کارگردان عنوان Devil May Cry از نبود بازی جدید خود در E3 معذرت‌خواهی کرد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
1.png

آقای Hideaki Itsuno کارگردان سری بازی‌های Devil May Cry و Dragon’s Dogma، در صفحه اصلی توییتر نوشته است که از نشان ندادن بازی جدید خود در E3 امسال معذرت‌خواهی کرد و به طرفداران اطمینان خاطر داد که پروژه «به‌خوبی» پیش می‌رود.

Hideaki Itsuno کارگردان قسمت دوم، سوم و چهارم سری بازی‌های معروف و محبوب «دویل می کرای » و دو قسمت بازی Power Stone و عنوان نقش‌آفرینی Dragon’s Dogma، قبلاً در اوایل همین سال اعلام کرده بود که در حال بر روی پروژه‌ای جدید است و برخی از افراد احتمال داده بودند که این بازی در E3 امسال نمایش داده می‌شود.

می‌توان این احتمال را داد که پروژه جدید آقای Hideaki Itsuno، در مراسم Tokyo Game Show امسال که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، نمایش داده خواهد شد.

بااینکه نام پروژه جدید آقای Itsuno مشخص نیست، ولی طرفداران دوست دارند که بعد از عنوان نه‌چندان موفق DmC: Devil May Cry اثر استودیو Ninja Theory، بر روی پروژه «دویل می کرای» خودش کار کند یعنی ادامه قسمت چهارم بازی ولی ممکن هم است که این عنوان نسخه جدید ای از بازی Dragon’s Dogma باشد.

منبع

Read the whole post here.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
Capcom دوتا بازی اوایل نسل قبل عرضه کرد که هردوتا به شدت کوبیده شدند ولی من هنوز که هنوزه دلیل این کوبیده شدن در اون برهه را درک نمیکنم.یکیش RE5 و یکیش هم DMC4.

جالبه که هردوتا بازی به واقع همون راه نسخه قبلیشون را با کمی تغییرات و حتی بهبودهایی ادامه دادند ولی ملت اون زمان بد ریختن رو سر Capcom. اگر قرار بر کوبیده شدن باشه باید RE4 و DMC3 هم کوبیده میش شدند.لبته با گذشت زمان یکم نظرات نسبت به هردوتا بازی تغییر کرد.
 

FOXP2

کاربر سایت
Jun 19, 2010
171
من خودم خیلی طرفدار DMC4 بودم ولی چند وقت پیش که دوباره رفتم نظرم کلا برگشت البته زبانم هم خیلی بهتر شده بود نسبت ب هفت هشت سال پیش
هر بار که یه در قفل میشد و بعد کشتن دشمنا باید یه کات سین مسخره شکسته شدنش میدی و همزمان اجرا نمیشد که خیلی عذاب اور بود
شخصیت دانته بجای جذاب بودن خیلی مسخره بود برام بی عمق و سطحی
بیشتر شبیه دلقکا بود تا یه شحصیت جذاب
گیم پلی هم با نیرو بد نبود ولی با دانته شدیدا خسته کننده
محیطای بازی تکراری
اسلحه های که دانته بعد شکست باس ها میگرفت هیچ ربطی ب ظاهر و توانایی های اون باس نداشت
داستان و روابط شخصیت ها هم فوق العاده لوس |-)
DmC رو دقیقا بعد DMC4 رفتم جفتشون هم کمتر از دو روز تموم کردم برای همین راحت می تونم مقایسه شون کنم
بخام نمره بدم
Dmc = 9
DMC4 = 5 :o)
 
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر