Shadow of the Colossus

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط GUѦRDiAN, ‏Jun 13, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    723
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    [​IMG]

    توسعه دهنده: Bluepoint Games / Japan Studio
    ناشر: Sony Interactive Entertainment
    پلتفرم: PS4
    ژانر: Action-Adventure
    تاریخ انتشار: February 6, 2018

    [​IMG]

    Shadow of the Colossus که در ژاپن با نام "وندر و کلوسوس" (ワンダと巨像 Wanda to Kyozō) شناخته می شود، در سال 2005 انحصارا برای کنسول PlayStation 2 منتشر شد. این عنوان در زیر شاخه سبک اکشن-ماجراجویی قرار می گیرد و توسط Fumito Ueda طراحی و کارگردانی شده است. این عنوان که به نوعی دنباله ای معنوی برای عنوان موفق و خوش ساخت ICO شناخته می شود یکی از برترین عناوین کنسول مذکور به شمار می رود تا جایی که کمپانی Sony و استدیوی Bluepoint Games در سال 2011 مجموعه ای از این دو عنوان را تحت نام The Ico & Shadow of the Colossus Collection که با گرافیکی ارتقا یافته همراه بود برای کنسول PlayStation 3 عرضه کردند؛ با این حال Sony اینبار و در همکاری دیگری با استدیوی Bluepoint Games این عنوان را در قالب یک Remake در کنفرانس E3 2017 خود برای کنسول نسل هشتمی PlayStation 4 معرفی نمود

    [​IMG]

    ...

    [​IMG]

    ...

    [​IMG]

    E3 2017
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    TGS 2017
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Paris Games Week 2017
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Shadow of the Colossus - PS4 Trailer | E3 2017

    آپارات -- HQ 1080 -- HQ 4K -- YouTube

    [​IMG]
    SHADOW OF THE COLOSSUS – TGS 2017 Trailer | PS4
    آپارات -- HQ 1080 -- YouTube

    [​IMG]
    SHADOW OF THE COLOSSUS – Paris Games Week 2017 Trailer | PS4
    آپارات -- YouTube

    [​IMG]
    Shadow of the Colossus | PGW 2017 Gameplay Trailer | PS4
    آپارات -- HQ 1080 -- YouTube

    [​IMG]
    Shadow of the Colossus PS3 vs PS4 Pro 4K Graphics Comparison
    آپارات -- YouTube
     
    آخرین ویرایش: ‏Nov 2, 2017
    Max Blood, Sabaton, kiya و 37 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    419
    تاریخ عضویت:
    ‏May 21, 2015
    نام:
    سید سعید
    واقعا ما رو برد به 10 سال پیش چی بودا سر باس فایت ها میومدیم اینجا با بچه هایی که دیگه نیستن به شور می نشستیم :D
    پ.ن : black رو هم 4k کنن دیگه حله :D
     
    shahriyar_pc, robb stark, THELASTOFUSA_IR و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    68
    تاریخ عضویت:
    ‏May 5, 2017
    این نسل پديده هایی مثل ریمستر و ریمیک و اچ دی کالکشن بدجور گریبان گیر شدن.
     
  4. king of the majestic oceans of the world کاربر فعال

    ارسال ها:
    11,579
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    نام:
    امیر حسین
    این خبر بهترین نقطه ی درخشانه این E3 بود برام! :D
    من جزو اون گمراهانی بودم که SOTC رو زمان PS2 تا آخر نزدم:D...فکر کنم یکی دوتا باس تهش مونده بود ولی دیگه کشش نداشتم که چجوری باید زدشون:D
    جدا از این داستان و اینا که اصلا در جریان نیستم چی بوده و اینا:D

    زمان PS3 هم خیلی دوست داشتم بازی کنم ولی هی امروز فردا میشد و اینم کنسل شد بازی کردنش:|
    برای همین وقتی یک بنده خدایی لیک کرد که برای PS4 قراره ریمیک بشه خیلیییی خوشحال شدم:D و با معرفیش توی کنفرانس هم که شادی ما دو چندان شد:D
    فکر کنم بعد از GOW الان بیشترین بازییه که بین بازی های 2018 منتظرشم:D امیدوارم هرچه زودتر بیاد:D

    تریلر هم که...عجب عظمتی فقط! خیلی خوبه!:x :x :x
     
    agent 360, robb stark, THELASTOFUSA_IR و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,051
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    خودتو گیمیر حساب میکنی؟:|:D
    تو نسل 6 این بازی عوجوبه ای بود برا خودش پیدا کردن این موجودات یه دردسری داشت کشتنشون هم یه دردسر:D
     
    THELASTOFUSA_IR, hbmss و Adidas95 این نوشته را Like کرده اند.
  6. king of the majestic oceans of the world کاربر فعال

    ارسال ها:
    11,579
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    نام:
    امیر حسین
    دیگه وسعمون در این حد بود! :D
    کلا نسل6 خیلی بازی های شاخی بودن که بازی نکردم! و خیلی بازی ها رو هم شروع میکردم و تموم نمیشدن:-" این جزو دسته ی خوش شانسی بود که حداقل بازی شد:D
    به هر حال خیلی منتظرشم! تریلرشم خیلی خوب بود>:) >:)
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,632
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 15, 2011
    نام:
    محمد
    انصافا این بازی معنای واقعی باس فایت بود لامصب چقدر این کلوسوس ها باشکوه بودند و کشتن بعضی هاشون چقدر ناراحت کننده بود
    کلوسوس مورد علاقه من Avion بود همون کلوسوس پرنده که باید با شنا کردن بهش می رسیدیم مبارزه باهاش خیلی حماسی و جذاب بود
     
    agent 360, Adidas95, robb stark و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    938
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    نام:
    رضا
    گرافیکش در حد لست گاردین هست؟؟؟؟
    خداکنه مثل لست اونقدر حوصله سربر نباشه بعضی جاهاش!!!
     
  9. Better be careful The killer might be near کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,495
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 19, 2006
    این بازی توسط سازنده های last guardian ساخته شده و همون اتمسفر و حس حال محیطی رو داره
    این بازی قبلا عرضه شده و مشخصه چجور... به هیچ وجه حوصله بر نیست چطور یه بازی که هدفش و تنها دشمنمش کشتن باس فایت های بازی با نقاط ضعف مختلف هست ومیتونه حوصله بر باشه؟
    اینطوری هم نیست که شما یه روش رو یاد بگیری سر بقیه باس ها پیاده کنی چون حتی یک درصد هم جواب نمیده خودتون باید یادبگیرید هر کدوم رو چطور بکشید
     
    SHANSER و reza_cowboy این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,688
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 16, 2010
    نام:
    سیاوش
    یکی از اعضای eurogamer از bluepoint پرسیده که آیا fumito ueda در ساخت بازی دخالت داره,آنها هم گفتند آره در ساخت بخشی از بازی دخالت دارد
    ولی به شخصه خیلی بعید می دونم,چون با توجه به شیوه ای که ueda از سونی جدا شد و در مصاحبه ها هم گفته بود,دیگر نمی خواد در هیچ بازی که سونی ناشرش است دخالت داشته باشه,توی تویترش هم برید هیچ تویتی درباره بازسازی shadow of the colossus نمی بینید
    حرفی که زده اشتباه نیست,چون با این که از لحاظ اتمسفر به هم شباهت دارند ولی از لحاظ مکانیک و شیوه بازی با هم خیلی تفاوت دارند,کاملا منطقی است که the last guardian برای خیلی ها حوصله سر بر باشه,ولی shadow of the colossus را من تا حالا کسی را ندیدم که براش این بازی حوصله سر بر باشه
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    938
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    نام:
    رضا
    زیباس بنظرم حتی تقریبا 8 سال پیش هم که در موردش صحبت میشد و اسکرینهاشو میدیدم اینجا واقعا بخاطر عظمت بازی عجیب حالم سرجاش میومد ولی از طرفی چون کنسول باز نبودم نمیتونستم تجربه کنم اما از وقتی آخر لست گاردین رو دیدم فهمیدم حتی اگه کل بازی سیب زمینی پوست بکنی برای دیدن آخر داستان هر جور شده باید بری.....این حتی بنظرم بخاطر حماسی بودن بیشتر بازی تهش میتونه خیلی جذابتر باشه برام.
     
    masoud101 و hbmss این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    561
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 11, 2007
    نام:
    محمد
    یادم دفعه اول که بازی می کردم اصلا نمیدونستم باید چکار کنم و کجا برم همینطور شانسی باس اول پیدا کردم یهو کرک و پرم ریخت :Dیا خدا این چطور بزنم! تا حالا با همچین پدیده ای روبرو نشده بودم! هی دورش میچرخیدم و فرار میکردم از دور با تیرکمون میزدمش:D وقتی دیدم فایده نداره بیخیالش شدم خلاصه بعد کلی داستان قلق بازی دستم اومد و نشستم پاش و2،3 روزه تمومش کردم.چه باسهایی داشت لامصب بعد زدن هرکدومشون کلی ذوق داشتم که باس بعدی پیدا کنم ببینم چشکلیه و یه دیکشنری هزار صفحه ای حییم جلوم گذاشته بودم که خصوصیت غول بعدی از توش در بیارم:D یادش بخیر هنوزم بعد از 3 نسل بازی رو دستش نیومده و خاصترین بازی که تجربه ش کردم.
     
    jhoobin, NINJѦ, Paradise Lost و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4,213
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 24, 2011
    نام:
    Farshad
    امیدوارم مدل شخصیت Wanderer نهایی نباشه و عوض بشه چون تو این تریلر شبیه سطل زباله بود :|
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,051
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    همون موقع هم ابهت خاصی نداشت جریان اینه اون موقع دست و پاهاش چهار گوشه ای بودن اونم بخاطر گرافیک اون نسل فکر میکردیم چه چیز شاخیه:D
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4,213
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 24, 2011
    نام:
    Farshad
    بابا بیچاره هم خوشگل بود هم با ابهت :|

    این بود:

    wan2.jpg

    شد این زباله:

    wan1.jpg
     
    blechh این نوشته را Like کرده است.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 15, 2013
    12 سال پیش اون زمان که اومده بود همه چیزش جدید بود یه تجربه عجیب و منحصر به فرد،معلوم نیست چند سال دیگه باید بگذره تا دوباره یه همچین شاهکاری رو دید بازی که نه دیالوگ داشت نه آیتمی برای جمع کردن و نه خیلی چیزای دیگه ولی گرافیک،نورپردازی و موسیقی تاثیرگذاری داشت،به امید یه Remake بی تقص.
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید