این سرویس در اصل برای Fortnite طراحی شده و هم اکنون پاسخگوی 200 میلیون پلیر بر روی 7 پلتفرم مختلف است.
این سرویس سازگار با تمامی Engine ها، تمامی پلتفرم ها و تمامی استور ها خواهد بود و توسعه دهنده می تواند سرویس های آنلاین Epic را با هر آنچه که می خواهد ترکیب کند.
همچنین سرویس ها سازگار GDPR و Privacy خواهند بود.
سرویس های آنلاین نیازی به لاگین بر روی کنسول ندارند و از اکانت های Facebook, PSN, Xbox Live, Nintendo, Google, Epic Games برای ورود پشتیبانی می کنند و همچنین قابلیت اتصال به اکانت Twitch را نیز دارا هستند.
سرویس های آنلاین بر روی دیتاسنتر های Amazon و بر روی ساختار Amazon Web Service به اجرا در می آیند تا سرویس ها در سر تا سر دنیا همیشه در دسترس باشند.
از امکانات دیگری که Epic Games در آینده به این سرویس ها اضافه خواهد کرد تولید محتوا توسط کاربر، توسعه هرچه بیشتر ارتباط کاربر با شبکه های اجتماعی، سیستم ضد تقلب و ... است.
Epic Games یک کیت توسعه بر مبنای C برای این سرویس مدنظر گرفته است و در زمان لانچ این کیت با Unreal Engine و Unity سازگار است اما به صورت مداوم توسعه میابد و پشتیبانی و امکانات جدید به ان اضافه می شود.
Epic Games همچنین برنامه خود برای عرضه این سرویس ها را دروب سایت Unreal Engine اعلام کرده که از سه ماه دوم 2019 تا سه ماهه آخر 2019 را در بر می گیرد.
Epic 2019 Cross-Platform Online Services Roadmap
آخرین ویرایش: