کمپانی Ubisoft به فکر عناوین قدیمی تر خود نیز هست

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
1.png

بااینکه به‌تازگی کمپانی Ubisoft، قسمت جدیدتری از عناوین معروف خود را مانند Assassin’s Creed و Far Cry را معرفی کرد، اما ظاهراً مخالف بازنگری عناوین قدیمی‌تر خود مانند Splinter Cell و Prince of Persia نیست بااینکه چند سال از زمان عرضه آخرین نسخه آن‌ها می‌گذرد.

وب‌سایت IGN به‌تازگی با رئیس استودیو Ubisoft Montreal آقای Yannis Mallat مصاحبه‌ای انجام داده است و از پرسیده شده بود که چه موقع دوباره عناوین قدیمی‌تر این استودیو را ملاقات خواهیم کرد آقای Yannis Mallat می‌گوید:

«من دوست دارم فکر کنم که استودیو ایده‌های خلاقانه بزرگی داشته باشد؛ بنابراین، اگر ایده پردازی آمد و به ما گفت: هی نگاه کن، من یک سری ایده‌های دیوانه‌وار برای عناوین قدیمی دارم که چند سال است با آن‌ها کاری نکردیم، مطمئناً ما به گوش می‌دهیم.»

Mallat اشاره کرد که فرانچایز را دوباره بازنگری خواهد کرد که حتماً باید در بازار هم عنوان پر فروشی شود.

«یکی از بهترین تعهدات در استودیو Ubisoft Montreal این است که محیط را طوری ساخته‌ایم که تمام کسانی که اینجا کار می‌کنند احساس راحتی و قدرت کنند که تا به‌راحتی بتوانند خود را شکوفا کنند و ایده‌های خود را پرورش بدهند.»

آخرین قسمت از سری بازی معروف و محبوب Prince of Persia در سال ۲۰۱۰ و بانام Prince of Persia: The Forgotten Sands عرضه شد و درحالی‌که آخرین قسمت از سری بازی Splinter Cell در سال ۲۰۱۳ و بانام Splinter Cell: Blacklist منتشرشده بود.

منبع

Read the whole post here.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
:| وجدانا ؟؟؟ شوخی میکنی باهام ! یعنی شما تا الان فکر میکردین اینا مشکل من هستن ؟ اینا که افتخار AC هستن (قسمت بولد)

------------
فکر کنم اونایی از عقاب قابل کنترل ، وجود موجودات افسانه ای در AC استقبال میکنن که AC رو فقط گیمی میدونن که نشانش Hidden Blade هست مثل بعضی بازیهای معلوم الحال (اسم نمیارم) ، حتی پس فردا کاراکتر AC بال درآورد و پرواز کرد هم میگن دمه یوبی گرم
پس مشکل شما کدوم قسمت هست؟! کنترل عقاب؟! افسانه؟!
شاید به قول شما من فقط می دونم AC یه بازی هست که توش می تونیم بدوییم و با اون چاقو چسبیده به دستش آدم بکشیم :-?
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
پس مشکل شما کدوم قسمت هست؟! کنترل عقاب؟! افسانه؟!
شاید به قول شما من فقط می دونم AC یه بازی هست که توش می تونیم بدوییم و با اون چاقو چسبیده به دستش آدم بکشیم :-?
مشکل اینه انتظار یه بازی به اسم ac داشتیم نه یه بازی که یه کپی از ویچر3 باشه.بازی ghost recon نیست که با یه عقاب همه رو مارک کنه . یا کلی چیزایی که اصلا لازم نبود به بازی اضافه شده.و بعد n سال هنوزم تکلیف کامبت سیستم بازی مشخص نیست و اینبارم اومده یه تقلید ریز از dark soulsرفتن.
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
بازی را گسترده تر می کنن و پیشرفت می کنه، میگن لازم نیست!
مثل قبل باشه میگن همون قبلیه و پیشرفت نکرده!
اینَ تَذهَبون؟
اول بیاید به ما اون مشخصه هایی که AC را منحصر بفرد میکنه معرفی کنید!! ببینیم اصلا حذف شدن یا نه که این بازی را AC نمیدونید. بعد بریم سراغ بقیه جاهاش.
پ.ن: خدا را شکر اینجا نگفتید که از هورایزن کپی شده بازی.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
مشکل اینه انتظار یه بازی به اسم ac داشتیم نه یه بازی که یه کپی از ویچر3 باشه.بازی ghost recon نیست که با یه عقاب همه رو مارک کنه . یا کلی چیزایی که اصلا لازم نبود به بازی اضافه شده.و بعد n سال هنوزم تکلیف کامبت سیستم بازی مشخص نیست و اینبارم اومده یه تقلید ریز از dark soulsرفتن.
مشکل اینه که ماها کلا دنبال ایراد می گردیم! قبلا که کمبت اون سبکی بود همه می گفتن بسه دیگه، عوض کنین شبیه بتمن شده! باید واقعی تر باشه! الان که تغییر کرده می گین هویت خودشو نداره و از جای دیگه کپی کرده!

اون عقاب مگه قبلا جاش Eagle Vision نبود؟! حالا جاش عقاب گذاشته شده و احتمالا توی داستان هم اشاره می کنه که چطور این قابلیت به Eagle Vision تغییر می کنه بعدا!
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
پس مشکل شما کدوم قسمت هست؟! کنترل عقاب؟! افسانه؟!
شاید به قول شما من فقط می دونم AC یه بازی هست که توش می تونیم بدوییم و با اون چاقو چسبیده به دستش آدم بکشیم :-?
جسارت نباشه ، من عذر میخوام تندی کردم (بولد)

شما بگو ابزاری اختراع میشه تو AC که میتونه کاراکتر تو زمان صد سال صدیسل سیر کنه من مشکلی باهاش ندارم چون هیچ وقت هیچ دست آورد علمی هرقدر تخیل باشه هم رد نمیکنم
دستگاهی که تو نسخه های اول AC بود مثل تخت خواب که دزموند رو وارد خوابی میکرد که وارد دنیایی دیگری میشد و نقش Ezio رو ایفا میکرد ، خب این فقط پیشرفت تکنولوژی هست حتی اگه تخیلی بیش نباشه و قابل باور
هر قدر میخواد AC بره جلو یا برگرده عقب فقط از مرز واقعیتهای قابل تصور خارج نشه بهتره

بازم دوستان نظرشون محترم هست برام

الان که فکر میکنم اون اژدها رو یک مار بزرگ بزار تصور کنیم که بوده ولی نسلش منقرض شده

ولی عقاب قابل کنترل جداً شأن AC رو زیر سوال میبره ، یوبی با همین فرمون جلو بره بعید نیست فردا کاراکترش بال دربیاره و پرواز کنه
قطعا با افسانه تو بازی مشکلی ندارم جون هیچ داستانی وجود نداره که یک افسانه پشتش نباشه

تو AC:III تو دقایق آخر بازی ما کنترل عقاب رو در دست گرفتیم ولی بازی اون لحظات وارد فاز دیگه ای شده بود ، اون عقاب حکم مکتشف داستان بازی بود
AC یک سری نشانه داره که Hidden Blade و گیم پلی خاصش و اعتقادات کاراکترهای تو بازی از جمله اوناس ، و شأن AC که نباید هر چیزی رو بهش اضافه کرد (بالا نظرم رو گفتم) ، شأن AC نیست که فان بشه وگرنه دیگه AC نیست

FC هر چی موارد تخیلی بهش اضافه بشه بازم جا داره چون بازیش از ابتدا بر جالب بودن پایه گذاری شده
اگه بازی DOOM رو بازی کنم هیچ وقت از موجوداتش ایراد نمیگیرم چون پایه بازی روی این موجودات بنا شده

چقدر پرحرفی کردم
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
مشکل اینه که ماها کلا دنبال ایراد می گردیم! قبلا که کمبت اون سبکی بود همه می گفتن بسه دیگه، عوض کنین شبیه بتمن شده! باید واقعی تر باشه! الان که تغییر کرده می گین هویت خودشو نداره و از جای دیگه کپی کرده!

اون عقاب مگه قبلا جاش Eagle Vision نبود؟! حالا جاش عقاب گذاشته شده و احتمالا توی داستان هم اشاره می کنه که چطور این قابلیت به Eagle Vision تغییر می کنه بعدا!

بحث همه رو میتونین با همه تکلیفشو مشخص کنین. من اینجا همچین پستی ندادم. مشکل یوبی اینه که همه بازیاش یه فرمت دارن پیش میبرن.UIبازی که الان دقیقا تو همون فارکرای پیاده شده. drone رو از گوست ریکان با عقاب جانشنین کردن که این دفعه مثل اینکه اسلوموشن هم میشه! احتمالا هم وقتی بازی بیاد بیرون میشه فهمید کل بحث من با نمایش الان بود. اسکیل تری تقریبا همون چیزیه که تو هورایزون و n تا بازی دیگه دیدیم. مشکل اصلی اینه که اینا اومدن یه سری چیزا رو از بازیای دیگه قرض گرفتن و کل فرمت سری رو ریختن دور. و همین چیزایی هم که از بازیای دیگه برداشته شده بازم طبق همون نمایش به صورت خیلی معمولی اضافه و اجرا شده.در حالی که اصلا نیازی به این همه اضافات نبود. مشکل شما اینه تا کسی میگه فلان بازی یوبی چرا اینجوریه دقیقا میشه هیتر و انگار فقط شما و یه سری از رفیقاتون فقط میدونین ac چیه و بقیه هیچ حق اعتراض ندارن.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
بحث همه رو میتونین با همه تکلیفشو مشخص کنین. من اینجا همچین پستی ندادم. مشکل یوبی اینه که همه بازیاش یه فرمت دارن پیش میبرن.UIبازی که الان دقیقا تو همون فارکرای پیاده شده. drone رو از گوست ریکان با عقاب جانشنین کردن که این دفعه مثل اینکه اسلوموشن هم میشه! احتمالا هم وقتی بازی بیاد بیرون میشه فهمید کل بحث من با نمایش الان بود. اسکیل تری تقریبا همون چیزیه که تو هورایزون و n تا بازی دیگه دیدیم. مشکل اصلی اینه که اینا اومدن یه سری چیزا رو از بازیای دیگه قرض گرفتن و کل فرمت سری رو ریختن دور. و همین چیزایی هم که از بازیای دیگه برداشته شده بازم طبق همون نمایش به صورت خیلی معمولی اضافه و اجرا شده.در حالی که اصلا نیازی به این همه اضافات نبود. مشکل شما اینه تا کسی میگه فلان بازی یوبی چرا اینجوریه دقیقا میشه هیتر و انگار فقط شما و یه سری از رفیقاتون فقط میدونین ac چیه و بقیه هیچ حق اعتراض ندارن.
بنده یوبی رو دوست دارم، اما واقعا کامنتی که دادم ربطی به اون قضیه نداره! بحث اینکه خیلی ها از کامبت سیستم بازی ایراد گرفتن رو می تونید پیگیری کنید، من به این دلیل که پیگیر اخبار و نظرات مردم هستم همه این ها در نظرم مونده! و اینکه اول بحث گفتم ماها عادت کردیم، نگفتم شما! پس یه بحث کلی بود!
نمی دونم چطور می شه توی سری Eagle Vision که بر اساس صحبت دوستمون رضا (Ninja) یک تکنولوژی و بحث علمی نیست قابل باور باشه، اما کنترل عقاب در این حد عجیب؟ (البته مشکل درجا وایسادن عقاب چیز دیگست کلا). و اینکه لطفا و باز هم لطفا اسم از بازی ای نبرین که خودش یک جمع بندی استادانه از بازی های پیشینش هست؛ حتی یه سری از بخش های داستانیش! اینکه Skill Tree اضافه شده و خیلی معمولی هست رو باید وقتی بازی کردیم نظر بدیم، الان همه نمایش ها فقط و فقط توی یک محدوده بوده! چطور به معمولی بودن پی بردید؟ قضیه Drone هم درست می فرمایید، اما اگر یه سیستمی پاسخگو باشه بده استفاده بشه؟! یا مثلا همزمان از هر دو بازی FC و AC سیستم Tower , View Point به درخواست خیلی ها حذف شد. الان بگیم از هم تقلید کردن؟ یکی باید می داشت یکی دیگه نه؟!

و بازم می گم، خواهشا بحث کردن ما رو ربط به فن بازی ندید، اگر شما 2تا مشکل توی این بازی ببینی، بنده به خاطر فن بودنم 10 تا می بینیم! اما ایراد رو جایی می گیرم که واقعا دلیلی پشتش نباشه و یا واقعا مشکل اساسی باشه!

این یه مثال که اصلا به حرف شما هم مربوط نمی شه! بعد از عرضه R6: Siege خیلی ها ایراد گرفتن آره اینا توی نمایش اومدن اون صحنه پیاده شدن از هلیکوپتر رو گذاشتن و خیلی خفن بود، ولی گول زدن و توی بازی نبود! حالا از همون دوستان و حتی شماهای که اینجا بحث می کنید می پرسم: آیا بودنش اینقدر تجربه شما رو خراب کرد؟ فکر می کنین اگر توی شروع هر مسابقه که کلا هم 15 دقیقه طول می کشه، شما قرار بود هر راند 30 ثانیه یک ویدیو تکراری (حالا با چند مدل تنوع) رو ببینین براتون خوشایند بود؟!


الان که فکر میکنم اون اژدها رو یک مار بزرگ بزار تصور کنیم که بوده ولی نسلش منقرض شده

ولی عقاب قابل کنترل جداً شأن AC رو زیر سوال میبره ، یوبی با همین فرمون جلو بره بعید نیست فردا کاراکترش بال دربیاره و پرواز کنه
قطعا با افسانه تو بازی مشکلی ندارم جون هیچ داستانی وجود نداره که یک افسانه پشتش نباشه

تو AC:III تو دقایق آخر بازی ما کنترل عقاب رو در دست گرفتیم ولی بازی اون لحظات وارد فاز دیگه ای شده بود ، اون عقاب حکم مکتشف داستان بازی بود
AC یک سری نشانه داره که Hidden Blade و گیم پلی خاصش و اعتقادات کاراکترهای تو بازی از جمله اوناس ، و شأن AC که نباید هر چیزی رو بهش اضافه کرد (بالا نظرم رو گفتم) ، شأن AC نیست که فان بشه وگرنه دیگه AC نیست
خوب یکی از دلایلی که بازی رو به اون زمان بردن، اینه که شناخته شده نیست زیاد! و اینکه همیشه AC در کنار اون دقت تاریخی، سعی کرده رسم و رسوم، خرافات و ... اون دوره مورد بحث رو پوشش بده! شما توی Syndicate اگه اشتباه نکنم قاتلی رو داری که غیب می شه (حالا می گیم کار رو با شعبده بازی انجام می ده یا از فنون نینجایی استفاده می کنه) اما این داستانی بوده که توی اون زمان رواج داشته! خیلی چیزهای دیگه این چنینی می بینیم توی سری AC! زمان این شماره جدید هم خیلی به افسانه ها نزدیک هست! من به همین خاطر دوست دارم آشنا بشم با یه سری چیزهایی که از اون دوران مونده!
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
دوستان این سری دیگه به پایان خودش رسیده.
همه نوع ایده ای پیاده کردن تو این بازی.دیگه متاسفانه کشش لازم رو نداره.اینو باید قبول کنیم.
از صمیم قلب دوست دارم این اساسین شکست سختی بخوره تا این یوبی سافت یک کم به فکر پرنس عزیزمون بیافته.تا اساسین هست اینها سراغ پرنس نمیرن.اینو مطمن باشید
 
  • Like
Reactions: the dahaka

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
بحث همه رو میتونین با همه تکلیفشو مشخص کنین. من اینجا همچین پستی ندادم. مشکل یوبی اینه که همه بازیاش یه فرمت دارن پیش میبرن.UIبازی که الان دقیقا تو همون فارکرای پیاده شده. drone رو از گوست ریکان با عقاب جانشنین کردن که این دفعه مثل اینکه اسلوموشن هم میشه! احتمالا هم وقتی بازی بیاد بیرون میشه فهمید کل بحث من با نمایش الان بود. اسکیل تری تقریبا همون چیزیه که تو هورایزون و n تا بازی دیگه دیدیم. مشکل اصلی اینه که اینا اومدن یه سری چیزا رو از بازیای دیگه قرض گرفتن و کل فرمت سری رو ریختن دور. و همین چیزایی هم که از بازیای دیگه برداشته شده بازم طبق همون نمایش به صورت خیلی معمولی اضافه و اجرا شده.در حالی که اصلا نیازی به این همه اضافات نبود. مشکل شما اینه تا کسی میگه فلان بازی یوبی چرا اینجوریه دقیقا میشه هیتر و انگار فقط شما و یه سری از رفیقاتون فقط میدونین ac چیه و بقیه هیچ حق اعتراض ندارن.
شما اول بیا بگو مشخصه ها و ویژگی های اصلی AC چی هست؟ فرمت یه AC را به ما توضیح بده. بعد ببینیم اصلا اینا حذف شدن یا نه؟
بعد بریم ایرادات شما از همون ثانیه اول معرفی بازی!
 

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
ایده های که توی AC:O استفاده شده خیلی هم خوب و جالب به نظر می رسن! و کاملا بر اساس درخواست ها انگار انجام شده!
دوستان یه سری شاهد هستن، 4 تا چیز بود که می گفتم در صورت مصر بودن دوست دارم توی بازی ببینیم!

1- مبارزات یه نیم نگاهی به For Honor داشته باشه، که داره!
2- اگه توی اون دوران هست مقبره برگرده به بازی و همین طور از افسانه ها استفاده کنن، که اینم هست!
3- محیط صحرا اتفاقات پیش بینی نشده، مثل طوفان شن داشته باشه، که اینم داره!
4- در صورت وجود دوران جدید توی بازی، یه قسمت کاملا خطی و با هیجان بالا بسازن، حالت های تعقیب و گریز و ... . فعلا صحبتی از بخش دوران جدید نشده و معلوم نیست!


حالا دیگه المان های RPG ، کوئست هایی که با گشت و گذار پیدا می شه، جریان زندگی کامل برای NPC ها، موجودات قابل استفاده و همین طور حیات وحش غنی و ... به کنار!

چطور این ها بد هست رو من متوجه نمی شم!

یه ایرادی هم به این عقاب بدبخت گرفته می شه که چرا یکجا ایست می کنه، اینم انشالله حل می شه! نشد هم همچین صدمه بزرگی نمی زنه
همه اینایی که گفتید چقدر تو سری های قبلی تکرار شده ؟جدا از بخش توقعات و آرزوهاتون توی نسخه جدید اساسین تبدیل شده به =تکرار تکرار تو یه محیط جدید! XD
این بازی هایپش کجا بود؟حرفی از هایپ نزدی ولی کلا هیجان معرفی شدن از این نسخه رو میگم..اصلا هم مشخص نیست که شما فن یوبی سافت هستی و کاملا منطقی صحبت میکنید XD
این همه وقت و پول میتونست صرف بازی بهتری باشه تا کلیشه ای به نام ASSASSIN
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
یه سری در مورد بازی های یوبی مثل اینکه فقط کلمه تکرار رو یاد گرفتن! هر بازی ای معرفی میشه فقط تکرار، تکرار، تکرار!
بنظرم این غیر منطقی ترین انتظارِ که ما فقط انتظار داریم تو نسخه جدید AC، FC یا هر بازی دیگه، هیچی از نسخه قبل نبینیم! من قبلا هم گفتم عین خریته (به معنای واقی کلمه) که یه فرمول موفق که جواب پس داده و کاملا رون و جذابه رو بیایم خاک کنیم، بعد از 0 بیایم یه چیز یگه بسازیم! هر چند که اگه یوبی یه روزی همین کارم کنه یه سری هستند که باز ایراد بگیرن!
نمی دونم تو کدوم دنباله سری موفقی دیدید که بازی 100% نسبت به گذشته تغییر کرده شده باشه؟ تو آنچارتد دیدید؟ تو بتمن دیدید؟ تو بوردرلندز دیدید؟ تو هیلو دیدید؟ تو چه بازی ای دیدید؟
میگم بعضی از دوستان تکلیفشون با خودشون مشخص نیست، میخوان ایراد بگیرن میگن تکرار! میگن تغییر در حالی که خودشون هم منظورشون از تغییر رو نمی دونند تو خیلی موارد!
باز هم میگم وقتی یه فرمول کاملا موفق هست و همچنان جواب میده (حتی سازنده های بزرگ ازش تاثیر می گیرن)، باید گسترده تر بشه، امکانات جدید بهش اضافه بشه و... نه اینکه نابود بشه! مثال میزنم U4، تو این قسمت ناتی داگ اومد 100% از صفر ساخت؟ نه! محیط ها رو بزرگ تر کرد، آزادی عمل و سندباکس بیشتر وارد مراحل کرد، مخفی کاری رو پیشرفته تر کرد و یه سری المان دیگه مثل طناب و میخ و این چیزا اضافه کرد و شد یه بازی کاملا موفق!
صحبت تغییر می کنید، منظورتون از تغییر رو بگید حداقل! شاید یوبی این تاپیک رو ببینه!
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,571
نام
Mehrdad
نمیدونم این حرفم صحت داره یا نه اما فکر میکنم ندیدن POP جدید ممکنه به مسائل س*اسی هم ربط داشته باشه. الان تو شرایطی هستیم که دنیا ذهنیت خوبی نسبت بهمون نداره . به صورت کلی میگم.

شاید این موضوع جز دلایلی باشه که یوبی کمتر به فکر ریسک رو این فرنچایز باشه. البته ما اخر نفهمیدیم فرنچایز دست جوردن یا یوبی. اما در کل . فکر میکنم این ذهنیت بد راجع به پرشیا باعث بشه ناخوداگاه صاحبان این بازی از ریسک کردن بترسند . خصوصا وقتی یک ip پر طرفدار تر و محبوب تر(دنیا) مثل اسسین وجود داره. نمیگم کسی جلوشونو راجع به POP گرفته. می خوام بگم که احتمالا خودشون ترجیح دادند فعلا بازی تو استراحت باشه.

خلاصه. من فکر میکنم حالا حالا ها باید برای این بازی صبر کنیم. اگر شرایط خوب پیش بره. میشه امیدوار بود که در زمان استراحت احتمالی اسسین کرید در دهه سوم این قرن یوبی به فکر برگردوندن POP بیفته.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نمیدونم این حرفم صحت داره یا نه اما فکر میکنم ندیدن POP جدید ممکنه به مسائل س*اسی هم ربط داشته باشه. الان تو شرایطی هستیم که دنیا ذهنیت خوبی نسبت بهمون نداره . به صورت کلی میگم.

شاید این موضوع جز دلایلی باشه که یوبی کمتر به فکر ریسک رو این فرنچایز باشه. البته ما اخر نفهمیدیم فرنچایز دست جوردن یا یوبی. اما در کل . فکر میکنم این ذهنیت بد راجع به پرشیا باعث بشه ناخوداگاه صاحبان این بازی از ریسک کردن بترسند . خصوصا وقتی یک ip پر طرفدار تر و محبوب تر(دنیا) مثل اسسین وجود داره. نمیگم کسی جلوشونو راجع به POP گرفته. می خوام بگم که احتمالا خودشون ترجیح دادند فعلا بازی تو استراحت باشه.

خلاصه. من فکر میکنم حالا حالا ها باید برای این بازی صبر کنیم. اگر شرایط خوب پیش بره. میشه امیدوار بود که در زمان استراحت احتمالی اسسین کرید در دهه سوم این قرن یوبی به فکر برگردوندن POP بیفته.
چیزی که می گید غیر ممکن نیست، خلاصه دلیل ساخته شدن رو نمی دونیم و فقط شنیدیم که هروقت ایده خوبی برای بازی پیدا شد می ریم سراغش! البته اون قضیه مالکیت هم هست که تا جایی که می دونیم برای جردن هست!
اما دلیل اصلی هم می تونه بازار باشه، خیلی از نظر سنجی هارو دنبال کردم من، تقریبا یکی از کم طرفدارترین IP های یوبی هست! البته خوب خیلی ها هم نمی شناسن یا از نسخه 2011 دیدن بازی رو! حق هم دارن!

اما یه مسئله که اون قضیه سیاسی رو یکم برای من رد می کنه، کارهایی هست که یوبیسافت انجام میده! توی بازی ها خیلی روس کشتیم یا با Nazi ها جنگیدیم، اما کمتر کسی اومده توی خود آمریکا جنگ راه بندازه! کل کشور بولیوی رو هدف قرار بده و مسائل اینچنینی زیادی دور برش هست! فکر نمی کنم این ها ترسی از سیاست داشته باشن! اما به هر حال فروش حرف اول رو می زنه برای کمپانی و مسئله محبوبیت 100% مطرح هست!
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,571
نام
Mehrdad
چیزی که می گید غیر ممکن نیست، خلاصه دلیل ساخته شدن رو نمی دونیم و فقط شنیدیم که هروقت ایده خوبی برای بازی پیدا شد می ریم سراغش! البته اون قضیه مالکیت هم هست که تا جایی که می دونیم برای جردن هست!
اما دلیل اصلی هم می تونه بازار باشه، خیلی از نظر سنجی هارو دنبال کردم من، تقریبا یکی از کم طرفدارترین IP های یوبی هست! البته خوب خیلی ها هم نمی شناسن یا از نسخه 2011 دیدن بازی رو! حق هم دارن!

اما یه مسئله که اون قضیه سیاسی رو یکم برای من رد می کنه، کارهایی هست که یوبیسافت انجام میده! توی بازی ها خیلی روس کشتیم یا با Nazi ها جنگیدیم، اما کمتر کسی اومده توی خود آمریکا جنگ راه بندازه! کل کشور بولیوی رو هدف قرار بده و مسائل اینچنینی زیادی دور برش هست! فکر نمی کنم این ها ترسی از سیاست داشته باشن! اما به هر حال فروش حرف اول رو می زنه برای کمپانی و مسئله محبوبیت 100% مطرح هست!
با کلیت حرفتون موافقم . اگه دست جوردن یعنی نا امید شیم یا امیدوار؟ :D

اما در مورد سیاست. منظورم این نبود که ترس دارند . شما دقت کن. چند تا بازی در مورد عرب ها میبینیم؟ خیلی کم. نهایتا به شخصیت عرب تو یک بازی ختم میشه.
من فکر میکنم چون اکثریت مردم دنیا دیدگاه منفی نسبت به ملل خاورمیانه دارند (ت*روریست اینا) در نتیجه ممکنه سازنده و ناشر فکر کنند که "بازی با استقبال خوبی مواجه نمیشه" . یعنی این حس منفی تو مشتری های صنعت گیم هم هست. و همین میتونه حتی رو نظر سنجی هایی که فرمودید هم تاثیر داشته باشه . یه جورایی باعث میشه جوردن و یوبی مصمم شند که بازی استراحت کنه..

در مورد ایده هم که اشاره کردید موافقم . شخصا فکر میکنم این ایده ها زمانی مطرح میشند که ایده های اسسین کرید ته کشیده باشه . که فکر میکنم با توجه به شروع دوباره اورجینز. میتونیم انتظار داشته باشیم 6/7 سال این زمان طول بکشه.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
با کلیت حرفتون موافقم . اگه دست جوردن یعنی نا امید شیم یا امیدوار؟ :D

اما در مورد سیاست. منظورم این نبود که ترس دارند . شما دقت کن. چند تا بازی در مورد عرب ها میبینیم؟ خیلی کم. نهایتا به شخصیت عرب تو یک بازی ختم میشه.
من فکر میکنم چون اکثریت مردم دنیا دیدگاه منفی نسبت به ملل خاورمیانه دارند (ت*روریست اینا) در نتیجه ممکنه سازنده و ناشر فکر کنند که "بازی با استقبال خوبی مواجه نمیشه" . یعنی این حس منفی تو مشتری های صنعت گیم هم هست. و همین میتونه حتی رو نظر سنجی هایی که فرمودید هم تاثیر داشته باشه . یه جورایی باعث میشه جوردن و یوبی مصمم شند که بازی استراحت کنه..

در مورد ایده هم که اشاره کردید موافقم . شخصا فکر میکنم این ایده ها زمانی مطرح میشند که ایده های اسسین کرید ته کشیده باشه . که فکر میکنم با توجه به شروع دوباره اورجینز. میتونیم انتظار داشته باشیم 6/7 سال این زمان طول بکشه.
آره متوجه شدم منظورتون رو و در هر دو مورد نظرم رو گفتم، یکی که خود محبوبیت سری و اسمش، یکی هم موقعیت سیاسی و مسائل پشتش!

والا ما خیلی حدس زدیم در این مورد و به نتیجه نرسید! اما همچنان فکر می کنم که شاهد این IP خیلی زودتر از 6/7 سال دیگه هستیم! امسال توی Q&A خود Yves هرچی پرسیدم یا سوال رو ندید یا نخواست جواب بده :D
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر