پیت هاینز : داستان عنوان The Evil Within 2 ، داستان رستگاری است

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
vgmag_the-evil-within-2-1-990x556.jpg


درود

در کنفرانس E3 2017 شرکت بتسدا جدیدترین عنوان پدر ژانر ترس و اسطوره صنعت بازی ،شینجی میکامی معرفی شد.طی یک مصاحبه ای که با جان یوهانس و پیت هاینز توسط پلی الستیشن بلاگ انجام شده است ان ها صحبت هایی راجع به داستان بازی The Evil Withn 2 کرده اند.

در عنوان The Evil Withn 2 بازیبازان یک بار دیگر در نقش سباستین قرار میگیرند و به نظر میرسد پرداخت شخصیت او بسیار بهتر شده است.اوضاع سباستین پس از اتفاقات قسمت اول بسیار بد است.اعضای تیم تنگو می گویند که بر روی شخصیت پردازی سباستین بسیار کار کرده اند و داستان عنوان The Evil Withn 2 ، داستان رستگاری سباستین است.

پیت هاینز در مصاحبه با پلی استیشن بلاگ گفت:

داستان بازی اندکی بعد از قسمت اول اتفاق می افتد و سباستین در شرایط بدی به سر میبرد.هیچ کس حرف های او را در رابطه با اتفاقت قسمت اول باور نمیکند و او به الکل روی اورده است و در بدترین شرایط زندگی اش به سر میبرد.

شما در این شرایط سباستین را ملاقات خواهید کرد.جولی کیدمن همکار وی در قسمت اول پیش او می رود و به او میگوید:دخترت را که فکر میکنی چند سال پیش مرده است، نمرده است.موبیوس او را گرفته و از او سوء استفاده میکند.تو باید وارد استیم شوی و او را نجات بدهی.این داستان ، داستان رستگاری اوست و او فرصت دارد تا خودش را پیدا کند و از این فرصت در جهت ساختن زندگی خودش گام بردارد.

جان یوهانس ضمن تاکید صحبت های پیت هاینز گفت :

تیم تنگو در حال کار بر روی یک روایت بهتر داستانی است.ما میخواستیم عنوانی بسازیم که بیشتر از قبل بر روی شخصیت ها و داستان تمرکز داشته باشد.ما تلاش بسیار زیادی کردیم.سباستین در حال بازگشت است و پرداخت شخصیتی بسیار خوبی دارد.شما از ابتدای بازی با او همسفر خواهید شد و تکامل شخصیت او را خواهید دید.هان طور که پیت گفت این داستان ، داستان رستگاری اوست.

پیت هاینز در ادمه گفت:

سباستین در قسمت اول یک انسان تندخو بود.او یک کاراگاه بود و برای انجام ماموریتی فراخوانده شده بود.به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با او سخت بود.به نظر میرسید هم شما و هم او از شرایط راضی نیستید و فقط برای زنده ماندن تلاش میکنید.

اما این بار او به خاطر حوادث گذشته شکسته شده و رابطه ی بین پدر و دختر برای شما قبل درک است و انگیزه ی ان برای نجات دخترش را درک می کنید.


عنوان The Evil Within 2 در تاریخ 13 اکتبر 2017 برای سه پلتفرم pc ، xone و ps4 منتشر خواهد شد.

 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,133
نام
متوئیدی
اتفاقا شخصیت پردازی ها فوق العاده بود تو شماره اول خیلی راحت میشد به شخصیت هر کارکتر پی ببری. مثلا دفترچه سپاستین کاستیانوس داستان خوش زندگیش رو شرح میده و پایان تلخش رو هم تعریف میکنه،
روویک یا روبن با اون اتفاقاتی که تو دوران کودکی براش میافته و تبدیل به یک بیمار روانی اما بسیار باهوش میشه، هر کدام از هیولاهای بازی ساخته ذهن ناخودآگاه خود روویک هستن،
جوزف که همیشه نگران حال خرابش بودی و کیدمن که هر وقت تو بازی بهش میرسدی قلبت براش پرواز می کرد :d
دکتر خیمنز بدبخت...
بین این همه فقط لزلی عجیب و غریب بود که تو این شماره بهش می رسیم.
 
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر