5 چیز که باید در مورد بازی فوق العاده عجیب Biomutant بدانید !

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
وقتی برای اولین بار در موردش شنیدم ، شک داشتم ، یک عنوان پساآخرالزمانی جهان باز ، افسانه ی کونگ فو ، X101 ! ، ترکیب چند عنصر که هضمش راحت نیس ، ولی نظر من در گیمزکام تغییر کرد .
وقتی اسم مدیر خلاقStefan Ljungqvist به میان می آید میشه عجیب غریب بودن بازی را توجیه کرد .

o1cg_biomutant_announcement_header.jpg


Biomutant عجیب است ، و این عجیب و غریب بودن به طور کامل مورد قبول و بر شما قالب میشه .

در Biomutant عناصر آشنای زیادی وجود دارد ، ولی این عناصر مانند یک چیز درهم بنظر نمی آید ، دنیایی باز با وسعت ۱۶ کیلومتر مربع برای کشف سرزمینهای زمینی و زیرزمینی در اندازه های قابل مقایسه وجود دارد ، شخصیت اصلب قابلیت کاستومایز شدن از کاراکتر ، شکلو رنگ تا ارتقإ سلاح ، لباس ، و موارد خاص مانند گلوله های الکتریکی ، قابلیت تنظیم و تغییر وجود دارد . از جمله موارد تاکتیکی برای از بین بردن دشمنان در بازی ؛ ما در نسخه آزمایشی توانستیم به یک آپگرید برسیم به نام moth mouth که با صدا کردن این پروانه ها می توانید دشمنان را منحرف کنید یا حتی به دوستان خود حمله کنن .

اقداماتی که انجام میدهید واقعا مهم است :

در اوایل بازی متوجه می شوید درخت زندگی در حال مرگ است ، و مرگ آن میتواند تاثیر قابل توجهی بر روی چشم انداز سرسبز داشته باشد . شما حق انتخاب دارید ، مجبور نیستید قدرت را بازگردانید ، هر چند که مجبور می شوید با عواقب آن زندگی کنید ! ، یک سیستم اخلاقی در بازی وجود دارد ، ۶ جناح مختلف قبیله در بازی وجود دارد ، و هنگامی که شما شروع به بازی می کنید بصورت تصادفی تعیین می کند که کدام خوب یا بد است ، به عبارت ساده تر شما حق انتخاب ادغام شدن با یک یا چند قبیله را دارید ، یا راهی برای متحد کردنشان پیدا کنید ، یا دس به کشتارشان بزنید ! ، Stefan می گوید این تلاشها برای تجربه ی شخصیس ، چرا شخصیت شما با یک چشم بسته است ؟ از کجا آمده ؟ اسم او چیست؟ اینها همه اسرار مهمی هستند که Stefan می گوید در صحنه هایی که شما در پایان تماشا می کنید ، پرداخته می شود .

همه چیز روایت می شود !

همانطور که شما بازی می کنید ، یک راویِ بی نظیر گاهی اوقات از آنچه اتفاق می افتد صحبت می کند . به عنوان مثال ، در منو ، ما یک تیغه بلند ساختیم ، راوی بیان کرد : "به نظر من خوب است ! . Ljungqvist می گوید این بیشتر شبیه یک گزارشگر فوتبال است . هویت این راوی یکی از اسرار بازیست .

بر اساس آزمونو خطا ساخته شده است .

شما در طول ماجراجویی خود به یک سری تواناییها دس پیدا می کنید ، و طوری طراحی شده است تا شما بطور منظم در سلاحها از آن استفاده کنید ، X101 میخواهد بازیکنان را تشویق به انجام آزمایشهای گوناگون کند ، وقتی دیدم شخصیت اصلی توانایی استفاده از telekinesis به روشهای مختلف را دارد ، مثلا قارچ را گذاشتم و تبدیل به قارچ فنری کردم !! ، از Ljungqvist پرسیدم مثلا میتوانم قارچ را بگذارم و سپس با telekinesis آن را به یک قارچ پرنده تبدیل کنم و به یک مخزن مرگبار پرتاب کنم ، جواب : البته که می توانید !

یک دنیای بزرگ برای کشف وجود دارد همراه با برخی روشهای احمقانه برای انجام آن !

جهان بازی بزرگ است و دور زدن در آن می تواند خسته کننده باشد. خوشبختانه شما قادر به استفاده از وسایل مختلفی از قبیل موتور ، بالون هوای گرم و دست مکانیکی هستید ، می توانید نقاط را با نشانه گذاری باز کنید . چطور آنها را علامت گذاری کنید ؟ خواهید دید .

Biomutant سال آینده به پلتفورمهای نسل ۸ و PC خواهد آمد .
منبع
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,581
نام
حسین
همچین عجیب غریبم نیست بیشتر بازیای قدیمی همینجوری بودن
دیگه وقتی goat sim داریم بازی به این خوبی عجیب حساب نمیشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر