معرفی Destiny 2: Curse of Osiris

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
در جریان Paris Games Week 2017 و در کنفرانس سونی بانجی اولین محتوای پولی Destiny 2 به نام Curse of Osiris را معرفی کرد
destiny_2_curse_of_osiris_first_look_6-1152x648.jpg

برای اولین بار در تاریخ Destiny شاهد بازگشت شخصیت محبوب Osiris هستیم که سالها در Vex Network اسیر شده بود و حال Guardian ها که در آخرین نبرد با Ghaul رهبر خود به اسم The Speaker را از دست داده اند باید با نجات دادن Osiris برای نبردی جدید آماده شوند.
Osiris یکی از قدرتمندترین شخصیت های دنیای Destiny و کلاس Warlock بوده که نقش مهمی در نجات آخرین شهر باقی مانده در زمین داشته و بعنوان فرمانده Vanguard برای نجات روشنایی مبارزه میکرده است.او و The Speaker نقش مهمی در رهبری Guardian ها داشته و Ikora Rey نیز فرمانده کلاس Warlock یکی از شاگردان او بوده است.او درباره نژاد Hive اطلاعات بسیاری داشته و حتی پیش بینی حمله یکی از خدایان این نژاد به نام Oryx نیز کرده بود که در نسخه اول و در The Taken King این اتفاق افتاد.
تحقیقات او درباره نژاد Vex منجر به دیوانگی و اختلاف با The Speaker می شود که در نتیجه از آخرین شهر باقیمانده تبعید میشود و با اتحاد با ملکه نژاد Awoken و The Nine به تحقیقات خود ادامه میدهد و بعدها در Vex Network اسیر میشود.
در نسخه اول یکی از پیروان او به نام Brother Vance با برگذاری مسابقات Trials of Osiris سعی در جمع آوری قویترین Guardian ها برای نجات Osiris داشت.در نسخه دوم نیز او بالاخره موفق شد که با Ghost که ربات همیار بازیکنان است برای اولین بار ارتباط برقرار کند.
destiny_2_curse_of_osiris_first_look_9-156x88.jpg
destiny_2_curse_of_osiris_first_look_3-156x88.jpg
destiny_2_curse_of_osiris_first_look_8-156x88.jpg

در Curse of Osiris او آزاد شده و با همراهی بازیکنان برای تهدید جدیدی که از سمت Vex ایجاد شده آماده می شوند.در این DLC منطقه ای جدید به نام Infinite Forest در سیاره Mercury به بازی اضافه می شود و Lighthouse که محل تحقیقات Osiris بوده و در نسخه اول بازیکنانی که در Trials of Osiris برنده می شدند اجازه ورود به این مکان را داشتند در نسخه دوم تبدیل به Social Space سوم بازی خواهد شد و Brother Vance از نسخه اول به این مکان بازخواهد گشت.
در تریلر به نمایش درآمده مناطقی مثل Reef که پایگاه نژاد Awoken بوده به نمایش درآمد و همچنین در قسمتی شاهد مبارزه Osiris در Vault of Glass بودیم که اولین Raid نسخه اول و مخفیگاه یکی از خدایان نژاد Vex به نام Atheon واقع در اعماق سیاره Venus بود.شایعاتی نیز منتشر شده بود مبنی بر اینکه بانجی قصد بازسازی سیاره های نسخه اول را داشته که طبق تریلر به نمایش درآمده این شایعه قوت می گیرد.
طبق اطلاعات منتشر شده از سمت بانجی در این DLC پاور بازیکنان از 300 به 330 ارتقا پیدا خواهد کرد و فعالیت های جدیدی مثل Strike ، Raid ، Adventure ، ماموریت داستانی و نقشه های PVP در کنار اسلحه و آرمور های متنوع تر به بازی اضافه خواهد شد.برای بازیکنان PS4 نیز یک نقشه PVP بطور انحصاری منتشر میشود.
Destiny 2: Curse of Osiris در تاریخ 14 اذرماه بطور همزمان برای 3 پلتفرم PC ، PS4 و XB1 عرضه خواهد شد.
منبع
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,898
نام
نـــــــویـــــــــد
عه من فکر میکردم از ۳۰۵ میشیم ۳۵۰
پس ۳۳۰ میشه، چرا پس :D
منتظریم به شدت تا با انگیزه‌های فراوان بازگردیم سراغ بازی :D
 
  • Like
Reactions: robb stark

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر