Supesampling سیستم گسترده ای برای PlayStation 4 Pro

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
4pu_playstationpro610.jpg

سونی در حال تست ارتقاء سیستم عامل بعدی 5.50 خود است ، و آزمایش کنندگان برای استفاده PS4 ، گزینه ای برای سیستم انتخاب شده در بازی ها پیدا کرده اند .

Supersampling اساسا بازی را با رزولوشن بالاتر از صفحه نمایش پشتیبانی می کند و باعث می شود که تصویر بهتر و بی نظیر باشد . این امکان به صاحبان تلویزیون های 1080p یا پایین تر ، برای گرفتن یک تصویر واضح تر در برخی از بازی ها کمک می کند ، این به روز رسانی باعث می شود بازی ها را به طور کلی از لحاظ بصری بهتر ببینید . همه بازی ها کمپرس شده ساخته نشده اند ، برای همین راهی برای مجموعه های 2K است که از این ویژگی بر روی PS4 استفاده کنند .

این حالت مثل Boost است که سال گذشته برای Pro آمد (قدرت اضافی را برای بهبود عملکرد در بازی های قدیمی تر به ارمغان آورد) . هنگامی که حالت Boost را فعال می کنید ، PS4 پیغام می دهد این احتمال وجود دارد که همه چیز به صورت نا مرتب اجرا شود ، زیرا بازی ها برای این تابع مشخص نشده اند .
Supersampling شبیه ویژگی OneX می باشد .

تاریخ انتشار نسخه به روز رسانی سیستم عامل 5.50 توسط سونی تایید نشده است و هنوز تحت آزمایش بتا قرار دارد .

منبع
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,347
نام
مــاکــان
SS بهترین گزینه برای گرفتن خروجی تصویر بهتر تو PSVR هست.
واقعا در شرایط فعلی PSVR خیلی بی کیفیت هست.
اگر این قابلیت بتونه PSVR هم ساپورت کنه،PSVR دارها از همه بیشتر خوشحال میشن.
 
آخرین ویرایش:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
برای اونهایی که نمایشگر 4k دارن تاثیر داره؟؟
سوپرسمپلینگی که اینجا ارائه می شه اصلا برای 4K معنایی نداره، چون (این چیزی که الان روی PS4 Pro هست) در واقع شبیه سازی رزولوشن 4K واسه صفحه نمایش های کمتر از 4Kـه.
پ.ن: یا حضرت گوگل ترنزلیت!
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
روی 4k تاثیر نداره.
کل لبه هارو تو روی 1080p از بین میبره و به احتمال قوی فریم پردازش 4k یعنی 30فریم رو داخل 1080هم حفظ میکنه.
احتمال قوی شما دوتا گزینه دارید یا بازی 1080p بدونه لبه و 30فریم یا 1080p و لبه های معمولی و 60فریم.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: gamer1998y

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
برای داشتن و احساس کیفیت خوب بهتر در فول اچ دی با تکنیک سوپر سمپل نیازهست که بازی با چیزی بین 3k تا 4k به صورت نیتیو رندر بشه در رزولوشن های پایین تفاوت حتی با استفاده از سوپر سمپل خیلی خیلی کم هست.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
نشون دادن درصد شارژ گیم پد اینقدر کار سختیه که نمیزارنش؟؟
نشانگر شارژ DS4 با گرفتن دکمه PS میتونی پایین ببینیش ، کجا بزارنش ؟ وقتی هم داره خالی میشه بالا پیغام نشانگر میاد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: gamer1998y

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
خب امکانات دیگه که تایید رسمی شدن :

بروزرسانی کتابخانه ؛
دو زبانه جدید به کتابخانه اضافه می شود تا شما بتوانید ببینید که کدام برنامه ها نصب شده و خریداری شده اند . همچنین جستجو در برنامه ها راحتتر شده .

برگه PS PLUS :

این قسمت مشخص می کند چه بازی هایی را از پلاس گرفته اید . اگر عضویت PS Plus شما منقضی شود ، نماد PS Plus با یک قفل
pluslockicon.png
در کنار بازی شما ظاهر خواهد شد ، بنابراین شما می دانید که نمی توانید بازی را بازی کنید تا زمانی که مجددا اشتراک پلاس بگیرید .

پنهان کردن برنامه ها ؛

یک تابع اضافه شده که به شما امکان می دهد برنامه های خاصی را در برگه "خرید" در کتابخانه پنهان کنید . در «گزینه ها» میتوانید محتوای شامل بتا ، دمو یا نسخه های بازیهایی را که احتمالا نمیخواهید دیده شوند را پنهان کنید .


Supersampling Mode on PS4 Pro
PS4 Pro users will see a new ‘supersampling mode’ under Settings, which enables those with HDTVs (i.e., 1080p or less) to enjoy an enhanced visual experience when playing some PS4 games. With supersampling mode, games that render to a higher resolution when connected to a 4K TV will downscale to match the HDTV – allowing PS4 Pro owners to leverage the benefits of an image clarity boost even if they don’t own a 4K TV. Certain games already have ‘supersampling’ benefits as part of their ‘PS4 Pro Enhanced’ feature set, but this new mode can enhance the experience for those games that don’t already have the feature. Because PS4 Pro’s added power and modes benefit different games in different ways, please note that certain games’ image clarity may not improve with this new feature
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
اين supersampling mode هم مثه بوست مد بايد فعال بشه يا خودش فعال ميشه؟
طبق شواهد بر میاد مثل Boost فعال میشه ، چون رو همه ی بازیها جواب نمیده .

رسمی :
با استفاده از حالت Super Sampling بازی هایی که با وضوح بالاتری در هنگام اتصال به تلویزیون 4K ارائه می شوند و برای تطابق با تلویزیون HD همخوانی کمتری دارند ، از این رو به صاحبان PS4 Pro اجازه می دهد که مزایای شفافیت تصویر را افزایش دهند حتی اگر 4K نداشته باشند . برخی از بازی ها مزایای فوق العاده ای به عنوان بخشی از ویژگی PS4 Pro Enhanced خود اضافه کرده اند ، اما این حالت جدید می تواند تجربه ای را برای آن دسته از بازی هایی که این ویژگی را ندارند افزایش دهد . که با قدرت افزوده PS4 Pro و حالت های دیگر به بازی های مختلف کمک می کند .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر