Ghost of Tsushima

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط NaRiiMaN, ‏Oct 30, 2017.

  1. NaRiiMaN

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    ارسال ها:
    2,235
    نام:
    نریمان
    [​IMG]
    Developer: Sucker Punch Productions
    Publisher: Sony IE
    Genre: Action-Adventure, Stealth
    Release Date: TBA


    Become The Ghost

    [​IMG]

    وقایع بازی مربوط به سال 1274 و حمله ی امپراطوری مغول به جزیره ی سوشیما می باشد. شما در نقش Jin Sakai یکی از آخرین بازماندگان سامورایی، به مصاف مهاجمان خواهید رفت. اما در این راه تاکتیک ها و اصول رایج کارساز نخواهد بود و شما باید به استاد شدن در یک شیوه ی دیگر بپردازید.
    ...The Way of the Ghost


    [​IMG]
    اطلاعات کلی:
    • بازی Open-World می باشد.
    • بازی بر اساس واقعیت ساخته شده، المان های ماورایی در بازی وجود ندارد.
    • بازی شبیه ساز تاریخی نیست.
    • ار کار های قبلی ساکر پانچ به شدت بزرگ تر است.
    • بازی دارای صداگذاری ژاپنی خواهد بود.

    [​IMG]

    داستان، شخصیت ها، ماموریت ها:
    • شخصیت اصلی داستان Jin Sakai نام دارد.
    • جین به شوگانی خدمت میکند که هنوز معرفی نشده.
    • محور اصلی داستان مقابله ی جین و مغول ها خواهد بود.
    • رهبر مغول ها قاتل بسیار معقولی است که قصد مرعوب کردن قهرمان را دارد.
    • Ghost of Tsushima لقب جین است.
    • دموی E3 2018 مربوط به یک مرحله ی فرعی است.
    • مناطق مختلف بازی مضمون های مختلفی برای روایت های مختلف داستانی دارند.
    • داستان های مختلفی در بازی وجود دارد که ممکن توسط بازیکن ها کشف نشود.
    • شخصیت های فرعی بسیاری در بازی وجود دارد که اکثر آن ها دارای ماموریت های فرعی هستند.
    • جین از NPC ها چیز های جدیدی خواهد آموخت.
    • اسب جین Nobu نام دارد.
    • جین در مناطق بارانی لباسی مخصوص به نام Mino بر تن میکند. لباس ها دارای اهمیت داستانی هستند.

    [​IMG]

    مبارزه، پیشروی:
    • جین برای مقابله با مغول ها، به چیزی بیشتر از تمرین ها و تاکتیک های پیشین احتیاج خواهد داشت.
    • مضمون نبرد، گِل، خون و فولاد است. سازندگان خوستار حس خطر و تنش هستند.
    • مقیاس نبرد در بازی میتواند از مبارزه با یک حریف تنومند تا حمله به گروهی از مقول ها متفاوت باشد.
    • در حال حاضر فقط کاتانا معرفی شده اما احتمال حضور سلاح های دیگر وجود دارد.
    • کاتانا قابل شخصی سازی است.
    • سازندگان میخواهند چرخش سلاح حسی واقعی داشته باشد. اصابت هر ضربه، زخمی به جا خواهد گذاشت.
    • بازیکنان میتوانند انتخواب کنند که با یکی از استایل های سامورایی یا گوست به پیشروی در مراحل بپردازند.
    • جین از ابتدا قادر به استفاده از Grappling Hook نیست. برخی شیوه های دیگر نیز به منظور از میان برداشتن آرام دشمنان باید توسط بازیکن یاد گرفته شود.
    • دوئل ها در بازی به شدت وابسطه به روند داستان هستند.
    • فیلم های Kurosawa و جان فورد منابع الهام بازی هستند.
    • تمام مناطقی که در پس زمینه دیده میشوند مثل پاگوداها و گشتی های مغول قابل جستجو و کاوش هستند.
    • دکمه ی مربع، شمشیر را به حرکت در میاورد.
    • با یک دکمه ی اختصاصی میتوان خون روی شمشیر را پاک کرد.

    انجین گرافیکی:
    • سیستم روز/شب و آب و هوای پویا.
    • ابر های بازی شبیه سازی شده پویا بوده و نقاشی نیستند. هیچوقت بیشتر از یکبار دیده نخواهند شد.
    • اگر در زمین گِلی غلت بخورد کاملا گِلی خواهید شد. باران گِل و خون روی لباس را میشورد.
    • تمام آیتم های محیطی متحرک بوده و باد، باران و... واکنش نشان خواهد داد.
    • نما ها در بازی از جنگل های بامبو در خارج از شهر تا مناطق شهری و قلعه ها متغیر خواهد بود.
    • HUD بازی مینیمال خواهد بود.
    • بازی دارای فوتو مود خواهد بود.
    • تمام انیمیشن های شمشیز زنی موکپ شده.
    • انمیمیشن های مربوط به اسب موکپ شده.

    Source
     
    #1 NaRiiMaN, ‏Oct 30, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Jun 18, 2018 at 8:46 PM
    dark spartan, THE KING M, .Amirone و 52 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. arsenalmom

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 14, 2009
    ارسال ها:
    1,239
    نام:
    محمدرضا
    چقدر سریع تاپیک رو زدی=))
    عجب بازی :x
    چقدر بازی متفاوت تر از کارهای قبل ساخته شده
     
    mikelwar و NaRiiMaN این نوشته را Like کرده اند.
  3. NaRiiMaN

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    ارسال ها:
    2,235
    نام:
    نریمان
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    PEDRAMGOLCHIN, morteza75, THELASTOFUSA_IR و 19 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. Sabaton

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 14, 2011
    ارسال ها:
    442
    اصلا انتظار نداشتم ساکربانچ سراغ سامورایی ها بره.
    بازی به شدت خوب به نظر میاد و مشتاقانه منتظرم دستپخت جدید ساکرپانچ امتحان کنم>:D<
     
  5. batgamer2

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 7, 2015
    ارسال ها:
    265
    نام:
    امیررضا
    به نظر شما هم شخصیت اصلی شبیه جومونگ هست یا فقط منم؟؟:-?:-?
     
  6. jhoobin

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2016
    ارسال ها:
    2,740
    نام:
    ژوبین
    خودت درگیر نکن ایناهمه شبیه همن=)) ولی بیشوخی چشماش یه مقدار شبیه سونگ ایل گوکه
    ------------
    خیلی خوب بود از محدود چیزایی که بازی اپن ورلد براش تصور نمی شد ولی حالا8->
    دیگه تو psx یا انتظار گیم پلی این دارم یا ds :D
     
    #6 jhoobin, ‏Oct 31, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Oct 31, 2017
    morteza75, arsenalmom, voldmort و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. rezvideo

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 3, 2005
    ارسال ها:
    364
    نام:
    رضا چشمی
    خیلی وقت بود دنبال یه بازی با همچین اتمسفری بودم.
    دمو از نظر هنری و تکنیکی محشره انشاءالله بازی هم همینطوری از کار در میاد
     
  8. Akiba

    Akiba king of the majestic oceans of the world
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    ارسال ها:
    12,664
    نام:
    امیر حسین
    بهترین بخش تریلر برام اینجا بود! خیلی جو خوفی داشت! :x بسی دوست داشتنی:D

    ---
    در مورد بازی... واقعا انتظار چنین بازیی رو از ساکرپانچ نداشتم،فکر میکردم مثل بقیه ی بازی هاشون حالت فانی داشته باشه،یا شایدم فانتزی باشه:-" (فانتزی کمتر:D )
    اما با این حال،دیدن IP جدید همیشه لذت بخشه!:x
    ژاپن هم که دوست داریم! خیلی هم عالی! >:)

    فقط 2 مورد! یکی اینکه شخصیت اصلیش از نظر طراحی حداقل خیلی نچسه و اصلا خاص نیست:-" (به نظرم کاراکتری که طراحیه خاصی نداشته باشه هیچوقت موندگار نمیشه....یا خیلی سخته:-" )
    دومین مورد هم گفتن بازی مخفی کاریه...همممم...مخفی کاری و نینجا بازی خوبه! ولی امیدوارم سیستم مبارزات خفنی هم داشته باشه:D که اگر زدیم به دل دشمن هم از بازی لذت ببریم:D

    امیدوارم PSX هم نمایش داشته باشه...البته یکم بعیده...احتمالا شروع نمایش هاش از E3 باشه که حداقل چندتا از بازی ها اومده باشن و بحث تبلیغاتشون تموم شده باشه!
     
    PEDRAMGOLCHIN, morteza75, THELASTOFUSA_IR و 19 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. Sarvior

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 13, 2016
    ارسال ها:
    459
    نام:
    Ali
    1274... دوره پيش سنگوكو+مخفي كاري نينجا وار 8->
    بالاخره ميشه كات سين هاي شوگان توتال وار رو عملي اجرا كرد:D
     
    PEDRAMGOLCHIN, pkarash و mikelwar این نوشته را Like کرده اند.
  10. Kaine

    Kaine Kuraudo Sutoraifu
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    ارسال ها:
    9,086
    نام:
    احسان
    دوره کاماکورا

    در سال ۱۱۸۵ میناموتونو یوریتومو طایفه رقیب را شکست داد و در سال ۱۱۹۲ از سوی امپراتور به عنوان سردار یا شوگون منصوب شد و استبداد نظامی خود یا باکوفو (幕府, bakufu) را در شهر کاماکورا پایه گذاشت. در دوره کاماکورا، ژاپن وارد «قرون وسطای» خود شد که نزدیک به هفتصد سال طول کشید و در آن امپراتور، دربار و حکومت مرکزی سنتی به نهادهایی تشریفاتی مبدل شدند. موضوع‌های قضایی، نظامی و مدنی به دست جنگ‌آوران آریستوکرات (طبقه بوشی، Bushi) اداره می‌شد و قدرتمندترین کاست در میان آنان، حاکمان واقعی جامعه، یعنی شوگون‌ها بودند.

    (چیزی که احتمالاً توی بازی شاهدش هستیم)
    پس از زوال سلسله تانگ در چین در میانهٔ قرن نهم، روابط ژاپن با این کشور قطع شد. در زمانی که شوگون‌ها علاقه چندانی به گسترش روابط خارجی نداشتند، خبر از حکومت جدید مغول‌ها در پکن رسید. قوبلای‌خان فرمان داد که ژاپن یا خراج پرداخت کند یا آماده انتقام باشد. ژاپن زیر بار نرفت و شروع به آماده‌سازی خود برای دفاع نظامی کرد. مغول‌ها دو بار در سال‌های ۱۲۷۴ و ۱۲۸۱ به جزیره کیوشو در جنوب غربی ژاپن حمله کردند. به نظر می‌رسد که هر بار توفان شدید و نقصی در طراحی کشتی مغولان، لشکر مهاجم را با وجود برتری نظامی، از رسیدن به پیروزی بازداشت. توفان شدیدی که کشتی مهاجمان را در هم کوبید، باد خداوندی یا کامی‌کازه نامیده شد.

    پیامد سال‌ها تدارک نظامی به منظور جنگ با مغولان برای حکومت کاماکورا مصیبت‌آمیز بود. بسیاری از وفادارانی که برای پاسداری از حکومت جنگیده بودند، اینک در انتظار پاداش بودند و انجام این خواسته از توان حاکمان خارج بود. این موضوع به فروپاشی حکومت کاماکورا کمک کرد. در نهایت شهر کاماکورا در یک جنگ داخلی که بر علیه حکومت شکل گرفته بود سقوط کرد و دوران حاکمیت شوگون‌ها به پایان رسید. پس از این، دوران کوتاه اصلاحات کن‌مو آغاز شد.

    -ویکی-

    پ.ن : با توجه به تاریخ ژاپن، بازی پتانسیل فرانچایز شدنو حداقل برای حمله ی دوم هم داره :D تا ببینیم چی ازش در میاد. پلاس، با نظر امیر در مورد طراحی کرکتر موافقم بعد از کول و دلسین ، اصلاً خاص نبود ، امیدوارم عین کول توی I2 اینم عوضش کنن.
    پ.ن 2 : تسلیت به بازیسنتر جدید که حتی نصف گذشته هم هیجان واسه بحث در مورد بازیها توش نیست :D
     
    Siavash_MH, Silent Siren, Cloud Strife و 40 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. Boss Hunter

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 8, 2008
    ارسال ها:
    1,244
    نام:
    محسن
    به نظر که جالب میاد و امیدوارم وقتی منتشر بشه مثل تریلر عالی باشه
    نمیدونم چرا یاد اونیموشا افتادم،ای یادش بخیر.
     
  12. Max Blood

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 17, 2016
    ارسال ها:
    441
    نام:
    پویا
    خیلی منتظر معرفی بازی جدید ساکر پانچ بودم ولی اصلا فکرش رو نمیکردم برن سراغ همچین چیزی:D
    امید زیادی به بازی دارم و ترجیح میدم در کنار مخفی کاری بخش اکشن بازی هم قوی باشه که از سلاخی کردن دشمن هم لذت کافی رو ببریم:x
    I:SS سال 2014 منتشر شد تا الان سه سال شده... امیدوارم تو این مدت اونقدری رو بازی کار کرده باشن که سال دیگه منتظرش باشم8->
    قیافه ی شخصیت اصلی به کنار ولی از تیپش شدیدا خوشم اومده:D
     
    mikelwar این نوشته را Like کرده است.
  13. arsenalmom

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 14, 2009
    ارسال ها:
    1,239
    نام:
    محمدرضا
    اینکه یوشیدا گفته شخصا بازی جدید ساکرپانچ رو تجربه کرده و اینکه خود استدیو هم تو مصاحبه اخیرشون گفتن سه سال بازی در دست ساخت بوده ، پس میشه امید زیادی داشت برای دیدن گیم پلی تو مراسم psx [-o<:x>:D<

    .................................................

    آقای Nate Fox کارگردان بازی در PS Blog اطلاعاتی اولیه از این بازی را اعلام کرد:

    "وقتی که به پروژه بعدی خود فکر می کردیم، می خواستیم که جهان باز باقی بمانیم چون به بازیباز اختیار و قدرت می دهد، ما نمی خواستیم از آن دور شویم."

    "ما فکر می کنیم که در بازی های امروزه کنترل کامل دنیای بازی به دست بازیباز اهمیت ویژه ای دارد، زمان زیادی را به بازی های جهان باز و چیزی که این بازی ها را زیبا می کند فکر کردیم، در واقع خودمان را به جای بازیباز گذاشتیم و در این دنیای فانتزی از خود پرسیدیم: که هستم؟ در این بازی قرار است چه کنم؟ در نهایت به ایده ای ساده و عالی رسیدیم و جواب سوال هایمان را پیدا کردیم: چه کسی نمی خواهد که به ژاپن فئودال برود؟ چه کسی نمی خواهد که یک سامورایی با کاتانا باشد؟ و وقتی که هجوم مغولان به سوشیما در سال ۱۲۷۴ را به ایده سامورایی بودن اضافه کردیم همه چیز آماده شد. ناگهان دانستیم که قهرمانان و دشمنان چه کسانی هستند، دنیا در چه وضعی ست و چطور یک بازی ویدئویی می تواند از این دنیا ساخته شود. تمامی مکان هایی که در بازی وجود دارد in-engine هستند [به اصطلاح کاملا قابل تعامل و دسترسی است]، همه ی آن ها در دنیای بازی وجود دارد، مکانی ست که شما می توانید به آن جا بروید و از آن دفاع کنید. سوشیما جزیره ای بزرگ پر شده از مکان های مختلف، شهرک ها، مردم و... چیز های بسیاری که برای آموختن و دیدن در آن وجود دارد."

    "در Infamous ما به شما اجازه اکتشاف قدرت ها را دادیم، در این بازی ما به شما اجازه می دهیم که سامورایی بودن در جزیره ای بزرگ در ژاپن را تجربه کنید."

    کارگردان هنری بازی آقای Jason Connell :

    "این بازی به سبک اکشن-مخفیانه/ماجرایی است که در ژاپن فئودال دنبال می شود و ما با گرایش تاریخی به بازه زمانی هجوم ارتش مغول به این جزیره به کنترل یک سامورایی می پردازیم. من فکر کنم که قدرت انتخاب در این بازی با عناوین گذشته ما تفاوت بسیاری خواهد داشت، مثلا با خود می گویید که 'می خواهم به آن جنگل بامبو بروم، می خواهم که به آن مسیر بروم' خب بروید انتخاب با شماست، در این بازی مسیر نقطه به نقطه مشخص نشده [waypoint ندارد] و برای شما مشخص نشده که مجبور هستی به آن جنگل بروی و نگاهی بیندازی که این انتخاب همان انتخاب ماجراجویانه شما می باشد که بعد باز هم از خود می پرسید از این جا به کجا خواهم رفت؟"
     
    Siavash_MH, Silent Siren, morteza75 و 16 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. jhoobin

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2016
    ارسال ها:
    2,740
    نام:
    ژوبین
    بنظرم از بازیی که شخصیتش بر اساس واقعه تاریخی ساخته شده نه oni این چیزا انتظار دیگه ای نداشته باشید خیلی هم خوبه و عادی بنظر میرسه:D
     
  15. Rezahajizadegan

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2005
    ارسال ها:
    1,653
    اول : دمت گرم وقت گذاشتی و مطلب رو تاریخی کردی و حتی برای ادامش حدس زدی.
    دوم : والا حق داری ؟ بعد کنفرانس من با ذوق و شوق اومدم از بازی های VR سوال کردم همه ازش گذشتن یکی دونفرم شیشکی بستن رفتن کلا خورد تو ذوقم پیگیری نکردم...
     
    THELASTOFUSA_IR, Sony+, mikelwar و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.