از بهترین انیمیشن‌های صورت کپ‌کام تا افتخار به «DmC»؛ اطلاعات تازه‌ای از «Devil May Cry 5» منتشر شد

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
مراسم «E3 2018» در کنار تمامی کنفرانس‌ها و معرفی و نمایش عناوین، شاهد معرفی نسخه جدیدی از فرانچایز محبوب «Capcom» بود؛ دیدن دوباره «Dante» و «Nero» در قالب عنوان «Devil May Cry 5» به حدی لذت بخش بود که بعد از معرفی این عنوان نیز دست به تئوری پردازی بزنیم و انتظار منتشر شدن اطلاعات بیشتر درباره این عنوان را داشته باشیم. به تازگی اطلاعات تازه‌ای از این عنوان منتشر شده که شاید بسیار منتظر دانستن آن‌ها بودیم.

dmc-600x335.png

اگر تریلر این عنوان را دیده باشید، حتما شخصیت نرو را که در بیشتر لحظات حضور دارد، مشاهده کرده‌اید. شاید در نگاه اول این سوال برای‌ شما پیش آمده باشد که با خود بگویید، دلیل مدل موی جدید نرو و طراحی دوباره‌ او چیست؟ آقای «Mat Walker» تهیه کننده این عنوان توضیح می‌دهند که این طراحی دوباره نرو برای نشان دادن بهترین دوران او، صورت گرفته است. کارگردان این عنوان آقای «Hideaki Itsuno» می‌خواستند که شخصیت نرو شبیه یک قهرمان ورزشی در راس بازی‌شان باشد؛ کسی که از نظر فیزیکی در اوج قرار دارد و ظاهرا بتواند هر کاری را انجام دهد. آقای واکر ادامه می‌دهند: «تغییر پالت رنگی لباس او در واقع بخاطر رنگی‌‌هایی است که در بازی وجود دارند، در هر دو عنوان DMC 4 و DMC 5 آقای ایتسونو قصد داشتند که نرو مشکی بپوشد (واژه Nero در ایتالیایی به معنی مشکی است) اما در هر دو بازی ما به این نتیجه رسیدیم که یک لباس سیاه به خوبی دیده نمی‌شود. برای DMC 5 راه حل ما این بود که رنگی را انتخاب کنیم که احساس می‌کردیم نزدیک‌ترین باشد؛ یک رنگ آبی تیره.»

devil_may_cry_5_e3_2018-9-600x338.jpg

شخصیت نرو نسبت به عنوان DMC 4 تفاوت‌های قابل مشاهده دیگری نیز دارد. در کنار مدل مو و لباس او، یک دست مکانیکی مانند نیز جایگزین دست شیطانی او شده که این فقط یک تصمیم برای زیبایی شناسی نبوده است. ظاهرا هم در گیم پلی و هم داستان دلایلی وجود دارد که چرا دست شیطانی او با این وسیله جایگزین شده است.

آقای مت واکر توضیح می‌دهند: «DMC 5 قطعا عنوانی برای طرفداران است، ما شنیده‌ایم که هواداران بیشتر از ده سال خواستار ساخت یک دنباله خط داستانی DMC 4 بوده‌اند. اما این اصلا کوچک شمردن Ninja Theory و DmC نیست. همه ما DmC را دوست داریم.» در واقع، آقای ایتسونو و بقیه هسته تیم DMC با استودیو Ninja Theory کار کردند تا این عنوان را توسعه دهند و این یک پورسه یادگیری برای Ninja Theory و Capcom بود است؛ دو فلسفه طراحی متفاوت را به هم متصل کرد تا یک عنوان اکشن منحصر به فرد با حالت بصری برجسته، توسعه یابد.

آقای واکر می‌گویند: «در ذهن آقای ایتسونو، عنوان DmC به اندازه هر عنوانی در این مجموعه، اهمیت دارد و همانطور به آن افتخار می‌کند. آن عنوان دنیای شگفت انگیز خودش را داشت که می‌توانست تنها توسط آرتیست‌های حیرت انگیز و تصورات در Ninja Theory تولید شود. ما از کار کردن با Ninja Theory خیلی یاد گرفتیم و ما امید داریم که Ninja Theory نیز از آن بهره مند شده باشد. آقای ایتسونو چندین بار در گفتگو‌ها با من اشاره کرده‌اند که او چیزی را که از کار کردن روی DmC آموخته، در عنوان DMC 5 به کار گرفته است. به عنوان دنباله DMC 4، من فکر می‌کنم شما می‌توانید انتظار داشته باشید عنوان DMC 5 که بیشتر در زمینه فلسفه‌های مبارزه تاسیس شده در DMC 1-4 گسترش پیدا کند. آقای ایتسونو می‌خواهد بهترین عنوان اکشن کامل را بسازد که او می‌تواند؛ بنابراین او قصد دارد از تجربه خود و تیم‌اش برای تحقق بخشیدن به هدف‌اش، استفاده کند.»

devil_may_cry_5_e3_2018-18-600x338.jpg

همانطور که می‌دانید این عنوان نسبت به عناوین قبلی، گرافیک واقع گرایانه‌تری دارا است. کپ‌کاک قصد دارد که از طریق موتور «RE Engine» به این امر برسد که اسم‌ این موتور نیز به همین موضوع اشاره دارد و این اواخر در عنوان «Resident Evil 7» نیز استفاده شده بود. این استودیو فوتورئالیسم را هدف گرفته، همانطور که Resident Evil 7 بود. با توجه به گفته آقای مت واکر، این عنوان ظاهرا قرار است بهترین انیمیشن‌های صورت تولید شده توسط کپ کام را داشته باشد.

اطلاعات منتشر شده بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسند و به شخصه برای من که تنها DmC را تجربه کرده‌‌ام، صبر کردن برای این عنوان دشوار است. فکر کنم زمان‌اش رسیده باشد که به تجربه «Devil May Cry HD Collection» بپردازم.

این عنوان برای انتشار در بهار 2019 روی سه پلتفرم PC و PS4 و Xbox One برنامه ریزی شده و احتمالا در مراسم «Gamescom 2018» شاهد اطلاعات بیشتری درباره‌اش خواهیم بود.

منبع: VG247 / VG247 / VG247

Read the whole post here.
 

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,600
نام
Omid
کاملا درست گفته DmC بنظر من جایگاه خاص خودش رو داره و من خودم خیلی خیلی دوستش داشتم و بیشتر از همه شماره ها تمومش کردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر