ناشر عنوان شنمو 3 ، شرکت Deep Silver خواهد بود

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
shenmue-ds1-670x371-constrain.jpg

درود

یوسوزوکی خالق افسانه ای سری شنمو به عنوان سازنده قسمت سوم اعلام کرد که ناشر عنوان شنمو 3 شرکت دیپ سیلور خواهد بود.شرکت دیپ سیلور قرار است تا عنوان شنمو 3 را در نیمه ی دوم سال 2018 به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی منتشر کند.

سوزوکی اعلام کرد که از این قرارداد با شرکت دیپ سیلور بسیار خشنود است و اعتقاد دارد که دیپ سیلور به اثار ژاپنی علاقه مند است.علاوه بر این یوسوزوکی اشاره کرد که این بهترین ناشری است که میتوانست برای انتشار عنوان شنمو 3 داشته باشد.

دیپ سیلور هم معتقد است که مجموعه ی شنمو یک مجموعه ی ارزشمند است و ان ها تمام توان خود را برای هرچه بهتر منتشر کردن عنوان شنمو 3 خواهند کرد تا بازی به بالاترین میزان فروش خود برسانند.

یوسوزوکی در مراسم گیمزکام حضور خواهد داشت و انتظار می رود تریلر و اطلاعات جدید از بازی منتشر شود.عنوان شنمو 3 قرار است در نیمه ی دوم سال 2018 منتشر شود.

 

ninja_gaiden

کاربر سایت
Aug 10, 2006
484
نام
None
شنمو زمان خودش پرهزینه ترین بازی بود، حالا با گدایی از مردم که حتما گند میزنه به نوستالژی های خوب گذشته... خدا کنه من اشتباه کنم
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
واقعا درک نمیکنم چرا سونی اینا رو نبرد زیر پروبال خودش ؟؟؟ کوجیما رو که گرفت :|یوسوزوکی هم کم سازنده ای نیست اینجوری خیلی بهتر میشد مطمئنم الان یه تریلر توپ داشتیم از بازی میدیدیم نه تاخیر های دائم بعدشم که این ds اصن حس خوبی به این ناشر ندارم بازیاش خیلی:-&.... (نظر شخصی)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر