یه مسئله رو هم باید در نظر گرفت ساخت بازیهای ریسینگ با این حجم کانتنتی که دارن خیلی زمانگیر هست و هم خیلی پرهزینه. سیاست T10 این بود که با F5 یه بیسی برای نسل جدید بوجود بیاره و با دو شماره بعدی کاملش کنه. یعنی F7 همون F5 ای هست که تکمیل شد. اینجوری هم مثل ما این چند وقته تو خماری نموندن از اونطرف هم وقت کافی پیدا کردن و هزینشون هم تامین شده. بنظرم سونی هم باید این سیاست رو پیش میگرفت بجای GT6 یه بازی بیس نسل بعدی میداد و با Gts به تکامل مبرسوندش نه اینکه تازه ما بعد از 4 سال اولین GT نسل جدید رو داشته باشیم در نهایت اونم کانتنت کاملی نداشته باشه
کل متنی که نوشتم در مورد این نبود که T10 به اندازه PD بد کار کرده، نه.
حداقل کاری که کردن این بوده که فنها رو کاملا راضی کردن.
من حرفم این بود که زیاد از حد طرفدارها راضی شدن تا جائی که اون هیجان معرفی چنین آی پی از بین رفته.
بنظر من تو یک نسل 6 تا 8 ساله اصلا کشش نداره که شما 5-4 شماره از یک بازی ریسینگ ریلیز کنی.
الان اگه T10 همینطوری ادامه بده و ما 2019 رو پایان نسل بدونیم، 4 ورژن از بازی روی X1 خواهیم داشت.
بماند که 4 نسخه روی 360 هم به همین شکل ریلیز شد،شماره اول رو که ندید بگیریم، یعنی توی بازه 2007 تا 2017 6 عنوان Forza Motorsport ریلیز شده!
من نمیگم باید خیلی کمتر باشه این عدد، بنظر من بهترین کار این بود که
تو نسل هشتم کلا 3 ورژن هدفگذاری میشد، قاصله بین ریلیز ها بیشتر میشد و ریلیز Forza از این حالت از قبل تعیین شده در میومد.
الان کسی که Forza 6 رو داره و کل DLC هاش رو هم خریده، چرا باید دوباره بیاد برای Forza 7 پول بده؟
بنظر من الان میتونستیم شاهد معرفی Forza 6 باشیم با همه این پیشرفتها و معرفیش تو E3 چه غوغائی به پا میکرد.
تمام حرفم اینه که همونقدر که PD با ریلیز نکردن ملت طرفدارها رو خسته کرد، T10 با ریلیز بیش از حد این عنوان رو خسته کرد.
بنظر من ریلیز Forza این شکلی که الان داره به هیچ عنوان شایتش نیست.
برای همین با بهرام موافقم که تو نسخه بعد بهتر که T10 رو بازی جدید کار کنه، یا یک استراحتی به این عنوان بده.