کوری بارلاگ : عنوان God of War نیاز به تغییرات داشت

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
god.png


درود

عنوان God of War در نمایشگاه E3 2017 حضور داشت و شاهد یک تریلر بسیار زیبا از ان در کنفرانس سونی بودیم.عنوانی که یک ریبوت برای سری به حساب می اید و تغییرات فراوانی کرده است.
Corey Barlog در مصاحبه با وبسایت یوروگیمر اشاره کرد که دوربین سینمایی عناوین پیشین به دوربین روی شانه تغییر کرده است.علاوه بر این صحنه های QTE هم از بازی حذف شده است.چون برای بازیبازان به امری خسته کننده تبدیل شده است.این تغییرات ممکن است برای تعدادی از طرفدران قدیمی سری ناامید کننده باشد.بر اساس صحبت های کوری بارلاگ میتوان دریافت مهم ترین تغییر ، تغییر دوربین بازی است.

کوری بارلاگ در ادامه از داستان بازی گفت:

وقتی که من برای این پروژه بازگشتم ، ارزو داشتم یک داستان شخصی تر از کریتوس بگویم.عنوان God of War با دوربین و صحنه های سینمایی خود معروف است اما من تلاش میکنم تا بیشتر در رابطه با شخصیت ها بدانم و متوجه شدم اگر با دیدی نزدیک به ان نگاه کنم بسیار جالب خواهد بود.
او زبان فیلم را قطع صحنه می داند و این چگونگی ارتباط فیلم با مخاطب است.اما بازی ها متفاوت هستند و ما نیازی به انجام چنین کاری نداریم ، ولی این کار را انجم میدهیم ، چون با ان اشنا هستیم.به تازگی متوجه این موضوع شده ام که این همان چالشی است که میخواستم ان را انجام بدهم.من به دنبال یک پروژه بودم که میتوانستم این کار را انجام بدهم و عنوان God of War همان پروژه است.هر چند مخالفانی نیز داشتم اما من با یکی از بهترین تیم های بازیسازی کار میکنم و ان ها نیز دوست داشتند تا با این چالش دیوانه وار روبرو شوند.داستان بازی در مورد کریتوس و پسرش است.این به این معنی نخواهد بود که همیشه کریتوس بر روی صفحه نمایش است.چیزهایی وجود دارند که انگیزه توجه کردن به ان ها وجود دارد اما ما همیشه تلاش میکنیم تا کریتوس محور داستان باشد تا همه چیز را که به دنبال ان هستیم ببینید.

در ادمه کوری بارلاگ به نیاز به تغییر در بازی ها و اینکه چرا عنوان God of War تغییر کرده است ، اشاره کرد و گفت:

بازی ها تغییر میکنند.نه تنها بازی ها تغییر میکنند بلکه نیاز به تغییر دارند.هنگامی که نخستین عنوان از سری God of War منتشر شد بازی های رایانه ای خشونت امیز بود اما در حال حاضر با وجود عناوینی مانند The Last of Us و دیگر عناوین متمرکز بر روایت داستان ،بازی ها تمایل بیشتری به توسعه ی شخصیت های عمیق تر دارند.

عنوان God of War در تاریخ نامشخص در سال 2018 عرضه میشود

 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به نظرم فارق از هر نتیجه ای که بدست بیاد این حجم از ریسک پذیری ارزشمند هست.

ولی دوتا نکته اصلا خوشم نیامد یکی اینکه بازی به نظرم تو این تریلر اخر کلا خشونتش کم بود و یکی اینکه خیلی خیلی به دلست تو مصاحبه هاش اشاره میکنند و تو خوده تریلرها هم مشخص بود بازی به شدت از دلست الهام گرفتند. منظور صرفا تمرکز روی بخش داستانی نیست بلکه تمرکز روی رابطه پدر و فرزندی هست که با هم غریبه هستند و تو یک سفر همدیگه رو بیشتر میشناسند و ...

البته به شدت امیدوارم برخلافش ثابت بشه :D
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
یعنی یه بازی ساختن شدش نقطه عطف صنعت بازی سازی.
همه خودشونو با اون مقایسه میکنند و سعی میکنن از اون الهام بگیرن تا خودشونو بهتر کنند.
واقعا شاهکار ناتی داگ در کلمات نمیگنجه!

و یکی اینکه خیلی خیلی به دلست تو مصاحبه هاش اشاره میکنند و تو خوده تریلرها هم مشخص بود بازی به شدت از دلست الهام گرفتند. منظور صرفا تمرکز روی بخش داستانی نیست بلکه تمرکز روی رابطه پدر و فرزندی هست که با هم غریبه هستند و تو یک سفر همدیگه رو بیشتر میشناسند و ...

البته به شدت امیدوارم برخلافش ثابت بشه :D
اینکه یه تیم بزرگ میاد میگه از یه تیم بزرگ دیگه برای کارش الهام گرفته اصلا چیز عجیب و غریب و ابدا بدی نیست! (البته همه جا به غیر از ایران)
تو سینما ما زیاد داریم این موضوع رو. استیون اسپیلبرگ بارها این ور و اون ور و تو مصاحبه ها گفته من فلان سکانس از فیلمم رو از مثلا فیلم روانی هیچکاک الهام گرفتم.
یا مثلا اسکورسیزی میاد میگه من تو فیلم Raging Bull حرکات کاراکتر اصلی رو دقیقا از حرکات شخصیت اصلی فیلم روانی توی سکانس حموم الهام گرفتم.
این مثال ها همه جا هست فقط تو ایرانه که یارو میگه نه خودم اولین باره اینکارو کردم و از کسی الهام نگرفتم و کار خودمه و اینا :| وقتی هم بهش سند میدیم میگیم ازین الهام گرفتی میزنه زیرش..
ولی در کل اینکه بدونیم یه نفر از یه شاهکار الهام گرفته باعث بزرگ شدن کار خود اون شخص میشه. وقتی بارلاگ میاد این حرفو میزنه انتظار یه شخصیت پردازی عمیق در من بوجود میاد از بازی و بیشتر سمت بازی میرم تا اینکه میزد زیرش.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
من که شخصا از نمایش GoW خیلی بدم امد!:D هرچی بیشتر میگذره و بیشتر هایپ اولیه میخوابه بیشتر بدم میاد!:D اینکه همون روند قبل رو ادامه ندادن خیلی ارزشمنده، جرات و ریسک پذیریشون هم ایضا همینطور، اما نتیجه انقدری که باید تاثیر گذار نیست.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,920
نام
نـــــــویـــــــــد
من که شخصا از نمایش GoW خیلی بدم امد!:D هرچی بیشتر میگذره و بیشتر هایپ اولیه میخوابه بیشتر بدم میاد!:D اینکه همون روند قبل رو ادامه ندادن خیلی ارزشمنده، جرات و ریسک پذیریشون هم ایضا همینطور، اما نتیجه انقدری که باید تاثیر گذار نیست.

زیاد اهمیت نداره تو و چند نفر دیگه خوشتون نیاد ماکان :D به هرحال توی هر داستانی تا چندتا تلفات عادیه که اینجا تو قربانی شدی
 

Adidas95

کاربر سایت
Feb 7, 2016
825
نام
آرش
هرچی میگذره و هرچی بیشتر تریلرو میبینم بیشتر عاشق بازی میشم البته از همون اولین بار هم به شدت لذت بردم تغییرات بازی عالیه , بشینید یه بار دیگه یکی از سه گانه قبلی رو بازی کنید بعد دوباره این تریلرو ببینید اونوقت ارزش کار سانتا رو میفهمید , عظمت بازی دو چندان به نظر میرسه, فاز اینکه میگن خشونت کریتوس کم شده هم نمیفهمم طرف دیگه باید چیکار کنه تو این چند دقیقه ؟! بچشو که نباید تیکه پاره کنه !؟
 

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,023
تریلر E3 بازی یه حس خوبی داره هرچی بیشتر نگاش می کنی حس می کنی بار عاطفی خفنی تو بازی بین پدر و پسر می خواد بوجود بیاد
من به شخصه با واقع گرایانه تر شدن بازی نسبت به قبل خیلی موافقم تا بی روح بودن و کله خری محض کریتوس! عامل موفیقت اصلی TLOU هم همین موضوع بود
 

Mprince

کاربر سایت
Jul 21, 2008
1,618
نام
محسن
گند زدن به بازی و شخصیت کریتوس و به هیچ عنوان نمیتونم این تغییرات رو درک کنم تغییر همیشه مثبت نیست و شخصا دوست داشتم همون روند قبلی رو ادامه بدن،ربط دادن بازی به tlu و الهام گرفتن از اون هم خیلی مسخرست،چون اصلا دنیای gow و کریتوس یه چیز دیگه ست کلا کریتوس نماد خشم و انتقام هست وبه هیچ عنوان نمیشه به غیر از این تصورش کرد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Simorq and vivaz360

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,952
نام
فرهاد
تغییر و تحول بازی خیلی خوب انجام شده. شاید بخاطر دوربین بازی باشه که بعضیا خوششون نیومده چون یخورده تو ذوق ادم میزنه.
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
زیاد اهمیت نداره تو و چند نفر دیگه خوشتون نیاد ماکان :D به هرحال توی هر داستانی تا چندتا تلفات عادیه که اینجا تو قربانی شدی

آخه نکته اینه که کلا نمایش جذابی و خیره کننده ای نداشت و اکثر سایت ها جزو بست آو شو انتخابش نکردن اصلا! فقط من نیستم.

و اینکه کلا باید پذیرفت این گیم پلی فعلی جذابیت و خفنی که از گاو انتظار میره رو خیلی نداره. البته بخشیش برمیگرده به نوع نمایش که چیز زیادی نشون ندادن و بیشتر دارن روی روابط کریتوس و پسرش مانور میدن. باید امیدوار بود خود بازی اینجوری نباشه. و خشونت+باس فایت های خیلی اپیک به قدر کفایت وجود داشته باشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Cait Sith

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر