Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
تنوع سلاحی هم نداره برادر:D
هرچند من اعتماد دارم به ميازاكي( حتما يه جايگزيني واسه متنوع تر شدن بازي داره)
ولي شايد منظورش اينه كه نميشه ارمور پيدا كرد ،ولي شايد بشه كرفت كرد.
مگه نه؟!!!! :(
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,995
نام
احمد
هرچند من اعتماد دارم به ميازاكي( حتما يه جايگزيني واسه متنوع تر شدن بازي داره)
ولي شايد منظورش اينه كه نميشه ارمور پيدا كرد ،ولي شايد بشه كرفت كرد.
مگه نه؟!!!! :(
17 بار بلادبورن رو با بسته الحاقیش تموم کردم سر جمع شاید تا اخرش 3 تا سلاح رو تا لول 10 اپگرید کردم، تو اون سه تا سلاح هم همش بیشتر با همون axe اصلی رفتم، دارک سولز 3 رو با هر دو بسته الحقایش رو هم رفته شاید 100 تا سلاح و جادو مختلف داشته باشن ولی اون بازی رو هم بعد از 12 بار بازی کردن با اون همه سلاح اخرش با 5 تا سلاح متفاوت بازی کردم دارک سولز یک و 2 هم همین طور...بنظرم تو بازی های میازاکی بیشتر سلاح ها بجای این که کاربرد خاصی داشت باشه، این نحوه بازی کردن پلیر هست که نشون میده یک سلاح چقدر میتونه مفید باشه یا نه.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من مصاحبه رو خوندم. جایی نگفته شمشیر و زره ثابت هستن:-/ اتفاقا گفته کلی چیز میز برای اون دست مصنوعیش گذاشتن و تنوع خوبی داره.
این قسمت هم جالب بود:
Is there RPG-like progression for the main character?

Miyazaki: Yes. While this is more action-adventure than RPG, we do have progression mechanisms for the main character. Details will come later
چیزی که از مصاحبه برداشت میشه اینه که میخوان یه بازی بسازن که توش تنوع بیشتری برای کشتن دشمن ها داشته باشیم. حتی میتونین حرف زدن دوتا از دشمن های بازی رو مخفیانه گوش بدید و یه راه جدید رو پیدا کنید. از اون طرف هم گفته هر موقع که شروع کنید، 1 بار به صورت مجانی قابلیت زنده شدن رو دارید اما بعد از اون، باید یه سری چیزا بسلفین و حتی دارن کار میکنن که یه Penalty خفن هم براش بزارن:D
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,995
نام
احمد
من مصاحبه رو خوندم. جایی نگفته شمشیر و زره ثابت هستن:-/ اتفاقا گفته کلی چیز میز برای اون دست مصنوعیش گذاشتن و تنوع خوبی داره.
این قسمت هم جالب بود:

چیزی که از مصاحبه برداشت میشه اینه که میخوان یه بازی بسازن که توش تنوع بیشتری برای کشتن دشمن ها داشته باشیم. حتی میتونین حرف زدن دوتا از دشمن های بازی رو مخفیانه گوش بدید و یه راه جدید رو پیدا کنید. از اون طرف هم گفته هر موقع که شروع کنید، 1 بار به صورت مجانی قابلیت زنده شدن رو دارید اما بعد از اون، باید یه سری چیزا بسلفین و حتی دارن کار میکنن که یه Penalty خفن هم براش بزارن:D
میازاکی بازم تو جریان ساخت بازی هست؟ مثلا کارگردانش هست؟
این چیزی های که گفتی مثل یک رویا بود واسه من قراره با این بازی یک نسل دیگه من بسازم و بسوزم :-((((( واقعا میازاکی اسطوره زندگی من است، بعضی وقتا که باس فایت های سری دارک سولز و بلادبورن بشدت من رو روز ها و هفته ها زخمی دار میکردن من با خودم گفتم این میازاکی چرا این بازی رو این طوری ساخته مگه مریضه؟ بعدش با بازی کردن دوباره اش به پیشنهاد چند دوست فهمیدم واقعا دارک سولز و بلادبورن زندگی هست، باید مثل مرد بجنگی و کوتاه نیای اکر کوتاه بیای فنا میشی و نابود میشی باید انچنا بجنگی که کم نیاری و جا برای اشتباه نداشته باشی، باید صبور باشی که نقطه ضعف رو پیدا کنی، بله من به خودم رسیدم این منم بعد ماه ها میتونم باس فایت های میازاکی رو شکست بدم، بعدش به قبل خودم فکر میکردم میگفتم اینا که واقعا اسون بودن چطور قبلنا نابود شده بودم :-( این طوری بود که تو زندگی واقعی درس گرفتم و بشدت بجنگم و هر چیزی رو دست کم نگیرم و با هر چیزی عاقلانه رفتار کنم واقعا دارک سولز منو ادم کرد :-(((( دیگه واقعا تا الان شاید بالای 120 بار تریلر بازی رو دیدم، بعضی جا ها احساس میکنم بلادبورن قاطی دارک سولز شده واقعا نمیتونم برای بازی صبر کنم.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
میازاکی بازم تو جریان ساخت بازی هست؟ مثلا کارگردانش هست؟
این چیزی های که گفتی مثل یک رویا بود واسه من قراره با این بازی یک نسل دیگه من بسازم و بسوزم :-((((( واقعا میازاکی اسطوره زندگی من است، بعضی وقتا که باس فایت های سری دارک سولز و بلادبورن بشدت من رو روز ها و هفته ها زخمی دار میکردن من با خودم گفتم این میازاکی چرا این بازی رو این طوری ساخته مگه مریضه؟ بعدش با بازی کردن دوباره اش به پیشنهاد چند دوست فهمیدم واقعا دارک سولز و بلادبورن زندگی هست، باید مثل مرد بجنگی و کوتاه نیای اکر کوتاه بیای فنا میشی و نابود میشی باید انچنا بجنگی که کم نیاری و جا برای اشتباه نداشته باشی، باید صبور باشی که نقطه ضعف رو پیدا کنی، بله من به خودم رسیدم این منم بعد ماه ها میتونم باس فایت های میازاکی رو شکست بدم، بعدش به قبل خودم فکر میکردم میگفتم اینا که واقعا اسون بودن چطور قبلنا نابود شده بودم :-( این طوری بود که تو زندگی واقعی درس گرفتم و بشدت بجنگم و هر چیزی رو دست کم نگیرم و با هر چیزی عاقلانه رفتار کنم واقعا دارک سولز منو ادم کرد :-(((( دیگه واقعا تا الان شاید بالای 120 بار تریلر بازی رو دیدم، بعضی جا ها احساس میکنم بلادبورن قاطی دارک سولز شده واقعا نمیتونم برای بازی صبر کنم.
آره خودش کارگردانه.
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
مصاحبه مفصل و سه قسمتیه فامیتـسو با میازاکیـ ... فعلا قسمت اولش منتشر شده
『SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE』でフロム・ソフトウェアが挑むアクション・アドベンチャーとは? 宮崎英高ディレクターに迫るロングインタビュー! - ファミ通.com

انصافا ترجمه اش با استفاده از گوگل ترنسلیت و برگردون انگلیسیش از حوصله من خارج هست ... رضا طائل میتونه پیشقدمـ بشه و دینشو به این کارگردان بزرگ ادا کنه :D
فقط تیکه اولش ترجمه کردمـ که در اون اشاره شده بلافاصله بعد از اتمامـ کار بر رویـه DLC الدهانترز کار روی این پروژه شروع شده ... تقریبا از اواخر 2015
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
در توضیحات Corrupted Monk، اومده که ایشون یه بانوی مکرمه و معظمه از مدینه منوره هستن که شیک و مجلسی 11 فوت ( 3.35 متر) قدشون هست و به یک فروند ناگیناتا (همین سلاحی که شبیه نیزه هست و خیلی هم مجلسیه) مجهز می‌باشند و قادر به ایجاد توهم هستن و می‌تونن تصاویری از خودشون تولید کنن و به مرحله عمل برسونن.
ظاهرا محل رو در رو شدن باهاش یه پل هست که نسیم بهاری از جانب شرق می‌وزه و به همراه خودش شکوفه های درخت گیلاس رو به همراه میاره=P~

پ.ن: 11 هزارتایی شدم/:) راه دور و درازی بود لعنتی:D
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
گفته بودن میرن تو یه سبک دیگه بازی میسازن این که همون bloodborne با تم ژاپنی:-?? گرافیک بازیایه fs همیشه تو دیواره چیزی که bb.ds خوب نشون میداد طراحی هنریش بود ولی این یکی اونم نداره من که بشخصه حال نکردم هیچ چیز جدیدی نداشت عجب ناشریم داره 8-| امیدوارم مثل بانجی با کله نرن تو دیوار:D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
گفته بودن میرن تو یه سبک دیگه بازی میسازن این که همون bloodborne با تم ژاپنی:-?? گرافیک بازیایه fs همیشه تو دیواره چیزی که bb.ds خوب نشون میداد طراحی هنریش بود ولی این یکی اونم نداره من که بشخصه حال نکردم هیچ چیز جدیدی نداشت عجب ناشریم داره 8-| امیدوارم مثل بانجی با کله نرن تو دیوار:D
سبک بازی زمین تا آسمون فرق داره با سولزبورن ها. جدا از لول آپ و سوردپلی متفاوت، این دفعه گشت و گذار عمودی هم به بازی اضافه شده که یه بعد کلا جدید داده به بازی.
بعد اینا کلا تیم کوچیکی هستن و بودجه محدودی هم نسبت به کار و سایز پروژشون دارن، تمرکز روی گیم پلی و طراحی باس های متنوع (که تو همین نمایش کوتاه بازی هم مشخص بود) گذاشتن.
اتفاقا میازاکی گفته اکتی دست مارو خیلی باز گذاشته و هیچ دخالتی توی روند ساخت نداره و تنها توصیه ای که کردن نگه داشتن اسم shadows die twice برای بازاریابی بهتر بوده.
بزارید چنتا نمایش بیاد بعد پرونده بازی رو ببندید
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
کم کم داشتم نگران میشدم که کارشناس های بازیسنتر چرا سکوت کردن و در مورد این بازی چیزی نمیگن که خدا رو شکر اعلام حضور کردن و سریعا در مورد آرت استایل بازی از روی تریلری که گیم پلی رو هم درست نشون نمیده چه برسه به آرت استایل، شفاف سازی های لازم رو انجام دادن. کاملا مشخصه چرا هیچ هایپی راجع به این بازی نیست و صفحات تاپیکش 7 تا بیشتر جلو نرفته. مدیونید اگر فکر کنید اون چیزی که منظورمه، همون چیزیه که شما هم حدس میزنید.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
کم کم داشتم نگران میشدم که کارشناس های بازیسنتر چرا سکوت کردن و در مورد این بازی چیزی نمیگن که خدا رو شکر اعلام حضور کردن و سریعا در مورد آرت استایل بازی از روی تریلری که گیم پلی رو هم درست نشون نمیده چه برسه به آرت استایل، شفاف سازی های لازم رو انجام دادن. کاملا مشخصه چرا هیچ هایپی راجع به این بازی نیست و صفحات تاپیکش 7 تا بیشتر جلو نرفته. مدیونید اگر فکر کنید اون چیزی که منظورمه، همون چیزیه که شما هم حدس میزنید.
من پست قبلی پاک کردم که فقط جواب شما رو با احترام بدم هزار بار گفتم الانم میگم من از اون سونی فنا نیستم هیچ منظوری هم ندارم ایا تو پست من چیزی از سونی دیدی؟؟؟ من حتی اسم dark souls رو هم بردم که یه مولتی پلتفرمه و انحصاری که شما بهش حساسیت داری نیست:D و گفتم از نظر خودم بازی تکراری بود(فقط من نمیگم این نظر خیلی هاست)............ خواهشا این کارا رو نکنید نه برای خودتون خوبه نه من این بچه بازیا رو کنار بگزارید سعی نکنید وقتی با نظر کسی مخالفید بخاطر عقده هاتون بهش لقب بدید[-(
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من پست قبلی پاک کردم که فقط جواب شما رو با احترام بدم هزار بار گفتم الانم میگم من از اون سونی فنا نیستم هیچ منظوری هم ندارم ایا تو پست من چیزی از سونی دیدی؟؟؟ من حتی اسم dark souls رو هم بردم که یه مولتی پلتفرمه و انحصاری که شما بهش حساسیت داری نیست:D و گفتم از نظر خودم بازی تکراری بود(فقط من نمیگم این نظر خیلی هاست)............ خواهشا این کارا رو نکنید نه برای خودتون خوبه نه من این بچه بازیا رو کنار بگزارید سعی نکنید وقتی با نظر کسی مخالفید بخاطر عقده هاتون بهش لقب بدید[-(
خب پس منم جواب شما رو با احترام بدم. شما توی پست من کلمه سونی دیدی یا توهم زدی که فکر میکنی من کلمه سونی رو به کار بردم و شما رو سونی فن خطاب کردم؟
آره والا شما نزدیک سه هزار ساعت بازی رو انجام دادید و 27 مرتبه پلاتش کردید که میگید بازی تکراری بوده. چیز دیگه ای راجع به بازی هست که بخوایید با ما در میون بزارید؟ سختی بازی رو چطوری دیدید؟ آیا باس فایت ها همچنان چالش برانگیز بودن؟ به نظر شما اکتیویژن مسبب اصلی روند تکراری بازی بوده؟

پ.ن 1: یه فرق خیلی کوچکی هست بین نظر شخصی و اظهار نظر در مورد چیزی که در موردش هیچی نمیدونیم.
پ.ن 2: این عقده عقده کردن هاتون هم قدیمی شده. دنبال یه کلمه جدید و کاربردی تر بگردین. با رجوع به عقل سلیم و توانمندتون، بگید من چرا واقعا باید عقده کنم؟ عقده چی رو بکنم؟(:|
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,995
نام
احمد
گفته بودن میرن تو یه سبک دیگه بازی میسازن این که همون bloodborne با تم ژاپنی:-?? گرافیک بازیایه fs همیشه تو دیواره چیزی که bb.ds خوب نشون میداد طراحی هنریش بود ولی این یکی اونم نداره من که بشخصه حال نکردم هیچ چیز جدیدی نداشت عجب ناشریم داره 8-| امیدوارم مثل بانجی با کله نرن تو دیوار:D
من در مورد حرف شما مشکلی نمیبینم که دوستان این چنین به شما حمله کردن، ولی شما هم بهتره در موضوعی که علاقه نداری اصلا وارد نشی تا این که بعدا به مشکل بخوری :D
گرافیک تو بازی های میازاکی همیشه اخرین معیار بوده و هست، تازه بعد از چند نسل بازی کردن بازی های میازاکی همه فهمیدن دیگه گرافیک واقعا تو این سری بازی ها معیار نیست دوم شما مشکلی با تم ژاپنی داری؟ این بیشتر میخوره شخصی باشه، چون شاید کسی مثل من باشه برای تم ژاپنی بمیره:Dx_x در مورد ناشر باهات موافقم ولی در مورد گیم پلی بازی واقعا یک چیز عجیب بود که شخصا یک چیزی بین بلادبورن، دارک سولز وNi-oh میبینمش، واقعا خیلی حرفه اگه بتونی همچین سبکی بسازه چون به تنهای هر کدوم از اون بازی های یک سبک بازی دیگه هستن.
البته در مورد دارک سولز هم با شما موافقم که میتونستند تو همون نسخه یک تمومش کنن، که با نسخه های بعدی تو چرخه تکرار گیر کنن، در مودر بلاد بورن این حرف مصداق نیست البته.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • jdepp
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر