PC عرضه کنه) :-??
    هنگامی که بازی عرضه شد، توسعه دهنده های که تجربه کار روی ماد های GTA VC را داشتند سریعا مشغول کار شدند و تحلیل کدهای بازی از جمله کدهای موتور گرافیکی بازی شدند از اولین های اینکار هم Boris Vorontsov و Marty Mcfly هستند (اگه از ENB Series وReshade استفاده کرده باشید ،حتما اینارو میشناسید ) .
    حالا بعد گذشت 13 سال یه نگاهی به بهترین ماد های گرافیکی GTA SA داشته باشیم.

    ENB Z

    [​IMG]
    اولین ماد ENB حرفه ای GTA SA این ماد بود و از Car Reflections و ambient occlusion و depht of field و FXAA پشتیبانی میکرد

    ENB MMGE

    [​IMG]
    شاید شروع فوق العاده ماد های گرافیکی GTA SA همینجا بود ، شیدر های اختصاصی و بهبود هایی نسبت به ENB Z باعث شد که این ماد همه رو راضی نگه داره
    این ماد Lens Flare رو با پشتیبانی از MSAA و سوپر مولتی سمپلینگ عرضه کردو همراه اون یه کانفیگ از SweetFX هم بود.

    ENB MMGE 2
    [​IMG]
    با ریلیز نسخه جدید ENB توسعه دهنده ها میتونستند افکت های جدیدی به بازی اضافه کنند و Marty Mcfly هم سیستم ولومتریک کلاود رو اضافه کرد تا شاهد ابرها و آسمون باور پذیر تری در بازی باشیم. همچنین بهبود هایی هم در انعکاس بدنه ماشین در بازی وجود داشت.

    GTA sa: Render

    حیف!!! Dk22pac یکی از بهترین و شاید حرفه ای ترین ماد ساز های اینترنت هست ... سال 2015 ماد sa render را در نسخه بتا پابلیک کرد ... دریک کلام ماد فوق العاده بود ، سیستم رندرینگ بازی کلا تغییر کرده بود و حالا برپایه Direct X11 بازی اجرا میشد .
    بازی از سیستم جدید Volumetric Lighting استفاده میکرد و همچنین موتور رندرینگ جدید از Physicaly Based Randering بهره میبرد و در نتیجه تابش نور بر هر جسمی انعکاس و بازتاب خاصی داشت.
    ولی صد حیف ماد در همون فاز بتا ماند و دیگه خبری هم از نسخه نهایی آن نیست.

    ENB MMGE 3

    شاید بهترین خبر انتشار نسخه 308 Enb بود، واز اون بهتر معرفی ماد فوق العاده ENB MMGE 3.
    ماد کلا نسبت به نسخه قبلی پر از بهبود و چیزهای جدیدی بود ... مثلا ابر های بازی کاملا داینامیک بودند و نسبت به نور پردازی بازی (سیستم Timecycle معروف GTA) حالت پویا داشت ... سیستم شبیه به رندرینگ برپایه PBR در ماد وجود داشت که با محاسبه شکل اجسام نور پردازی رو بهبود میبخشید.
    همچنین یک تکنولوژی رندرینگ آب بازی اضافه شد که شکل آب درون دریا یا رودخانه هارا بسیار طبیعی تر کرده بود .


    ENB Direct X2.0


    دانلود
    یکی از بهترین Enb این لیست میباشد . البته این ماد نسخه بهبود یافته (شاید فوق بهبود یافته ) ماد MMGE 3 هست اما با مقایسه این دو ماد تفاوت های بصری کاملا مشهود هست.
    این ماد از پتانسیل PBR ماد ENB 308 نهایت برده و یک نورپردازی جذاب و اغراق شده رو تحویل کاربر میدهد ، بعد مدت ها سیستم قدیمی انعکاس محیط رو خودرو ها را به Volumetric Reflections بهبود بخشیده است وبا تغییر میزان نور ، سطح انعکاس نیز تغییر میکند. با استفاده از ScreenSpace Reflections هنگام بارش باران انعکاس محیط روی آب روی سطح زمین را ایجاد می کند.
    سیستم آب و هوایی جدیدی به بازی اضافه شده است که ابری شدن هوا ومه آلود شدن محیط دور دست ، تغییر افکت بارش ، رعد و برق و صاعقه از تغییرات سیستم آب وهوایی هست.
    Depht of field بهبود زیادی پیدا کرده و از motion blur بهتری استفاده شده است. همچنین شاهد برطرف شدن تداخل پارتیکل های بازی با اجسام با soft particle هستیم.
    برخلاف ماد MMGE 3 که اصلا بهینه نبود اما این ماد واقعا بهینه تر هست.

    Render Hook

    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    دانلود
    تازه ترین و شاید بهترین این لیست قطعا ماد RenderHook هست.
    این ماد که توسط PetkaGTA یکی از توسعه دهندگان sa render ساخته شده قصد دارد ویژگی های API DX11 رو به بازی اضافه کند و تا حدود زیادی موفق شده است... هرچند ایراداتی همچون رزولوشن سایه ها و Shadow distance نامناسب بازی کمی آزاردهنده هست اما این ماد نسبت به دیگر ماد های این لیست بهینه تر هست... پیشنهاد من این هسj که این ماد را بایک presets حرفه ای Reshade امتحان کنید​
     
    sajad-tnt, nimaazmayesh و esm nadaram این نوشته را Like کرده اند.
  2. esm nadaram

    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 24, 2010
    ارسال ها:
    1,736
    نام:
    حسین
    قشنگ يه نسل بازي رو بردن به جلو
     
    sajad-tnt, mortezaall و nimaazmayesh این نوشته را Like کرده اند.
برچسب ها: