شایعه حضور Dragon Age 4 در TGA

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
تنها مدتی قبل بود که Casey Hudson گفت که اطلاعاتی از Dragon Age جدید در چند هفته آینده منتشر خواهد شد:

"اگر صحبت های من و Mark Darrah را در بلاگ و تویتر دنبال کرده باشید، میدانید که ما بر روی پروژه مخفی از Dragon Age کار میکنیم. فرنچایز Dragon Age برای ما بسیار جایگاه ویژه ای دارد و بسیار علاقه داریم تا آن را ادامه دهیم. در ماه آینده اطلاعتی از بازی منتشر خواهد شد و البته من دقیق نخواهم گفت که در کجا !"

evhn_dragon_age_4_bioware.jpg

براساس اطلاعاتی که منابع Gamesbeat با Bioware داشته اند، Dragon Age 4 یا هرنامی که خواهد داشت حداقل 3 سال از عرضه فاصله دارد. البته این برنامه زمانی عرضه ممکن است تغییر کند و هنوز نام رسمی از سوی EA و Bioware برای آن انتخاب نشده، مسئله ای که با رونمایی بازی در TGA احتمالا تغییر میکند.

به نظر میرسد که برنامه ساخت Dragon Age به صورت جدی دنبال خواهد شد. در حال حاضر تمام تمرکز Bioware برروی Anthem است و با کنسل شدن DLC های Mass Effect Andromeda و مشکلات سری، منتقی ترین گزینه برای ساخت بعد از Anthem، همین Dragon Age 4 خواهد بود. البته ممکن هم است که هدف Bioware و EA از این رونمایی اطمینان بخشیدن به فن های خود خواهد بود که همچنان بازی های کلاسیک Bioware ساخته و عرضه خواهند شد و Anthem مشکلی در این زمینه ایجاد نمیکند. همچنین هنوز اشتیاق زیادی برای سری در درون خود Bioware برای ساخت Dragon Age وجود دارد.

Source 1

Source 2
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
امیدوارم مشابه معرفی های Mass Effect Andromeda نباشه! بیان 4 نفر از استودیو نشون بدن که کنارشون 2تا مجسمه هست و دارن روی طرح های اولیه کار می کنن. حداقل یک CG که حال و هوای بازی رو نشون بده!
البته من یک حدس دیگه هم دارم، اینکه بخوان کاری مشابه BGE2 انجام بدن، با درگیر کردن Community بازی توی روند ساخت.

به هر حال امیدوارم یک نمایش خوب داشته باشه، با اینکه از DA I متنفرم، ولی نمی شه از Dragon Age گذشت ...
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
ینی جدا با این رونمایی خوش حال باشیم ؟ قرار دوباره چند سال لنگ در هوامون کنن و با کانسپت چیز خورمون کنن (DA روز N7 نداره احیانا ؟ :D) اخرین باری که همچین کاری کردن رو دیدیم EA هم ماشالا هرچی پل بوده رو خراب کرده الان فن ها دلشون به چی خوش باشه ؟
 

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
ینی جدا با این رونمایی خوش حال باشیم ؟ قرار دوباره چند سال لنگ در هوامون کنن و با کانسپت چیز خورمون کنن (DA روز N7 نداره احیانا ؟ :D) اخرین باری که همچین کاری کردن رو دیدیم EA هم ماشالا هرچی پل بوده رو خراب کرده الان فن ها دلشون به چی خوش باشه ؟
من که خودم خیلی منتظر این معرفی هستیم. با اطمینان خوبی هم می‌شه گفت که تمرکز این شماره بلاخره رویِ Tevinter خواهد بود و گیمرها بلاخره این امپراطوری را می‌بینند. فکر کنم تریلر احتمالی بازی هم رویِ همین موضوع تمرکز داشته باشه. اما چرا باید در مورد پروسه بازی خوشبین بود؟
روندی که بایوویر بعد از آندرومدا (که البته به نظر من بازی خوبی بود!:D) پیش گرفته، روند درستیه. برخلاف آندرومدا، این بار گیمرها به طور پیوسته در جریان روند ساخت بازی قرار گرفتند. چیزی هم برای پنهان کردن نداشتند، مثلا نمایش آخر بازی که در مورد Fort Tarsis بود، مشکلات صدا و افت‌فریم داشت، خودشان هم قبول داشتند و گفتند که این اشکالات حل خواهد شد. ولی مسئله مهم اینجاست که این را کامل به مخاطب‌هاشون نشون دادند. اگه همین روند رو در مورد دراگون ایج جدید پیش بگیرند، من هیچ مشکلی با معرفی زود هنگامش ندارم.

نکته بعدی در مورد داستان بازی هست. Inquisition در مقایسه با سایر بازی‌ها، داستان خوبی داره. بازی‌های زیادی را توی این نسل نمی‌شه پیدا کرد که داستان بهتری داشته باشند. اما همین داستان در مقایسه با Origins یک گام رو به عقب حساب می‌شه. و اگر داستان بازی را از مدیوم بازی خارج و با سایر رمان‌های فانتزی مقایسه کنیم، در بهترین حالت متوسط هست (که البته به نظر من ضعیفه:D). دلیلش هم این هست که پلات داستان، ابدا از پتانسیل دنیایِ بازی به خوبی استفاده نکرده. ولی به نظرم چنین اتفاقی برایِ نسخه بعدی نمی‌افته. همین Anthem را در نظر بگیر، برای نوشتن داستان بازی، Drew Karpyshyn را استخدام کرده بودند. البته بعد از اتمام کارش، سراغ کارهایِ دیگه‌اش رفت. اما این شخص، کسی بوده که پشت نوشتنِ داستان دو نسخه اول Mass Effect و Star wars: Knights of the old republic و خیلی کارهایِ دیگه این استودیو بوده. وقتی برای یک بازی تماما آنلاین همچین فردی را می‌یارند، این موضوع نشان می‌ده که متوجه شدند که هوادرانشان انتظار بیشتری ازشون در زمینه داستان دارند.

موضوع بعدی گیم پلی هست. inquisition در مجموع گیم پلی خوبی داشت، اما در مقایسه با شماره اول، به نظرم گیم‌پلی بازی نه تنها پیشرفت نداشت؛ بلکه پسرفت هم داشت. اما دو بازی بعدی بایوویر چطور؟ حتی بدترین منتقد آندرومدا، کسی که همه بخش‌های بازی را زباله بدونه، نسبت به گیم پلی بازی همچین نظری رو نداره. Anthem هنوز عرضه نشده، اما با توجه به بازخوردها و البته نمایش‌ها، به نظرم گیم‌پلی فوق‌العاده خواهد داشت. همین موضوع این امیدواری را به وجود می‌یاره که شماره بعدی dragon age هم از همین روند پیروی کنه. احتمالا بازی اکشن‌تر و سینمایی‌تر خواهد شد، شاید در مواردی، به خصوص نحوه اجرایِ spell ها به سمت و سویِ بازی مثل dragon's dogma بره، اما من به نتیجه نهایی خیلی امیدوارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر