«Phil Spencer» رئیس بخش Xbox به تیم ارشد رهبری کمپانی «Microsoft» پیوست

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
«Phil Spencer» رئیس بخش Xbox به سمت معاون اجرایی بخش گیمینگ کمپانی مایکروسافت و عضویت تیم ارشد رهبری این کمپانی درآمد و به شانزدهمین عضو این تیم بدل شد.

Phil-Spencer-1024x576.jpg

این ترفیع نشان‌ از اهمیت بخش گیمینگ برای کمپانی مایکروسافت دارد. فیل اسپنسر این اتفاق را با عنوان « نمایش عالیی از تعهد کمپانی مایکروسافت به گیمینگ» توصیف کرد.

فیل اسپنسر در سال ۱۹۸۸ به کمپانی مایکروسافت پیوست و از آن زمان در نقش‌های مختلفی از جمله مدیر کل استدیوهای مایکروسافت و رئیس بخش Xbox قرار گرفت و حال در سال ۲۰۱۷ به سمت معاون اجرایی بخش گیمینگ مایکروسافت و عضوی از تیم رهبری این کمپانی درآمده است.

Read the whole post here.
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
این ترفیع نشان‌ از اهمیت بخش گیمینگ برای کمپانی مایکروسافت دارد. فیل اسپنسر این اتفاق را با عنوان « نمایش عالیی از تعهد کمپانی مایکروسافت به گیمینگ» توصیف کرد.
یاد مسئولان وطنی میفتم:))
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
فیل اسپنسر این اتفاق را با عنوان « نمایش عالیی از تعهد کمپانی مایکروسافت به گیمینگ» توصیف کرد.​
٪100 این نمایش GOTY میشه :D دکتر نمایش بعدی بهاره ؟ Spoiler
 
آخرین ویرایش:

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
شکی وجود نداره که از زمان اومدن اسپنسر به ریاست بخش سرگرمی مایکروسافت این بخش ها بسیار محافظه کار تر شدن و ریسک پذیری عملا از بین رفته! من به شخصه فک می کنم با اضافه شدن اسپنسر به مدیران ارشد احتمالا حالا کل مایکروسافت محافظه کار تر بشه!:|
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: artour-2198

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
به به تبریکات . گل بود به سبزه نیز آراسته گردید! . خیلی کارنامه موفقی داشت ترفیع هم دریافت کرد! لول! . از اون هندی عقب افتاده بیش از این انتظار نمیرفت . فردا از بنگلادش و پاکستان و موزامبیک هم مدیران ارشد به ماکرو راه پیدا میکنن! >:D<<:-P:D:D:D.
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
به به تبریکات . گل بود به سبزه نیز آراسته گردید! . خیلی کارنامه موفقی داشت ترفیع هم دریافت کرد! لول! . از اون هندی عقب افتاده بیش از این انتظار نمیرفت . فردا از بنگلادش و پاکستان و موزامبیک هم مدیران ارشد به ماکرو راه پیدا میکنن! >:D<<:-P:D:D:D.
شما یه نگاه به رزومه اش بندازی(چه اسپنسر و چه نادلا)هر دو آدم های موفق و فوق العاده قدرتمندی در حوضه خودشون هستن! بعد نژاد پرستی هم میکنی؟ هندی تبار هست! از زمانی که نادلا اومده همه بخشای مایکروسافت متحول شده! بخش سرفیس بخش ویندوز بخش آفیس بخش رایانش ابری و..... اتفاقا بخش سرفیس و رایانش از همه موفق تر هم بودن! شاید ندونی ولی همین اسپنسر که داری مسخره اش میکنی جز 6 نفر تعیین کننده سیاست های ویندوزه:-w:-w:-w:-w
من کم لطفی دوستان رو جدا درک نمیکنم! گندی که متریک زده حالا حالا ها ادامه داره.خیلی از استودیو های خوب به دست اون از دست رفت. بازی آبسیدین ب لطف اون از دست رفت. معرفی بیخود و واقعا ~X(~X( اون متریک باعث شد ایکس باکس به اینجا بیاد. ضعف سخت افزاری ایکس باکس الان به شکل شایسته ای برطرف شده. فقط بخش نرم افزاری یا بازیا می مونه که مطمئنا توی این دو سال و نیم مایکروسافت نشسته بر و بر نگاه کنه و هیچی نسازه#-o#-o#-o#-o من کاملا به سران مایکروسافت و بخش ایکس باکس این کمپانی اطمینان زیادی دارم. مطمئنم موفق میشن<:-P با تشکر که متن من رو خوندید عزیزان.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,571
نام
Mehrdad
سال 2048 :
The New Xbox به همراه halo 15 gears 12 و forza 36 معرفی و عرضه میشه اما از نظر فن های مایکروسافت همچنان تمام مشکلات xbox به خاطر 5/6 سال مدیریت متریک در 2008/13 ! و البته در همون سال هم اگر دوستان موفقیت سونی و پلی استیشن را ریشه یابی کنند باز هم به متریک و معرفی x1 میرسند !
---
به شخصه از یک سری حرکات و تصمیم گیری های اسپنسر حمایت میکنم. مثل زنده نگه داشتن و برتر کردن نقاط قوت xbox مثل live (بکوارد و فلان اینا) . سیاست فروش سخت افزارش هم (صرف نظر از نرم افزاری که رو اون سخت افزار اجرا میشه!) با x1s که خوب پیش رفت. x1x هم باید صبر کنیم و ببینیم.
پ ن : اما در کل اسپنسر و xbox و مایکروسافت شدیدا ادم رو یاد منصوریان استقلال و فدراسیون فوتبال خودمون میندازه ! :D
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,462
نام
امین
من کاملا به سران مایکروسافت و بخش ایکس باکس این کمپانی اطمینان زیادی دارم. مطمئنم موفق میشن<:-P .

همینو یه نمه بشکاف.

اطمینان معنیش اینه که منی که بر فرض مثال اول نسل رفتم یه xbox خریدم حداقل خیالم تا ته نسل راحت باشه که کنسولم حمایت میشه حالا از هر نظر.
نه اینکه وسطای نسل ببینم از رده خارج میشه و مجبور به تعویض کنسولی میشم که واسه یه نسل خریدمش!!!

اطمینان میشه کسی که ps4 معمولی رو اول نسل خریده و با کسی که الان پرو میخره تفاوت شاخی رو حس نکنه و این اطمینان رو داره که کنسولش تا ته نسل جوابه.
حالا باز شما میتونی چشم انداز رو موفق ببینی و تعریف این واژه و اطمینان رو واسه خودت جوره دیگه ای تعریف کنی :D;)
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
AMIN-SCORPIONهمینو یه نمه بشکاف. اطمینان معنیش اینه که منی که بر فرض مثال اول نسل رفتم یه xbox خریدم حداقل خیالم تا ته نسل راحت باشه که کنسولم حمایت میشه حالا از هر نظر. نه اینکه وسطای نسل ببینم از رده خارج میشه و مجبور به تعویض کنسولی میشم که واسه یه نسل خریدمش!!! اطمینان میشه کسی که ps4 معمولی رو اول نسل خریده و با کسی که الان پرو میخره تفاوت شاخی رو حس نکنه و این اطمینان رو داره که کنسولش تا ته نسل جوابه. حالا باز شما میتونی چشم انداز رو موفق ببینی و تعریف این واژه و اطمینان رو واسه خودت جوره دیگه ای تعریف کنی :D;)الان Xbox One از رده خارج شده ؟ میشه همینو یک نمه بشکافی چون منی که One دارم با شمایی که One نداری چیزای متفاوتی میبینیم با امدن X1X قراره پرفومنس بازیهای انحصاری و مولتی پلتفرم افت کنه؟ شبکه Live برای One قطع شده و سرویس های جدیدی اضافه نمیشه ؟ چون همین چند ماه پیش بود که XGP اضافه شد و جالبه همین الان بازی Fifa 18 که مارکتینگش با سونی هست روی One سریعتر میشه بازیش کرد که به نظر شما از رده خارج شده ! در کل خیلی خوشحال میشم کمی این ادعای پوچ خودتون رو یک نمه بشکافید
 
آخرین ویرایش:

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
AMIN-SCORPIONهمینو یه نمه بشکاف. اطمینان معنیش اینه که منی که بر فرض مثال اول نسل رفتم یه xbox خریدم حداقل خیالم تا ته نسل راحت باشه که کنسولم حمایت میشه حالا از هر نظر. نه اینکه وسطای نسل ببینم از رده خارج میشه و مجبور به تعویض کنسولی میشم که واسه یه نسل خریدمش!!! اطمینان میشه کسی که ps4 معمولی رو اول نسل خریده و با کسی که الان پرو میخره تفاوت شاخی رو حس نکنه و این اطمینان رو داره که کنسولش تا ته نسل جوابه. حالا باز شما میتونی چشم انداز رو موفق ببینی و تعریف این واژه و اطمینان رو واسه خودت جوره دیگه ای تعریف کنی :D;)البته شما باید اینم در نظر داشته باشید که هیچ کدوم از شرکت های دنیا کوچکترین اهمیتی به مصرف کننده و اظمینان مشتری و .....نمی دن! مسئله ، مسئله سود و کسب درآمد هست ! همین سونی اگه جای مایکرو توی این نسل بود و فروش کمتری می داشت اصلا شاید طرح های عجیب غریب تری نسبت به one x اجرا میکرد! ( ذکر این نکته هم لازمه که one معمولی قرار نیست از رده خارج بشه!)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,462
نام
امین
الان Xbox One از رده خارج شده ؟ میشه همینو یک نمه بشکافی چون منی که One دارم با شمایی که One نداری چیزای متفاوتی میبینیم
با امدن X1X قراره پرفومنس بازیهای انحصاری و مولتی پلتفرم افت کنه؟ شبکه Live برای One قطع شده و سرویس های جدیدی اضافه نمیشه ؟ چون همین چند ماه پیش بود که XGP اضافه شد و جالبه همین الان بازی Fifa 18 که مارکتینگش با سونی هست روی One سریعتر میشه بازیش کرد که به نظر شما از رده خارج شده !

در کل خیلی خوشحال میشم کمی این ادعای پوچ خودتون رو یک نمه بشکافید

شما منکر این هستی که کنسول xbox one دیگه تولید نمیشه و از رده خارج شده؟
شاید تو ذهن شما هنو داره تولید میشه.

اگرم مکنر تفاوت کیلومتری تو بازی های چه انحصاری و چه مولتی روی one اولیه و x هستی تو اجرا من دیگه حرفی ندارم:|
شما همینو با ps4 سری اول و pro مقایسه کن این میشه کارایی بهتر نه اینکه بیای کنسول اولیه رو از رده خارج کنی تا تفاوتها جیغ نزنه دیگه :D

احتایج زیادی هم به شکافتن نداشت چون خودش خیلی وقته شکفته ....
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,462
نام
امین
البته شما باید اینم در نظر داشته باشید که هیچ کدوم از شرکت های دنیا کوچکترین اهمیتی به مصرف کننده و اظمینان مشتری و .....نمی دن! مسئله ، مسئله سود و کسب درآمد هست ! همین سونی اگه جای مایکرو توی این نسل بود و فروش کمتری می داشت اصلا شاید طرح های عجیب غریب تری نسبت به one x اجرا میکرد! ( ذکر این نکته هم لازمه که one معمولی قرار نیست از رده خارج بشه!)
همینه عزیز من منکر این نشدم.
ولی خب اطمینان رو یه نمه نگرفتم منظور دوستمون چیه و چطور میشه با این روند مایکرو از کنسلی بازیها و از دادن سهمش تو این نسل و ... بشه موفقیتش رو پیشبینی کرد.
همین.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر