کمپانی Ubisoft به فکر عناوین قدیمی تر خود نیز هست

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
1.png

بااینکه به‌تازگی کمپانی Ubisoft، قسمت جدیدتری از عناوین معروف خود را مانند Assassin’s Creed و Far Cry را معرفی کرد، اما ظاهراً مخالف بازنگری عناوین قدیمی‌تر خود مانند Splinter Cell و Prince of Persia نیست بااینکه چند سال از زمان عرضه آخرین نسخه آن‌ها می‌گذرد.

وب‌سایت IGN به‌تازگی با رئیس استودیو Ubisoft Montreal آقای Yannis Mallat مصاحبه‌ای انجام داده است و از پرسیده شده بود که چه موقع دوباره عناوین قدیمی‌تر این استودیو را ملاقات خواهیم کرد آقای Yannis Mallat می‌گوید:

«من دوست دارم فکر کنم که استودیو ایده‌های خلاقانه بزرگی داشته باشد؛ بنابراین، اگر ایده پردازی آمد و به ما گفت: هی نگاه کن، من یک سری ایده‌های دیوانه‌وار برای عناوین قدیمی دارم که چند سال است با آن‌ها کاری نکردیم، مطمئناً ما به گوش می‌دهیم.»

Mallat اشاره کرد که فرانچایز را دوباره بازنگری خواهد کرد که حتماً باید در بازار هم عنوان پر فروشی شود.

«یکی از بهترین تعهدات در استودیو Ubisoft Montreal این است که محیط را طوری ساخته‌ایم که تمام کسانی که اینجا کار می‌کنند احساس راحتی و قدرت کنند که تا به‌راحتی بتوانند خود را شکوفا کنند و ایده‌های خود را پرورش بدهند.»

آخرین قسمت از سری بازی معروف و محبوب Prince of Persia در سال ۲۰۱۰ و بانام Prince of Persia: The Forgotten Sands عرضه شد و درحالی‌که آخرین قسمت از سری بازی Splinter Cell در سال ۲۰۱۳ و بانام Splinter Cell: Blacklist منتشرشده بود.

منبع

Read the whole post here.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
سم فیشر که صد در صد برمیگرده تو این قضیه شک نکنید مخصوصا اینکه الان بازار برای این عنوان جا باز کرده. ولیکن از یک دریچه ای میشه به بازگشت شاهزاده ایرانی امید داشت. به احتمال قویی دیگه AC یکسری سالانه نخواهد بود (هر سه سال، دو نسخه و یا هر مدل عرضه دیگه ای) تو همون سالها یک جای خالی برای عرض اندام شاهزاده ایرانی به عنوان یک بازی تاریخی اکشن خطی وجود داره. البته اینکه نسخه جدید کلا ریبوت و یا دنباله باشه برای یوبیسافت داستانی خواهد بود...

درباره AC O به نظرم اینکه بگیم این ویژگی ها قبلا تو بازیهای مختلف حضور داشته اصلا چیزه بدی نیست !! نسل پیش انچارتد با همین فرمول الگوگیری از چند بازی مختلف پیش رفت و با ترکیب درست این المان ها + طراحی مراحل قوی به عنوانی خارق العاده تبدیل شد. حالا AC این فرصت رو داره هم از ویژگی های مثبت قدیم خودش مثل مقبره ها استفاده کن و هم از بازیهای دیگه در سبک مشابه الگو بگیره، مهم ارزش کلی بازی هست.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
مشکل میدونید چیه؟! مشکل اینه که ایراد گرفتن خیلی کار آسونتریه تا ایده پردازی. الان افرادی که میان از هر سوراخ سومبه بازی یه ایراد در میارن حتی یدونه ایده هم نمیتونن بدن برای بهتر شدن بازی. من ابدا منظورم این نیست که بازی یه عنوان بی نقصه، نه، مثلا من خودم به کامبت سیستم این نسخه که توی e3 دیدم معترضم و به نظرم مبارزات میتونست خیلی پویاتر و واقعی تر باشه، چیزی مثل نسخه ۱ که واقعا خیلی واقعی و طبیعی بود توی زمان خودش. ولی جدا وسعت بازی و عملکردهای چندین و چندگانه توی گیم پلی و diversity اون رو که آدم میبینه واقعا مبهوت اینهمه دقت و بازنگری توی بازی میشه. الان خیلی از نقاط قوت نسخه های قبل توی این نسخه دیده شده و خیلی موارد جالب توجه هن به بازی اضافه شده، تازه نمایش بازی از بیلد آلفا و فقط از یک ناحیه بازی بود. حالا چه ها میخوایم داخل بازی ببینیم رو فقط خدا میدونه. یوبیسافت یکی از اولین و بهترین کمپانی ها در ساخت بازی های اکشن ماجرایی و جهان باز بوده و هست، یادم نمیاد تا حالا بازی ای توی این سبک ساخته باشه که شکست خورده باشه. ضمن اینکه بهترین کمپانی از لحاظ پیاده سازی وقایع و لوکیشن های تاریخی همین یوبی هست، طوری که با سری اساسین قشنگ یه دور کامل توی تاریخ زدن گیمرا، با این تفاسیر واقعا بی انصافیه که فقط چشممون رو بروی ضعف ها باز کنیم و این همه زیبایی و دست آورد رو داخل بازی نبینیم.
بازی به هر حال نقص هایی داره که یا توی بیلد نهایی مرتفع میشه یا نسخه های بعدی. ولی قطعا این نسخه به دلیل رخ داد بستر حوادث که در مصر هست و اینکه یه نگرش نسبتا جدیدتری رو از این سری به گیمرا میده برای من فوق العاده هیجان انگیزه و انتظار برلی بازی کردنش واقعا سخته برام. بهترین حرکتشون برای این نسخه بردن بازی به مصر بود، جدا دست و بال سازنده خیلی بازه برای ایده پردازی، مصر جزو یونیک ترین و اسرارآمیزترین تمدن هاس، واقعا دمشون گرم برای انتخاب لوکیشن بازی.
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,038
نام
سهند
یه چیزی هم که هست اینه که یوبی الان المانهای بازیاشو توهمه بازیاش استفاده میکنه
من الان دارم watch dogs 2 رو بازی میکنم . بازی به شدت شبیه بلک لیست
یه جورایی اسپلینترسل اپن وردن . این حرکتاش خوب نیس یوبی
بازیهای جدیدش باید چیزای جدید و یونیک خودشون رو داشته باشن
یا جهان باز شدن همه بازیهاش استراتژی قشنگی نیست
یه شوتر نظامی مثل ghost recon یا steep اصلا به چه فلسفه ای باید جهان باز بشه ؟
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,333
نام
امیرعلی
خيلى دوست داشتم الان اون استوديوهايى كه اينقدر مريد دارن تو فروم دقيقا همچين كارى كرده بودن و اونموقع نظرات دوستان رو درباره "تغييرات" ميخونديم.
اونطرف GOW اصلا از بيخ و بن عوض شده همه به به و چه چه ميكنن و ميگن اين تغييرات واسه عمر فرانچايز لازم بود(كاملا هم حرف درستىِ به نظرم ، كاش ذهنيت ها درباره AC:O هم اينجورى بود) حالا AC نه همه چيزش تغيير كرده نه اينجوريه كه دقيقا همون نسخه قبلى باشه و اين بهترين حركت براى راضى نگه داشتن همه س!
همونطور كه دوستان گفتن اينجورى نيست كه ما بگيم بازى بدون نقصِ و ايرادى نبايد ازش بگيريد، شخصا اصلا وجود عقابِ رو دوست ندارم ولى خب بعنوان يه تجربه جديد تو اين نسخه باهاش روبرو هستيم و ايراداتش (مثل ثابت ايستادنش) رو ميگيم شايد برطرف بشن شايدم نه ولى باعث نميشه من از تجربه همچين ACـى خودمو محروم كنم يا زهرمارم بشه !
مشكلى كه من حس ميكنم خيلى از دوستان با اين بازى و كلا هر بازى جديدى كه Ubi ميده دارن اينه كه اعتمادشون به Ubi رو از دست دادن و بهشون هم حق ميدم چون Ubi چندسال اشتباهات زيادى كرد و همه مارو خيلى اذيت كرد.
كما اينكه همونجور كه اول گفتم اگه ماهم تو اين چندسال هم ACهاى كمترى ميديدم هم با كيفيت تر الان اينقدر به Ubi اعتماد داشتيم و منتظر يه تجربه جديد از اين نسخه بوديم كه با قاطعيت ميگفتيم هركارى هم ميخوان بكنن مطمعنا ما ازش لذت خواهيم برد!! ولى خب من شخصا بعد از فاجعه لانچ Unity ديگه سراغ AC نرفته بودم تا همين ٥-٦ ماه پيش كه دوباره از Unity (كه ديگه مشكلات روز اول رو نداره طبيعتا) شروع كردم و فهميدم Ubi چه شاهكارى رو بخاطر مقاصد خودش زد خراب كرد.
خوشبختانه تو چيزى كه اين ٢-٣ سال اخير از Ubi ديديم ديگه از اشتباهتش درس گرفته و خيلى بيشتر به كيفيت بازيش و تجربه گيمر اهميت ميده.
خلاصه اينكه به نظر من دليل اينجور نگاه هاى نابودگر بيشتر اين قضيه س.
 

amindead

کاربر سایت
Jul 21, 2010
629
مشکل میدونید چیه؟! مشکل اینه که ایراد گرفتن خیلی کار آسونتریه تا ایده پردازی. الان افرادی که میان از هر سوراخ سومبه بازی یه ایراد در میارن حتی یدونه ایده هم نمیتونن بدن برای بهتر شدن بازی. من ابدا منظورم این نیست که بازی یه عنوان بی نقصه، نه، مثلا من خودم به کامبت سیستم این نسخه که توی e3 دیدم معترضم و به نظرم مبارزات میتونست خیلی پویاتر و واقعی تر باشه، چیزی مثل نسخه ۱ که واقعا خیلی واقعی و طبیعی بود توی زمان خودش. ولی جدا وسعت بازی و عملکردهای چندین و چندگانه توی گیم پلی و diversity اون رو که آدم میبینه واقعا مبهوت اینهمه دقت و بازنگری توی بازی میشه. الان خیلی از نقاط قوت نسخه های قبل توی این نسخه دیده شده و خیلی موارد جالب توجه هن به بازی اضافه شده، تازه نمایش بازی از بیلد آلفا و فقط از یک ناحیه بازی بود. حالا چه ها میخوایم داخل بازی ببینیم رو فقط خدا میدونه. یوبیسافت یکی از اولین و بهترین کمپانی ها در ساخت بازی های اکشن ماجرایی و جهان باز بوده و هست، یادم نمیاد تا حالا بازی ای توی این سبک ساخته باشه که شکست خورده باشه. ضمن اینکه بهترین کمپانی از لحاظ پیاده سازی وقایع و لوکیشن های تاریخی همین یوبی هست، طوری که با سری اساسین قشنگ یه دور کامل توی تاریخ زدن گیمرا، با این تفاسیر واقعا بی انصافیه که فقط چشممون رو بروی ضعف ها باز کنیم و این همه زیبایی و دست آورد رو داخل بازی نبینیم.
بازی به هر حال نقص هایی داره که یا توی بیلد نهایی مرتفع میشه یا نسخه های بعدی. ولی قطعا این نسخه به دلیل رخ داد بستر حوادث که در مصر هست و اینکه یه نگرش نسبتا جدیدتری رو از این سری به گیمرا میده برای من فوق العاده هیجان انگیزه و انتظار برلی بازی کردنش واقعا سخته برام. بهترین حرکتشون برای این نسخه بردن بازی به مصر بود، جدا دست و بال سازنده خیلی بازه برای ایده پردازی، مصر جزو یونیک ترین و اسرارآمیزترین تمدن هاس، واقعا دمشون گرم برای انتخاب لوکیشن بازی.
اینکه ایراد گرفتن آسون تر از ایده پردازی کاملا درست اما اینکه میگید مشکل از اینجاست واقعا قابل هضم نیس
قشر گیمر که تو تیم سازنده یوبی نیستن ایده پردازی کنن ضمن اینکه ایده پردازی کار اوناس نه ما و به قول یکی از دوستان مفتی که بازی نمیدن بَه بَه و چَه چَه کنیم
دوستمون king of north درس میگن و مشکل اصلی اینجاست که بازی های یوبی شبیه هم شدن مثلا تو واچ داگز کواد بود حالا تو اساسین شده عقاب
من به شخصه فقط بخاطر مصرش نظرم جلب شده
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
درست که فکر می کنم می بینم با شرایط یوبی و دو قسمت آخر هیچ وقت سمت pop نرن خیلی خیلی بهتره چون اون چیزی که قراره تهش بشه چیزی جز فاجعه نمیشه
فقط لطف کنن دو سه تا ریمیک بسازن برای من کافیه چون همین الانش ریمیک WW از 99%بازی های پنج شش سال اخیر بوبی بهتره
 
  • Like
Reactions: the dahaka

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
اینکه ایراد گرفتن آسون تر از ایده پردازی کاملا درست اما اینکه میگید مشکل از اینجاست واقعا قابل هضم نیس
قشر گیمر که تو تیم سازنده یوبی نیستن ایده پردازی کنن ضمن اینکه ایده پردازی کار اوناس نه ما و به قول یکی از دوستان مفتی که بازی نمیدن بَه بَه و چَه چَه کنیم
دوستمون king of north درس میگن و مشکل اصلی اینجاست که بازی های یوبی شبیه هم شدن مثلا تو واچ داگز کواد بود حالا تو اساسین شده عقاب
من به شخصه فقط بخاطر مصرش نظرم جلب شده
ببینید دوست من بنده و سایر عزیزانی که اینجا راجب بازی صجبت میکنیم و معتقدیم عملکردش قابل دفاع هست اصلا و ابدا منظورمون تکمیل بودن و بدون نقص بودن این شماره نیست. من خودم از نمایش e3 نقص ها و‌کاستی هایی دیدم که خب بیان هم کردم یه تعدادیشون رو، ولی کلیت بازی و کانسپتش واقعا عالی و سرگرم کنندس، ماها هنوز بازی رو تجربه نکردیم که، باید بازی کامل تجربه بشه تا نظر صحیح راجبش بشه صادر کرد، ولی بازی از نظر من تمام المان های موفق گذشته اش رو در کنار موارد اصلاح شده و جالب توجهی توی این نمایش به مخاطبین ارائه داد.
من موافق این صحبت هستم که بازی یه جاهایی مثلا شبیه فارکرای با واچ داگز شده ولی واقعا بده به نظر شما؟! تقلید اگر به جا و به موقع باشه از نظر شما پوئن منفیه؟!
بعد هم من مشکلم با سیل انتقاداتی هست که یا اکثرا بدون پشتوانه هست و یا فقط سو و جهت تخریبی داره، چرا باید لذت بتزی رو از خودمون بگیریم؟! فقط به خاطر اینکه سلیقمون با چیزی که نمایش داده متفاوته؟! یعنی حاضر نیستیم به خودمون فرصت بدیم و از سرگرمی ای که به خاطرش اینجا هستیم و داربم بحث میکنیم لذت ببریم؟!
در هر حال انتقاد شما به جا هست ولی من معتقدم بازی محاسنش به مراتب بیشتر از این معایب هست، من هم نخواستم و‌نمیخوام کسی رو قانع کنم، بعضی وقتا واقعا با بعضی بازی ها نمیتونن کنار بیان یه عده، این نه مشکل بازیه نه مشکل سلیقه اون افراد، مشکل عدم سازگاری با ستینگ خاص عناوین بازیه با انتظارات یه عده. همین.
 
  • Like
Reactions: FPS Eager

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,038
نام
سهند
ببینید دوست من بنده و سایر عزیزانی که اینجا راجب بازی صجبت میکنیم و معتقدیم عملکردش قابل دفاع هست اصلا و ابدا منظورمون تکمیل بودن و بدون نقص بودن این شماره نیست. من خودم از نمایش e3 نقص ها و‌کاستی هایی دیدم که خب بیان هم کردم یه تعدادیشون رو، ولی کلیت بازی و کانسپتش واقعا عالی و سرگرم کنندس، ماها هنوز بازی رو تجربه نکردیم که، باید بازی کامل تجربه بشه تا نظر صحیح راجبش بشه صادر کرد، ولی بازی از نظر من تمام المان های موفق گذشته اش رو در کنار موارد اصلاح شده و جالب توجهی توی این نمایش به مخاطبین ارائه داد.
من موافق این صحبت هستم که بازی یه جاهایی مثلا شبیه فارکرای با واچ داگز شده ولی واقعا بده به نظر شما؟! تقلید اگر به جا و به موقع باشه از نظر شما پوئن منفیه؟!
بعد هم من مشکلم با سیل انتقاداتی هست که یا اکثرا بدون پشتوانه هست و یا فقط سو و جهت تخریبی داره، چرا باید لذت بتزی رو از خودمون بگیریم؟! فقط به خاطر اینکه سلیقمون با چیزی که نمایش داده متفاوته؟! یعنی حاضر نیستیم به خودمون فرصت بدیم و از سرگرمی ای که به خاطرش اینجا هستیم و داربم بحث میکنیم لذت ببریم؟!
در هر حال انتقاد شما به جا هست ولی من معتقدم بازی محاسنش به مراتب بیشتر از این معایب هست، من هم نخواستم و‌نمیخوام کسی رو قانع کنم، بعضی وقتا واقعا با بعضی بازی ها نمیتونن کنار بیان یه عده، این نه مشکل بازیه نه مشکل سلیقه اون افراد، مشکل عدم سازگاری با ستینگ خاص عناوین بازیه با انتظارات یه عده. همین.
ایده برداری بازیهای یوبی از هم چیز خوبی نیست . باعث میشه که احساس کنی چیزایی رو داری میبینی برات تازگی و جذابیت نداشته باشه
دیگه پارامترهای گیم پلی چیزی نیست که تو همه بازیها بیارنش
عقاب آخه چجوری ثابت میمونه تو هوا ؟؟؟؟؟ drone مگه ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر