1. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    [​IMG]
    Star Citizen
    Developer: Cloud Imperium Games
    Gener: Massive Multiplayer Online - FPS
    Release Date: TBA 2017
    Platforms: PC

    [​IMG]
    OS
    Windows10 64Bit Anniversary
    Windows7 64Bit ServicePack1
    Windows8 64Bit

    GPU
    Directx11 Graphic Cards With 1GB Video Ram
    CPU

    Couad Core
    Memory
    8GB

    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    از ذهن کریس رابرتز ، سازنده مستقل و تحسین برانگیزِ سری Wing Commander . ساپورت کننده و حامی 100% . " استارسیتیزن می آید " . استار سیتیزن به دنبال ایجاد یک زندگی و حیات است ، تنوع جهان علمی تخیلی با غوطه وریِ بی نظیر ... و شما دعوت شده اید تا هر مرحله از توسعه بازی را گام به گام دنیال کنید . فراتر از شبیه ساز نبرد فضایی ، فراتر از یک شوتر اول شخص ، و فراتر از یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین ، استارسیتیزن اولین جهان اول شخصی است که به شما گیم پلی ای بی نهایت را ارائه خواهد داد .

    [​IMG]
    Who's Chris Roberts - Game Developer :
    کریس رابرتز متولد ( May 27, 1968) ، طراح و برنامه نویس بازیهای ویدئویی ، تهیه کننده و کارگردان فیلم است . کریس رابرتز خالقِ مجموعه سری Wing Commander هنگامی که او در Origin Systems ( کمپانی توسعه دهنده بازیهای ویدئویی ذر آستین تگزاس که بین سالهای 1983 تا 2004 فعالیت داشت ) مشغول به کار بود نیز هست . او هم اکنون در بخش گروه حامیان شبیه ساز فضایی استارسیتیزن مشغول به کار است.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    The cast
    Gary Oldman - Dark Knight trilogy - Gillian Anderson - X-Files - Mark Hamill - Star Wars: The Force - Mark - Harry Treadaway - Penny Dreadful - Ben Mendelsohn - Bloodline- Jack Huston - Boardwalk Empire- John Rhys-Davies - Indiana Jones- Andy Serkis - Dawn of the Planet of the ApesStrong - Kingsman: The Secret ServiceAwakens
    Liam Cunningham - Game of Thrones
    Rhona Mitra
    Ian Duncan
    Sophie Wu
    Gemma Whelan
    Craig Fairbrass


    [​IMG]
    Star Citizen یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین وسیع یا MMO ، تجارت فضایی ، و مبارزه ای کامپیوتری برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بوده و دارای بخش کمپین تک نفره با نام Squadron 42 می باشد .Star Citizen و Squadron 42 به تهیه کنندگی کمپانی آقای Chris Roberts یعنی کمپانیِ Cloud Imperium Games و همتای اروپایی اش Foundry 42 و تحت لایسنس کمپانیِ تابعه Roberts Space Industries ، عرضه می شود . بازی در اصل برای انتشار در سال 2014 و دوباره برای انتشار در سال 2016 درنظر گرفته شده بود اما همچنان از آغاز سال 2017 میلادی هیچ تاریخ انتشار رسمی وجود نداشته و بازی هنوز در دست ساخت و گسترش قرار دارد . Squadron 42 یا همان بخش تک نفره بازی در اصل برای انتشار اواخر سال 2015 در نظر گرفته شده بود اما تاخیر خورد و در ماه ژوئن 2017 وبسایت رسمی بازی امسال را برای انتشار رسمی آن در نظر گرفته است .
    نسخه Alpha ی بازی به همراه بخش کمپین تک نفره Squadron 42 هم اکنون برای علاقمندان در دسترس قرار دارد . شما برای شروع علاوه بر ثبت نام در وبسایت Roberts Space Industries باید از بین پکیچ های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمایید .
    [​IMG]

    Chris Roberts با راه اندازی کمپین از زمان شروع پروژه تا 2017 MAY 19 توانسته با کمک 1,811,057 نفر از دوستاران و علاقمندان بازی ، مبلغ $149,523,654 جمع آوری و آن را صرف توسعه بازی کند .
    Star citizen چیست ؟

    مسافرت در پهنه وسیع کهکشان در یک سفینه حمل محموله با یکی دونفر از دوستان خود در برجک کنترل سفینه و فرود بر سرزمینی بیگانه و انجام کمی کار قاچاقی برای کمین کردن در مسیر قانون شکنانِ بی پروا و مبارزه در راه خود از زمین به داخل فضا ، همه در یک تجریه یکپارچه ، فراتر از یک شبیه ساز فضایی ، فراتر از یک شوتر اکشن ، فراتر از یک بازی چند نفره آنلاین وسیع ، بله این Star citizen است .

    صدها سیستم شهری متراکم در سرزمین های بیگانه وسیع ،که هر یک هنرمندانه با تکنولوژی های ترکیبی پردازش سیاره ای ما طراحی شده اند . تنوع گسترده ای از کشتی های فضایی ، اجزاء ، سلاح ها و تجهیزات و ارایه گزینه های شخصی سازی بی نهایت برای هماهنگ شدن با سلیقه شما.

    آنطور که میخواهید زندگی کنید : تغییر از یک محموله بر به یک فرد چموش هر وقت که اراده کنید . تعاملی متنوع با جمعیتی پویا ، چه وقتی که در حال انجام کار هستند یا در یک فروشگاه بارگذاری می شوند ، به لطف فن آوری اختصاصی "هوش مصنوعی اشتراکی" ما ، مردم در Star citizen دارای چرخه کامل روز و شب هستند .

    یک جامعه پویا . ما نه تنها ما به طور مرتب به روز رسانی ها را به اشتراک می گذاریم ، در پشت پرده ویدئوها و گزارشات ماهیانه توسعه دهندگان بازی ، ما بیلد های اولیه و در دسترس بازی را ساخته ایم ( اشاره به نسخه الفای بازی ) ، بنابراین حامیان و تستر ها می توانند آن را تست و به ارایه بازخوردهای خود در مراحل توسعه Star citizen بپردازند .
    در حال حاضر چه چیزی را می توانم تجربه کنم ؟

    Star citizen در حال حاضر در مرحله آلفا به سر میبرد . این بدان معناست که تکنولوژی و طراحی ای که به بازی جان می بخشد هنوز در مراحل توسعه به سر می برد . به عنوان کمک به ما برای تصحیح و بهبود برای ادامه توسعه بازی ، ما بازی را به چند بخش تقسیم کرده ایم که در حال حاضر برای تست نسخه اولیه در دسترس هستند . با پکیج استارسیتیزن خود هم اکنون می توانید تمام این بخش ها را بازی کنید و به ما در فراهم نمودن بینش و بازخورد مورد نیازمان هر چه بیشتر یاری رسانید.
    بخش های در دسترس عبارتند از :

    - فرمانده ارتش : سبک آرکیدی ، داگ فایت و مود ریسینگ که به شما اجازه تست مدل پرواز مبتنی بر فیزیک سفینه های ما را به عنوان بازیکنان حاضر در نبرد در کنار یکدیگر و علیه دشمنان در عرصه های متعدد بازی در اختیار شما قرار میدهد .

    - ستاره دریایی : میدان نبرد سریع . جایی که بازیکنان اکشن اول شخص شوتر منحصر به فرد ما را قدم به قدم آزمایش می کنند ، تست یکپارچه انیمیشن های متحرک اول شخص و سوم شخص ، مبارزه در جاذبه صفر و تنوع سلاح های پیشرفته .

    - منطقه 18 : در اصل به عنوان یک تست برای فعل و انفعالات سیاره ای طراحی شده است . منطقه 18 یک فضای شهری با جزئیات بسیار دقیق برای گشت و گذار ، خرید یا فقط تماشای مناظر برای شما و دوستانتان در نظر گرفته شده است .

    - آشیانه : فضای شخصی شما برای بازدید از سفینه های خود از نمایی نزدیک تر ، ویرایش ترتیب و نوع سلاح های سفینه و بازدید از جوایز شخصی و تغییرات احتمالی در دکوراسیون .

    - آفرینش پایدار : که عموما با " پی - یو " شناخته شده . این مود ترکیب تمام مودهای دیگر است و به بازیکن اجازه گشت و گذار در قسمت کوچک یکی از سیستم های خورشیدی ما را میدهد .اینجا شما به همراه دوستتان می توانید به انجام ماموریت بپردازید ، در سفینه بمانید یا به مبارزه بپردازید ، و یا به کشف کمربندهای سیاره ای که برای مدت های مدید به دست فراموشی سپرده شده بپردازید . فراهم کردن سفری یکپارچه از داخل ایستگاه فضایی به یک سفینه خیلی بزرگ که شما و دوستتان می توانید هنگام پرواز در صدها کیلومتر فضای بیکران درون آن قدم بزنید ، همه چیز در زمان واقعی ، تماما بدون لودینگ همه و همه به توسط موتور 64 بیتی بازی ما فراهم و ساخته شده است . در اینجاست که شما شروع به دیدن آن چیزی خواهید کرد که در استارسیتیزن به آن بشارت داده شده است .
    چگونه بازی کنم ؟

    - شما می توانید با خرید " استارتر پکیچ " به بازی ملحق شوید . هر استارترپکیج شامل یک سفینه فضایی آماده به پرواز برای شما و دسترسی به تمام مودهای حال حاضر خواهد بود .

    - بسته استارتر سفینه با انتخاب یک سفینه قابل اعتماد مانند آئورا یا موستانگ ، و امروز به ماجراجویی میان ستاره ای راه پیدا کنید .

    - توجه ، ما بسته های ویژه و سفینه های اضافی و ایتم های درون بازی را ارائه می کنیم که توسط وب سایت Roberts Space Industries قابل خرید می باشند و خرید این بسته و آیتم ها به حامیان ما این اجازه را میدهد تا ما را هرچه بیشتر در راه تو سعه بازی یاری رسانند . همه این سفینه ها در صورت تمایل در بازی در دسترس خواهند بود و هرگز برای شروع بازی به آنها نیاز نخواهد بود .

    [​IMG]
    راههای زیادی برای شروع بازی در Star citizen وجود دارد . در زیر فقط تعداد کمی از گزینه های موجود در دسترس است .
    [​IMG]
    - فیزیک واقعی
    سفینه های
    Star Citizen فقط خوب به نظر نمیرسند ، بلکه مطابق با موتور فیزیک نیوتونیِ دقیقی پرواز می کنند. بازی شبیه سازی کامل و بی عیب و نقص بدنه تمام فضاپیماها را ارائه می کند . اگر این فضاپیماها در Star Citizen پرواز می کنند ما دقیقا می دانیم چگونه و چرا . بازی دارای چندین ویژگی در مدلهای پروازیِ ساخته شده هست که به شما اجازه میدهد سفینه خود را مانند یک بازی کامبت فضایی سنتی پیکره بندی و یا به وسیله شکستن الگوهای پروازی و مانورهایی که فقط در نیروی گرانش صفر امکان پذیر است آن را پیکره بندی نمایید .

    - شبیه سازی نیوتونی
    ما سخت کار کردیم تا مطمئن شویم مدل های پروازی Star Citizen جدای تمام آن چیزیست که تا پیش از آن آمده . ( اشاره به بازیهای مشابه ) . عملکرد سفینه ها به صورتِ پویا بر پایه دهها متغیر فیزیکی محاسبه شده و توانایی مانور جت شما برای هدایت به سمت مسیر درخواست شده به صورت دینامیکی محاسبه می شود . هر عدد سفینه آنطور که شما آن را به پرواز در خواهید اورد شخصی سازی می شود .

    - سیستم کنترل پرواز هوشمند
    هر یک از فضاپیماهای Star Citizen دارای یک سیستم جامع پرواز با سیم است که حتی خلبانان تازه کار نیز توانایی کار با آن را دارند. در حالی که IFCS فعال است، فضاپیمای شما به شیوه ای طبیعی برای بسیاری از خلبانان شبیه ساز پرواز پاسخ خواهد داد.

    - محور اتصال و بُردار
    شما در حال راندن یک هواپیما نیستید . سوییچ به هر تعداد از حالت های پرواز برای مانور مانند یک فضاپیمای واقعی: رانندگی معکوس برای جلوگیری از مرگ در فضا ، رانندگی در هر جهت ... حتی IFCS را کاملا برای کنترل کامل بر روی کشتی خود غیر فعال کنید .

    - شبیه ساز نیروی گرانش G
    Star Citizen فقط شبیه ساز سفیه نیست . بلکه شبیه ساز فرد داخل آن نیز هست . به سادگی می توانید ماشین را محدود کنید اما مطمئن شوید که توانایی مانور برای خلبان را محدود نکرده اید . نبرد سریع با JOYSTICK می تواند مزیت شما در مبارزه باشد .


    25 آگست در نمایشگاه Gamescom 2017 و در فستیوال CitizenCone 2017 گیم پلی ای از بازی به همراه مصاحبه های اختصاصی با سازنده ها به نمایش در خواهد اومد و در تاریخ 5 سپتامبر آپدیت جدید با قابلیت گشت و گذار در solar system و landing بر روی سیارات به بازی اضافه خواهد شد .این اتفاق یک قدم بزرگ برای نزدیک شدن به تاریخ ریلیز رسمی بازی خواهد بود !
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    این تاپیک با اطلاعات بیشتر به روز می شود .
    تمام محتوای تاپیک برگرفته از وبسایت
    Roberts Space Industries و ویکیپدیا بوده و هیچ دخل و تصرفی در ترجمه متون صورت نگرفته است .

    [​IMG]
    Getting Started in Star Citizen - Roberts Space Industries
    Star Citizen - Wikipedia






     
    #1 Annunaki ™, ‏Jul 27, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Aug 17, 2017
    msf, Skuul, sang و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. amirv2

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 11, 2015
    ارسال ها:
    427
    به به چه پستي \m/:-bd همچنان منتظريم واسه اين شاهكار
     
    Annunaki ™ این نوشته را Like کرده است.
  3. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    ehsan7 و bezad این نوشته را Like کرده اند.
  4. rostam2142

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2014
    ارسال ها:
    238
    من خریدم کسی نداره ورژن ۳ امروز ریلیز شد کسی آ\دیت نکرده
     
  5. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    درود
    به دلیل مشغله کاری وقت نکردم up کنم . البته شنیدم که نسخه ۳ ریلیز شده اما مثل اینکه فعلا برای تست سرور رفته و هنوز ریلیز عمومی نشده ! اگر کسی تست کرد و خلافش ثابت شد اعلام کنه که ی بخش برای کسانی که بازی رو تهیه کردن تو post اول ایجاد بشه تا همدیگه رو ادد کنیم . فعلا من با ۳ سفینه اونم روی نسخه الفا ۲.۳.۶ بازی رو تست کردم که متاسفانه روی اون بیلد افت فریم وجود داشت . البته قول دادن که نسخه الفا ۳.۰ واقعا از این لحاظ بهینه خواهد بود !
     
    Fifa 10 و rostam2142 این نوشته را Like کرده اند.
  6. rostam2142

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2014
    ارسال ها:
    238
    خ راحت ریلیز عمومی شده

    Sent from my H60-L04 using Tapatalk
     
  7. rostam2142

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2014
    ارسال ها:
    238
    ">
    من خودمم هنوز نرسیدم دانلود کنم یه جوی استیک از المان سفارش دادم فک کنم بیست روز دیگه برسه همون موقع اپدیت کنم

    Sent from my H60-L04 using Tapatalk
     
  8. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    من up کردم و فقط وقتمو هدر دادم روی بازی هیچ بهینه سازی صورت نگرفته با 1080ti حدودا ۲۶ فریم !
    بازی اصلا بهینه نیست حتی نسبت به بیلد قبلی ۲.۶.۳ از این نظر افتضاح تره !

    تازه کرش های مداوم رو هم به بازی اضافه کن .
    با این وضعیت میگه بیا بهت ۴۸ متر مکعب به توان ۲ متر زمین بدم برای خودت station شخصی درست کن روی ماه .
    خلاصه که خوب دکانی باز کرده و به اسم توسعه بازی در حال دوشیدن ملت ! اونا هم خوشحالن که دارن به ساخت بازی کمک میکنن .

    فعلا و با این وضعیت که بازی هنوز روی PTU یا همون PUBLIC TEST SERVER هست به هیچ عنوان ارزش خرید و یا حتی TRY نداره .
    افت فریم نه به خاطر سیستم من و شما بلکه به علت NET CODE افتضاح شونه . تا این بیلد به صرت رسمی وارد فاز بهره برداری نشه و حداقل از تست سرور بیرون نیاد ارزش وقت گذاشتن رو نداره .

    ی خبر خوب هم بدم .
    بازی در اواخر سال ۲۰۱۸ احتمالا وارد فاز بتا میشه !
     
    #8 Annunaki ™, ‏Jan 10, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Apr 7, 2018
    Fifa 10 این نوشته را Like کرده است.
  9. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    ماه مارچ با ریلیز شدن بیلد Alpha 3.1.1 بازی به پایداری میرسه و افت فریم ها فیکس میشه .
    فعلا بازی روی بیلد 3.0.1 هست و بیلد 3.1.1 در دست تست روی ptu یا public test server قرار داره .

    روی بیلد 3.0.1 قعلی 4 سیاره یا moon در سیستم خورشیدی بازی موجوده که هر 4 تا قابلیت پرواز و فرود روی سطح و بازگشت رو دارن .
    ی ویدیو هم از گیم پلی خودم تهیه کردم که بعد از مونتاژ و میکس ارسال خواهم کرد .
     
    Fifa 10 این نوشته را Like کرده است.
  10. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    درود

    این هم نقشه راه بازی تا پایان سال 2018 !
    Star Citizen Roadmap - RSI - v1.1.0

    پچ جدید 3.1 در تاریخ نامعلومی تو ماه اپریل یعنی همین ماه عرضه میشه
    به همراه این پج مواردی از قبیل کرکتر ، لوکیشن ( سیارات با قابلیت Landing و Exploring ) ، گیم پلی ( شامل آپدیت HUD ، APP MANAGE ، SHIP DAMAGE ) ، هوش مصنوعی سفینه ها ، حضور 2 وسیله نقلیه به همراه 3 سفینه جدید ، اضافه شدن 3 اسلحه جدید ، و از همه مهمتر برای ما بهبود پرفورمنس ، به بازی اضافه خواهد شد .

    کم کم وقتشه سفینه هاتون رو از پارکینگ در بیارین :D

    ویرایش :

    ویدیویی که قولش رو داده بودم از گیم پلی خودم روی آپدیت 3.0.1
    starcitizen Fan_made Video by RezaRz1983
     
    #10 Annunaki ™, ‏Apr 3, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Apr 6, 2018
    Fifa 10 و avannn این نوشته را Like کرده اند.
  11. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    با فرا رسیدن اپریل آپدیت بزرگ 3.1.1 بازی با حجم 11 گیگ منتشر شد !
    بازی از اون حالت خشک و بی روح در اومده و میشه گفت ی پولیش اساسی صورت گرفته .
    متریال های جدید برای سفینه ها ، تغییر کاکپیت سفینه ها ، نورپردازی بهتر و لگ خیلی خیلی کمتر و پایداری فریم بیشتر !
    و انیمیشن های نرم تر و اضافه شدن 2 شهر با جزییات فک بر انداز ! در کل همه چیز برای کسانی که به خرید بازی فکر میکنن مهیاست .
     
    #11 Annunaki ™, ‏Apr 7, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Apr 7, 2018
    Fifa 10 و AliShp این نوشته را Like کرده اند.
  12. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    3,140
    نام:
    پوریا
    این چیزی که گذاشتی واقعا عالیه. خیلی هم به روز هست و کاملا میبینی الان دارن چیکار میکنن. یه چیزی که خیلی جذبم کرد این بود:

    Capture.JPG

    بخش Gameplay توی پچ 3.2.0 این رو گذاشته. اگه این درست باشه من شخصا بازیش رو میخرم. اگه بتونی تمامی مراحل رو با دوستات بازی کنی، عالیه
     
    Annunaki ™ این نوشته را Like کرده است.
  13. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    بازی تو هر پچ داره بهتر و بهتر میشه و تا پایان 2018 احتمال خیلی خیلی زیاد وارد فاز بتا بشه البته باید منتظر موند و دید تو E3 امسال کریس رابرتز چی برامون تدارک دیده !

    با ساختن اکانت به صورت رایگان می تونید داخل این لینک سوالاتتون رو بپرسید و همون موقع جواب بگیرید
    در واقع اینجا چت رومیِ که علاقمندان و developer ها رو یکجا گرد هم آورده .

    Spectrum - v3.7.1-hf.1
     
    Fifa 10 این نوشته را Like کرده است.
  14. HIGH VOLTAGE

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 2, 2011
    ارسال ها:
    636
    نام:
    علی
    خیلی بازی بیخود و رو مخیه
    من اول بهش امید داشتم ولی دیگه خیلی کشش دادن
     
  15. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,273
    نام:
    رضا.آ
    عزیز من سلیقه ها متفاوته دلیلی نداره همه خوششون بیاد . شما از کجا پی به بیخود بودن و رومخ بودنش بردی !!!! سازنده ی mmo وسیع به وسعت 48 میلیون مایل مربع رو ساخته ! و این کارو به زیبایی هر چه تمام تر داره انجام میده . هیچ بازی و هیچ شبیه ساز مشابهی با این ابعاد و گستردگی با این جزئیات تا به حال ساخته نشده . حتی ایده ساخت همچین جهانی جاه طلبی و بلند پروازی خاصی رو طلب می کنه !

    کدوم شبیه ساز یا بازی تونسته سیستم سیاره ای و خورشیدی و فیزیک نیوتونی طراحی کنه !
    یا تونسته فیزیک در خلاء رو شبیه سازی کنه ؟
    یا تونسته سیاره هایی به این عظمت و جزئیات بسازه ؟
    یا سفیه هایی که هر کدوم فیزیک منحصر به فرد خودشون رو دارن ؟

    خود خدا هم زمین و آسمونها رو تو 7 روز آفرید :D حالا از ی آدم مثل کریس رابرتز چه انتظاری داری !؟ :-w:-bd

    " من نمی خواهم یک بازی بسازم من ، میخواهم جهان هستی را بسازم "

    بازی در نهایت تبدیل به ی همچین چیزی خواهد شد که در نوع خودش تک و استثنایی خواهد بود .
    Star Citizen - Introduce the StarMap
     
    #15 Annunaki ™, ‏Apr 12, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Apr 12, 2018
    Ac66, Fifa 10, HIGH VOLTAGE و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.