Atlus و سیر جهانی شدنش

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
m8mx_download-1.jpg
Atlus ادعایی در زمینه موفقیتهایش ندارد ، با توجه به مارکتینگی که در اختیار دارد اهمیتی به فروش نمیدهد و شعار اصالت و کیفیت در اولویت کارهایش قرار دارد ، این شرکت نجیب ساختار شکنی هایی در صنعت گیم بوجود آورده ، رخنه کردن ریشه های فرهنگ شرقی در غرب ، P5 از جانب کاربران فامیتسو بهترین بازی تاریخ لقب گرفت ، با تمام موفقیتها این شرکت کوچک ، اما بزرگ ! ، پستی و بلندیهای زیادی را پشت سر گذاشته و هنوز هم خودش را به چالش می کشد .

با Atlusهمراه باشید :

xmil_sketch-1507712435692.png
6 Persona
Hiraoka : متاسفانه موانع زیادی بعد هر نسخه پیش رو داریم ، تشکر میکنم برای حمایتهای بسیار در مورد P5 و حس موفقیتی که بدست آورده ایم ، ما P4 را که ساختیم فشار بیش از P3 بود ، حالا باید 6 را بسازیم که فشاری بیش از 5 وجود داره ، استخدام جدید داشتیم و با این تیمو فضایی که فراهم کردیم میخواهیم به تمام موانع فائق بیاییم ، در مورد پرسونا 6 با وجود تیم خلاق Studio Zero با بیان اینکه PERSONA مهمترین برای Atlusه ، گام بعدی در نظر گرفته شده و در حال آماده سازیه .

lljc_atlus_ascot_logo.jpg
اهداف شرکت Atlus :
Atlus اعلام کرده در محدوده کلاس 10 تا 12 سازنده متوسطی هستند ، قدرت نام تجاری آنها با توجه به عناوین کلیدی مانند :
Shin Megami Tensei ، Persona و Odyssey Etrian به طور چشمگیری در حال افزایش است حتی در غرب .
Atlus قصد دارد در صنعت گیم ، یک شرکت کلاس 5 با ایجاد IP جدید و گسترش بیشتر سری های موجود با»» اصالت و همدلی «« به عنوان سیاست اصلی باشد .
هم اکنون Atlus در نظر دارد تعداد زیادی از موقعیت های اصلی شرکت خود مانند برنامه ریزان ، برنامه نویسان و طراحان را به منظور دستیابی به یک هدف پایدار به فروش 1 میلیون واحد در سال افزایش دهد .

wo11_studio-zero-logo-200x200.jpg
ایجاد Studio Zero :
Atlus در حال حاضر تحت یک تحول بزرگ قرار دارد ، تاکنون توسعه بازیها بین استودیوهای تولید اول و دوم تقسیم می شد ، با این حال یک بخش جدید به نام Studio Zero تاسیس شد که متخصص در توسعه عناوین جدید است ، هیراکوا اظهار داشت که این بازسازی به این دلیل است که شرکت را به سطح بعدی برساند . با توجه به تمام موفقیتها ، نوآوری چیزیست که هنوز Atlus به آن دس پیدا نکرده . با این بازسازی و استخدام ، منابع بیشتری در اختیار نوآوری قرار میگیرند .

qdls_download-2.jpg
پذیرش در خارج از کشور
قدرت برند Atlus به مرحله ی جهانی رسیده است و بازی های این شرکت از حد مجاز ژاپن فراتر رفته و در خارج از کشور به شدت تحسین برانگیز هستند . هیراكوا اظهار داشت بازی Atlus در ژاپن به همان اندازه كه در خارج از كشور به فروش می رسد ، فروش می کند . Atlus به دنبال فروش بازیهایش در سرتاسر جهان نیست ، اما این احساس وجود دارد که مخاطبان خارج از کشور به دنبال بازیهایی در طبیعت ژاپن هستند. در Persona 5 ، قهرمان یک دانش آموز دبیرستانی ژاپنی است و این بازی دارای تصاویری از سبک زندگی ژاپنی و گشت و گذار در مدرسه است که ممکن است مخاطبان خارج از کشور برایشان گنگ بنظر آید . اما این ارزیابی از فرهنگ غنی ژاپن توسط Atlus موفقیت آمیز بوده .

mfm7_atlus-x-vanillaware-tease-720x340-540x255.jpg
در تاریخ بازیسازی Atlus چه گذشت :

یکی از مهمترین بازی های Hiraoka که به عنوان نفر اول شرکت روی آن کار می کرد ، Shin Megami Tensei III: Nocturne بود ، این بازی نقطه عطفی برای Atlus بود. قبل از آن ، بازی های آنها به شدت میکس شدند و عناوین بدی وجود داشت . با موفقیت Shin Megami Tensei III: Nocturne ، آنها تصمیم گرفتند بر کیفیت تمرکز کنند و از آن پس فراتر از انتظارات مشتریان ظاهر شدند .
میزان گردش مالی در Atlus کم است ، بسیاری از اعضای کلیدی از زمانی که هیراكا به این شركت پیوست (در سال 2002) هنوز هم وجود دارند.

اطلاعات شرکت Atlus

  • سرمایه: 10 میلیون ین
  • تاسیس: سپتامبر 2013 ( توسط Sega )
  • تعداد کارمندان: 210 نفر
منبع
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر